Doręczanie komputerowych wydruków rozkazów pisemnych (SERWO)

Notice description

Opis zamówienia: 1.Zakres Usługi obejmuje:
-doręczenie rozkazów pisemnych do wszystkich pociągów na stacji Poznań Główny i Poznań Franowo,
- prowadzenie książki doręczeń rozkazów pisemnych (wzór książki stanowi Załącznik nr 2 do umowy)
2. Comiesięczny odbiór Usługi nastąpi protokolarnie przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. Protokół odbioru wykonanej usługi sporządzony zostanie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej Umowy.
3. Ze strony Zamawiającego dyżurni ruchu nastawni dysponujących stacji Poznań Franowo PFA, PFB, PFC i PFD oraz dyżurny ruchu „systemu SERWO” stacji Poznań Główny wystawiają rozkazy pisemne korzystając z systemu komputerowego SERWO zainstalowanego na każdej nastawni.
4. Po wystawieniu rozkazu pisemnego powiadamiają WYKONAWCĘ o potrzebie jego dostarczenia wskazując nr toru, na którym stoi pociąg, dla którego rozkaz pisemny jest przewidziany.
5. W celu wykonania czynności określonych w umowie Wykonawca zabezpieczy samochód lub inny pojazd mechaniczny, którym będzie dokonywał doręczenia rozkazów pisemnych.
6. Wykonawca zapewni pomieszczenie na stacji Poznań Główny w celu doprowadzenia łącza komputerowego i umiejscowienia drukarki do dokonywania wydruków rozkazów pisemnych. Na stacji Poznań Franowo pomieszczenie dla pracowników wykonujących czynności doręczenia rozkazów zapewni Zamawiający.
7. Do czasu uruchomienia łącza komputerowego Wykonawca odbierał będzie rozkazy pisemne od dyżurnego ruchu komputerowego ( ul. Jakuba Wujka 35, 61-581 Poznań)
8. Wykonawca dostarczy rozkaz pisemny do konkretnego pociągu dla którego jest przewidziany .
9. Zamawiający upoważnia do prowadzenia kontroli jakości wykonanych prac oraz potwierdzenia ich wykonania będących przedmiotem umowy Naczelników Sekcji Eksploatacji i ich Zastępców.
Formuła realizacji: Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Okres związania ofertą: przez okres30 dni
przez okres: 30 dni
Składanie ofert częściowych: Nie
Składanie ofert wariantowych: Nie
Warunki: I.Warunkiem udziału w postępowaniu zakupowym jest wykazanie przez wykonawcę, że:
1)posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności,
2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz
4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie § 29 Regulaminu.
II.Zamawiający stwierdzi, że wykonawca spełnia warunek/warunki, określone w ust. 1, w tym:
1)określony w ust. 1 pkt 3) powyżej, jeżeli wykonawca wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej zawinione przez Wykonawcę spowodowanie śmierci lub uszkodzenie ciała oraz szkodę majątkową na majątku własnym lub osób trzecich -na kwotę co najmniej – 75 000,00 zł netto.
2)określony w ust. 1 pkt 4) powyżej, jeżeli wykonawca wykaże, że nie podlega wykluczeniu z postępowania.
Ocena spełniania wskazanych wyżej warunków udziału w postępowaniu zakupowym będzie dokonana w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty, wymienione w ust. 3 poniżej metodą spełnia (1) – nie spełnia (0).
3.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zakupowym, zgodnie z §12 Regulaminu, wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zakupowym (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Formularza Oferty),
2)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Formularza Oferty),
3)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, albo informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, poświadczonych za zgodność z oryginałem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4)pełnomocnictwo dla osób składających w imieniu wykonawcy oświadczenia woli lub innego oświadczenia, jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń
w imieniu wykonawcy nie wynika z dokumentów wymienionych w ust. 3 pkt 3) powyżej,
a ponadto:
5)ważną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej zawinione przez wykonawcę spowodowanie śmierci lub uszkodzenie ciała oraz szkodę majątkową na majątku własnym lub osób trzecich.
III. Informacje o przeprowadzeniu negocjacji handlowych.
1.Zamawiający po złożeniu ofert może przeprowadzić dodatkowo negocjacje handlowe, do których zaproszeni zostaną Wykonawcy w liczbie określonej przez Zamawiającego, których oferty nie podlegają odrzuceniu i uzyskają najwyższe oceny punktowe, z zastrzeżeniem ust. 2.
2.Negocjacje handlowe mogą dotyczyć ceny oraz parametrów odnoszących się do przedmiotu i warunków realizacji Zamówienia.
3.Po przeprowadzeniu negocjacji handlowych, Zamawiający przekaże Wykonawcom, biorącym udział w negocjacjach handlowych, wykaz zmian wynikających z negocjacji, na podstawie których Wykonawcy złożą ostateczną ofertę w formie zgodnej z dopuszczoną dla składania ofert. W przypadku gdy przedmiotem negocjacji była tylko cena, Wykonawcę który nie przystąpił do negocjacji obowiązuje cena wskazana w ofercie sprzed negocjacji handlowych.
4.Zamawiający przekazuje Wykonawcy, który pomimo zaproszenia do negocjacji handlowych nie przystąpił do nich, informację o zmianach jakie nastąpiły w wyniku przeprowadzonych negocjacji handlowych z pozostałymi Wykonawcami. Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie o przyjęciu lub odrzuceniu wprowadzonych zmian. W przypadku braku złożenia oświadczenia o którym mowa w zdaniu 2, Zamawiający może wykluczyć wykonawcę z postępowania.
5.Dopuszcza się prowadzenie negocjacji handlowych poprzez możliwe dostępne środki elektronicznej komunikacji, pod warunkiem posiadania takich możliwości przez Zamawiającego.
6.Miejsce, termin oraz formę złożenia ofert ostatecznych określa Zamawiający w WZ lub zapraszając do negocjacji handlowych.
7.Oferta ostateczna danego Wykonawcy, o której mowa w ust. 3, nie może być mniej korzystna od tej, którą złożył on przed negocjacjami handlowymi.
Informacje o wadium: Wadium można wnieść w:
- 1) pieniądzu na rachunek nr: 51 1030 1508 0000 0005 0375 2743
- 2) poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych;
- 3) gwarancjach ubezpieczeniowych.

