Wsparcie dialogu społecznego i budowania zdolności ZIG
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
FEDS.07.04-IP.02-0004/24 - Wsparcie dialogu społecznego i budowania zdolności ZIG
Przedmiotem zamówienia jest Zakup usługi wynajmu sali wykładowej wraz z obsługą cateringową na potrzeby spotkań, warsztatów i konferencji w ramach projektu realizowanego przez ZIG w roku 2026. Planuje się przeprowadzenie:
1. maksymalnie 7 szt. spotkań branżowych grup mentoringowych dla ilości do 15 osób
2. 10 szt. warsztatów z zakresu mediacji gospodarczych dla ilości do 15 osób
3. 1 szt. konferencji dla przedsiębiorców dla ilości do 80 osób
ETAP 1:
Zakup usługi wynajmu sali wykładowej wraz z obsługą cateringową w ramach 7 spotkań branżowych grup mentoringowych do 15 osób w 2026 roku:
● Sala wykładowa (dostępna w dniach: 21.01; 30.03; 06.05; 23.06; 15.09; 20.10 i 10.12., wyposażona w rzutnik multimedialny/ekran, flipchart/tablicę, nagłośnienie, stoły, krzesła)
● Catering dla maks. 15 osób podczas prowadzonego spotkania (do 4 godzin):
- Stały dostęp do: kawa, herbata, woda, soki, ciastka, na cały czas trwania spotkania (zaopatrzenie uzupełniane przez czas trwania spotkania w dniu spotkania)
ETAP 2:
Zakup usługi wynajmu sali wykładowej wraz z obsługą cateringową w ramach 10 warsztatów do 15 osób w 2026 roku:
● Sala wykładowa (dostępna w dniach: 27.01; 20.02; 11.03; 20.04; 12.05; 09.06; 17.09; 07.10; 3.11; 8.12; wyposażona w rzutnik multimedialny/ekran, flipchart/tablicę, nagłośnienie, stoły, krzesła)
● Catering dla 15 osób podczas prowadzonego warsztatu (6 godzin):
- Stały dostęp do: kawa, herbata, woda, soki, ciastka, na cały czas trwania spotkania (zaopatrzenie uzupełniane przez czas trwania warsztatu w dniu warsztatu)
- Obiad w dniu warsztatu: jednodaniowy, na ciepło.
ETAP 3:
Zakup usługi wynajmu sali wykładowej wraz z obsługą cateringową w ramach 1 szt. konferencji do 80 osób
● Sala wykładowa (dostępna w dniu: 27.02.2026 r.; wyposażona w rzutnik multimedialny/ekran, flipchart/tablicę, nagłośnienie, stoły cateringowe, krzesła);
● Catering dla 80 osób podczas prowadzonej konferencji (8 godzin):
- Stały dostęp do: kawa, herbata, woda, soki, ciastka, na cały czas trwania konferencji (zaopatrzenie uzupełniane przez czas trwania konferencji w dniu konferencji)
- Obiad w dniu konferencji: jednodaniowy, na ciepło.
ZAŁOŻENIA OBLIGATORYJNE do realizacji ETAPU 1, 2, 3:
● Sala wykładowa musi być zlokalizowana we Wrocławiu.
● Zamawiający zastrzega sobie zmianę zakładanej ilości uczestników na poziomie -/+ 20%.
● Zamawiający zastrzega sobie prawo do potwierdzenia dokładnego terminu wydarzeń oraz ilości osób każdorazowo co najmniej dwa tygodnie przed danym wydarzeniem.
● Wymaga się zapewnienia obsługi cateringowej z wykorzystaniem wyłącznie naczyń i sztućców wielorazowego użytku. Zakazuje się stosowania naczyń i sztućców jednorazowych.
● Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z 30% zakresu w ramach Etapu 1 i 2 oraz rezygnacji z Etapu 3, o czym poinformuje Wykonawcę minimum z miesięcznym wyprzedzeniem.
● Wykonawca wskazując w formularzu ofertowym ceny usług – gwarantuje stałe ceny usług.
