Assortment categories

Market research and development Training

Keywords

coaching szkolenia menedżerskie coaching organizacji executive coaching badania marketingowe transformacja biznesowa customer experience szkolenia dla pracowników szkolenia rozwój osobisty szkolenia dla kadry kierowniczej edukacja transformacja kultury szkolenia po rosyjsku

Brief characteristics of the company

Realizujemy strategiczne i operacyjne projekty z obszaru Total Experience Management (CXM/CEM/EXM) oraz transformacji biznesu. Pomagamy budować przewagę konkurencyjną. Badania klienckie, rynku i wnętrza organizacji – posiadamy własne narzędzia i autorskie metodyki (Badanie spójności, badania kultury, badania CX – doświadczeń klienta, w tym NPS, CES, CSAT z pomocą CATI) Edukacja CXowców: szkolimy, prowadzimy kursy online, w tym cyklicznie: Customer Experience Management Master, po którym liczba absolwentów rośnie a potem skupia się we wspierającejspołeczności CXowej Projektowanie zmian organizacyjnych w obszarze procesów, kompetencji czy struktury i narzędzi Konsultacje i doradztwo dla liderów CX, menedżerów działów, właścicieli, Zarządów – pomagające inicjować a potem przeprowadzać transformacje CXowe w firmie, zarządzaniu zmianą Mapowanie podróży klienta, czyli Customer Journey Map Rewitalizację lub budowę i wdrożenie Standardów Obsługi Klienta