Kwota wadium:
- Doręczanie komputerowych wydruków rozkazów pisemnych (SERWO) - 6 000,00 [PLN]
Kryteria oceny ofert: Doręczanie komputerowych wydruków rozkazów pisemnych (SERWO):
Cena - 100,00%
Miejsce otwarcia ofert/wniosków: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Zakład Linii Kolejowych w Poznaniu
61-875 ,al. Niepodległości 8
pokój nr 205.
Otwarcie ofert nie jest jawne. Z treścią złożonych ofert oraz protokółem otwarcia ofert Wykonawcy mogą zapoznać się od momentu przekazania przez
Zamawiającego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty lub
unieważnieniu postępowania zakupowego.
Termin otwarcia ofert/wniosków: 2015-05-06 10:00
Miejsce realizacji zamówienia: ISE Poznań Główny i ISE Poznań Franowo
Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.06.2015 r. do dnia 31.05.2016 r.
Wybór z zastosowaniem aukcji elektronicznej: Nie
Umowa ramowa: Nie
Dynamiczny system zakupów: Nie

Publikacja:
Miejsce wystawienia ogłoszenia: Poznań
Data wystawienia ogłoszenia: 2015-04-27

Pliki do pobrania:
Warunki Zamówienia_wersja PDF.pdf
Data publikacji: 2015-04-27
Warunki_Zamowienia_Doręczanie komputerowych wydruków rozkazó pisemnych (SERWO).doc
Data publikacji: 2015-04-27
Zal._nr 3 do_umowy.docx
Data publikacji: 2015-04-27
Zal.nr_1_do WZ_opis przedmiotu zamówienia.docx
Data publikacji: 2015-04-27
Zal_nr_3_do WZ(_wzor_umowy_).doc
Data publikacji: 2015-04-27
Załącznik nr 2 do umowy nr.doc
Data publikacji: 2015-04-27
Zalacznik nr 2 do W Z_ formularz oferty.doc
Data publikacji: 2015-04-27
Załącznik Nr 4 do Umowy.doc
Data publikacji: 2015-04-27
Załącznik nr 5 do umowy - Informacja o zagrożeniach i BHP.doc
Data publikacji: 2015-04-27
Załącznik nr 5a do umowy - Wykaz pracowników poinformowanych o zagrożeniach i BHP.doc
Data publikacji: 2015-04-27
Załącznik nr 6 do Umowy_porozumienie .docx
Data publikacji: 2015-04-27
Załącznik nr 7 do umowy poradnik bhp.pdf
Data publikacji: 2015-04-27
Załącznik nr 8 do umowy-wytyczne IBH 105.pdf
Data publikacji: 2015-04-27
Zalącznik nr 9 do umowy-opis przedmiotu zamówienia.docx
Data publikacji: 2015-04-27
Załącznik_nr 3 do FO_Oświadczenie o_zgodnosci_wersji_elektronicznej z wersją papierową.doc
Data publikacji: 2015-04-27
Załacznik_nr_1_do_FO.doc
Data publikacji: 2015-04-27
Załącznik_nr_2_do_FO.doc
Data publikacji: 2015-04-27

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2015-05-06 09:30:00.0

Location

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Poznaniu 61-875 ,al. Niepodległości 8 pokój nr 201 (sekretariat)

Category assortment

Post and courier services

Buyer details

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Poznaniu al. Niepodległości 8 61-875 Poznań

Contact details