„ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY ŻŁOBKOWEJ I PRZEDSZKOLNEJ PRZY UL.KLAUDYNY” – BUDOWA NOWEGO BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 346 PRZY UL.KLAUDYNY 8 ORAZ ADAPTACJA 4 POMIESZCZEŃ W BUDYNKU ŻŁOBKA NR 16 PRZY UL.KLAUDYNY 10 NA POTRZEBY ODDZIAŁÓW ŻŁOBKOWYCH

Notice description

1.1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa nowego budynku Przedszkola nr 346 przy ul.Klaudyny 8 oraz adaptacja 4 pomieszczeń w budynku Żłobka nr 16 przy ul.Klaudyny 10 na potrzeby oddziałów żłobkowych w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ, zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego opracowanego w czerwcu 2020 r. przez MM SECURE DESIGN Maciej Maciąga (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 9 do SIWZ), przy równoczesnym uwzględnieniu w odniesieniu do budynku Żłobka nr 16, konieczność zorganizowania w taki sposób prac budowlanych, aby umożliwić działanie istniejącej części budynku żłobka w takcie ich wykonywania.

Zamówienie obejmuje:
1) Dla budynku przedszkola, wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę:
a) Wykonanie i przedstawienie do zatwierdzenia Zamawiającemu, koncepcji architektonicznej planowanej budowy budynku przedszkola i zagospodarowania terenu z wykorzystaniem rozwiązań architektonicznych przedstawionych w PFU.
b) Uzyskanie warunków ochrony przeciwpożarowej oraz uzgodnienie projektów budowlanych w zakresie zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 grudnia 2015 r. w sprawie uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej (Dz.U. 2015 poz. 2117).
c) Opracowanie Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla budynku przedszkola.
d) Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
e) Opracowanie audytu energetycznego i oświetleniowego budynku przedszkola.
f) Opracowanie Projektu budowlanego budowy budynku przedszkola wraz z uzyskaniem wszystkich koniecznych opinii i uzgodnień.
g) Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego Decyzji Prezydenta M. St. Warszawy, zatwierdzającej projekt budowlany (PB) i udzielającej pozwolenia na budowę (DPB) w zakresie budowy budynku przedszkola.
h) Opracowanie niezbędnej dokumentacji wykonawczej (PW).
i) Sprawowanie nadzoru autorskiego (NA).

2) Dla budynku żłobka (w zakresie określonym w PFU), wykonanie dokumentacji projektowej :
a) Wykonanie i przedstawienie do zatwierdzenia Zamawiającemu, koncepcji architektonicznej planowanej przebudowy - remontu budynku żłobka z wykorzystaniem rozwiązań architektonicznych przedstawionych w PFU.
b) Opracowanie Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla budynku żłobka.
c) Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
d) Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego przebudowy - remontu budynku żłobka w zakresie odpowiednim dla zgłoszenia robót, wraz z uzyskaniem wszystkich koniecznych opinii i uzgodnień.
e) Sprawowanie nadzoru autorskiego (NA).

3) Wykonanie kompletnych robót budowlano-montażowych, uwzględniających w szczególności:
a) Budowę budynku przedszkola;
b) Budowę naziemnych miejsc postojowych oraz wjazdów dla budynku przedszkola;
c) Przebudowę fragmentu drogi dojazdowej do budynku przedszkola – ciągu pieszo-jezdnego;
d) Dla przedszkola budowę uzbrojenia terenu, placu zabaw (z maksymalnym wykorzystaniem istniejącego placu) i ogrodzenia;
e) Rozbiórkę istniejącego budynku przedszkola;
f) Wykonanie gospodarki drzewostanem dla terenu przedszkola i we fragmencie przebudowywanej drogi dojazdowej;
g) Przebudowę-remont wskazanych pomieszczeń żłobka;
na podstawie opracowanych projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót z przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych odbiorów.

4) Uczestniczenie w pracach mających na celu uzyskanie przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego.

Szczegółowy zakres zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, zwany dalej „PFU” (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz wzór umowy (załącznik nr 9 do SIWZ). Zapisy PFU stanowią wytyczne i minimalny standard co do jakości i wielkości oczekiwany przez Zamawiającego.

1.2. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający wymaga w okresie prowadzenia robót budowlanych skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionych (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2018 poz. 708 z późn. zm.) pracowników do wykonywania n/w czynności:
1) Roboty konstrukcji;
2) Roboty rozbiórkowe;
3) Roboty betoniarskie;
4) Roboty malarskie i tynkarskie;
5) Ocieplenie ścian i dachu;
6) Wykonanie izolacji budowlanych;
7) Montaż stolarki okiennej;
8) Roboty malarskie;
9) Roboty dekarskie;
10) Roboty drogowe;
11) Roboty instalacyjne.

Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2020-08-21 12:00:00.0

Location

ul. Żeromskiego 29
Warszawa 01-882
Województwo: mazowieckie
Polska

Category assortment

Finishing and renovation works

Buyer details

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
ul. Żeromskiego 29
Warszawa 01-882
Województwo: mazowieckie
Polska

Contact details