Zapytanie ofertowe na usługę polegającą na serwisowaniu i konserwacji urządzeń sytemu CCTV z zakładzie Pfeifer & Langen Polska S.A. w Glinojecku

» Opis zapytania

Szanowni Państwo,
Zapraszamy do złożenia oferty na usługę polegającą na serwisowaniu i konserwacji urządzeń sytemu CCTV z zakładzie Pfeifer & Langen Polska S.A. w Glinojecku
Kontakt techniczny:
Dariusz Bąk tel. +697 972 967
Jarosław Nitczyński tel. 510 064 300
Z wyrazami szacunku
Pfeifer & Langen Polska S.A.
Cukrownia Glinojeck
Przedmiot zapytania:
Złożenie oferty na usługę polegającą na serwisowaniu i konserwacji urządzeń sytemu CCTV z zakładzie Pfeifer & Langen Polska S.A. w Glinojecku.
Termin założenia oferty: do 31.03.2025 do godziny 12stej.
Wymagana wizja lokalna Cukrowni Glinojeck, bez wizji lokalnej oferty będą automatycznie odrzucane. Przed wizją lokalną firma jest zobowiązana do podpisania NDA. Wzór NDA P&L nie podlega negocjacjom.
Założenia:
Usługa będzie realizowana według zgłoszeń zleceniodawcy oraz wg określonego harmonogramu przeglądów i konserwacji.
Zgłoszenie dokonywane będzie telefonicznie lub e-mailowo.
Czas reakcji na otrzymane zgłoszenie 2 godziny od momentu otrzymania, 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.
Zgłoszenia będą wykonywane przez wyznaczonych przedstawicieli zleceniodawcy.
Czasy naprawy lub usunięcia usterki, wady, awarii w przypadku braku możliwości jej usunięcia zdalnie:
Obszary krytyczne 24 godziny od momentu otrzymania zgłoszenia.
Obszary niekrytyczne 72 godziny od momentu otrzymania zgłoszenia.
W przypadku braku możliwości usunięcia usterki, wady, awarii ww. czasach dopuszcza się zastosowanie „by pass” umożliwiającego pracę sytemu jednakże przywrócenie do stanu pierwotnego w terminie nie dłuższym niż 30 dni roboczych.
Wykonanie usługi potwierdzone protokołem końcowym podpisanym przez obydwie strony bez zastrzeżeń
Wynagrodzenie:
Płatność – ryczałt miesięczny.
Płatność: 30 dni od daty otrzymania faktury.
Zleceniodawcy przysługuje uprawnienie do wykorzystania, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, 408 roboczogodzin serwisowych Zleceniobiorcy w roku kalendarzowym. Pula ta dzielona jest na poszczególne miesiące świadczenia Usługi, do wyczerpania (przy jednoczesnym uwzględnieniu, że na okres sierpień – wrzesień zapotrzebowanie Zleceniodawcy w ramach przysługującej puli powinno wynieść nie mniej niż 122 roboczogodziny).
Z dniem 01 stycznia każdego kolejnego roku świadczenia Usług, pula roboczogodzin odnawia się do pełnego wymiaru godzinowego.  Jeżeli wartość ta nie została zmieniona obustronnie podpisanym aneksem do Umowy, uznaje się, że na kolejny rok kalendarzowy obowiązuje pula godzin w wymiarze analogicznym jak w poprzednim roku świadczenia Usług. W przypadku niewykorzystania przez Zleceniodawcę puli godzin przypadającej na dany rok kalendarzowy, godziny niewykorzystane przechodzą na rok kolejny, zwiększając tym samym pulę godzin na ten rok kalendarzowy. W przypadku zakończenia Umowy, jeżeli pozostanie pula godzin niewykorzystanych przez Zleceniodawcę, Zleceniodawca uprawniony jest do potrącenia (bez konieczności składania odrębnych oświadczeń) takiej wartości z wynagrodzenia należnego Zleceniobiorcy oraz do żądania skorygowania faktur sporządzonych przez Zleceniobiorcę o kwoty odpowiadające wartości niewykorzystanych godzin, obliczonych przy uwzględnieniu stawek określonych w Załączniku nr 3 do Umowy (Zleceniodawca może w tym przypadku przyjąć stawkę uśrednioną). W braku lub przy niewystarczającej kwocie wynagrodzenia należnego Zleceniobiorcy, Zleceniodawca uprawniony jest do obciążenia Zleceniobiorcy kwotą odpowiadającą wartości niewykorzystanych godzin
