„Energetyka" spółka z o.o. w Lubinie – „W-1 Rurociąg wody pitnej L-VI na LG Wymiana rurociągu wody pitnej od ujęcia Rynarcice do szybu LG” oraz W-1 Rurociąg wody pitnej Polkowice-RG” Wydziału W1 Lubin/Polkowice”.
Opis zapytania
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowego rurociągu z rury PEHD SDR11 zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego projektem pt.: „Budowa zakładowej sieci wody pitnej od studni P6 obr. Rynarcice i P9 obr. Koźlice Szyb LVI-Szyb L.G-Szyb L.W. z przyłączami na terenie szybów wraz z kablem sygnalizacyjnym TYP z-XOTKtsd” autorstwa Zakład Projektowania, nadzoru i wykonawstwa robót instalacyjno-budowlanych inż. Adam Wróblewski” oraz wykonanie "pod klucz" zadanie inwestycyjne pn.: „Rurociąg wody pitnej Polkowice -RG”.
2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:
a) Część I – „W-1 Rurociąg wody pitnej L-VI na LG Wymiana rurociągu wody pitnej od ujęcia Rynarcice do szybu LG” Wydziału W1 Lubin/Polkowice”.
b) Część II – „Energetyka" spółka z o.o. w Lubinie –„W-1 Rurociąg wody pitnej Polkowice-RG” Wydziału W1 Lubin/Polkowice”.
3. Zamawiający udostępni wszystkim zainteresowanym Wykonawcom, którzy o to wystąpią dokumentację techniczną niezbędną do wykonania przedmiotu zmówienia, po uprzednim złożeniu Oświadczenia o zachowaniu poufności (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ) do Operatora postępowania.
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Typ zamówienia: Roboty
Okres związania ofertą: przez okres45 dni
przez okres: 45 dni
Składanie ofert częściowych: Tak
Składanie ofert wariantowych: Nie
Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki i złożą oświadczenie, że:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (a w szczególności w wykonywaniu robót określonych w załącznikach do SIWZ) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie §12 ust. 1 Zasad wyboru wykonawców robót i usług, dostawców wyrobów oraz trybu zawierania umów na rzecz KGHM Polska Miedź S.A,
e) nie są w sporze sądowym z KGHM Polska Miedź S.A. lub spółką zależną oraz nie zostało wydane żadne orzeczenie, z którego wynika, że KGHM Polska Miedź S.A. lub spółce zależnej przysługują roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Wykonawcy.
2. Wymagane dokumenty i zaświadczenia:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) oryginał lub kopię postanowienia sądu, w stosunku do Wykonawców, co do których otwarto likwidację, bądź których upadłość ogłoszono i którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu (oświadczenie stanowi pkt III. 7 Formularza oferty),
e) sprawozdanie F-01 za ostatni kwartał wraz z bilansem i rachunkiem zysków i strat za ubiegły rok obrachunkowy lub inny dokumentu potwierdzający obroty,
w przypadku przedsiębiorców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych,
f) informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych 00/100) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
g) polisa, potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wartość polisy nie może być niższa niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych 00/100) i obowiązywać minimum do:
- 30.04.2017r. w przypadku złożenia oferty na część I przedmiotu zmówienia,
- 31.12.2015r. w przypadku złożenia oferty na część II przedmiotu zmówienia.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwie części przedmiotu zamówienia winien uwzględnić dłuższy termin obowiązywania polisy.
Jeżeli termin załączonej polisy jest krótszy niż wymagany przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy o treści:
„Oświadczamy, że w przypadku wygrania postępowania nr ENERGETYKA/W1/000038/15 zobowiązujemy się w terminie do 14 dni przed upływem ważności polisy OC nr……………. z dnia……… wystawionej przez………… dostarczyć nową polisę zgodną z pkt. III ppkt. 2g SIWZ
z terminem ważności minimum do: 30.04.2017r. / 31.12.2015r.*
W przypadku nie dostarczenia polisy Zamawiający będzie mógł odstąpić
od umowy z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy i naliczyć karę umowną – w wysokości 10% wartości umowy.”
Zamawiający/Organizator postępowania nie dopuszcza łączenia polis.
