Przeprowadzenie szkolenia zawodowego „Pracownik biurowy z elementami księgowości” wraz z egzaminem zewnętrznym dla 5 Uczestników/-czek Projektu (1 grupy x 5 osób)

Notice description

Powstaje w kontekście projektu:
FEPK.07.15-IP.01-0121/23 - Nowa szansa!

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia zawodowego „Pracownik biurowy z elementami księgowości” wraz z egzaminem zewnętrznym dla 5 Uczestników/-czek Projektu (1 grupa x 5 osób).

Niniejsze zamówienie jest częścią większego zadania pn. „Szkolenia zawodowe”.
W późniejszych terminach zamawiający będzie publikował zapytania na kolejne grupy szkoleniowe.

Kody CPV:
80500000-9 – Usługi szkoleniowe
80000000-4 – Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 – Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80530000-8 – Usługi szkolenia zawodowego
39162100-6 – Pomoce dydaktyczne
70220000-9 – Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
55520000-1 – Usługi dostarczania posiłków

2. Zakres usługi obejmuje:
a) ZAKRES TEMATYCZNY: „Pracownik biurowy z elementami księgowości”. Szkolenie realizowane w ramach projektu jest zgodne ze zdiagnozowanymi potrzebami i potencjałem UP oraz zdiagnozowanymi potrzebami rynku pracy. Wybór szkolenia nastąpił na etapie opracowania Indywidualnej Ścieżki Reintegracji. Co najmniej 90% osób korzystających ze wsparcia w formie szkoleń, kursów uzyska kwalifikacje lub kompetencje. Kwalifikacje należy rozumieć zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027: Zał. nr 2 „Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS+”.
b) WYMIAR:
- śr. 120 godzin zegarowych (rozumianych jako 45 minut szkolenia + przerwa) / grupa, śr. 15 spotkań x śr. 8 godz., śr. 4 x w tygodniu; przez godzinę zegarową rozumie się 45 minut szkolenia + 15 minut przerwy; zajęcia odbywać się będą w dni powszednie lub weekend w zależności od potrzeb UP. Harmonogram zajęć będzie dopasowany do indywidualnych potrzeb UP, uwzględniający ich sytuację osobistą, rodzinną.
- łącznie w ramach zamówienia: 1 grupa x 120 godzin = 120 godzin dydaktycznych + przerwy;
- prowadzenie zajęć w formie teoretycznej i praktycznej, w formie aktywnej, warsztatowej, z naciskiem na praktyczną naukę
c) LICZBA UCZESTNICZEK/UCZESTNIKÓW:
- szkolenie zostanie przeprowadzone dla 5 osób, u których potrzeba udziału w szkoleniu została zdiagnozowana w trakcie identyfikacji potrzeb wraz z opracowaniem IŚR;
- 1 grupa x 5 UP = 5 osób;
- zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału w zadaniu osób niewskazanych przez zamawiającego i niebędących uczestniczkami projektu.
- warunek ukończenia szkolenia przez UP – obecność na co najmniej 80% zajęć; zamawiający zapłaci wykonawcy za faktycznie zrealizowany zakres usługi, tj. za osoby, które ukończyły szkolenie.
d) WYNAGRODZENIE TRENERA za 120 godzin szkolenia.
e) KADRA:
Trener:
- wykształcenie wyższe/zawodowe lub certyfikaty/zaświadczenia/inne oraz
- doświadczenie zawodowe umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia, przy czym minimalne doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie wynosi minimum rok oraz
- doświadczenie w pracy na rzecz osób z niepełnosprawnościami.
f) SALE SZKOLENIOWE:
- 1 grupa x 120 godzin = 120 godzin dydaktycznych + przerwy;
- 1 grupa ok 5-cio osobowa;
- wymagania dotyczące sali: odpowiednio oznaczona oraz wyposażona zgodnie z potrzebami projektu m.in.: w stoły, krzesła, rzutnik multimedialny z ekranem, komputer, tablice flipchart (flamastry) lub tablice sucho ścieralne, bezprzewodowy dostęp do Internetu oraz koszty utrzymania sali, w tym energii elektrycznej; wsparcie realizowane będzie w salach i budynkach, w których się one znajdują, zapewniających dostęp dla osób z niepełnosprawnością ruchową (tj. dostosowanie architektoniczne, bez barier architektonicznych i komunikacyjnych (windy, podjazdy dla wózków inwalidzkich, toalety dla niepełnosprawnych), spełniające warunki BHP oraz zapewniające komfort uczenia się.
- znajdujące się w miejscach dogodnych dla UP, z łatwym dojazdem środkami komunikacji publicznej.
g) MATERIAŁY z zakresu realizowanego szkolenia dla 5 UP, dostosowane do specyficznych potrzeb osób niepełnosprawnych, z zastosowaniem języka wrażliwego na płeć. W razie potrzeb osób niepełnosprawnych przygotowane alternatywnych form materiałów szkoleniowych. Materiały powinny pełnić funkcję dydaktyczną i ściśle uzupełniającą w stosunku do zakresu materiału przedstawianego podczas zajęć przez trenera - skrypty, testy, ćwiczenia itp.