W kwocie ryczałtowego wynagrodzenia zawarte są wszelkie koszty Zleceniobiorcy niezbędne do świadczenia Usługi, w tym koszt zapewnienia możliwości dokonywania Zgłoszeń Serwisowych, koszt dojazdu serwisantów do zakładu Zleceniodawcy. Koszty materiałów wykorzystanych przez Zleceniobiorcę zostaną rozliczone odrębnie, po cenach z cennika. Strony dopuszczają przy tym okresowe aktualizacje cennika materiałów, bez konieczności zmiany Umowy – w drodze aktualizacji katalogu Pulse Direct lub SAP Ariba, zatwierdzonego przez Zleceniodawcę.
Co miesiąc usługodawca będzie przesyłał raport z wykonanych prac z wyszczególnieniem ilości godzin wykonywania usługi w poprzedzającym miesiącu.
Jeżeli, kwota należności, określona na podstawie stawki za roboczogodzinę i ilości godzin, będzie niższa od kwoty zryczałtowanego wynagrodzenia, pozostała pula pozostanie do wykorzystania w kolejnych miesiącach. W przeciwnym przypadku zostanie zrealizowana zapłata zgodnie z powstałą różnicą.
Gwarancja na wykonane Usługi:
Na wykonane Usługi i wykorzystane materiały Zleceniobiorca udziela gwarancji na okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru Usługi bez zastrzeżeń przez uprawnionego przedstawiciela Zleceniodawcy.
W przypadku stwierdzenia wad wykonanej Usługi w okresie trwania gwarancji, Zleceniobiorca zobowiązuje się do ich nieodpłatnego usunięcia lub nieodpłatnego powtórzenia wykonania Usługi.
Usunięcie wad wykonanej Usługi w ramach gwarancji odbywa się na zasadach i w terminach jak dla usługi serwisowej opisanej powyżej.
Zleceniobiorca będzie zobowiązany do wykorzystania sprzętu i narzędzi wykorzystujących odpowiednie technologie, zgodnie ze standardami obowiązującymi w zakładach Pfeifer & Langen Polska S.A.
Pozostałe:
Zleceniobiorca zobowiąże swoich pracowników lub podwykonawców do bezwzględnego przestrzegania przepisów BHP w tym obowiązków związanych z kontrolą i zachowaniem trzeźwości, P-poż, sanitarnych, ochrony środowiska i HACCP ze szczególnym uwzględnieniem wewnętrznych przepisów Zleceniodawcy dotyczących terenu zakładu zgodnie z zasadami określonymi w Instrukcji przestrzegania wewnętrznych wymogów w zakresie BHP, ochrony środowiska oraz HACCP obowiązującej u Zleceniodawcy.
Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony
W ramach umowy dostawca będzie zobowiązany do utrzymywania w pełnej gotowości części zamiennych:
Kamera IPC-HFWserii1 2,8mm 4Mpx Dahua = 1szt
Kamera IPC-HFWserii3 2,8mm 8,3Mpx 4K Dahua = 1szt
Kamera IPC-HFWserii3 TIOC 2,8mm AI 8,3Mpx LED 4K Dahua – 1szt
Uchwyt kamery PFA – 2szt
Dysk do CCTV SSH 4TB – 1szt
Switch przemysłowy PoE 8 portów Dahua – 1szt
Zasilacz PoE 48V/24W – 1szt
Mediakonwerter + Gbic + patch cord – 2szt
W ofercie proszę zapisać: Zapoznałem się i akceptuje wraz szablonem umowy: Ogólne Warunki Umów Roboty Budowlane i Remonty_10.05.2024.
Link:
https://www.pfeifer-langen.pl/wp-content/uploads/Ogolne-Warunki-Umow-Roboty-Budowlane-i-Remonty_10.05.2024.pdf
Jakie ceny należy podać na platformie?
Koszt ryczałtu miesięcznego przy założeniu możliwości wybrania 408 roboczogodzin (w tym nie mniej niż 122 roboczogodziny w miesiącach lipiec / sierpień)
Koszt roboczo godziny serwisanta
Cennik usług :
Konfiguracja kamery / punkt
Konfiguracja urządzenia sieciowego / punkt
Montaż kamery obrotowej wewnętrznej / punkt
Montaż kamery obrotowej zewnętrznej / punkt
Montaż kamery stałej zewnętrznej / punkt
Montaż kamery stałej wewnętrznej / punkt
Montaż trasy kablowej wewnętrznej / punkt
Montaż trasy kablowej zewnętrznej / mb
Montaż urządzenia sieciowego / punkt
Prowadzenie przewodu teleinformatycznego wew.  / mb
Prowadzenie przewodu teleinformatycznego zew. / mb
Spawanie światłowodu / włókno
Cennik materiałów:
Kamera IPC-HFW/HDWserii1 2,8/3,6mm 4Mpx Dahua / szt.
Kamera IPC-HFW/HDWserii1 2,7-13,5mm 4Mpx Dahua / szt.
Kamera IPC-HFW/HDWserii2 2,8/3,6mm 4Mpx LED Dahua / szt.
Kamera IPC-HFW/HDWserii2 2,8/3,6mm 8,3Mpx 4K Dahua / szt.
Kamera IPC-HFW/HDWserii2 2,7-12mm 8,3Mpx 4K Dahua / szt.
Kamera IPC-HFW/HDWserii3 2,8/3,6mm AI 8,3Mpx 4K Dahua / szt.
