„Dostosowanie budynku Starostwa Powiatowego w Jarosławiu do wymogów ppoż. (w tym instalacja elektryczna i sieć LAN) oraz renowacja poddasza, głównej klatki schodowej i wybranych pomieszczeń”.

Notice description

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, których celem jest dostosowanie budynku Starostwa Powiatowego w Jarosławiu do wymogów ppoż. oraz renowacja poddasza, głównej klatki schodowej i wybranych pomieszczeń budynku.
2. Budynek Starostwa Powiatowego w Jarosławiu zlokalizowany przy ul. Jana Pawła II 17, decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu z dnia 29. 10. 1998 r. jest wpisany do Rejestru Zabytków pod pozycją rejestru A –893.
3. Przedmiot niniejszego zamówienia składa się z dwóch Zadań realizowanych pod nazwami:
1) Zadanie nr 1: „Dostosowanie budynku Starostwa Powiatowego do wymogów ppoż. (w tym instalacja elektryczna i sieć LAN)”;
2) Zadanie nr 2: „Renowacja poddasza, głównej klatki schodowej oraz wybranych pomieszczeń”.
4. Roboty budowlane stanowiące przedmiot Zadania nr 1: „Dostosowanie budynku Starostwa Powiatowego do wymogów ppoż. (w tym instalacja elektryczna i sieć LAN)” swoim zakresem obejmują:
1) roboty budowlany w branży budowlanej:
a) demontaż drzwi i ościeżnic,
b) dostawa i montaż drzwi napowietrzających zewnętrznych oraz drzwi ppoż.,
c) dostawa i montaż rolet ppoż.,
d) demontaż istniejącego okienka w pomieszczeniu dozorców,
e) powiększenie otworu oraz dostawa i montaż okienka w pomieszczeniu dozorców,
f) montaż ścianki GK klasy REI60 w wydzielonej części parteru,
g) demontaż istniejącego oraz dostawa i montaż włazu ppoż. na strych,
h) roboty wykończeniowe;
2) roboty budowlane w branży elektrycznej:
a) wykonanie instalacji oddymiania,
b) wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego oraz instalacji elektrycznej wewnętrznej i LAN dla wydzielonej części I-go piętra,
c) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego ciągów komunikacyjnych,
d) wykonanie instalacji SAP.
5. Po zakończeniu robót elektrycznych Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia próbnego rozruchu działania całej instalacji SAP (łącznie z elementami już wcześniej wykonanymi) oraz do sporządzenia przez osobę z uprawnieniami „Instrukcję Bezpieczeństwa Pożarowego” zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów.
6. Roboty budowlane stanowiące przedmiot Zadanie nr 2: „Renowacja poddasza, głównej klatki schodowej oraz wybranych pomieszczeń” swoim zakresem obejmują:
1) malowanie korytarzy na poddaszu, kolorystyka jak pozostałe korytarze;
2) wymiana 14 szt. drzwi drewnianych w korytarzu wschodnim budynku do pomieszczeń
nr: 303, 304, 305, 308, , 315, 322, 323, 332, 333, 334, 335, 336, 337, kolorystyka zgodna
z istniejącymi w budynku;
3) malowanie głównej klatki schodowej zgodnie z kolorystyką budynku;
4) malowanie i cyklinowanie posadzek w pomieszczeniach nr 113 – 117;
5) malowanie i wymiana parkietu na posadzki z paneli w pomieszczeniach nr 123, 224;
6) wymiana stolarki drzwiowej na drewnianą kolorystyka zgodna z istniejącymi w budynku pomiędzy pomieszczeniami 113 – 117 – 3 szt.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresu robót budowlanych i renowacyjnych niezbędnych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa Dokumentacja projektowo-techniczna, stanowiąca Załącznik Nr 1 do SWZ, w której skład wchodzą:
1) Projekt budowlany zamienny i wykonawczy zamienny z grudnia 2020 roku – dla Zadania nr 1 w zakresie robót branży budowlanej;
2) Projekt techniczny z czerwica 2025 rok – dla Zadania nr 1 w zakresie robót branży budowlanej;
3) Projekt architektoniczno-budowlany i techniczny z grudnia 2021 rok – dla Zadania nr 1 w zakresie robót instalacyjnych branży elektrycznej;
4) Projekt architektoniczno-budowlany i techniczny z czerwica 2025 rok – dla Zadania nr 1 w zakresie robót instalacyjnych branży elektrycznej;
5) Projekt techniczny pn. „Renowacja poddasza, głównej klatki schodowej oraz wybranych pomieszczeń” – dla Zadania nr 2;
6) Decyzje i postanowienia;
7) Przedmiary robót 3 szt. - sporządzone dla poszczególnych Zadań;
8) Kosztorysy ofertowe 3 szt. - sporządzone dla poszczególnych Zadań;
9) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych „STWiORB”.
8. Ilościowy zakres robót budowlanych, niezbędnych do wykonania w ramach zamówienia, szczegółowo określają Przedmiary robót sporządzone dla poszczególnych Zadań stanowiących przedmiot zamówienia i będące elementami Dokumentacji projektowo – technicznej, stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ.
9. Przedmiary robót, ich zakres i zawarte w nich obmiary, stanowią podstawę do sporządzenia wyceny robót stanowiących przedmiot zamówienia, w formie Kosztorysów ofertowych składanych wraz z ofertą, które będą wiążące na etapie wykonawstwa zarówno dla Wykonawcy jak i dla Zamawiającego. Należy wycenić wszystkie roboty, opisane w Przedmiarach robót korzystając np. z Kosztorysów ofertowych udostępnionych przez Zamawiającego.
