Wykonania instalacji elektrycznej
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
FENG.01.01-IP.02-0483/23 - Wdrożenie innowacyjnych produktów w firmie DISKUS Polska Sp. z o.o.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji elektrycznej w rozbudowywanym budynku.
Wykonanie instalacji obejmować będzie:
• doprowadzenie zasilania do nowych pomieszczeń z budynku głównego,
• wykonanie tablic rozdzielczych/rozdzielni/ skrzynek,
• wykonanie instalacji elektrycznej (opartej na korytach podwieszanych),
• dostarczenie demontowalnych szaf sterowniczych,
• podłączenie agregatu w nowym miejscu,
• wykonanie systemu oświetlenia,
• wpięcie liczników, generatora itp. np. liczników energii (FF),
• nawiązanie instalacji do wykorzystywanego przez Zamawiającego systemu IntrApp, który integruje zarządzanie najważniejszymi parametrami środowiskowymi.
W zakresie dostarczonego oprzyrządowania Zamawiający wymaga nawiązania do obecnie zastosowanych rozwiązań. Specyfikacja tych rozwiązań przedstawiona została w Załączniku nr 8
Wraz z ofertą Oferent zobowiązany jest przedstawić szczegółowy plan instalacji obejmujący wszystkie dostarczone urządzenia i systemy, ze szczególnym uwzględnieniem etapów ich podłączenia i konfiguracji w kontekście pełnej integracji z istniejącym oprogramowaniem IntrApp. Plan ten musi zawierać harmonogram prac, listę niezbędnych zasobów (w tym wymagania dotyczące infrastruktury sieciowej i zasilającej), a także procedury testowania i walidacji poprawności integracji z IntrApp i zarządzania parametrami środowiskowymi.
Inwestycja będzie musiała zostać wykonana w czynnym (użytkowanym) obiekcie. Wykonawca będzie musiał zapewnić pełną przejezdność przez parking przez cały okres realizacji prac.
Ze względu na charakter prowadzonej działalności związanej z kasowaniem informacji oraz niszczeniem nośników pamięci, zgodne z najbardziej restrykcyjnymi zasadami bezpieczeństwa oraz obsługą klientów wrażliwych takich jak banki, służby mundurowe, urzędy etc. dostęp do pełnej dokumentacji określającej przedmiot zamówienia tj. przedmiaru robót oraz projektu instalacji elektrycznej możliwy będzie po podpisaniu Umowy o poufności, której wzór stanowi załącznik nr 7 do niniejszego zapytania.
Umowa poufności podpisywana będzie podczas obligatoryjnej wizji lokalnej. Celem wizji lokalnej jest umożliwienie oferentom zapoznania się z warunkami realizacji zamówienia, których ze względu na specyfikę działalności (branża CyberSecurity) oraz uwarunkowania inwestycyjne (konieczność nawiązania do istniejącego budynku, konieczność pracy na obiekcie czynnym) Zamawiający nie mógł przedstawić w opisie przedmiotu zamówienia. Podczas wizji lokalnej Oferent zapozna się z możliwościami integracji instalacji z systemem IntrApp. Oferent jest zobowiązany, przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej, tak by zgłoszona w ofercie cena obejmowała wszystkie składniki kosztów, związanych z wykonaniem przedmiotu Zamówienia, ponoszonych przez Wykonawcę. Dokument potwierdzający odbycie wizji stanowi załącznik do oferty decydujący o jej ważności.
Wizja lokalna musi się odbyć w okresie do dnia 13.08.2025 tj. na 3 dni przed upłynięciem terminu na składanie ofert. Wizja lokalna musi się odbyć w dni robocze, w godzinach między 10.00, a 15.00 po uprzednim zgłoszeniu i umówieniu. Warunkiem umożliwiającym na udział w wizji lokalnej jest przedstawienie dowodu tożsamości, dokumentu potwierdzającego prawo do reprezentacji podmiotu oraz aktualnego (nie starszego niż 3 miesiące) zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Termin wykonania
Termin zakończenia prac wyznaczony został na 31.12.2025 r. Dniem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia jest dzień podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego, który będzie potwierdzał zakończenie przez Wykonawcę wykonania wszystkich robót bez zastrzeżeń.
Okres gwarancji: 60 miesięcy
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: wielicki, Gmina: Wieliczka, Miejscowość: Wieliczka
FENG.01.01-IP.02-0483/23 - Wdrożenie innowacyjnych produktów w firmie DISKUS Polska Sp. z o.o.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji elektrycznej w rozbudowywanym budynku.
