Zapytanie ofertowe nr 02/07/TA/2025 dotyczące przeprowadzenia kursu pn. Strategia zrównoważonego rozwoju w branży TSL oraz zrównoważony łańcuch dostaw (16 godz.) dla 2 nauczycieli Technikum Akademickiego przy Międzynarodowej Wyższej Szkole Logistyki i Transportu we Wrocławiu w ramach projektu ,,Kształcenie zawodowe w Technikum Akademickim drogą do sukcesu”

Notice description

Powstaje w kontekście projektu:
FEDS.08.01-IZ.00-0014/23 - Kształcenie zawodowe w Technikum Akademickim drogą do sukcesu

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu pn. Strategia zrównoważonego rozwoju w branży TSL oraz zrównoważony łańcuch dostaw (16 godz.) dla 2 nauczycieli Technikum Akademickiego przy Międzynarodowej Wyższej Szkole Logistyki i Transportu we Wrocławiu.
1. Wymiar : 16 godzin – (1 godzina rozumiana jest jako 60 minut zegarowych).
2. Liczba osób: 2
3. Ramowy program:
• Nowe obowiązki wprowadzone Dyrektywą CSRD z 2023 dla branży,
• Jak stworzyć i rozpocząć implementację strategii ESG w przedsiębiorstwie TSL,
• Jak zbudować zrównoważony łańcuch dostaw.
4. Zajęcia będą odbywały się w formule stacjonarnej. Prowadzenie zajęć w formie zdalnej będzie dopuszczone wyjątkowo jedynie w sytuacji pogorszenia się sytuacji pandemicznej lub innej sytuacji nakładającej obowiązek wprowadzenia nauki zdalnej. Dokładne daty i godziny szkoleń będą uzgodnione z Wykonawcą po podpisaniu umowy.

ZADANIA WYKONAWCY W ZAKRESIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1. przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkolenia/kursu opisującego efekty kształcenia oraz pre i posttestów, w tym opracowanie zadań sprawdzających w celu przygotowania uczestniczek i uczestników do egzaminu końcowego 7 dni przed terminem realizacji zajęć ;
2. przeprowadzenie szkolenia/kuru metodą warsztatową, zorientowaną na efekty uczenia się. Metody nauczania muszą być dopasowane do poziomu uczestników i uczestniczek;
3. opracowanie materiałów dydaktycznych do realizacji szkolenia/kursu– tj. skryptu lub prezentacji z materiałami szkoleniowymi na potrzeby uczestników i uczestniczek szkolenia; materiały muszą zawierać podsumowanie treści szkolenia i odwołania do źródeł wiedzy, na której wsparcie zostało oparte, z poszanowaniem praw autorskich;
4. opracowanie testów wiedzy na początek (pre-test) i na koniec szkolenia/kursu (post-test) oraz przeprowadzenie testów wiedzy na początku (pre-test) i na końcu szkolenia/kursu (post-test), a także dostarczenie wypełnionych testów przez wszystkich uczestników/czek do biura projektu lub przekazanie pracownikom zespołu zarządzającego projektem i sprawdzenie testów wiedzy, porównanie testów (tzw. przyrost wiedzy) oraz przekazanie tabeli wyników na wzorze przekazanym przez Zamawiającego;

WAŻNE
Fakt nabycia przez kompetencji musi być z weryfikowany w ramach następujących etapów:
a) ETAP I – Zakres – zdefiniowanie zakresu tematycznego wsparcia, który będzie poddany ocenie,
b) ETAP II – Wzorzec – określony przed rozpoczęciem wsparcia i zrealizowany w usłudze standard wymagań, tj. efektów uczenia się, które osiągną uczestnicy w wyniku przeprowadzonych działań.
c) ETAP III – Ocena – przeprowadzenie weryfikacji na podstawie kryteriów opisanych we wzorcu.
d) ETAP IV – Porównanie – porównanie uzyskanych wyników etapu III (ocena) z przyjętymi wymaganiami (określonymi na etapie II efektami uczenia się) po zakończeniu wsparcia udzielanego danej osobie.

