Budowa tlenowni dla realizacji dostaw tlenu gazowego

Notice description

Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Tlenowni na terenie Huty Miedzi Głogów, w systemie zaprojektuj-wybuduj, służącej do dostaw tlenu gazowego oraz azotu gazowego dla potrzeb technologicznych HMG2.
2. W zakresie przedmiotu zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego, projektów wykonawczych, zakup i dostawa urządzeń wraz z niezbędnym wyposażeniem pomocniczym, wykonanie robót budowlano-montażowych, uruchomienie kompletnej instalacji tlenowni oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń w tym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Instalacja Tlenowa ma posiadać zdolność produkcyjną zapewniającą dostawę gazów na poniżej wskazanych poziomach:
a) Tlen:
- niskociśnieniowy o ciśnieniu 0,03 MPa i czystości min. 96% - 13 000 – 15 000 Nm3/h;
- średniociśnieniowy o ciśnieniu 0,6 MPa i czystości min. 96% - 2 500 – 3 000 Nm3/h;
- wysokociśnieniowy o ciśnieniu 2,5 MPa i czystości 99,5% - 27 Nm3/h;
b) Azot – prognozowane zużycie azotu w postaci mokrej i suchej:
- gazowy suchy – 0,4 MPa – 99,98% - max. 920 Nm3/h – 3 250 Nm3 (2013 rok); 2 100 Nm3 (I półrocze 2014 rok); wykorzystywany na Wydziale P-32 – tworzy poduszkę powietrzną w 2 zbiornikach magazynowych i 1 naporowym -pobór ciągły, dodatkowo wykorzystywany jest przy rozładunkach wodzianu hydrazyny około 3 razy w m-c.
- gazowy mokry – 0,003 MPa – min. 97,00% - max. 1 000 Nm3/h – 1 816 800 Nm3 (2013 rok); 1 237 500 Nm3 (I półrocze 2014 rok); wykorzystywany na Wydziale P-23 – prowadnice elektrod, osłania doszczelnienie elektrod, (poduszka ochronna) - pobór ciągły.
3. Wymagania techniczne Tlenowni:
a) Warunki techniczne i sposób dostawy, ustalonych ilości gazów technicznych, powinny być określone z uwzględnieniem dostaw gazów w postaci gazowej.
b) Tlenownia powinna charakteryzować się nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi, gwarantującymi najwyższą, jak to tylko możliwe, niezawodność ruchową, dyspozycyjność i stabilność ustalonej czystości tlenu oraz najniższe, jak to tylko możliwe, koszty operacyjne.
c) Dyspozycyjność - zdolność do dostarczania tlenu gazowego przez okres nie mniejszy niż 8760 godz./rok. Dostawy poniżej wymaganej dyspozycyjności lub przerwy w dostawach wynikające z remontów tlenowni, możliwe są wyłącznie w okresach postojów Kompleksu metalurgicznego HM Głogów II.
d) Żywotność instalacji minimum 30 lat od uruchomienia przedmiotu zamówienia tj. od IX.2020 roku.
4. Wykonawca w ofercie ostatecznej zobowiązany jest:
a) Podać jednostkowe zużycie energii na wyprodukowanie 1 Nm3 tlenu gazowego.
b) Określić optymalne zatrudnienie wraz z opisem wymaganych kompetencji i zakresami obowiązków dla tlenowni.
c) Podać zakres wydajności instalacji względem wydajności nominalnej.
Tryb postępowania: Negocjacje z ogłoszeniem
Typ zamówienia: Roboty
Okres związania ofertą: przez okres90 dni
przez okres: 90 dni
Składanie ofert częściowych: Nie
Składanie ofert wariantowych: Nie
Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki i złożą oświadczenie, że:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia,
d) nie są w sporze sądowym z KGHM Polska Miedź S.A. oraz nie zostało wydane żadne orzeczenie, z którego wynika, że KGHM Polska Miedź S.A. przysługują roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Wykonawcy,
e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie §12 pkt 1 Zasad wyboru Wykonawców robót i usług, Dostawców wyrobów oraz trybu zawierania umów na rzecz KGHM Polska Miedź S.A.
2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków,
b) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego brak w zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków,
c) zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków,
d) oryginał lub kopia postanowienia sądu, w stosunku do Wykonawców, co do których otwarto likwidację bądź których upadłość ogłoszono i którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu,
e) sprawozdanie F-01 za ostatni kwartał wraz z bilansem i rachunkiem zysków i strat za ubiegły rok obrachunkowy lub inny dokument potwierdzający obroty, w przypadku przedsiębiorców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych,
f) informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000 000,00 PLN, (słownie: pięćdziesiąt milionów złotych 00/100) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków.
g) potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wartość polisy nie może być niższa niż 20 000 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia milionów złotych 00/100) i obowiązywać min do 30.09.2020r.
Jeżeli termin załączonej polisy jest krótszy niż wymagany przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy o treści:

„Oświadczamy, że w przypadku wygrania postępowania nr JGHG/TP/000041/15 zobowiązujemy się w terminie do 3 dni przed upływem ważności polisy OC nr……………. z dnia……… wystawionej przez………… dostarczyć nową polisę zgodną z Warunkami udziału w postępowaniu pkt. 2. ppkt g) Ogłoszenia z terminem ważności do 30.09.2020r.
W przypadku nie dostarczenia polisy Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy i naliczyć karę umowną – w wysokości 15% wartości umowy”.

Zamawiający nie dopuszcza łączenia polis.
Zamawiający wyraża zgodę na załączenie do oferty promesy wydanej przez towarzystwo ubezpieczeniowe o gotowości zawarcia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na powyższą kwotę i okres do 30.09.2020r.
h) dokumenty i oświadczenia potwierdzające posiadanie potencjału techniczno-organizacyjnego i personalnego, przez co Zamawiający rozumie w szczególności:
1) wykaz wykonanych co najmniej 2 (dwóch) zamówień przez Wykonawcę w okresie ostatnich 10 (dziesięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (zgodnie z załączonym wykazem wykonanych dostaw zawierającym: dane Inwestora, rodzaj i zakres zamówienia, termin realizacji oraz wartość zamówienia – Załącznik nr 1 do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu),
Zamawiający wymaga aby zakres przedmiotowy wykazanych zamówień, obejmował projektowanie, wykonawstwo i uruchamianie instalacji o podobnej złożoności i wydajności do przedmiotu niniejszego zamówienia.
Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie, tj. referencje i / lub protokoły odbioru.
2) wykaz kadry kierowniczej, która będzie dedykowana do realizacji przedmiot zamówienia posiadających aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie we wszystkich branżach (uprawnienia budowlane + przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) - Załącznik nr 2 do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
W wykazie kadry kierowniczej należy wskazać kierownika robót wraz z uprawnieniami budowlanymi (kierownik robót musi dysponować co najmniej pięcioletnim doświadczeniem w zakresie robót o równoważnym charakterze i wielkości, w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze kierownika).
Zamawiający zastrzega, iż zmiana kadry kierowniczej może nastąpić jedynie za jego pisemną zgodą.
3. Wykonawca w zakresie spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w ppkt 2 h) powyżej, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres wskazany w wykazie, stanowiącym Załącznik nr 3 do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, przy wykonywaniu zamówienia, jak również dokumenty potwierdzające powyższe.
4. Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawca występował jednocześnie w roli podwykonawcy innego Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu przetargowym, jak również nie wyrazi zgody na to by Wykonawca, który brał udział w postępowaniu przetargowym został wskazany jako podwykonawca przez wybranego Wykonawcę, z którym Zamawiający zawrze umowę na realizację zadania będącego przedmiotem postępowania przetargowego.
5. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której Wykonawca nie ma żadnego doświadczenia i w pełnym zakresie bazuje na doświadczeniach swoich podwykonawców.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dostarczyli wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokumenty wymienione w pkt. 2 powyżej.
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt od a) do e), może złożyć dokumenty rodzajowo im odpowiadające, wystawione w sposób właściwie przyjęty w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Unii Europejskiej zobowiązani są w ofercie podać numer NIP EU.
8. Wszelkie oświadczenia Wykonawca przedstawia w oryginałach, a dokumenty w oryginałach lub poświadczonych przez upoważnione osoby kopiach (odpisach). Pełnomocnictwa należy przedstawiać w oryginale.
9. Radcy prawni lub adwokaci mogą potwierdzać za zgodność z oryginałem kopie (odpisy) pełnomocnictw.
10. W przypadku Wykonawców zarejestrowanych w Centralnym Rejestrze Przedsiębiorców składanie dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt od a) do g) nie jest obowiązkowe, pod warunkiem, że dokumenty złożone w CRP są aktualne, a Wykonawca zaznaczy ten fakt w swojej ofercie.
11. Pozostałe warunki i oświadczenia wymagane przez Zamawiającego do spełnienia przez Wykonawców określone są we Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu stanowiącym Załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
12. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia oraz spełnić następujące warunki:
a) pełnomocnictwo wraz z umową konsorcjum należy przedłożyć wraz z wnioskiem,
b) treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania,
c) umowa konsorcjum powinna zawierać klauzulę o solidarnej odpowiedzialności uczestników konsorcjum wobec Zamawiającego,
d) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem,
e) dokumenty wymienione w punkcie 2 od a) do e) należy przekazać oddzielnie dla każdego Wykonawcy;
f) dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ppkt f) składane odrębnie przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie, lecz musza uwzględnić wartość środków pieniężnych/ zdolność kredytową, zgodną z wartością określoną w Ogłoszeniu,
g) w odniesieniu do pozostałych dokumentów należy złożyć jeden wspólny dokument, a w miejscu przeznaczonym na dane wykonawcy wpisać dane pełnomocnika (wskazując jednocześnie nazwy (firmy) uczestników konsorcjum, w imieniu których pełnomocnik działa.
13. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana wg formuły ”spełnia – nie spełnia”. Podstawą oceny będą dokumenty, określone w pkt 2.
14. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
15. Nie spełnienie któregokolwiek z wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie odrzuceniem Wniosku i wykluczeniem Wykonawcy, po uprzednim wezwaniu do uzupełnienia brakujących dokumentów, potwierdzających spełnienie postawionych warunków.
Informacje o wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie:
- 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100)
lub
- 121 210,00 EUR (słownie: sto dwadzieścia jeden tysięcy dwieście dziesięć euro 00/100)
lub
- 128 443,00 USD (słownie: sto dwadzieścia osiem tysięcy czterysta czterdzieści trzy dolary amerykańskie 00/100).
UWAGA: Wniesienie wadium będzie wymagane od Wykonawców na etapie składania ofert ostatecznych tj. złożonych na podstawie OSIWZ.
2. Pozostałe warunki związane z zasadami i formą wymaganego wadium zostaną określone i przekazane potencjalnym Wykonawcom przez Zamawiającego w OSIWZ.
Kryteria oceny ofert: Kryteria / Criteria:
Cena / Price - 100,00%
Miejsce realizacji zamówienia: Oddział Huta Miedzi „Głogów”, ul. Żukowicka 1, 67-200 Głogów
Termin wykonania zamówienia: Do dnia 30.09.2020 r.
Zasady oceniania warunków uczestnictwa w postępowaniu: 1. Wnioski o dopuszczenie do wzięcia udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi dokumentami (złożone przez Wykonawców w terminie określonym w Ogłoszeniu) zostaną ocenione przez Komisję Przetargową. Niespełnienie któregokolwiek z warunków określonych w Ogłoszeniu, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania po uprzednim wezwaniu do uzupełnienia brakujących dokumentów potwierdzających spełnienie postawionych warunków.
2. Kryteria oceny wniosków:
a) dokumenty o których mowa w części „Warunki udziału w postępowaniu” pkt. 2 lit. „a” – „h”, na zasadzie „spełnia – nie spełnia”,
b) dodatkowo ocena dokumentów, o których mowa w „Warunkach udziału w postępowaniu” w pkt 2 lit. „h” ppkt 1) nastąpi w oparciu o ilość referencji, protokołów odbioru potwierdzających realizację zamówień obejmujących projektowanie, wykonawstwo i uruchamianie instalacji o podobnej złożoności i wydajności do przedmiotu niniejszego zamówienia.
3. W ramach kryterium określonego w ppkt b) powyżej, Oferent może uzyskać maksymalnie 100 pkt. zgodnie z poniżej określonymi warunkami:
R – ilość punktów przyznanych danemu Oferentowi za przyjęte do analizy przez Zamawiającego referencje w zakresie zrealizowanych zadań w okresie ostatnich dziesięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem Inwestora, zakresu zamówienia oraz daty i miejsca ich wykonania – zgodnie z wykazem stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego Ogłoszenia.
Zamawiający wymaga aby zakres przedmiotowy wykazanych zadań, obejmował projektowanie, wykonawstwo i uruchamianie instalacji o podobnej złożoności i wydajności do przedmiotu niniejszego zamówienia, a wartość tych zamówień nie może być niższa niż 150 000 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt milionów złotych 00/100).
Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie, tj. referencje i/lub protokoły odbioru.

