Asysta techniczna systemu Mdok, systemu KSAT i mechanizmu integracji systemu Mdok z ESP na platformie ePUAP

Notice description

1. dla części 1 - asysta techniczna systemu Mdok:

1.1. Świadczenie przez okres 12 miesięcy asysty technicznej Systemu Obsługi Spraw i Dokumentów Mdok.

1.2. W ramach usługi asysty technicznej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu Mdok, tj.:

1.2.1. przekazania Zamawiającemu pełnego, aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu - w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy;

1.2.2. dostosowywania systemu (rozumianego jako dostosowanie systemu do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do funkcji realizowanych przez system - z wyłączeniem prawa miejscowego i wewnętrznych regulacji Zamawiającego - wraz z jego zainstalowaniem na serwerze Zamawiającego) - w terminie:

a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis,

b) 14 dni od dnia ogłoszenia - w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis;

1.2.3. aktualizacji systemu (rozumianej jako zainstalowanie na serwerze Zamawiającego najnowszej stabilnej wersji systemu posiadanej przez Wykonawcę) z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami - z zastrzeżeniem przypadków, gdy Wykonawca zaproponuje alternatywną funkcjonalność lub integrację, której działanie da identyczny rezultat - w terminie 1 miesiąca od dnia opublikowania najnowszej stabilnej wersji systemu;

1.2.4. przekazywania Zamawiającemu aneksu do dokumentacji użytkowej systemu - każdorazowo po jego dostosowaniu lub aktualizacji - w terminie 14 dni roboczych od dokonania zmian;

1.2.5. przyjmowania zgłoszeń błędów systemu, przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem systemu typu Serwis Desk Wykonawcy;

1.2.6. usuwania błędów w funkcjonowaniu systemu w terminie:

a) dla błędów kategorii krytyczny (stan systemu rozumiany jako brak możliwości przetwarzania charakteryzujący się całkowitym brakiem możliwości uzyskania efektów pracy systemu, odpowiadających ustalonym założeniom funkcjonalnym w postaci rejestracji zdarzeń, wyszukiwania i edycji danych, dokonywania obliczeń, generowania zestawień i raportów) - do rozpoczęcia drugiego dnia roboczego następującego po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu,

b) dla błędów kategorii wysoki (stan systemu rozumiany jako ograniczona możliwość przetwarzania, w którym uzyskanie efektów pracy systemu, odpowiadających ustalonym założeniom funkcjonalnym w postaci rejestracji zdarzeń, wyszukiwania i edycji danych, dokonywania obliczeń, generowania zestawień i raportów, jest możliwe dopiero po zastosowaniu odpowiednich procedur wskazanych przez Wykonawcę) - 7 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu,

c) dla błędów kategorii średni (stan systemu, w którym nie występuje ograniczenie możliwości realizacji zakładanych funkcjonalności, występuje natomiast obniżenie jakości warunków pracy) - 14 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu;

1.2.7. przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu w ostatnim dniu każdego kwartału;

1.2.8. udzielania przeszkolonym użytkownikom Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00 telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem systemu;

1.2.9. udzielania przeszkolonym użytkownikom i administratorom systemu pomocy w wyjaśnianiu błędów i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu, w tym pomocy

w odtwarzaniu bazy danych;

1.2.10. udzielania przeszkolonym administratorom systemu wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych;

1.2.11. udzielania Zamawiającemu pomocy i wsparcia w adaptacji systemu (w ramach istniejących w systemie funkcjonalności) do zmian organizacyjnych i zmian wynikających z wewnętrznych regulacji prawnych Zamawiającego;

1.2.12. udostępnienia Zamawiającemu na bieżąco informacji o dokonanych przez Wykonawcę czynnościach administracyjnych na bazie danych; informacje te będą zawierać wskazanie osoby wykonującej czynności oraz określenie czasu i zakresu wykonanych czynności;

1.2.13. przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych wersji systemu, nowych funkcjonalności lub rozszerzeń systemu oraz nowych rozwiązań technologicznych, w tym funkcjonalności i rozszerzeń dostępnych za dodatkową opłatą;

