ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2_2025_FEMP_01.11_0438 na Zakup oraz instalacja sprzętu informatycznego (serwerowego i sieciowego) niezbędnego do działania systemu cyfrowego zarządzania w firmie ABJ Electric sp. z o.o.

Notice description

Powstaje w kontekście projektu:
FEMP.01.11-IP.01-0438/24 - Utworzenie wyspecjalizowanego cyfrowego systemu zarządzania głównymi procesami w spółce

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja sprzętu informatycznego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania systemu cyfrowego zarządzania w firmie ABJ Electric. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, objęty minimum 36-miesięczną gwarancją producenta, w pełni kompatybilny i przystosowany do pracy ciągłej w środowisku serwerowym firmy.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę następujących elementów sprzętowych:
1.Serwer (2 szt.); Przykładowe rozwiązanie technologiczne (sprzęt): DELL PowerEdge R550; 8x 16GB RAM; 1.2TB HDD SAS (lub równoważny);
2.Licencje (1 kpl.); Przykładowe rozwiązanie technologiczne (sprzęt): Windows Server 2022 Standard, 35x RDS-CAL, backup (lub równoważne);
3.Macierz (2 szt.); Przykładowe rozwiązanie technologiczne (sprzęt): Synology RS3618xs + SSD/HDD + karta 10GB + NVMe (lub równoważna);
4.Router (1 szt.); Przykładowe rozwiązanie technologiczne (sprzęt): Ubiquiti ER-8-XG 10G SFP+ EdgeRouter Infinity (lub równoważny);
5.Switch (2 szt.); Przykładowe rozwiązanie technologiczne (sprzęt): Cisco Catalyst C1000-48P-4X-L (lub równoważny);
6.UPS (1 szt.); Przykładowe rozwiązanie technologiczne (sprzęt): Vertiv Liebert GXT5 1ph UPS, 5kVA (lub równoważny);
7.Szafa (1 szt.). Przykładowe rozwiązanie technologiczne (sprzęt): Lanberg 42U (lub równoważna);

Wszystkie komponenty muszą być ze sobą kompatybilne oraz dostarczone jako kompletny zestaw infrastruktury serwerowo-sieciowej.

Wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz jego załącznikach nazwy handlowe, modele i marki produktów (np. DELL, Synology, Cisco, Vertiv, Lanberg) mają wyłącznie charakter orientacyjny i służą jednoznacznemu określeniu wymagań funkcjonalnych, technicznych i jakościowych.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających produkty równoważne – tj. takie, które zapewniają parametry funkcjonalne, wydajnościowe, użytkowe i jakościowe nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku zaproponowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do:
– wykazania ich równoważności,
– wskazania modelu i producenta,
– złożenia stosownego oświadczenia, że sprzęt spełnia wszystkie minimalne wymagania Zamawiającego.
Ocena równoważności zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie przedstawionych danych technicznych, katalogowych lub innych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań.

Instalacja i uruchomienie sprzętu
- Czynności instalacyjne traktowane są jako element towarzyszący dostawie, a nie jako odrębna usługa. W związku z tym nie należy wykazywać ich jako osobnej pozycji w ofercie. Koszty dostawy, instalacji i konfiguracji muszą być wliczone w cenę jednostkową sprzętu.
- Oferent zobowiązany jest do zapewnienia transportu, dostawy, ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz do uruchomienia urządzeń i sprawdzenia ich poprawnego działania w ramach systemu sieciowego Zamawiającego.

Okres gwarancji: minimum 36 miesięcy
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: bocheński, Gmina: Bochnia, Miejscowość: Bochnia

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-08-12 21:59:59.0

Location

Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: bocheński, Gmina: Bochnia, Miejscowość: Bochnia

Category assortment

Electrical power equipment parts
Electrical power equipment
Network infrastructure devices
Licences and software
Hardware, parts and accessories

Buyer details

ABJ Electric spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Partyzantów 17 B
32-700 Bochnia
Województwo: małopolskie
Kraj: Polska
NIP: 8681959310

Contact details