Wykonanie zmiany źródła zasilania istniejącej instalacji c.o. wraz z likwidacją starego kotła grzewczego na paliwo stałe w lokalu użytkowym przy ul. Poniatowskiego 29/I w Gliwicach.

Notice description

Nazwa: robota budowlana
Opis:
Ilość: 1 [szt.]

Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,

W bieżącym roku zamierzamy dokonać zmiany źródła zasilania istniejącej instalacji c.o. wraz z likwidacją starego kotła grzewczego na paliwo stałe w lokalu użytkowym przy ul. Poniatowskiego 29/I w Gliwicach wraz z dostosowaniem istniejącego pomieszczenia  kotłowni węglowej do aktualnych wymogów.
W ramach zadania:
1.  Zostanie zdemontowany wraz z armaturą stary kocioł węglowy nie spełniający wymogów Uchwały Antysmogowej. Przed przystąpieniem do demontażu ( co najmniej  1 dzień wcześniej ) zostanie wykonane  kontrolne uruchomienie obecnej instalacji c.o. w obecności inspektora nadzoru ZBM II TBS/ TS   - w przypadku jeżeli instalacja c.o. będzie już uruchomiona/użytkowana przez najemcę, czynność ta zostanie ograniczona do jej kontroli, również w obecności inspektora nadzoru ZBM II TBS/ TS .
2.  Istniejący komin dymowy zostanie poddany szlamowaniu, a do pomieszczenia kotłowni zostanie wykonany nawiew typu "Z".
3. Pomieszczenie kotłowni zostanie wyremontowane w zakresie koniecznym do montażu nowego kotła  na paliwo stałe klasy 5 -tej.
4. Zostanie zamontowany nowy kocioł na paliwo stałe 5 klasy ( kocioł węglowy ) wraz z wymaganą armaturą regulacyjną i zabezpieczającą zależną od  wymagań podanych przez producenta kotła w celu zapewnienia prawidłowej pracy instalacji c.o. Dobór kotła o odpowiedniej mocy podanej dokumentacji i wymagającego  komina dymowego o odpowiednio dużym przekroju musi  uwzględniać fakt, iż kanał kominowy nie będzie powiększany ( brak zgody Mistrza kominiarskiego ), ani wyposażany we wkład  żaroodporny.
5. Odpływ spalin z nowego urządzenia zostanie skierowany do  "wyszlamowanego" przewodu kominowego - zgodnie z zaleceniami mistrza kominiarskiego. 
6. Wykonawca  na własny koszt i we własnym zakresie zapewni dokonanie odbioru  wykonanego podłączenia przez uprawnionego mistrza kominiarskiego. Protokół odbioru kominiarskiego będzie jednym z elementów koniecznych do dokonania odbioru robót.
Uwaga: Protokół ten będzie musiał zawierać potwierdzenie, iż w wyniku wykonanego szlamowania komin dymowy jest szczelny i  posiada  odpowiedni przekrój dla podłączenia wybranego  kotła, jak również  potwierdzenie prawidłowego wykonania kanału wywiewnego i poświadczenie  prawidłowego funkcjonowania instalacji grawitacyjnej wywiewnej kotłowni.
7. Wykonawca podłączy nowy kocioł do istniejącej instalacji c.o. w lokalu i dokona ponownego  sprawdzenia prawidłowości funkcjonowania instalacji c.o. w lokalu.   

 Tytuł zadania : Wykonanie zmiany źródła zasilania istniejącej instalacji c.o. wraz z likwidacją starego kotła grzewczego na paliwo stałe w lokalu użytkowym przy ul. Poniatowskiego 29/I w Gliwicach. 

W załączeniu komplet dokumentacji. Projekt stanowi podstawę do ułatwienia dokonania wyceny planowanych robót. Zakres dokumentacji odbiega jednak  od w/w zakresu zadania.

 

Przed przystąpieniem do prac wykonawca będzie zobowiązany do:

spisania umowy z ZDM G-ce o zezwolenie na zajęcie
chodnika lub jezdni ( jeżeli będzie to konieczne)
podłączenie podliczników na wodę i energię. Punkty
podłączenia wskaże upoważniony przez kierownika pracownik ROM-u
zabezpieczenia zaplecza magazynowego i warunków
socjalnych swoim pracownikom
zainstalowanie kontenera na składowanie gruzu i
sukcesywne jego wywożenie na wysypisko
przeszkolenia pracowników realizujących zadanie pod
względem bhp
 
W czasie realizacji robót i po ich zakończeniu wykonawca będzie
zobowiązany do:
prowadzenia księgi obmiarów, dziennika budowy,
zgłaszania robót zanikowych i zgłaszania ich do odbioru
zgłoszenia do Zakładu Kominiarskiego wykonanych
podłączeń do przewodów wentylacyjnych i przewodu dymowego
przeprowadzania prób i odbiorów wymaganych dla
instalacji c.o.
 
W przypadku zainteresowania Państwa naszą ofertą na
wykonanie robót informuję, iż termin składania ofert upływa 13 października  2025
roku. Termin zakończenia robót nie może być późniejszy niż  28 listopada 2025 roku.

PROSZĘ O PODANIE W OFERCIE INFORMACJI ZAWIERAJĄCEJ TERMIN
WYKONANIA PRAC (będzie on mógł ulec zmianie tylko w
przypadku braku dostępu do lokali)   ORAZ OKRES GWARANCJI NA
WYKONANE PRACE. W OFERCIE MUSI BYĆ PODANA INFORMACJA O TYM, KTO BĘDZIE
PEŁNIŁ ROLĘ KIEROWNIKA ROBÓT.
 

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia - zamawiający musi przed spisaniem umowy uzyskać akceptację właściciela na zlecenie robót,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań: 
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 693 330 367  
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (... dni od otrzymania zamówienia. Proszę podać ilość dni.)
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

13.10.2025 08:00

Category assortment

No category

Buyer details

Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach

Contact details