Naprawa okresowa lokomotyw M62Ko - 2 szt.

Notice description

Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy okresowej poziom P4 (naprawa rewizyjna) 2 szt. lokomotyw pociągowych typu M62Ko nr boczne 0161 i 1841 z silnikiem 12CzN 26/26 o mocy 1470 kW w oparciu o Dokumentację Systemu Utrzymania nr PMT/DSU-M62Ko/2014 Zamawiającego oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru zmodernizowanej lokomotywy spalinowej z silnikiem 12CzN26/26, nr M62Ko-0136-1.
Dokumentacja DSU dostępna będzie do wglądu podczas wizji lokalnej, o której mowa w pkt. VI ppkt. 3 SIWZ. Przekazanie omawianej dokumentacji nastąpi po zakończeniu postępowania przetargowego wyłonionemu w przetargu Wykonawcy.
W trakcie przedmiotowego spotkania potencjalni Wykonawcy zostaną zapoznani ze stanem faktycznym lokomotyw. Stwierdzone podczas wizji lokalnej braki oraz uszkodzenia zostaną zakwalifikowane do stałego zakresu naprawy danej lokomotywy.
Po spotkaniu zostanie sporządzona notatka służbowa, która będzie umieszczona, jako załącznik do ogłoszenia o niniejszym zamówieniu.
2. Naprawa okresowa P4 o zakresie prac obejmującym przegląd, naprawę lub wymianę podzespołów i zespołów połączony z częściowym ich demontażem z pojazdu kolejowego oraz naprawę lub wymianę elementów zużytych bądź uszkodzonych.
3. Podstawowy zakres prac przedmiotu zmówienia został określony w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
4. Zamawiający dopuszcza wykonanie następujących prac za dodatkowym wynagrodzeniem, nieobjętych podstawowym zakresem prac:
a) Uzupełnienie braków i uszkodzeń, których nie można było stwierdzić przy dokonaniu wizji lokalnej, przeprowadzonej przed złożeniem oferty,
b) Wymiany części i podzespołów, które mogą wyniknąć w przypadku konieczności ich złomowania, po zweryfikowaniu na stanowisku naprawczym (stan techniczny uniemożliwiających ich regenerację), a ujętych niżej:
 - wał korbowy,
 - blok silnika,
 - wirnik turbosprężarki,
 - rama wózka jezdnego,
 - oś zestawu kołowego,
 - koło bose zestawu kołowego,
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostarczenia w ciągu 5 dni roboczych części i podzespołów w stanie technicznym spełniającym normy określone w DSU dla naprawy P4. Decyzja o dostarczeniu zostanie podjęta w trakcie komisyjnej weryfikacji przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawa żądania zwrotu uszkodzonych niezamontowanych w lokomotywie części i podzespołów. Ostateczną decyzję o żądaniu wydania omawianych części i podzespołów Zamawiający podejmie w ciągu 30 dni od przekazania danej lokomotywy do naprawy.
5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu minimum 18 miesięcznej, lecz nie dłuższej niż 48 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczonej od daty obustronnego podpisania protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Pozostałe wymagania Zamawiającego i Organizatora postępowania względem Wykonawcy zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Typ zamówienia: Usługi
Okres związania ofertą: przez okres60 dni
przez okres: 60 dni
Składanie ofert częściowych: Nie
Składanie ofert wariantowych: Nie
Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki i złożą oświadczenie, że:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia),
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
§ 12 ust. 1 Zasad wyboru Wykonawców robót i usług, Dostawców wyrobów oraz trybu zawierania umów na rzecz KGHM Polska Miedź S.A,
e) nie są w sporze sądowym z KGHM Polska Miedź S.A. lub spółką zależną oraz nie zostało wydane żadne orzeczenie, z którego wynika, że KGHM Polska Miedź S.A. lub spółce zależnej przysługują roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Wykonawcy,
f) wzięli udział w wizji lokalnej, o której mowa w pkt. VI ppkt. 3 SIWZ.
2. Wymagane dokumenty i zaświadczenia:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) oryginał lub kopię postanowienia sądu, w stosunku do Wykonawców, co do których otwarto likwidację bądź których upadłość ogłoszono i którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu. Oświadczenie, że Wykonawca nie znajduje się w stanie upadłości / likwidacji,
e) sprawozdanie F-01 za ostatni kwartał wraz z bilansem i rachunkiem zysków i strat za ubiegły rok obrachunkowy lub inny dokument potwierdzający obroty, w przypadku przedsiębiorców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych,
f) informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą,
że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości
nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
g) wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę, co najmniej 2 zadań w zakresie realizacji napraw okresowych lokomotyw typu M62Ko zmodernizowanych wg dokumentacji nr M62Ko – 0136 - 1 w okresie ostatnich 2 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem Inwestora, zakresu zamówienia oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie (Zamawiający wymaga dołączenia do wykazu min. 2 referencji lub protokołów odbioru). Wzór wykazu wykonanych zadań, który należy wypełnić stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
h) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu n/w dokumentacji:
 - DTR lokomotywy i jej podzespołów,
 - WTWiO lokomotywy M62Ko zmodernizowanej wg dokumentacji nr M62Ko – 0136 -1.
3. Wykonawca w zakresie spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w pkt III. 2. g), h), może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest przedstawić pisemne potwierdzenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawca występował jednocześnie w roli podwykonawcy innego Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu przetargowym, jak również nie wyrazi zgody na to by Wykonawca, który brał udział w postępowaniu przetargowym został wskazany jako podwykonawca przez wybranego Wykonawcę, z którym Zamawiający zawrze umowę
na realizację zadania będącego przedmiotem postępowania przetargowego.
5. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której Wykonawca nie ma żadnego doświadczenia
i w pełnym zakresie bazuje na doświadczeniach swoich podwykonawców.
6. W przypadku Wykonawców z Grupy Kapitałowej KGHM Polska Miedź S.A., instytucji państwowych i wyższych uczelni składanie dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt od a) do f) nie jest wymagane.
7. Pozostałe warunki i oświadczenia wymagane przez Organizatora postępowania do spełnienia przez Wykonawców określone są w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1
do SIWZ.
8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt od a) do f), może złożyć dokumenty rodzajowo im odpowiadające, wystawione w sposób właściwie przyjęty w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Unii Europejskiej zobowiązani są dodatkowo podać w ofercie numer NIP UE.
9. Wszelkie oświadczenia Wykonawca przedstawia w oryginałach a dokumenty
w oryginałach lub poświadczonych przez upoważnione osoby kopiach (odpisach). Pełnomocnictwa należy przedstawiać w oryginale.
10. Radcy prawni lub adwokaci mogą potwierdzać za zgodność z oryginałem kopie (odpisy) pełnomocnictw.
11. W przypadku Wykonawców zarejestrowanych w Centralnym Rejestrze Przedsiębiorców składanie dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt od a) do f), nie jest obowiązkowe, pod warunkiem, że dokumenty złożone w CRP są aktualne, a Wykonawca zaznaczy ten fakt w swojej ofercie.
12. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia oraz spełnić następujące warunki:
a) pełnomocnictwo wraz z umową konsorcjum należy przedłożyć z ofertą,
b) treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania,
c) umowa konsorcjum powinna zawierać klauzulę o solidarnej odpowiedzialności uczestników konsorcjum wobec Zamawiającego,
d) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem,
e) dokumenty wymienione w pkt 2 ppkt od a) do e) należy przekazać oddzielnie dla każdego Wykonawcy,
f) dokumenty, o których mowa w pkt 2 ppkt f) mogą być składane odrębnie przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie, lecz muszą uwzględniać wartość środków na rachunku bankowym (zdolność kredytową), zgodną z wartością określoną w SIWZ,
g) w odniesieniu do pozostałych dokumentów należy złożyć jeden wspólny dokument,
a w miejscu przeznaczonym na dane Wykonawcy wpisać dane pełnomocnika, wskazując jednocześnie nazwy (firmy) uczestników konsorcjum, w imieniu których pełnomocnik działa.
13. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana wg formuły ”spełnia – nie spełnia”. Podstawą oceny będą dokumenty, o których mowa w punkcie III SIWZ.
14. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie,
iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
15. Niespełnienie któregokolwiek z wyżej wymienionych warunków udziału
w postępowaniu skutkować będzie odrzuceniem oferty i wykluczeniem Wykonawcy,
po uprzednim wezwaniu do uzupełnienia brakujących dokumentów, potwierdzających spełnienie postawionych warunków.
Informacje o wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie:
a) 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych) lub,
b) 3 669,00 EUR (słownie: trzy tysiące sześćset sześćdziesiąt dziewięć euro) lub,
c) 3 935,00 USD (słownie: trzy tysiące dziewięćset trzydzieści pięć dolarów amerykańskich).
2. Wadium wniesione w postaci pieniężnej przechowywane jest na rachunku bankowym Spółki i nie podlega oprocentowaniu.
