ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2_2025_FEMP_01.11_0438 na Zakup oraz instalacja sprzętu informatycznego (serwerowego i sieciowego) niezbędnego do działania systemu cyfrowego zarządzania w firmie ABJ Electric sp. z o.o.
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
FEMP.01.11-IP.01-0438/24 - Utworzenie wyspecjalizowanego cyfrowego systemu zarządzania głównymi procesami w spółce
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja sprzętu informatycznego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania systemu cyfrowego zarządzania w firmie ABJ Electric. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, objęty minimum 36-miesięczną gwarancją producenta, w pełni kompatybilny i przystosowany do pracy ciągłej w środowisku serwerowym firmy.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następujących elementów sprzętowych:
1.Serwer (2 szt.); Przykładowe rozwiązanie technologiczne (sprzęt): DELL PowerEdge R550; 8x 16GB RAM; 1.2TB HDD SAS (lub równoważny);
2.Licencje (1 kpl.); Przykładowe rozwiązanie technologiczne (sprzęt): Windows Server 2022 Standard, 35x RDS-CAL, backup (lub równoważne);
3.Macierz (2 szt.); Przykładowe rozwiązanie technologiczne (sprzęt): Synology RS3618xs + SSD/HDD + karta 10GB + NVMe (lub równoważna);
4.Router (1 szt.); Przykładowe rozwiązanie technologiczne (sprzęt): Ubiquiti ER-8-XG 10G SFP+ EdgeRouter Infinity (lub równoważny);
5.Switch (2 szt.); Przykładowe rozwiązanie technologiczne (sprzęt): Cisco Catalyst C1000-48P-4X-L (lub równoważny);
6.UPS (1 szt.); Przykładowe rozwiązanie technologiczne (sprzęt): Vertiv Liebert GXT5 1ph UPS, 5kVA (lub równoważny);
7.Szafa (1 szt.). Przykładowe rozwiązanie technologiczne (sprzęt): Lanberg 42U (lub równoważna);
Wszystkie komponenty muszą być ze sobą kompatybilne oraz dostarczone jako kompletny zestaw infrastruktury serwerowo-sieciowej.
Wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz jego załącznikach nazwy handlowe, modele i marki produktów (np. DELL, Synology, Cisco, Vertiv, Lanberg) mają wyłącznie charakter orientacyjny i służą jednoznacznemu określeniu wymagań funkcjonalnych, technicznych i jakościowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających produkty równoważne – tj. takie, które zapewniają parametry funkcjonalne, wydajnościowe, użytkowe i jakościowe nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku zaproponowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do:
– wykazania ich równoważności,
– wskazania modelu i producenta,
– złożenia stosownego oświadczenia, że sprzęt spełnia wszystkie minimalne wymagania Zamawiającego.
Ocena równoważności zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie przedstawionych danych technicznych, katalogowych lub innych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań.
Instalacja i uruchomienie sprzętu
- Czynności instalacyjne traktowane są jako element towarzyszący dostawie, a nie jako odrębna usługa. W związku z tym nie należy wykazywać ich jako osobnej pozycji w ofercie. Koszty dostawy, instalacji i konfiguracji muszą być wliczone w cenę jednostkową sprzętu.
- Oferent zobowiązany jest do zapewnienia transportu, dostawy, ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz do uruchomienia urządzeń i sprawdzenia ich poprawnego działania w ramach systemu sieciowego Zamawiającego.
Okres gwarancji: minimum 36 miesięcy
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: bocheński, Gmina: Bochnia, Miejscowość: Bochnia
FEMP.01.11-IP.01-0438/24 - Utworzenie wyspecjalizowanego cyfrowego systemu zarządzania głównymi procesami w spółce
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja sprzętu informatycznego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania systemu cyfrowego zarządzania w firmie ABJ Electric. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, objęty minimum 36-miesięczną gwarancją producenta, w pełni kompatybilny i przystosowany do pracy ciągłej w środowisku serwerowym firmy.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następujących elementów sprzętowych:
1.Serwer (2 szt.); Przykładowe rozwiązanie technologiczne (sprzęt): DELL PowerEdge R550; 8x 16GB RAM; 1.2TB HDD SAS (lub równoważny);
2.Licencje (1 kpl.); Przykładowe rozwiązanie technologiczne (sprzęt): Windows Server 2022 Standard, 35x RDS-CAL, backup (lub równoważne);
3.Macierz (2 szt.); Przykładowe rozwiązanie technologiczne (sprzęt): Synology RS3618xs + SSD/HDD + karta 10GB + NVMe (lub równoważna);
4.Router (1 szt.); Przykładowe rozwiązanie technologiczne (sprzęt): Ubiquiti ER-8-XG 10G SFP+ EdgeRouter Infinity (lub równoważny);
5.Switch (2 szt.); Przykładowe rozwiązanie technologiczne (sprzęt): Cisco Catalyst C1000-48P-4X-L (lub równoważny);
6.UPS (1 szt.); Przykładowe rozwiązanie technologiczne (sprzęt): Vertiv Liebert GXT5 1ph UPS, 5kVA (lub równoważny);
7.Szafa (1 szt.). Przykładowe rozwiązanie technologiczne (sprzęt): Lanberg 42U (lub równoważna);
Wszystkie komponenty muszą być ze sobą kompatybilne oraz dostarczone jako kompletny zestaw infrastruktury serwerowo-sieciowej.
Wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz jego załącznikach nazwy handlowe, modele i marki produktów (np. DELL, Synology, Cisco, Vertiv, Lanberg) mają wyłącznie charakter orientacyjny i służą jednoznacznemu określeniu wymagań funkcjonalnych, technicznych i jakościowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających produkty równoważne – tj. takie, które zapewniają parametry funkcjonalne, wydajnościowe, użytkowe i jakościowe nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku zaproponowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do:
– wykazania ich równoważności,
– wskazania modelu i producenta,
– złożenia stosownego oświadczenia, że sprzęt spełnia wszystkie minimalne wymagania Zamawiającego.
Ocena równoważności zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie przedstawionych danych technicznych, katalogowych lub innych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań.
Instalacja i uruchomienie sprzętu
- Czynności instalacyjne traktowane są jako element towarzyszący dostawie, a nie jako odrębna usługa. W związku z tym nie należy wykazywać ich jako osobnej pozycji w ofercie. Koszty dostawy, instalacji i konfiguracji muszą być wliczone w cenę jednostkową sprzętu.
- Oferent zobowiązany jest do zapewnienia transportu, dostawy, ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz do uruchomienia urządzeń i sprawdzenia ich poprawnego działania w ramach systemu sieciowego Zamawiającego.
Okres gwarancji: minimum 36 miesięcy
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: bocheński, Gmina: Bochnia, Miejscowość: Bochnia
Time limit for receipt of tenders
2025-08-12 21:59:59.0
Location
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: bocheński, Gmina: Bochnia, Miejscowość: Bochnia
Category assortment
Electrical power equipment parts
Electrical power equipment
Network infrastructure devices
Licences and software
Hardware, parts and accessories
Electrical power equipment
Network infrastructure devices
Licences and software
Hardware, parts and accessories
Buyer details
ABJ Electric spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Partyzantów 17 B
32-700 Bochnia
Województwo: małopolskie
Kraj: Polska
NIP: 8681959310
Partyzantów 17 B
32-700 Bochnia
Województwo: małopolskie
Kraj: Polska
NIP: 8681959310