5. realizacja szkolenia/kursu zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Zamawiającego oraz programem szkolenia przygotowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego;
6. zapewnienie warunków lokalowych do prowadzenia zajęć tj. sal, które wraz z budynkami, w których się znajdują, zapewniają odpowiednie warunki socjalne, BHP oraz dostęp dla osób z niepełnosprawnością ruchową (sale oraz budynek, w których się znajdują, muszą być pozbawione barier architektonicznych i komunikacyjnych oraz odpowiednio oznakowane), wyposażonych w stanowiska odpowiadające liczbie osób w grupie wraz z prowadzącym zajęcia, flipchart lub tablicę suchościeralną, rzutnik multimedialny z ekranem, komputer, oraz bezprzewodowy dostęp Internetu. Wynajem sal obejmuje koszty utrzymania sali, w tym energii elektrycznej. Sala musi znajdować się w miejscu dobrze skomunikowanym;
7. Wykonawca zapewnia wykładowców/trenerów posiadających kwalifikacje zawodowe zgodne z tematyką szkolenia oraz 2 letni staż zawodowy w prowadzeniu tego typu szkoleń;
8. Wykonawca powinien podać w ofercie miejsce odbywania zajęć;
9. prowadzenie dokumentacji szkoleniowej (dziennik zajęć, listy obecności, pre-test, post-test);
10. bieżące informowanie Zamawiającego (telefoniczne bądź mailowe) o nieobecności uczestników na spotkaniach, rezygnacji z udziału w projekcie oraz innych zgłaszanych przez nich problemach;
11. prowadzenie ewidencji godzin pracy w danym miesiącu (zgodnie ze wzorem przekazanym przez
Zamawiającego) i potwierdzanie wykonanych zadań sporządzonym protokołem, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconych na wykonanie zadań w projekcie;
12. w przypadku kontroli organów odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłową realizacją projektu okazanie żądanych dokumentów osobom upoważnionym przez te organy;
13. na żądanie pracowników zespołu zarządzającego projektem dokonanie dokumentacji fotograficznej (zdjęcie uczestników, dziennika zajęć oraz listy obecności) we wskazanym dniu szkolenia oraz przesłanie dokumentacji najpóźniej w kolejnym dniu kalendarzowym na wskazany adres e-mai;
14. wydanie certyfikatów/zaświadczeń potwierdzających nabycie kwalifikacji/kompetencji przez uczestników szkolenia/kursu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji/kwalifikacji;
15. przekazanie Zamawiającemu wszelkiej oryginalnej dokumentacji związanej z prowadzeniem szkolenia/kursu w terminie do 3 dni roboczych po zakończonym szkoleniu/kursie;
16. informowanie Uczestników o współfinansowaniu szkolenia/kursu ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego+;
17.wykonawca ponosi odpowiedzialność za udostępnienie danych osobowych, wynikającą z przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO);
18. Wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany jest zapewnić dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami, biorąc pod uwagę minimalne wymagania w tym zakresie określone w Art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2022 r. poz. 2240). Ponadto, w przypadku gdy na szkolenie zostanie skierowana osoba niepełnosprawna ze specjalnymi potrzebami to godziny szkolenia i forma realizacji szkolenia powinny zostać dostosowane do jej możliwości, po uprzedniej konsultacji z daną osobą.

Termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do dnia 31.12.2025 r., zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Zamawiającego w terminie 14 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem szkolenia/kursu.

Miejsce realizacji: Polska

Termin i sposób składania oferty
1. Ofertę należy przekazać wraz z załącznikami za pomocą Bazy Konkurencyjności.
2. Do formularza ofertowego (załącznik nr 1) należy załączyć:
• Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego),
• Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego),
• Oświadczenie o dysponowaniu osobą zdolną do wykonania zamówienia, (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4) wraz z CV,
• Oświadczenie dotyczące podmiotów wskazanych w art. 5k ust. 1 Rozporządzenia Rady (UE) NR 833/2014z dnia 31 lipca 2014 (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do zapytania ofertowego),
• Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę,
• Curriculum vitae (CV).
3. Oferty należy dostarczyć do 11.08.2025 r. do godz. 10.00. Decyduje data wpływu oferty poprzez Bazę Konkurencyjności.
4. Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie i godzinie zostaną odrzucone bez rozpatrywania i nie będą podlegać ocenie.
5. Wszelkie dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę – osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

Miejsce realizacji
Cała polska

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-08-11 08:00:00.0

Location

Kraj: Polska

Category assortment

Training

Buyer details

Międzynarodowa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu
Sołtysowicka 19b
51-168 Wrocław
Województwo: dolnośląskie
Kraj: Polska
NIP: 8951749782

Contact details