1.2.14. przywrócenia wymiany danych między systemem a systemami, z którymi wymiana danych już funkcjonuje i w zakresie, w jakim taka wymiana danych funkcjonuje - w terminie 7 dni roboczych od zaistnienia w systemach zmian tego wymagających;

1.2.15. przeprowadzenia na uzasadnione żądanie Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego 1-dniowej wizyty konsultacyjno-szkoleniowej po aktualizacji Systemu - w terminie 14 dni od dokonania aktualizacji, przy czym liczba wizyt konsultacyjno-szkoleniowych w czasie trwania umowy nie może być większa od 2;

1.2.16. przeprowadzenia na żądanie Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy 2-dniowego szkolenia dla administratorów Systemu w terminie i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, przy czym w czasie obowiązywania umowy może być tylko jedno szkolenie dla nie więcej niż 6 administratorów Systemu.

1.3. Zabezpieczenie Zamawiającego i przejęcie na siebie odpowiedzialności materialnej za wszelkie skutki finansowe wynikające z jakichkolwiek roszczeń właścicieli praw autorskich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), powstałych w związku z realizacją umowy.

1.4. Respektowanie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90 poz. 631 z późn. zm.).

2. dla części 2 - asysta techniczna systemu KSAT w zakresie modułów: ASA, RS, ORG, CKK, EWD, EK, PL, BUD, BUD[SPR], CRU, MAJ, DM, KG, NZ, GMM, POD, ZPA, GMK, FA, IA, DOE:

2.1. Świadczenie przez okres 12 miesięcy asysty technicznej systemu KSAT w zakresie modułów: ASA, RS, ORG, CKK, EWD, EK, PL, BUD, BUD[SPR], CRU, MAJ, DM, KG, NZ, GMM, POD, ZPA, GMK, FA, IA, DOE.

2.2. W ramach usługi asysty technicznej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu KSAT w zakresie w.w. modułów, tj.:

2.2.1. przekazania Zamawiającemu pełnego, aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu - w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy;

2.2.2. modyfikacji systemu (rozumianej jako dostosowanie systemu do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do funkcji realizowanych przez system - z wyłączeniem prawa miejscowego i wewnętrznych regulacji Zamawiającego - wraz z jego zainstalowaniem na serwerze Zamawiającego) - w terminie:

a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis,

b) 14 dni od dnia ogłoszenia - w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis;

2.2.3. aktualizacji systemu (rozumianej jako zainstalowanie na serwerze Zamawiającego najnowszych stabilnych wersji modułów systemu posiadanych przez Wykonawcę) z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami, z zastrzeżeniem przypadków, gdy Wykonawca zaproponuje alternatywną funkcjonalność lub integrację, której działanie da identyczny rezultat - w terminie 1 miesiąca od dnia opublikowania najnowszej stabilnej wersji modułu;

2.2.4. przekazywania Zamawiającemu aneksu do dokumentacji użytkowej modułu każdorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji - w terminie 14 dni roboczych od dokonania zmian w środowisku Zamawiającego;

2.2.5. przyjmowania zgłoszeń błędów systemu przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem systemu typu Serwis Desk Wykonawcy;

2.2.6. usuwania błędów w funkcjonowaniu systemu - w terminie:

a) dla błędów kategorii krytyczny (stan systemu rozumiany jako brak możliwości przetwarzania charakteryzujący się całkowitym brakiem możliwości uzyskania efektów pracy systemu, odpowiadających ustalonym założeniom funkcjonalnym w postaci rejestracji zdarzeń, wyszukiwania i edycji danych, dokonywania obliczeń, generowania zestawień i raportów) - do rozpoczęcia drugiego dnia roboczego następującego po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu,

b) dla błędów kategorii wysoki (stan systemu rozumiany jako ograniczona możliwość przetwarzania, w którym uzyskanie efektów pracy systemu, odpowiadających ustalonym założeniom funkcjonalnym w postaci rejestracji zdarzeń, wyszukiwania i edycji danych, dokonywania obliczeń, generowania zestawień i raportów, jest możliwe dopiero po zastosowaniu odpowiednich procedur wskazanych przez Wykonawcę) - 14 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu,

c) dla błędów kategorii średni (stan systemu, w którym nie występuje ograniczenie możliwości realizacji zakładanych funkcjonalności, występuje natomiast obniżenie jakości warunków pracy) - 30 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu;