3. Organizator postępowania dopuszcza następujące formy wadium:
a) pieniądz,
b) poręczenie bankowe,
c) gwarancje bankowe,
d) gwarancje ubezpieczeniowe.
4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Organizatora postępowania w Banku Handlowym S.A. w Warszawie nr-y kont:
a) 79 1030 1508 0000 0005 0022 8229 dla wadiów w PLN,
b) PL38 1030 1508 0000 0005 0022 8288 dla wadiów w EUR, SWIFT: CITIPLPX,
c) PL88 1030 1508 0000 0005 0022 8261 dla wadiów w USD, SWIFT: CITIPLPX.
W tytule płatności należy wpisać: JGBZ/PMT/TK/000007/15/Naprawa okresowa lokomotyw M62Ko - 2 szt. W takim przypadku do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię dokumentu wniesienia wadium, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Wadium uznaje się za wniesione, z chwilą uznania rachunku bankowego Organizatora postępowania, w terminie składania ofert, tj. 30.04.2015r. do godz. 1000.
5. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu wystawionego na rzecz: KGHM Polska Miedź S.A.
ul. M. Skłodowskiej-Curie 48 59-301 Lubin (dokumentów tych prosimy nie zszywać
z ofertą). Dokument winien zawierać:
a) termin ważności wynoszący 60 dni licząc od dnia upływu terminu do złożenia oferty,
b) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej, nieodwołalnej zapłaty na pierwsze żądanie Beneficjenta.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, do oferty należy dołączyć „Instrukcję płatniczą z podaniem nazwy Banku i numeru rachunku bankowego, na który zwrócone będzie wadium. Wypełniona i podpisana przez umocowanych reprezentantów Wykonawcy „Instrukcja płatnicza” stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
7. Wadium jest zwracane Wykonawcom w ciągu 14 dni, jeżeli zaistnieje przynajmniej jedna
z poniższych przesłanek:
a) upłynął termin związania ofertą,
b) zawarto umowę,
c) Organizator postępowania unieważnił lub zamknął postępowanie,
d) na wniosek Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
e) wykluczono Wykonawcę z postępowania,
f) odrzucono ofertę Wykonawcy,
g) Wykonawcy nie zostali wybrani do realizacji zadania po zatwierdzeniu protokołu wyboru najkorzystniejszej oferty.
8. Wykonawca traci wadium na rzecz Organizatora postępowania, w przypadku, gdy:
a) wycofał ofertę złożoną w postępowaniu przetargowym po terminie wyznaczonym
na jej złożenie lub złożył kolejną ofertę mniej korzystną od poprzedniej,
b) odmówił lub uchyla się od podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie
w wyznaczonym terminie,
c) gdy zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9. Zwrotu wadium wniesionego przez Wykonawcę w postaci niepieniężnej, Organizator postępowania dokona za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na adres Wykonawcy wskazany w formularzu ofertowym.
Kryteria oceny ofert: Kryteria / Criteria:
Cena / Price - 95,00%
Gwarancja - 5,00%
Miejsce realizacji zamówienia: Zakłady naprawcze Wykonawcy.
Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji przedmiotowego zadania – do 60 dni roboczych, licząc od dnia przekazania lokomotywy do naprawy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
Przekazanie lokomotyw do naprawy odbędzie się na terenie zakładu Wykonawcy w następujących terminach:
a) lokomotywa nr boczny 0161 – do 7 dni od podpisania przez Zamawiającego Umowy, nie później niż 10.06.2015r.
b) lokomotywa nr boczny 1841 - do 7 dni od zakończenia naprawy lokomotywy 0161 lub 29.06.2015r.
Wybór z zastosowaniem aukcji elektronicznej: Tak
Umowa ramowa: Nie
Zamówienie centralne: Tak

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2015-04-30 10:00:00.0

Location

Oferty należy składać w Kancelarii Organizatora postępowania znajdującej się przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 54 A, 59-301 Lubin (budynek CUK, parter).

Category assortment

Maintenance and repair of vehicles, boats and planes

Buyer details

KGHM Polska Miedź S.A. z siedzibą w Lubinie przy ulicy M. Skłodowskiej-Curie 48, 59-301 Lubin, zarejestrowana pod nr KRS 0000023302 w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia Fabrycznej, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, gdzie przechowywana jest dokumentacja spółki REGON: 39002176400135, NIP 692-000-00-13 Kapitał zakładowy: 2.000.000.000 PLN (z czego wpłacono 2.000.000.000 PLN) 2. Zamawiający: Pol-Miedź Trans Sp. z o.o. z siedzibą w Lubinie przy ulicy M. Skłodowskiej-Curie 190, 59-301 Lubin, zarejestrowana pod nr KRS 0000117031 w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia Fabrycznej, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, gdzie przechowywana jest dokumentacja spółki, REGON: 390464303, NIP: 692-17-43-667 Kapitał zakładowy: 150 567 500,00 zł

Contact details