„DOSTAWA ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH ORAZ WSADU DO POSIADANYCH DOZOWNIKÓW DLA "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O.”
Opis zapytania
Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 pakietów (zadań/części):
PAKIET NR I – RĘCZNIKI KUCHENNE I PAPIER TOALETOWY (Załączniki nr 2, 2.1)
PAKIET NR II – KOSZE NA ODPADY (Załączniki nr 3, 3.1)
PAKIET NR III – WSAD DO DOZOWNIKÓW MARKI TORK (Załączniki nr 4, 4.1, 4.2, 4.3, 4.4)
PAKIET NR IV – WSAD DO DOZOWNIKA MARKI TORK (Załącznik nr 5)
PAKIET NR V – WSAD DO DOZOWNIKÓW MARKI MERIDA (Załączniki nr 6, 6.1)
Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) i warunki realizacji zamówienia:
1. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego zgodnie z formularzami asortymentowo – cenowymi w formie dostaw cząstkowych.
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) odbywać się będzie przez minimalny
12 miesięczny okres od daty zawarcia lub obowiązywania umowy lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wynagrodzenie umowne.
3. Według pisemnych zamówień składanych drogą mailową przez pracownika Magazynu Centralnego. W bardzo pilnych i uzasadnionych przypadkach „na cito” zamówienia dodatkowo będą potwierdzane w formie telefonicznej.
4. W związku z zaistniałymi różnymi sytuacjami np. stanami nadzwyczajnymi, epidemii itp., mającymi wpływ na realizację przedmiotu zamówienia przyszłych umów, jak również w przypadku niewyczerpania asortymentu Zamawiający dopuszcza przedłużenie czasu realizacji przedmiotu zamówienia na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy lub do wyczerpania asortymentu.
5. Minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia to dwa dni robocze, natomiast maksymalny
termin dostawy to pięć dni roboczych od daty złożenia zamówienia (kryterium oceny ofert, opisane w Rozdziale XXII).
6. Termin dostawy jest liczony od następnego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
7. Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni określonych ustawą jako święta.
1. Termin płatności – płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem terminie od 30 do 60 dni (minimalny termin płatności do 30 dni, natomiast maksymalny termin płatności do 60 dni – termin płatności zobowiązany jest określić Wykonawca w formularzu ofertowym) po dostawie i otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
2. Forma płatności – przelew.
3. W przypadku gdy termin płatności przypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy lub sobotę,
płatność nastąpi w terminie pierwszego dnia roboczego następującego po tych dniach.
4. Faktury w formie elektronicznej Wykonawca zobowiązany jest przesyłać wyłącznie na adres: magazyn@cm-lancut.pl
Wymagane dokumenty, oświadczenia, katalogi, próbki oraz inne dokumenty Zamawiający szczegółowo opisał w SWZ
PAKIET NR I – RĘCZNIKI KUCHENNE I PAPIER TOALETOWY (Załączniki nr 2, 2.1)
PAKIET NR II – KOSZE NA ODPADY (Załączniki nr 3, 3.1)
PAKIET NR III – WSAD DO DOZOWNIKÓW MARKI TORK (Załączniki nr 4, 4.1, 4.2, 4.3, 4.4)
PAKIET NR IV – WSAD DO DOZOWNIKA MARKI TORK (Załącznik nr 5)
PAKIET NR V – WSAD DO DOZOWNIKÓW MARKI MERIDA (Załączniki nr 6, 6.1)
Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) i warunki realizacji zamówienia:
1. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego zgodnie z formularzami asortymentowo – cenowymi w formie dostaw cząstkowych.
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (umowy) odbywać się będzie przez minimalny
12 miesięczny okres od daty zawarcia lub obowiązywania umowy lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wynagrodzenie umowne.
3. Według pisemnych zamówień składanych drogą mailową przez pracownika Magazynu Centralnego. W bardzo pilnych i uzasadnionych przypadkach „na cito” zamówienia dodatkowo będą potwierdzane w formie telefonicznej.
4. W związku z zaistniałymi różnymi sytuacjami np. stanami nadzwyczajnymi, epidemii itp., mającymi wpływ na realizację przedmiotu zamówienia przyszłych umów, jak również w przypadku niewyczerpania asortymentu Zamawiający dopuszcza przedłużenie czasu realizacji przedmiotu zamówienia na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy lub do wyczerpania asortymentu.
5. Minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia to dwa dni robocze, natomiast maksymalny
termin dostawy to pięć dni roboczych od daty złożenia zamówienia (kryterium oceny ofert, opisane w Rozdziale XXII).
6. Termin dostawy jest liczony od następnego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
7. Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni określonych ustawą jako święta.
1. Termin płatności – płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem terminie od 30 do 60 dni (minimalny termin płatności do 30 dni, natomiast maksymalny termin płatności do 60 dni – termin płatności zobowiązany jest określić Wykonawca w formularzu ofertowym) po dostawie i otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
2. Forma płatności – przelew.
3. W przypadku gdy termin płatności przypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy lub sobotę,
płatność nastąpi w terminie pierwszego dnia roboczego następującego po tych dniach.
4. Faktury w formie elektronicznej Wykonawca zobowiązany jest przesyłać wyłącznie na adres: magazyn@cm-lancut.pl
Wymagane dokumenty, oświadczenia, katalogi, próbki oraz inne dokumenty Zamawiający szczegółowo opisał w SWZ
Termin składania ofert
2025-04-08 10:00:00.0
Lokalizacja
37-100 Łańcut
Kategoria asortymentowa
Środki higieny osobistej
Dane nabywcy
Centrum Medyczne w Łańcucie" sp. z o.o.
Paderewskiego 5
37-100 Łańcut
telefon: null
email: a.uchman@cm-lancut.pl
nip: 8151763728
Paderewskiego 5
37-100 Łańcut
telefon: null
email: a.uchman@cm-lancut.pl
nip: 8151763728