Naprawa rewizyjna lokomotywy TEM2-300

Notice description

Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest:
- Naprawa rewizyjna (okresowa poziom P4) lokomotywy typu TEM2, nr boczny 300
(TEM2-300) z silnikiem spalinowym typu PD1M.
- Naprawa silnika spalinowego oraz pozostałych podzespołów lokomotywy
- Obecny stan techniczny lokomotywy:
1) Lokomotywa w stanie nieczynnym od dnia 28.01.2015r.
2) Ostatnia naprawa rewizyjna lokomotywy 01.2011r.
3) Silnik spalinowy z widocznymi uszkodzeniami panewek głównych i korbowodowych (opiłki miedzi na sicie misy olejowej)
4) Ostatnia naprawa silnika spalinowego 01.2011r.
5) Ostatnia naprawa prądnicy głównej 01.2011r.
2. Szczegółowy zakres rzeczowy:
Stały zakres naprawy rewizyjnej jest ustalony na podstawie:
1) Dokumentacji Systemu Utrzymania dla lokomotywy,
2) Warunkami Technicznego Odbioru dla lokomotywy,
3) Dokumentacji Techniczno Ruchowej dla lokomotywy, silnika spalinowego typu PD1M oraz innych podzespołów lokomotywy.

Ponadto w stałym zakresie należy uwzględnić:
1) wykonanie rewizji zewnętrznej zbiorników sprężonego powietrza w układzie hamulcowym przez Transportowy Dozór Techniczny,
2) wykonanie próby stacjonarnej (opornik wodny) jazdy próbnej z udziałem przedstawiciela Zamawiającego,
3) sporządzenie dokumentacji ponaprawczej zgodnie z DSU dla typu lokomotywy,
4) weryfikacja podzespołów lokomotywy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego,
5) sporządzenie dokumentacji koniecznej do wystawienia świadectwa sprawności technicznej przez Zamawiającego.
Przy naprawie rewizyjnej silnika spalinowego należy uwzględnić wymianę na fabrycznie nowe:
1) pierścienie tłokowe,
2) tłoki
3) wymiana tulei cylindrowych
4) sworznie tłokowe,
5) panewki główne,
6) panewki korbowodowe,
7) panewki układu rozrządu,
8) inne elementy określone w Dokumentacji Techniczno Ruchowej silnika spalinowego,
Jeżeli zajdzie taka konieczność dodatkowo należy wykonać naprawę lub wymianę na nowe:
1) duże koła zębate przekładni głównej,
2) małe koła zębate przekładni głównej,
3) obręcze na zestawach kołowych,
4) łożyska osiowe,
5) łożyska (panewki zawieszenia silników trakcyjnych),
6) akumulatory,
7) elementy układu piasecznic,
8) resory płaskie i śrubowe,
9) części i elementy maszyn i urządzeń elektrycznych,
10) tłumik spalin,
Poza stałym zakresem naprawy mogą wystąpić tylko następujące prace dodatkowe na podstawie komisyjnego protokołu weryfikacji z udziałem Zamawiającego:
1) uzupełnienia braków i uszkodzeń, których nie można było stwierdzić przy dokonywaniu wizji lokalnej, przeprowadzonej przed złożeniem oferty,
2) naprawa lub wymiana części i podzespołów, które mogą wyniknąć w przypadku konieczności ich złomowania po zweryfikowaniu na stanowisku naprawczym (stan techniczny uniemożliwiający ich regenerację), a ujętych niżej:
a) wymiana wału korbowego (na nowy lub staroużyteczny),
b) wymiana bloku silnika (na nowy lub staroużyteczny lub regeneracja objęta gwarancją),
c) wymiana osi zestawu kołowego (na nową),
d) wymiana koła bosego (na nowe)
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostarczenie podzespołów i części, które w wyniku komisyjnej weryfikacji przy udziale przedstawiciela zamawiającego nie będą podlegały dalszej naprawie lub eksploatacji.
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Typ zamówienia: Usługi
Okres związania ofertą: przez okres60 dni
przez okres: 60 dni
Składanie ofert częściowych: Nie
Składanie ofert wariantowych: Nie
Warunki udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę zgodnie z wykazem określonym w SIWZ.
Wymagania:
1. udział w wizji lokalnej przedmiotowej lokomotywy
- termin wizji: 18.03.2015r., godz. 10.00,
- miejsce wizji: Dział Napraw Lokomotyw, ul. Kopalniana 9, 59-101 Polkowice.
Informacje o wadium: Wadium można wnieść:
Kwota wadium:
Naprawa rewizyjna lokomotywy TEM2-300: brak PLN
Kryteria oceny ofert: Kryteria / Criteria:
Cena / Price - 70,00%
Gwarancja - 15,00%
Termin realizacji - 15,00%
Termin wykonania zamówienia: II kwartał 2015
Umowa ramowa: Nie
Zamówienie centralne: Nie

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2015-03-27 14:00:00.0

Location

Pol-Miedź Trans Sp. z o.o. ul. M. Skłodowskiej-Curie 190 59-301 Lubin Dział Zakupów

Category assortment

Maintenance and repair

Buyer details

Pol-Miedź Trans Sp. z o.o. Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu. IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Nr KRS: 0000117031 Numer Identyfikacji Podatkowej: 692-17-43-667 Wysokość kapitału zakładowego: 150 567 500

Contact details