Kamera IPC-HFW/HDWserii3 2,7-13,5mm AI 8,3Mpx 4K Dahua / szt.
Kamera IPC-HFW/HDWserii3 TIOC 2,8mm AI 8,3Mpx LED 4K Dahua / szt.
Uchwyt kamery PFA / szt.
Zasilacz PoE 48V/24W
Zasilacz PoE 48V/60W
ZAŁĄCZNIKI:
OWU
NDA
Zasady przystąpienia do zapytania ofertowego:
Kupujący korzysta z platformy zakupowej przygotowanej przez Logintrade S.A., jako narzędzia do kontaktów z dostawcami i oferentami, w szczególności poprzez zapytania zakupowe mające na celu dokonywanie przez Kupującego zakupu towarów i usług.
Oferty handlowe (dalej: oferty) odbierane są przez Kupującego wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej. Rejestracja w bazie dostawców Kupującego, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. Potencjalny dostawca musi zarejestrować się w bazie dostawców Kupującego, co wiąże się z uzyskaniem loginu i hasła do korzystania z platformy zakupowej, przeglądania zapytań i składania ofert.
Wprowadzenie oferty dostawcy do systemu platformy zakupowej nie oznacza, że Kupujący potwierdza otrzymanie oferty. Potwierdzenie otrzymania oferty przez Kupującego dokonywane będzie na każdorazowe żądanie oferenta i nie oznacza jej przyjęcia przez Kupującego. Wyłącza się stosowanie art. 66, 661 oraz 682 Kodeksu cywilnego.
Zapytanie zakupowe (postępowanie zakupowe) prowadzone przez Kupującego nie jest aukcją w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Składając ofertę oferent określa termin do jej przyjęcia, nie krótszy jednak niż czas trwania postępowania zakupowego.
Przyjęcie oferty nie oznacza zawarcia umowy między Kupującym a wybranym oferentem. Umowa sprzedaży towarów lub usług między Kupującym a wybranym oferentem wymaga dla swojej ważności formy pisemnej (umowy lub zamówienia dokonanego przez uprawnionego reprezentanta Kupującego). W przypadku nie zawarcia umowy sprzedaży w ciągu miesiąca od poinformowania wybranego oferenta o wyborze oferty, wynik postępowania zakupowego i wybór oferenta przestają wiązać strony.
Kupujący ma prawo do:
Nie informowania oferentów i potencjalnych dostawców o przebiegu i wyniku postępowania zakupowego. Informacja o wyborze oferty przesyłana jest przez Kupującego wyłącznie podmiotowi, którego oferta została przyjęta. Brak udzielenia odpowiedzi co do wyboru oferty oznacza, że oferta ta nie została wybrana przez Kupującego;
Anulowania postępowania zakupowego, bez podania przyczyn. Oferty złożone przez oferentów uważane są wówczas za niewiążące. Oferentom nie przysługują wobec Kupującego żadne roszczenia z tego tytułu;
Zmiany warunków postępowania zakupowego, w szczególności rodzaju i ilości towarów i usług. Zmiana warunków akcji ofertowych musi się odbyć w taki sposób, który umożliwi oferentom dostosowanie ofert do nowych warunków zapytania. Oferentom nie przysługują wobec Kupującego żadne roszczenia co do postępowania zakupowego sprzed zmiany jej warunków;
Zmiany terminu do złożenia ofert, podjęcia decyzji co do wyboru oferty, a także odstąpienia od postępowania zakupowego bez uprzedniego powiadomienia oferentów i bez podania;
Zadawania oferentom za pośrednictwem platformy zakupowej wszelkich zapytań dodatkowych przewidzianych funkcjonalnością programu, jakie okażą się niezbędne do podjęcia decyzji o wyborze dostawcy.
Oferentom nie przysługuje prawo do odwołania się od wyników postępowania zakupowego.
Regulamin platformy zakupowej dostępny jest w panelu rejestracyjnym lub w innym miejscu wskazanym przez Logintrade S.A. i ma zastosowanie do postępowań zakupowych.
Pozdrawiam / Best regards / Mit freundlichen Grüßen
Ernest Filipiak
Kupiec Strategiczny
Pfeifer & Langen Polska S.A.
Adres korespondencyjny:
Pfeifer & Langen Polska S.A.
Ul. Niedziałkowskiego 27
63-000 Środa Wielkopolska
tel. kom. (mobile): + 48 693 471 877
e-mail: ernest.filipiak@diamant.pl
www.diamant.pl
www.pfeifer-langen.pl
www.sklep.diamant.pl
.

