Organizacja wizyt studyjnych w zakładach pracy dla uczestników projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie.

Notice description

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wizyt studyjnych w zakładach pracy, dla 74 uczestników projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie podzielonych na 5 grup. Wizyty studyjne będą obejmowały uczniów następujących szkół ponadgimnazjalnych:

1) Technikum w Zespole Szkół Ekonomiczno - Usługowych mieszcząca się przy ul. Sikorskiego 9,

2) Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Zespole Szkół Ekonomiczno - Usługowych mieszcząca się przy ul. Sikorskiego 9,

3) Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Zespole Szkół Specjalnych mieszcząca się przy ul. Szkolnej 13.

2. Wizyty studyjne u pracodawców mają na celu zaznajomienie uczniów z poszczególnych kierunków kształcenia uczestniczących w projekcie ze specyfiką pracy w danym zawodzie oraz nawiązanie kontaktu uczeń - pracodawca.

3. Maksymalna liczba uczestników wizyt wynosić będzie 74.

4. Wykaz uczestników z podziałem na grupy oraz przykładowe nazwy zakładów pracy (zgodne z kierunkiem kształcenia uczestników), w których powinny odbywać się wizyty studyjne, stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji.

5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany:

1) zapewnić uczestnikom wstęp na teren zakładu pracy oraz przedstawienie miejsc kluczowych dla funkcjonowania wizytowanego przedsiębiorstwa oraz omówienie charakteru i specyfiki pracy zakładu,

w którym ma miejsce wizyta studyjna.

2) zapewnić udział opiekuna który będzie towarzyszył uczestnikom podczas wyjazdu. Zamawiający zastrzega, że liczba opiekunów powinna być nie mniejsza niż zapewniająca proporcję 1 opiekuna na 10 osobową grupę. Do jego zadań w szczególności należy:

a) organizacja wizyty studyjnej w zaproponowanych przez Zamawiającego zakładach pracy, zgodnie

z kierunkiem kształcenia uczestników,

b) czuwanie nad prawidłowym przebiegiem odbioru uczestników wizyty studyjnej ze szkoły zgodnie

z harmonogramem i listą uczestników, którą Zamawiający przekaże na etapie podpisywania umowy,

c) opieka na trasie szkoła - miejsce wizyty studyjnej - szkoła,

d) opieka nad grupami uczniów po przybyciu na miejsce wizyty studyjnej w tym zaprowadzenie uczniów do poszczególnych obiektów zakładu pracy,

e) czuwanie nad ogólnym bezpieczeństwem i współpraca z przewodnikiem w trakcie wizyty studyjnej.

3) zapewnić obsługę wizyty studyjnej przez co najmniej jednego pracownika zakładu - przewodnika, w którym będzie się ona odbywała.

4) program wizyty studyjnej powinien obejmować m.in. przedstawienie specyfiki pracy w zakładzie, obowiązków pracowników, systemu zarządzania, prowadzenie komentarza do wizytowanych miejsc, działów, stanowisk wraz z udzielaniem odpowiedzi na zadawane przez zainteresowane osoby pytania.

5) zapewnić transport uczestników wizyt studyjnych spod szkoły do zakładu pracy, w którym zaplanowano wizytę studyjną wraz z powrotem do szkoły.

6) zorganizować wizytę studyjną dla każdej z grup w zakładzie wskazanym przez Zamawiającego.

O niemożności zorganizowania wizyty studyjnej w zakładzie pracy wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca w odpowiednio krótkim czasie informuje Zamawiającego, a następnie przedkłada do zaakceptowania propozycję przeprowadzenia wizyty studyjnej w zakładzie pracy innym niż wskazany przez Zamawiającego przy czym charakter prowadzonej działalności w zaoferowanym zakładzie będzie zgodny

z profilem i kierunkiem kształcenia danej grupy.

6. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest uzgodnić ze szkolnymi koordynatorami projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie oraz z Zamawiającym harmonogram wizyt studyjnych.