Wykonanie instalacji obejmować będzie:
• doprowadzenie zasilania do nowych pomieszczeń z budynku głównego,
• wykonanie tablic rozdzielczych/rozdzielni/ skrzynek,
• wykonanie instalacji elektrycznej (opartej na korytach podwieszanych),
• dostarczenie demontowalnych szaf sterowniczych,
• podłączenie agregatu w nowym miejscu,
• wykonanie systemu oświetlenia,
• wpięcie liczników, generatora itp. np. liczników energii (FF),
• nawiązanie instalacji do wykorzystywanego przez Zamawiającego systemu IntrApp, który integruje zarządzanie najważniejszymi parametrami środowiskowymi.
W zakresie dostarczonego oprzyrządowania Zamawiający wymaga nawiązania do obecnie zastosowanych rozwiązań. Specyfikacja tych rozwiązań przedstawiona została w Załączniku nr 8
Wraz z ofertą Oferent zobowiązany jest przedstawić szczegółowy plan instalacji obejmujący wszystkie dostarczone urządzenia i systemy, ze szczególnym uwzględnieniem etapów ich podłączenia i konfiguracji w kontekście pełnej integracji z istniejącym oprogramowaniem IntrApp. Plan ten musi zawierać harmonogram prac, listę niezbędnych zasobów (w tym wymagania dotyczące infrastruktury sieciowej i zasilającej), a także procedury testowania i walidacji poprawności integracji z IntrApp i zarządzania parametrami środowiskowymi.
Inwestycja będzie musiała zostać wykonana w czynnym (użytkowanym) obiekcie. Wykonawca będzie musiał zapewnić pełną przejezdność przez parking przez cały okres realizacji prac.
Ze względu na charakter prowadzonej działalności związanej z kasowaniem informacji oraz niszczeniem nośników pamięci, zgodne z najbardziej restrykcyjnymi zasadami bezpieczeństwa oraz obsługą klientów wrażliwych takich jak banki, służby mundurowe, urzędy etc. dostęp do pełnej dokumentacji określającej przedmiot zamówienia tj. przedmiaru robót oraz projektu instalacji elektrycznej możliwy będzie po podpisaniu Umowy o poufności, której wzór stanowi załącznik nr 7 do niniejszego zapytania.
Umowa poufności podpisywana będzie podczas obligatoryjnej wizji lokalnej. Celem wizji lokalnej jest umożliwienie oferentom zapoznania się z warunkami realizacji zamówienia, których ze względu na specyfikę działalności (branża CyberSecurity) oraz uwarunkowania inwestycyjne (konieczność nawiązania do istniejącego budynku, konieczność pracy na obiekcie czynnym) Zamawiający nie mógł przedstawić w opisie przedmiotu zamówienia. Podczas wizji lokalnej Oferent zapozna się z możliwościami integracji instalacji z systemem IntrApp. Oferent jest zobowiązany, przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej, tak by zgłoszona w ofercie cena obejmowała wszystkie składniki kosztów, związanych z wykonaniem przedmiotu Zamówienia, ponoszonych przez Wykonawcę. Dokument potwierdzający odbycie wizji stanowi załącznik do oferty decydujący o jej ważności.
Wizja lokalna musi się odbyć w okresie do dnia 13.08.2025 tj. na 3 dni przed upłynięciem terminu na składanie ofert. Wizja lokalna musi się odbyć w dni robocze, w godzinach między 10.00, a 15.00 po uprzednim zgłoszeniu i umówieniu. Warunkiem umożliwiającym na udział w wizji lokalnej jest przedstawienie dowodu tożsamości, dokumentu potwierdzającego prawo do reprezentacji podmiotu oraz aktualnego (nie starszego niż 3 miesiące) zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Termin wykonania
Termin zakończenia prac wyznaczony został na 31.12.2025 r. Dniem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia jest dzień podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego, który będzie potwierdzał zakończenie przez Wykonawcę wykonania wszystkich robót bez zastrzeżeń.
Okres gwarancji: 60 miesięcy
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: wielicki, Gmina: Wieliczka, Miejscowość: Wieliczka
Time limit for receipt of tenders
2025-08-19 21:59:59.0
Location
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: wielicki, Gmina: Wieliczka, Miejscowość: Wieliczka
Category assortment
Construction supervision and other construction services
Other construction and renovation works
Landscaping services
Technical building installation services
Dismantling services
Road and railroad services
Dredging and regulation of water bodies and watercourses
Design services
Finishing and renovation works
Other construction and renovation works
Landscaping services
Technical building installation services
Dismantling services
Road and railroad services
Dredging and regulation of water bodies and watercourses
Design services
Finishing and renovation works
Buyer details
Diskus Polska Sp. z o.o.
Kościuszki 1
32-020 Wieliczka
Województwo: małopolskie
Kraj: Polska
NIP: 6751355824
Kościuszki 1
32-020 Wieliczka
Województwo: małopolskie
Kraj: Polska
NIP: 6751355824