Zamawiający/Organizator postępowania wyraża zgodę na załączenie do oferty promesy wydanej przez towarzystwo ubezpieczeniowe o gotowości zawarcia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na powyższą kwotę i okres minimum do: 30.04.2017r. / 31.12.2015r.*
*należy wybrać w zależności, na którą część przedmiotu zmówienia Wykonawca składa ofertę.
h) dokumenty potwierdzające posiadanie potencjału techniczno-organizacyjnego i personalnego (dedykowanego do wykonania przedmiotu zamówienia), przez co Zamawiający rozumie w szczególności:
- przedstawienie stosownych uprawnień kwalifikacyjnych „Dozorowych” (min. 1 szt.) w zakresie konserwacji i remontów,
- uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży instalacyjnej (1 osoba).
i) wykaz wykonanych co najmniej 3 (trzech) zadań przez Wykonawcę w okresie ostatnich 10 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (zgodnie z załączonym wykazem wykonanych robót zawierającym: dane Inwestora, miejsce świadczenia usługi, nazwę zadania, rodzaj i zakres zamówienia, oraz terminy realizacji – Załącznik nr 3 do SIWZ).
Zamawiający wymaga, aby zakres przedmiotowy wykazanych zamówień, obejmował wykonanie prac zbliżonych, co do zakresu i wartości przedmiotu zamówienia.
Do wykazu należy załączyć referencje.
Informacje o wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie:
1.1. W przypadku złożenia oferty na część zgodnie z pkt. II ppkt 1 a) SIWZ:
a) 124 000,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia cztery tysiące złotych 00/100), lub
b) 29 591,00 EUR (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt jeden euro 00/100), lub
c) 33 711,00 USD (słownie: trzydzieści trzy tysiące siedemset jedenaści dolarów amerykańskich 00/100).
1.2. W przypadku złożenia oferty na część zgodnie z pkt. II ppkt 1 b) SIWZ:
a) 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), lub
b) 2 387,00 EUR (słownie: dwa tysiące trzysta osiemdziesiąt siedem euro 00/100), lub
c) 2 719,00 USD (słownie: dwa tysiące siedemset dziewiętnaście dolarów amerykańskich 00/100).
Wysokość wadium, które Wykonawca obowiązany będzie wnieść w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zadania będzie stanowić sumę wadiów wyżej określonych kwot dla każdej z części osobno (dotyczy to zarówno wadium wnoszonego w formie pieniężnej jak i niepieniężnej).
3. Pozostałe wymagania w odniesieniu do wadium uregulowane są w pkt XI A SIWZ.
Kryteria oceny ofert: Kryteria / Criteria:
Cena / Price - 100,00%
Miejsce realizacji zamówienia: Zgodnie z pkt V ppkt 2 SIWZ.
Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z § 2 Projektu Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
Umowa ramowa: Nie
Zamówienie centralne: Tak
2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:
a) Część I – „W-1 Rurociąg wody pitnej L-VI na LG Wymiana rurociągu wody pitnej od ujęcia Rynarcice do szybu LG” Wydziału W1 Lubin/Polkowice”.
b) Część II – „Energetyka" spółka z o.o. w Lubinie –„W-1 Rurociąg wody pitnej Polkowice-RG” Wydziału W1 Lubin/Polkowice”.
3. Zamawiający udostępni wszystkim zainteresowanym Wykonawcom, którzy o to wystąpią dokumentację techniczną niezbędną do wykonania przedmiotu zmówienia, po uprzednim złożeniu Oświadczenia o zachowaniu poufności (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ) do Operatora postępowania.
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Typ zamówienia: Roboty
Okres związania ofertą: przez okres45 dni
przez okres: 45 dni
Składanie ofert częściowych: Tak
Składanie ofert wariantowych: Nie
Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki i złożą oświadczenie, że:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (a w szczególności w wykonywaniu robót określonych w załącznikach do SIWZ) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie §12 ust. 1 Zasad wyboru wykonawców robót i usług, dostawców wyrobów oraz trybu zawierania umów na rzecz KGHM Polska Miedź S.A,
e) nie są w sporze sądowym z KGHM Polska Miedź S.A. lub spółką zależną oraz nie zostało wydane żadne orzeczenie, z którego wynika, że KGHM Polska Miedź S.A. lub spółce zależnej przysługują roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Wykonawcy.
2. Wymagane dokumenty i zaświadczenia:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) oryginał lub kopię postanowienia sądu, w stosunku do Wykonawców, co do których otwarto likwidację, bądź których upadłość ogłoszono i którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu (oświadczenie stanowi pkt III. 7 Formularza oferty),
e) sprawozdanie F-01 za ostatni kwartał wraz z bilansem i rachunkiem zysków i strat za ubiegły rok obrachunkowy lub inny dokumentu potwierdzający obroty,
w przypadku przedsiębiorców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych,
f) informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych 00/100) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
g) polisa, potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wartość polisy nie może być niższa niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych 00/100) i obowiązywać minimum do:
- 30.04.2017r. w przypadku złożenia oferty na część I przedmiotu zmówienia,
- 31.12.2015r. w przypadku złożenia oferty na część II przedmiotu zmówienia.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwie części przedmiotu zamówienia winien uwzględnić dłuższy termin obowiązywania polisy.