2.2.7. przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu w ostatnim dniu każdego kwartału;

2.2.8. udzielania przeszkolonym użytkownikom Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00 telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem systemu;

2.2.9. udzielania przeszkolonym użytkownikom i administratorom systemu pomocy w wyjaśnianiu błędów i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu, w tym pomocy w odtwarzaniu baz danych;

2.2.10. udzielania przeszkolonym administratorom systemu wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych;

2.2.11. udzielania Zamawiającemu pomocy i wsparcia w dostosowaniu systemu (w ramach istniejących w systemie funkcjonalności) do zmian organizacyjnych i zmian wynikających z wewnętrznych regulacji prawnych Zamawiającego;

2.2.12. przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych modułów systemu, a także nowych rozwiązań technologicznych;

2.2.13. dostosowywania systemu w celu wymiany danych z systemem Mdok w zakresie, w jakim taka wymiana danych już funkcjonuje - w terminie 7 dni roboczych od zaistnienia w systemie Mdok zmian, takiego dostosowania wymagających.

2.3. Zabezpieczenie Zamawiającego i przejęcie na siebie odpowiedzialności materialnej za wszelkie skutki finansowe wynikające z jakichkolwiek roszczeń właścicieli praw autorskich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), powstałych w związku z realizacją umowy.

2.4. Respektowanie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90 poz. 631 z późn. zm.).

3. Dla części 3 - asysta techniczna systemu KSAT w zakresie modułu GOP:

3.1. Świadczenie przez okres 12 miesięcy asysty technicznej systemu KSAT w zakresie modułu GOP (Gospodarka Odpadami).

3.2. W ramach usługi asysty technicznej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu KSAT w zakresie modułu GOP, tj.:

3.2.1. przekazania Zamawiającemu pełnego, aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu - w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy;

3.2.2. modyfikacji systemu (rozumianej jako dostosowanie systemu do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do funkcji realizowanych przez system - z wyłączeniem prawa miejscowego i wewnętrznych regulacji Zamawiającego - wraz z jego zainstalowaniem na serwerze Zamawiającego) - w terminie:

a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis,

b) 14 dni od dnia ogłoszenia w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis;

3.2.3. aktualizacji systemu (rozumianej jako zainstalowanie na serwerze Zamawiającego najnowszych stabilnych wersji systemu posiadanych przez Wykonawcę) z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami, z zastrzeżeniem przypadków, gdy Wykonawca zaproponuje alternatywną funkcjonalność lub integrację, której działanie da identyczny rezultat - w terminie 1 miesiąca od dnia opublikowania najnowszej stabilnej wersji systemu;

3.2.4. przekazywania Zamawiającemu aneksu do dokumentacji użytkowej systemu każdorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji - w terminie 14 dni roboczych od dokonania zmian w środowisku Zamawiającego;

3.2.5. przyjmowania zgłoszeń błędów systemu przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem systemu typu Serwis Desk Wykonawcy;

3.2.6. usuwania błędów w funkcjonowaniu systemu - w terminie:

a) dla błędów kategorii krytyczny (stan systemu rozumiany jako brak możliwości przetwarzania charakteryzujący się całkowitym brakiem możliwości uzyskania efektów pracy systemu, odpowiadających ustalonym założeniom funkcjonalnym w postaci rejestracji zdarzeń, wyszukiwania i edycji danych, dokonywania obliczeń, generowania zestawień i raportów) - do rozpoczęcia drugiego dnia roboczego następującego po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu,

b) dla błędów kategorii wysoki (stan systemu rozumiany jako ograniczona możliwość przetwarzania, w którym uzyskanie efektów pracy systemu, odpowiadających ustalonym założeniom funkcjonalnym w postaci rejestracji zdarzeń, wyszukiwania i edycji danych, dokonywania obliczeń, generowania zestawień i raportów, jest możliwe dopiero po zastosowaniu odpowiednich procedur wskazanych przez Wykonawcę) - 14 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu,

c) dla błędów kategorii średni (stan systemu, w którym nie występuje ograniczenie możliwości realizacji zakładanych funkcjonalności, występuje natomiast obniżenie jakości warunków pracy) - 30 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu;