Okres gwarancji: nie dotyczy
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: dolnośląskie, Powiat: Wrocław, Gmina: Wrocław-Krzyki, Miejscowość: Wrocław
FEDS.07.04-IP.02-0004/24 - Wsparcie dialogu społecznego i budowania zdolności ZIG
Przedmiotem zamówienia jest Zakup usługi wynajmu sali wykładowej wraz z obsługą cateringową na potrzeby spotkań, warsztatów i konferencji w ramach projektu realizowanego przez ZIG w roku 2026. Planuje się przeprowadzenie:
1. maksymalnie 7 szt. spotkań branżowych grup mentoringowych dla ilości do 15 osób
2. 10 szt. warsztatów z zakresu mediacji gospodarczych dla ilości do 15 osób
3. 1 szt. konferencji dla przedsiębiorców dla ilości do 80 osób
ETAP 1:
Zakup usługi wynajmu sali wykładowej wraz z obsługą cateringową w ramach 7 spotkań branżowych grup mentoringowych do 15 osób w 2026 roku:
● Sala wykładowa (dostępna w dniach: 21.01; 30.03; 06.05; 23.06; 15.09; 20.10 i 10.12., wyposażona w rzutnik multimedialny/ekran, flipchart/tablicę, nagłośnienie, stoły, krzesła)
● Catering dla maks. 15 osób podczas prowadzonego spotkania (do 4 godzin):
- Stały dostęp do: kawa, herbata, woda, soki, ciastka, na cały czas trwania spotkania (zaopatrzenie uzupełniane przez czas trwania spotkania w dniu spotkania)
ETAP 2:
Zakup usługi wynajmu sali wykładowej wraz z obsługą cateringową w ramach 10 warsztatów do 15 osób w 2026 roku:
● Sala wykładowa (dostępna w dniach: 27.01; 20.02; 11.03; 20.04; 12.05; 09.06; 17.09; 07.10; 3.11; 8.12; wyposażona w rzutnik multimedialny/ekran, flipchart/tablicę, nagłośnienie, stoły, krzesła)
● Catering dla 15 osób podczas prowadzonego warsztatu (6 godzin):
- Stały dostęp do: kawa, herbata, woda, soki, ciastka, na cały czas trwania spotkania (zaopatrzenie uzupełniane przez czas trwania warsztatu w dniu warsztatu)
- Obiad w dniu warsztatu: jednodaniowy, na ciepło.
ETAP 3:
Zakup usługi wynajmu sali wykładowej wraz z obsługą cateringową w ramach 1 szt. konferencji do 80 osób
● Sala wykładowa (dostępna w dniu: 27.02.2026 r.; wyposażona w rzutnik multimedialny/ekran, flipchart/tablicę, nagłośnienie, stoły cateringowe, krzesła);
● Catering dla 80 osób podczas prowadzonej konferencji (8 godzin):
- Stały dostęp do: kawa, herbata, woda, soki, ciastka, na cały czas trwania konferencji (zaopatrzenie uzupełniane przez czas trwania konferencji w dniu konferencji)
- Obiad w dniu konferencji: jednodaniowy, na ciepło.
ZAŁOŻENIA OBLIGATORYJNE do realizacji ETAPU 1, 2, 3:
● Sala wykładowa musi być zlokalizowana we Wrocławiu.
● Zamawiający zastrzega sobie zmianę zakładanej ilości uczestników na poziomie -/+ 20%.
● Zamawiający zastrzega sobie prawo do potwierdzenia dokładnego terminu wydarzeń oraz ilości osób każdorazowo co najmniej dwa tygodnie przed danym wydarzeniem.
● Wymaga się zapewnienia obsługi cateringowej z wykorzystaniem wyłącznie naczyń i sztućców wielorazowego użytku. Zakazuje się stosowania naczyń i sztućców jednorazowych.
● Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z 30% zakresu w ramach Etapu 1 i 2 oraz rezygnacji z Etapu 3, o czym poinformuje Wykonawcę minimum z miesięcznym wyprzedzeniem.
● Wykonawca wskazując w formularzu ofertowym ceny usług – gwarantuje stałe ceny usług.
Okres gwarancji: nie dotyczy
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: dolnośląskie, Powiat: Wrocław, Gmina: Wrocław-Krzyki, Miejscowość: Wrocław
Time limit for receipt of tenders
2025-12-31 22:59:59.0
Location
Kraj: Polska, Województwo: dolnośląskie, Powiat: Wrocław, Gmina: Wrocław-Krzyki, Miejscowość: Wrocław
Category assortment
Catering services
Hotels
Hotels
Buyer details
Zachodnia Izba Gospodarcza – Pracodawcy i Przedsiębiorcy
Januszowicka 5
53-135 Wrocław
Województwo: dolnośląskie
Kraj: Polska
NIP: 8961001909
Januszowicka 5
53-135 Wrocław
Województwo: dolnośląskie
Kraj: Polska
NIP: 8961001909