Waga kryterium referencji w zakresie wykonanych zadań - R = 100%.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji ww. referencji.

Do dalszego etapu postępowaniu Zamawiający dopuści maksimum 3 (trzech) Wykonawców/Oferentów, którzy otrzymają największą ilość punktów za przedstawione referencje i przedstawią pozostałe dokumenty zgodnie z wymogami Zamawiającego.

UWAGA:
Zamawiający, po dokonaniu oceny wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, może zwiększyć liczbę Wykonawców zaproszonych do składania ofert, w stosunku do liczby wskazanej w ogłoszeniu.
Wymagane dokumenty: 1) wykaz wykonanych co najmniej 2 (dwóch) zamówień przez Wykonawcę w okresie ostatnich 10 (dziesięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (zgodnie z załączonym wykazem wykonanych dostaw zawierającym: dane Inwestora, rodzaj i zakres zamówienia, termin realizacji oraz wartość zamówienia – Załącznik nr 1 do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu),
Zamawiający wymaga aby zakres przedmiotowy wykazanych zamówień, obejmował projektowanie, wykonawstwo i uruchamianie instalacji o podobnej złożoności i wydajności do przedmiotu niniejszego zamówienia

2) wykaz kadry kierowniczej, która będzie dedykowana do realizacji przedmiot zamówienia posiadających aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie we wszystkich branżach (uprawnienia budowlane + przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) - Załącznik nr 2 do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,