3.2.7. przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu w ostatnim dniu każdego kwartału;

3.2.8. udzielania przeszkolonym użytkownikom Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00 telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem systemu;

3.2.9. udzielania przeszkolonym użytkownikom i administratorom systemu pomocy w wyjaśnianiu błędów i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu, w tym pomocy w odtwarzaniu baz danych;

3.2.10. udzielania przeszkolonym administratorom systemu wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych;

3.2.11. udzielania Zamawiającemu pomocy i wsparcia w dostosowaniu systemu (w ramach istniejących w systemie funkcjonalności) do zmian organizacyjnych i zmian wynikających z wewnętrznych regulacji prawnych Zamawiającego;

3.2.12. przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych modułów systemu KSAT, a także nowych rozwiązań technologicznych;

3.2.13. dostosowywania systemu w celu wymiany danych z systemem Mdok w zakresie, w jakim taka wymiana danych już funkcjonuje - w terminie 7 dni roboczych od zaistnienia w systemie Mdok zmian, takiego dostosowania wymagających.

3.3. Zabezpieczenie Zamawiającego i przejęcie na siebie odpowiedzialności materialnej za wszelkie skutki finansowe wynikające z jakichkolwiek roszczeń właścicieli praw autorskich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), powstałych w związku z realizacją umowy.

3.4. Respektowanie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90 poz. 631 z późn. zm.).

4. dla części 4 - asysta techniczna Integratora:

4.1. Świadczenie przez okres 12 miesięcy asysty technicznej Integratora (mechanizmu integracji Systemu Obsługi Spraw i Dokumentów Mdok z ESP posadowioną na platformie ePUAP zapewniającego komunikację między komponentami przy użyciu interfejsów).

4.2. W ramach usługi asysty technicznej Integratora Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania Integratora, tj.:

4.2.1. dostosowywania Integratora (rozumianego jako dostosowywanie Integratora do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do funkcji realizowanych przez Integrator - z wyłączeniem prawa miejscowego i wewnętrznych regulacji Zamawiającego - wraz z jego zainstalowaniem na serwerze Zamawiającego oraz dostosowywanie Integratora do wymagań technicznych i konfiguracyjnych ePUAP, w tym standardów mechanizmów komunikacji poprzez usługi sieciowe, wraz z jego zainstalowaniem na serwerze Zamawiającego) w terminie:

a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis,

b) 14 dni od dnia ogłoszenia - w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis,

c) 2 dni roboczych od dnia, w którym Zamawiający lub podmiot odpowiedzialny za utrzymanie ePUAP poinformował o zmianie wymagań technicznych i konfiguracyjnych ePUAP, w tym standardów mechanizmów komunikacji poprzez usługi sieciowe;

4.2.2. aktualizacji Integratora (rozumianej jako zainstalowanie na serwerze Zamawiającego najnowszej stabilnej wersji Integratora posiadanej przez Wykonawcę) z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego - z zastrzeżeniem przypadków, gdy Wykonawca zaproponuje alternatywną funkcjonalność, której działanie da identyczny rezultat - w terminie 1 miesiąca od dnia opublikowania najnowszej stabilnej wersji Integratora;

4.2.3. przyjmowania zgłoszeń błędów Integratora przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem systemu typu Serwis Desk Wykonawcy, przy czym Wykonawca zastrzega, że zgłoszenia serwisowe dokonywane w inny sposób niż określony powyżej mogą zostać niezrealizowane, a Wykonawca nie ponosi w tym przypadku odpowiedzialności kontraktowej;