Produkty
1. Koszt ryczałtu miesięcznego przy założeniu możliwości wybrania 408 roboczogodzin (w tym nie mniej niż 122 roboczogodziny w miesiącach lipiec / sierpień) - 12 szt.
2. Koszt roboczo godziny serwisanta - 1 szt.
3. Konfiguracja kamery / punkt - 1 szt.
4. Konfiguracja urządzenia sieciowego / punkt - 1 szt.
5. Montaż kamery obrotowej wewnętrznej / punkt - 1 szt.
6. Montaż kamery obrotowej zewnętrznej / punkt - 1 szt.
7. Montaż kamery stałej zewnętrznej / punkt - 1 szt.
8. Montaż kamery stałej wewnętrznej / punkt - 1 szt.
9. Montaż trasy kablowej wewnętrznej / punkt - 1 szt.
10. Montaż trasy kablowej zewnętrznej / mb - 1 szt.
11. Montaż urządzenia sieciowego / punkt - 1 szt.
12. Prowadzenie przewodu teleinformatycznego wew. / mb - 1 szt.
13. Prowadzenie przewodu teleinformatycznego zew. / mb - 1 szt.
14. Spawanie światłowodu / włókno - 1 szt.
15. Kamera IPC-HFW/HDWserii1 2,8/3,6mm 4Mpx Dahua / szt. - 1 szt.
16. Kamera IPC-HFW/HDWserii1 2,7-13,5mm 4Mpx Dahua / szt. - 1 szt.
17. Kamera IPC-HFW/HDWserii2 2,8/3,6mm 4Mpx LED Dahua / szt. - 1 szt.
18. Kamera IPC-HFW/HDWserii2 2,8/3,6mm 8,3Mpx 4K Dahua / szt. - 1 szt.
19. Kamera IPC-HFW/HDWserii2 2,7-12mm 8,3Mpx 4K Dahua / szt. - 1 szt.
20. Kamera IPC-HFW/HDWserii3 2,8/3,6mm AI 8,3Mpx 4K Dahua / szt. - 1 szt.
21. Kamera IPC-HFW/HDWserii3 2,7-13,5mm AI 8,3Mpx 4K Dahua / szt. - 1 szt.
22. Kamera IPC-HFW/HDWserii3 TIOC 2,8mm AI 8,3Mpx LED 4K Dahua / szt. - 1 szt.
23. Uchwyt kamery PFA / szt. - 1 szt.
24. Zasilacz PoE 48V/24W - 1 szt.
25. Zasilacz PoE 48V/60W - 1 szt.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

02.04.2025 | 12:00


» Lokalizacja

ul. Mickiewicza 35
60-837 Poznań


» Kategoria asortymentowa

  • BHP i higiena osobista

» Dane nabywcy

Pfeifer & Langen Polska S.A.
ul. Mickiewicza 35
60-837 Poznań
NIP: 7840003412


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się