10. UWAGA: Wykonawca sporządzając wycenę robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia winien uwzględnić, że:
1) wyceniając pozycje Przedmiarów robót zarówno dla Zadania nr 1 jak i Zadania nr 2 dotyczące dostawy i montażu stolarki budowlanej oraz wykonania instalacyjnych robót elektrycznych należy uwzględnić koszty robót w jak szpachlowanie i malowanie;
2) w Przedmiarze robót - Zad. nr 1 - Starostwo PPOŻ elektryka wyceniając pozycję 7.1 „Wykonanie dokumentacji powykonawczej” poza standardową dokumentacją powykonawczą w wycenie należy ująć sporządzenie „Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego”.
11. W przypadku różnic pomiędzy Dokumentacją projektowo – techniczną, o której mowa w ust. 12, a Przedmiarami robót, o których mowa w ust. 13, do wyceny należy przyjąć, że przedmiot zamówienia w zakresie ilości i rodzaju robót budowlanych niezbędnych do wykonania w ramach zamówienia określają Przedmiary robót.
12. W ramach wykonania / realizacji zamówienia, zgodnie z postanowieniami SWZ oraz umowy zawartej na wykonanie zamówienia, Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt:
1) zapewni Kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania budową i niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i uprawnienia do kierowania budową / robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych lub spełniającego wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz przynależącego do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającego wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
2) zapewni kierownika robót branży elektrycznej posiadającego niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych lub spełniającego wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz przynależącego do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającego wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
3) jeżeli będzie to konieczne lub wymagane przepisami prawa, zapewni innych kierowników robót branżowych, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych lub spełniających wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz przynależących do właściwych izb samorządów zawodowych i posiadających wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
4) w razie wystąpienia konieczności wynikających z przepisów prawa dokona zgłoszeń do odbioru wykonanych robót budowlanych do odpowiednich inspekcji, służb i straży oraz dokona opłat z tytułu odbioru wykonanych robót przez odpowiednie inspekcje, służby i straże.
13. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia (wykonane roboty budowlane) rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy;
2) zagospodarować we własnym zakresie zbędne materiały pochodzące z demontażu i odpady powstałe w toku własnych robót oraz ponieść koszty ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji;
3) właściwie postępować z materiałami z demontażu oraz odpadami przeznaczonymi
do utylizacji tj. w sposób określony przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
4) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji prac / robót związanych z wykonaniem zamówienia / umowy;
5) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, do ich wykonania bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi nieuzasadnionymi kosztami;
6) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania tzw. „robót dodatkowych”, do ich wykonania na podstawie tych samych czynników cenotwórczych (R, S, Kp, Kz, Z), jakie zostaną wykazane w Kosztorysie ofertowym, a w przypadku braku takich czynników cenotwórczych w złożonym Kosztorysie ofertowym i braku możliwości ich interpolacji lub ekstrapolacji, na podstawie czynników cenotwórczych zawartych w aktualnych cennikach Sekocenbud dla województwa podkarpackiego.
14. Wymagania odnośnie urządzeń:
1) dostarczone i zamontowane w ramach realizacji zamówienia urządzenia muszą być:
a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego,
b) fabrycznie nowe, nigdy wcześnie nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania,
c) niedotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczenia i zamontowania przez Wykonawcę urządzeń będących produktami powystawowymi lub demonstracyjnymi.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

Fri Sep 12 08:00:00 GMT 2025

Location

ul. Jana Pawła II 17
37-500 Jarosław
Województwo: podkarpackie
Polska

Category assortment

Construction supervision and other construction services
Other construction and renovation works
Landscaping services
Technical building installation services
Dismantling services
Road and railroad services
Dredging and regulation of water bodies and watercourses
Design services
Finishing and renovation works

Buyer details

POWIAT JAROSŁAWSKI
ul. Jana Pawła II 17
37-500 Jarosław
Województwo: podkarpackie
Polska

Contact details