3. Dokumenty określone w Warunkach udziału w postępowaniu w pkt 2. a-g.

4. Załącznik nr 1 do Ogłoszenia – Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Maksymalna liczba zaproszonych kontrahentów: 3
Umowa ramowa: Nie
Zamówienie centralne: Tak
Uwagi: INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
1. Forma i zasady porozumiewania się:
a) oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, drogą elektroniczną lub faksem,
b) jeśli przekazanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji nastąpiło w inny sposób niż pisemnie, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania,
c) ilekroć Zamawiający wprowadza obowiązek zachowania formy pisemnej, oznacza to konieczność jej zachowania pod rygorem nieważności,
d) Wykonawca zobowiązany jest przekazywać dokumenty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w sposób umożliwiający zapoznanie się przez Zamawiającego z ich treścią, tj. w dniach roboczych, w godz. 7.30 –15.30,
e) strony zobowiązane są informować siebie nawzajem o każdej zmianie adresów oraz innych danych teleadresowych, w tym adresów e-mailowych. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, dokumenty oraz informacje przekazane na ostatnio podany adres Wykonawcy będą uznawane za skutecznie złożone.
2. Udzielenie informacji dotyczących ogłoszenia, wprowadzenie ewentualnych zmian oraz modyfikacje ogłoszenia:
a) Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia w terminie nie później niż 5 dni roboczych przed terminem składania wniosków; Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia pytania, które wpłynie po tym terminie bez odpowiedzi,
b) treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazano lub którzy pobrali załączniki do ogłoszenia, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza je na stronie internetowej dotyczącej tego zadania. Zamawiający odpowie na zadane przez Wykonawców pytania najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem składania wniosków.
Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco śledzić pytania i odpowiedzi oraz aktualizacje Ogłoszenia ukazujące się na stronie internetowej Zamawiającego.
c) w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu do składania wniosków, zmienić treść Ogłoszenia. Dokonaną zmianę Ogłoszenia Zamawiający udostępniony na stronie internetowej dotyczącej niniejszego postępowania przetargowego.
d) jeżeli w wyniku zmiany treści ogłoszenia jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian we wnioskach, Zamawiający przedłuży termin składania wniosków i poinformuje o tym Wykonawców, którym przekazano ogłoszenie, a jeżeli ogłoszenie jest udostępnione na stronie internetowej, zamieści także na tej stronie.
3. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Dawid Habura
Departament Zakupów
KGHM Polska Miedź S.A.
ul. M. Skłodowskiej – Curie 54A, 59-301 Lubin
tel.: 76 74 80 601
fax: 76 74 78 707
e-mail: dawid.habura@kghm.com
w dniach roboczych w godz. 7.30 – 15.30
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Wniosek i wszystkie załączone do niego dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis lub podpis wraz z pieczątką pozwalającą na zidentyfikowanie podpisu.
2. W przypadku podpisania Wniosku i załączników składanych wraz z Wnioskiem w inny sposób niż określony w odpowiednim rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo też przez inne osoby niż wymienione w odpowiednim rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej na podstawie udzielonego im pełnomocnictwa, należy do Wniosku dołączyć przedmiotowe pełnomocnictwo.
3. Wniosek należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim oraz przekazać 1 egz. w wersji elektronicznej na CD (zeskanowane dokumenty w formacie PDF wraz z podpisami uprawnionych osób, zgodnie z zasadami reprezentacji firmy; maksymalny rozmiar pliku 20 MB, w przypadku plików w większym rozmiarze należy go podzielić).
4. Wymagane dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wszelkie poprawki w tekście Wniosku muszą być naniesione czytelnie oraz parafowane przez osobę (osoby) podpisujące Wniosek – w przeciwnym wypadku nie będą uwzględnione.
5. Wszystkie strony Wniosku zawierające informacje muszą być ponumerowane oraz trwale połączone w sposób uniemożliwiający ich przypadkowe zdekompletowanie.
6. Wniosek wraz z załącznikami należy umieścić w dwóch nieprzejrzystych, zamkniętych kopertach. Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana na adres: KGHM Polska Miedź S.A. ul. M. Skłodowskiej – Curie 54 A, 59-301 Lubin, Polska oraz oznakowana następująco: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w sprawie zamówienia niepublicznego pn.: "Budowa tlenowni dla realizacji dostaw tlenu gazowego” - Numer postępowania JGHG/TP/000041/15. Nie otwierać przed dniem __.__.2015 r. przed godz.10.00.
Na kopercie zewnętrznej należy również umieścić nazwę Wykonawcy.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub odwołania postępowania w sprawie zamówienia (przetargu).
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub odwołania warunków postępowania.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia lub zamknięcia postępowania o udzielenie zamówienia, na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykluczenia z przetargu i odrzucenia z przyczyn formalnych w kolejnych przetargach tych Wykonawców, którzy złożą oświadczenia lub podadzą informacje niezgodne ze stanem faktycznym.
11. Dokumenty i informacje zawarte w Ogłoszeniu mogą być wykorzystane jedynie zgodnie z ich przeznaczeniem. Dane zawarte w poszczególnych punktach Ogłoszenia są poufne i nie mogą być wykorzystane do innych celów.
12. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Ogłoszeniu i przygotować Wniosek, zgodnie z wymaganiami w nim określonymi, z uwzględnieniem zadawanych przez Wykonawców pytań i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedzi.
13. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem Wniosku, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem Wniosku i nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
14. Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w przypadku odrzucenia Wniosku.
15. Informację o wykluczeniu lub odrzuceniu Wniosku Wykonawcy otrzymają po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego.
16. Jakiekolwiek ustalenia dokonane przed zawarciem umowy nie dają podstaw prawnych do składania roszczeń finansowych wobec Zamawiającego.

17. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości brutto umowy, w terminie do 7 dni roboczych od daty uzyskania informacji o wygranym postępowaniu.
Pozostałe warunki związane z zasadami i formą wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy zostaną określone i przekazane potencjalnym Wykonawcom przez Zamawiającego w OSIWZ

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2015-04-02 10:00:00.0

Location

Centrala KGHM Polska Miedź S.A., 59-301 Lubin, ul. M. Skłodowskiej – Curie 54A, Budynek CUK.

Category assortment

Construction works for the mining industry

Buyer details

KGHM Polska Miedź S.A. z siedzibą w Lubinie przy ulicy M. Skłodowskiej-Curie 48, 59-301 Lubin, zarejestrowana pod nr KRS 0000023302 w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia Fabrycznej, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, gdzie przechowywana jest dokumentacja spółki. REGON: 39002176400135, NIP 692-000-00-13, Kapitał zakładowy: 2.000.000.000 zł (z czego wpłacono 2.000.000.000 zł) KGHM Polska Miedź S. A. Oddział Huta Miedzi Głogów 67–200 Głogów, ul. Żukowicka 1.

Contact details