7. Po podpisaniu umowy Zamawiający przekazuje Wykonawcy listę uczestników z podziałem na grupy, kierunki kształcenia, adresy szkół do których uczęszczają, telefony kontaktowe uczestników wraz z zaproponowanymi przez Zamawiającego zakładami pracy, w których Wykonawca ma zorganizować wizyty studyjne zgodnie

z załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz wzór: listy obecności, zaświadczenia i ankiety ewaluacyjnej.

8. Zamawiający zastrzega, iż ogólna liczba uczestników wizyt studyjnych może ulec zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od niego.

9. Wizyta studyjna powinna trwać nie dłużej niż 4 godziny, nie wliczając czasu dojazdu.

10. Realizacja usługi nastąpi w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych uczniów w dniach od poniedziałku do piątku z możliwością przeprowadzenia wizyty w sobotę. Za zgodą uczestników wizyty mogą odbywać się w niedziele i święta.

11. Wykonawca zapewni transport przystosowany do przewozu młodzieży szkolnej ponadgimnazjalnej

z zachowaniem wszelkich przepisów prawa regulujących taki transport.

12. Wykonawca zapewnia organizację przewozu i wizyt studyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa.

13. Wykonawca zapewni dojazd i przejazd z wykorzystaniem środków transportu (autokaru-ów

lub busów):

1) dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001 r.

o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) - posiadających aktualny przegląd i ubezpieczenie,

2) spełniających wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego,

3) prowadzonych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tychże usług.

14. Środek transportu może zostać sprawdzony przed rozpoczęciem usługi przez Policję. Wykonawca pokrywa wszystkie wymagane opłaty drogowe i parkingowe.

15. Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) uczestników wizyty studyjnej.

16. Wykonawca jest zobowiązany do potwierdzenia obecności na wizycie studyjnej na podstawie przedłożonej listy

z wykazem uczestników.

17. Wykonawca przygotowuje w dwóch egzemplarzach zaświadczenia odbycia wizyty, po czym przekazuje je Zamawiającemu. Wzór zaświadczenia Zamawiający przekazuje Wykonawcy z pozostałymi dokumentami.

18. W przypadku wystąpienia problemów w realizacji zadania Wykonawca niezwłocznie informuje i składa wyjaśnienia Zamawiającemu.

19. W przypadku zmiany liczby osób objętych wizytą studyjną Zamawiający zapłaci za faktyczną ilość uczestników wizyty studyjnej. Cena jednostkowa za usługę (tj. cena za jednego uczestnika) nie ulegnie zmianie, a Wykonawca nie wniesie żadnych roszczeń względem Zamawiającego. W takim przypadku rozliczenie nastąpi zgodnie

z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy tj. na podstawie list obecności.

20. W terminie do 5 dni roboczych od dnia zakończenia realizacji usługi Wykonawca przekaże Zamawiającemu: podpisane przez uczestników wizyty listy obecności, sporządzone zaświadczenia (2 egzemplarze), wypełnione ankiety ewaluacyjne oraz wykonane zdjęcia na nośniku CD.

21. Listy obecności, zaświadczenia, ankiety ewaluacyjne oraz zdjęcia będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia.

22. Po zorganizowaniu wizyty studyjnej, zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez strony umowy. Podpisanie bez zastrzeżeń protokołu jest podstawą do wystawienia faktury/rachunku za wykonanie usługi.

23. Zasady ochrony danych osobowych uczestników objętych indywidualnym doradztwem zawodowym będzie regulowała odrębna umowa o powierzeniu przetwarzania danych osobowych. Powierzenie przetwarzania danych osobowych nastąpi po wyrażeniu zgody przez Lidera Projektu do przetwarzania danych przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jaka najkorzystniejsza. Zamawiający po wyrażeniu zgody przez Lidera Projektu powierzy przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy z najkorzystniejszą ofertą.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2014-12-31 10:00:00.0

Location

śląskie

Category assortment

Training
Travel

Buyer details

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
ul. Katowicka 54 54
41-600 Świętochłowice
śląskie
32 3491 800
32 349 18 12
www.swietochlowice.pl
00051589100000
zp@swietochlowice.pl

Contact details