h) CATERING obiad (15 dni x 5 os. = 75 sztuk). W przypadku trwania szkolenia powyżej 6 godzin dydaktycznych/dzień, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia cateringu: czyli ciepłego posiłku. W skład ciepłego posiłku wchodzi: zupa tradycyjna (co najmniej 300 ml na osobę), porcja mięsa lub ryby lub porcja wegetariańska (co najmniej 150g na osobę), ziemniaki lub ryż lub frytki lub kasza (co najmniej 50g na osobę), surówki. Dostarczone dania i produkty muszą być świeże i ciepłe. Zamawiający zapłaci wykonawcy za faktycznie zrealizowany zakres usługi, tj. za dni, w których UP będą uczęszczać na zajęcia.
Catering ma zostać przygotowany w oparciu o sezonowe warzywa i owoce, w miarę możliwości z wykorzystaniem produktów pochodzących z gospodarstw ekologicznych z wykorzystaniem lokalnych dostawców. Wykonawca zapewni również niezbędne naczynia, sztućce, a także zobowiązuje się do uprzątnięcia resztek pożywienia oraz naczyń po posiłku.
Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia czynników o charakterze środowiskowym podczas dostaw cateringu, tzn. ma obowiązek dostarczać towary i świadczyć usługi, których oddziaływanie na środowisko w trakcie ich cyklu życia jest mniejsze w porównaniu do towarów i usług o identycznym przeznaczeniu, jakie zostałyby zamówione w innym przypadku, np. poprzez dostarczanie cateringu na naczyniach wielorazowego użytku, catering dostarczany w termosach, itp.
i) DOKUMENTACJĘ SZKOLENIOWĄ:
- prowadzenie dokumentacji szkoleniowej na wzorach dostarczonych przez zamawiającego;
- opracowanie programu szkolenia opisanego językiem efektów kształcenia, określającego szczegółową tematykę szkolenia, opisanego językiem korzyści, wrażliwym na płeć, łatwym do zrozumienia, zawierającym wyłącznie niestereotypowe informacje; przygotowane przez Wykonawcę scenariusze zajęć oraz materiały dla UP muszą spełniać kryterium dostępności zgodnie z dokumentem „Wytyczne dotyczące realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027”.
- szkolenia będą prowadzić do podniesienia kompetencji, dlatego zakończą się sprawdzeniem wiedzy w formie testu (pre test na rozpoczęcie szkolenia, post test na zakończenie, raport podsumowujący ocenę efektów uczenia się) – wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przeprowadzenia z uczestniczkami pre i post testów oraz sporządzenia raportów podsumowujących ocenę efektów uczenia się.
j) UBEZPIECZENIE NNW: zapewnienie dla 5 UP ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na cały okres szkolenia.
k) EGZAMIN I CERTYFIKAT:
- Efektem szkoleń realizowanych w ramach projektu będzie nabycie kwalifikacji lub kompetencji.
Nabycie kwalifikacji lub kompetencji jest weryfikowane i potwierdzane zgodnie z zasadami wskazanymi w załączniku nr 2 „Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus” do
wytycznych ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021–2027 i LWK2021 dla EFS+. Nabycie kwalifikacji jest weryfikowane poprzez przeprowadzenie odpowiedniego ich sprawdzenia (w formie egzaminu).
Certyfikaty i inne dokumenty potwierdzające uzyskanie kwalifikacji będą rozpoznawalne i uznawane w danym środowisku/ sektorze/ branży.
- Zapewnienie wykwalifikowanego akredytowanego egzaminatora gwarantującego bezstronność procesu egzaminacyjnego, tj. niezależność od zamawiającego oraz od podmiotu realizującego szkolenia, posiadającego odpowiednie uprawnienia do przeprowadzenia egzaminu zewnętrznego w zakresie tematu „Pracownik biurowy z elementami księgowości”.
- Wynajem sali do przeprowadzenia egzaminu dla 5 UP (1 grupa x 5 os.) spełniającej wymagania analogiczne jak sala dla szkolenia.
- Przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego dla 5 UP (1 grupa x 5 os.).
- Wydanie certyfikatu/ów.
l) WPIS DO RIS: Usługi szkoleniowe będą realizowane przez instytucje posiadające wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez WUP.
m) ZAŚWIADCZENIA: UP otrzymają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z informacją o zakresie i liczbie godzin oraz o uzyskanych kompetencjach rozumianych jako: wyodrębniony zestaw efektów uczenia się / kształcenia, które zostały sprawdzone w procesie walidacji w sposób zgodny z wymaganiami ustalonymi dla danej kompetencji, odnoszącymi się w szczególności do składających się na nią efektów uczenia się.

Pozostałe szczegóły znajdują się w treści zapytania ofertowego.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: podkarpackie, Powiat: jasielski, Gmina: Jasło, Miejscowość: Jasło

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-08-08 07:00:00.0

Location

Kraj: Polska, Województwo: podkarpackie, Powiat: jasielski, Gmina: Jasło, Miejscowość: Jasło

Category assortment

Educational materials and equipment
Training
Catering services
Purchase, sale and rental of property

Buyer details

PLUSK POLSKA Sp. z o. o. Sp. k.
Henryka Pobożnego 14
35-617 Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Kraj: Polska
NIP: 5270103333

Contact details