Jeżeli termin załączonej polisy jest krótszy niż wymagany przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy o treści:
„Oświadczamy, że w przypadku wygrania postępowania nr ENERGETYKA/W1/000038/15 zobowiązujemy się w terminie do 14 dni przed upływem ważności polisy OC nr……………. z dnia……… wystawionej przez………… dostarczyć nową polisę zgodną z pkt. III ppkt. 2g SIWZ
z terminem ważności minimum do: 30.04.2017r. / 31.12.2015r.*
W przypadku nie dostarczenia polisy Zamawiający będzie mógł odstąpić
od umowy z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy i naliczyć karę umowną – w wysokości 10% wartości umowy.”
Zamawiający/Organizator postępowania nie dopuszcza łączenia polis.
Zamawiający/Organizator postępowania wyraża zgodę na załączenie do oferty promesy wydanej przez towarzystwo ubezpieczeniowe o gotowości zawarcia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na powyższą kwotę i okres minimum do: 30.04.2017r. / 31.12.2015r.*
*należy wybrać w zależności, na którą część przedmiotu zmówienia Wykonawca składa ofertę.
h) dokumenty potwierdzające posiadanie potencjału techniczno-organizacyjnego i personalnego (dedykowanego do wykonania przedmiotu zamówienia), przez co Zamawiający rozumie w szczególności:
- przedstawienie stosownych uprawnień kwalifikacyjnych „Dozorowych” (min. 1 szt.) w zakresie konserwacji i remontów,
- uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży instalacyjnej (1 osoba).
i) wykaz wykonanych co najmniej 3 (trzech) zadań przez Wykonawcę w okresie ostatnich 10 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (zgodnie z załączonym wykazem wykonanych robót zawierającym: dane Inwestora, miejsce świadczenia usługi, nazwę zadania, rodzaj i zakres zamówienia, oraz terminy realizacji – Załącznik nr 3 do SIWZ).
Zamawiający wymaga, aby zakres przedmiotowy wykazanych zamówień, obejmował wykonanie prac zbliżonych, co do zakresu i wartości przedmiotu zamówienia.
Do wykazu należy załączyć referencje.
Informacje o wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie:
1.1. W przypadku złożenia oferty na część zgodnie z pkt. II ppkt 1 a) SIWZ:
a) 124 000,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia cztery tysiące złotych 00/100), lub
b) 29 591,00 EUR (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt jeden euro 00/100), lub
c) 33 711,00 USD (słownie: trzydzieści trzy tysiące siedemset jedenaści dolarów amerykańskich 00/100).
1.2. W przypadku złożenia oferty na część zgodnie z pkt. II ppkt 1 b) SIWZ:
a) 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), lub
b) 2 387,00 EUR (słownie: dwa tysiące trzysta osiemdziesiąt siedem euro 00/100), lub
c) 2 719,00 USD (słownie: dwa tysiące siedemset dziewiętnaście dolarów amerykańskich 00/100).
Wysokość wadium, które Wykonawca obowiązany będzie wnieść w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zadania będzie stanowić sumę wadiów wyżej określonych kwot dla każdej z części osobno (dotyczy to zarówno wadium wnoszonego w formie pieniężnej jak i niepieniężnej).
3. Pozostałe wymagania w odniesieniu do wadium uregulowane są w pkt XI A SIWZ.
Kryteria oceny ofert: Kryteria / Criteria:
Cena / Price - 100,00%
Miejsce realizacji zamówienia: Zgodnie z pkt V ppkt 2 SIWZ.
Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z § 2 Projektu Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
Umowa ramowa: Nie
Zamówienie centralne: Tak
Termin składania ofert
2015-05-26 10:00:00.0
Lokalizacja
Oferty należy składać do dnia 26.05.2015r. do godz. 10:00 w Kancelarii Organizatora postępowania znajdującej się przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 54 A, 59-301 Lubin (budynek CUK, parter).
Kategoria asortymentowa
Kable, przewody
Woda i ścieki
Woda i ścieki
Dane nabywcy
1. Organizator postępowania:
KGHM Polska Miedź S.A.,
z siedzibą w Lubinie przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 48, 59-301 Lubin, zarejestrowana
pod nr KRS 0000023302 w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia Fabrycznej, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, gdzie przechowywana jest dokumentacja spółki, REGON: 39002176400135, NIP 692-000-00-13 Kapitał zakładowy: 2.000.000.000 zł (z czego wpłacono 2.000.000.000 zł).
2. Zamawiający:
Energetyka Sp. z o.o.
z siedzibą w Lubinie przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 58, 59-301 Lubin, zarejestrowana
w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 12900, REGON 390390792, NIP 692-10-10-700,
Kapitał zakładowy: 469.579.700,00 zł,