4.2.4. usuwania błędów w funkcjonowaniu Integratora w terminie:

a) dla błędów kategorii krytyczny (stan Integratora, w którym występuje całkowity brak możliwości uzyskania efektów pracy Integratora, odpowiadających ustalonym założeniom funkcjonalnym w postaci automatyzacji procesów odbierania, rejestracji, wysyłania i doręczania dokumentów) - do rozpoczęcia drugiego dnia roboczego następującego po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu,

b) dla błędów kategorii wysoki (stan Integratora, w którym uzyskanie efektów pracy Integratora, odpowiadających ustalonym założeniom funkcjonalnym w postaci automatyzacji procesów odbierania, rejestracji, wysyłania i doręczania dokumentów, jest możliwe dopiero po zastosowaniu odpowiednich procedur wskazanych przez Wykonawcę) - 7 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu,

c) dla błędów kategorii średni (stan Integratora, w którym nie występuje ograniczenie możliwości realizacji zakładanych funkcjonalności, występuje natomiast obniżenie jakości warunków pracy) - 14 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu;

4.2.5. udzielania przeszkolonym użytkownikom Zamawiającego w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 16:00 telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem Integratora;

4.2.6. udzielania przeszkolonym administratorom Systemu Mdok i ePUAP pomocy w wyjaśnianiu błędów i usuwaniu skutków błędów powstałych w trakcie eksploatacji Integratora, tj. pomocy w:

a) definiowaniu prawidłowej konfiguracji ESP na ePUAP,

b) definiowaniu prawidłowej konfiguracji systemów zewnętrznych w Systemie Mdok,

c) definiowaniu prawidłowych transformacji dokumentów elektronicznych przesyłanych przez Integrator pomiędzy Systemem Mdok i ePUAP,

d) weryfikacji podpisów elektronicznych dla dokumentów elektronicznych przesyłanych przez Integrator pomiędzy Systemem Mdok i ePUAP,

e) definiowaniu prawidłowych parametrów kancelarii ePUAP do obsługi dokumentów elektronicznych w Systemie Mdok,

f) odzyskiwaniu dokumentów, które w niewłaściwy sposób zostały przekazane przez Integrator pomiędzy ePUAP a Systemem Mdok;

4.2.7. udzielania Zamawiającemu pomocy i wsparcia w adaptacji Integratora (w ramach istniejących w nim funkcjonalności) do zmian organizacyjnych i zmian wynikających z wewnętrznych regulacji prawnych Zamawiającego;

4.2.8. informowania Zamawiającego o konieczności dokonania aktualizacji zdefiniowanych w Systemie Mdok konfiguracji systemów zewnętrznych i transformacji dokumentów elektronicznych;

4.2.9. przekazania Zamawiającemu dokumentacji użytkowej Integratora - w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy;

4.2.10. przekazywania Zamawiającemu aneksu do dokumentacji użytkowej Integratora - każdorazowo po jego dostosowaniu lub aktualizacji - w terminie 14 dni roboczych od dokonania zmian w środowisku Zamawiającego;

4.2.11. przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych wersji Integratora, nowych funkcjonalności lub rozszerzeń Integratora oraz nowych rozwiązań technologicznych, w tym funkcjonalności i rozwiązań dostępnych za dodatkową opłatą;

4.2.12. udostępnienia Zamawiającemu nieodpłatnie oprogramowania, umożliwiającego weryfikację podpisów elektronicznych oraz zapoznanie się z treścią dokumentów elektronicznych, a także wydruk tych dokumentów, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do dalszego, nieodpłatnego udostępniania tego oprogramowania stronom trzecim, a także do umieszczenia kopii jego wersji instalacyjnej na stronie internetowej Zamawiającego w celu umożliwienia jej nieodpłatnego pobrania i wykorzystania przez Klientów Zamawiającego na potrzeby komunikacji elektronicznej z Zamawiającym.

4.3. Zabezpieczenie Zamawiającego i przejęcie na siebie odpowiedzialności materialnej za wszelkie skutki finansowe wynikające z jakichkolwiek roszczeń właścicieli praw autorskich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), powstałych w związku z realizacją umowy.

4.4. Respektowanie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90 poz. 631 z późn. zm.)

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2014-10-14 11:30:00.0

Location

lubelskie

Category assortment

Maintenance and support

Buyer details

Gmina Lublin Pl. Króla Władysława Łokietka 1 1 Lublin 20-109 lubelskie 81 4663000 81 4663001 www.bip.lublin.eu 43101951400000 zamowienia@um.lublin.pl

Contact details