Usługa utrzymania czystości dla Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

Notice description

1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie kompleksowych usług utrzymania czystości, sprzątania obejmujących: sprzątanie pomieszczeń wraz z myciem okien uwzględniając reżim sanitarny dla placówek służby zdrowia, utrzymacie czystości wokół obiektów oraz w sezonie zimowym odśnieżanie posesji, chodników i dróg dojazdowych, a w sezonie letnim koszenie trawy, itp. 2) Wykaz placówek służby zdrowia podległych ZOZ Nr 2 w Rzeszowie, w których będzie wykonywana usługa utrzymania czystości:
a) Przychodnia Specjalistyczna - Rzeszów ul. Fredry 9
powierzchnia całkowita 4521 m2
- strefa I - 1 803 m²
- strefa II - 1 676,80 m²
- strefa III - 1 041,20 m2
- droga dojazdowa, parking i chodnik - 1 650,15 m²

b) Przychodnia Rejonowa w Tyczynie, ul. Rynek 10
powierzchnia całkowita 360 m2
- strefa I - 80 m²
- strefa II - 208 m²
- strefa III - 72 m2
- trawnik - 50 m²
- droga dojazdowa, parking i chodnik - 250 m²

3) Informacje dodatkowe:
a) kosiarki do traw zapewnia Wykonawca;
b) do zadań Wykonawcy należy dostarczenie mieszanki solno-piaskowej w ramach usługi odśnieżania w sezonie zimowym oraz wywóz nagromadzonego śniegu;
c) podłoże w pomieszczeniach typu PCV o pow. 669,24 m2;
d) w zakres sprzątania i mycia nie wchodzi posiadany przez ZOZ tabor samochodowy;
e) wysokość fasady przeznaczonej do mycia wynosi 12 m i szerokości 4 m – dot. Przychodni Specjalistycznej w Rzeszowie;
f) w zakres dezynfekcji i mycia nie wchodzi sprzęt medyczny, elektryczny, np. komputery.

4) Oświadczenie na temat ilości osób przewidzianych do realizacji zamówienia oraz czasu ich pracy zawiera Załącznik Nr 7 do SIWZ. Jest to jedno z kryteriów oceny ofert o wartości 40%.

5) Sprzątanie w poszczególnych jednostkach według załączonego harmonogramu - Załącznik Nr 8 do SIWZ.

6) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa zapewnia na własny koszt maty pyłochłonne, wodochłonne i antypoślizgowe w budynku w Rzeszowie przy ul. Fredry 9 w następującej ilości i wymiarach:
a) Budynek A:
- wejście od lewej strony wym. 150x250 – 1 szt.
- wejście do windy wym. 110x200 – 1 szt.
- wejście główne wym. 110x200 – 2 szt.
- wejście na dyżury nocne wym. 85x150 – 1 szt.
- rejestracja główna wym. 85x150 – 3 szt.
b) Budynek D:
- wejście główne wym. 85x150 – 3 szt.
c) wszystkie maty winy być w kolorze ciemnoszarym
d) Wykonawca zapewnia pranie mat:
- sezon jesiennozimowy – 2 x w tygodniu
- sezon wiosennoletni – 1 x w tygodniu

7) Zamawiający zapewnia nieodpłatnie pomieszczenie dla Wykonawcy, jak również w gestii Zamawiającego należy zapewnienie papieru toaletowego, mydła w płynie oraz ręczników papierowych.

8) Zamawiający załącza do SIWZ następujące procedury, które należy bezwzględnie przestrzegać podczas realizacji zamówienia:
a) procedura Zamawiającego z dnia 17 marca 2015 r. wraz z kartami zmian o symbolu KZ 4 pn. „Procedura utrzymania czystości pomieszczeń i gabinetów ZOZ Nr 2 w Rzeszowie”, która stanowi Załącznik Nr 12 do niniejszej specyfikacji oraz integralną część umowy;
b) procedura Zamawiającego z dnia 11 lipca 2017 r. o symbolu KZ 4.1.2 pn. „Procedura mycia i dezynfekcji pomieszczenia składowania odpadów medycznych”, która stanowi Załącznik Nr 13 do niniejszej specyfikacji oraz integralną część umowy;
2. Wymogi bezwzględne dotyczące przedmiotu zamówienia.
1) Wykaz środków czystości i myjących. Zamawiający wymaga złożenia wykazu środków czystości i myjących, które Wykonawca będzie stosował przy realizacji usługi z załączeniem: informacji o preparatach (w tym: skład chemiczny, obszar zastosowania, sposób użycia, czas i spektrum działania w przypadku preparatów dezynfekcyjnych - również działanie sporobójcze), pozytywnej opinii o tych środkach PZH (lub innej równoważnej jednostki) oraz dokument potwierdzający, że środki te można stosować w służbie zdrowia.
Szczegółowy opis warunków i sposobu dokonywania ich oceny, a także informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowania oraz nie podlegania wykluczeniu i pozostałe wymagane dokumenty zostały opisane w Rozdziale VIII i IX SIWZ.
3. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca i podwykonawcy Wykonawcy zatrudnili na podstawie umowy o pracę zgodnie z wymaganiami, o których mowa w art. 22 Kodeksu pracy, osoby wykonujące w toku realizacji zamówienia następujące niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia czynności, tj. kompleksowe usługi utrzymania czystości, sprzątania – sprzątanie pomieszczeń wraz z myciem okien uwzględniając reżim sanitarny dla placówek służby zdrowia, utrzymacie czystości wokół obiektów oraz w sezonie zimowym odśnieżanie posesji, chodników i dróg dojazdowych, a w sezonie letnim koszenie trawy, itp., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP).

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2018-03-14 08:00:00.0

Location

ul. Fredry 9
Rzeszów 35-005
Województwo: podkarpackie
Polska

Category assortment

Cleaning services

Buyer details

Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ
ul. Fredry 9
Rzeszów 35-005
Województwo: podkarpackie
Polska

Contact details