Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu cz. 3
Notice description
Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu cz. 3
Opis: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz stawiane wymagania zawiera Załącznik 2 do zaproszenia Opis przedmiotu zamówienia.
Ilość: 1 [szt.]
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu.
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu cz. 3 - postępowanie Nr Z.52.2025
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Do formularza elektronicznego prosimy załączyć:
a) FORMULARZ OFERTOWY w formie załącznika.
b) Wykaz asortymentowo- cenowy
c) Podpisane OPZ
d) Oświadczenie sankcyjne
e) aktualny wyciąg z właściwego
rejestru lub zaświadczenie o zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej
potwierdzające uprawnienia do wykonywania przedmiotu zaproszenia,
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 798-795-823 Mariusz Bartkowicz, e-mail: m.bartkowicz@zdmiz.swi.pl w godzinach 8: 00 do 14:00
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Wymagania dodatkowe:
Oświadczenie sankcyjne (Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wykonawca wykona na koszt własny niezbędne prace związane z: załadunkiem, dostarczeniem oraz rozładunkiem przedmiotu zamówienia pod wskazany adres zamawiającego i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym również ubezpieczenia transportu, zabezpieczeniem transportu i przedmiotu dostawy na czas jej realizacji.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo realizacji zamówienia.
Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Oświadczenie zapoznania się z OPZ (Oświadczam, że zapoznałem się z OPZ /Opisem Przedmiotu Zamówienia/ i ponoszę pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo realizacji zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Projekt Umowy, możliwość podpisania umowy w formie elektronicznej (Oświadczam, że zapoznałem się z Projektem umowy.
Potwierdzam, że istnieje możliwość podpisania umowy w formie elektronicznej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Opis: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz stawiane wymagania zawiera Załącznik 2 do zaproszenia Opis przedmiotu zamówienia.
Ilość: 1 [szt.]
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu.
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu cz. 3 - postępowanie Nr Z.52.2025
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Do formularza elektronicznego prosimy załączyć:
a) FORMULARZ OFERTOWY w formie załącznika.
b) Wykaz asortymentowo- cenowy
c) Podpisane OPZ
d) Oświadczenie sankcyjne
e) aktualny wyciąg z właściwego
rejestru lub zaświadczenie o zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej
potwierdzające uprawnienia do wykonywania przedmiotu zaproszenia,
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 798-795-823 Mariusz Bartkowicz, e-mail: m.bartkowicz@zdmiz.swi.pl w godzinach 8: 00 do 14:00
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Wymagania dodatkowe:
Oświadczenie sankcyjne (Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wykonawca wykona na koszt własny niezbędne prace związane z: załadunkiem, dostarczeniem oraz rozładunkiem przedmiotu zamówienia pod wskazany adres zamawiającego i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym również ubezpieczenia transportu, zabezpieczeniem transportu i przedmiotu dostawy na czas jej realizacji.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo realizacji zamówienia.
Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Oświadczenie zapoznania się z OPZ (Oświadczam, że zapoznałem się z OPZ /Opisem Przedmiotu Zamówienia/ i ponoszę pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo realizacji zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Projekt Umowy, możliwość podpisania umowy w formie elektronicznej (Oświadczam, że zapoznałem się z Projektem umowy.
Potwierdzam, że istnieje możliwość podpisania umowy w formie elektronicznej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Time limit for receipt of tenders
Tue Oct 14 08:00:00 GMT 2025
Category assortment
No category
Buyer details
ZDMIŻ Świnoujście