„Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku.”

Notice description

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę kompleksowych usług pralniczych asortymentu dostarczanego przez Zamawiającego w zakładzie pralniczym , do którego Wykonawca posiada tytuł prawny umożliwiający realizację zamówienia (własność/najem/dzierżawa/użyczenie lub równoważne) i przedstawi dowód do tego tytułu prawnego wraz z ofertą oraz transport brudnej bielizny z magazynu Zamawiającego do zakładu pralniczego i czystej bielizny z zakładu pralniczego do miejsca oznaczonego zgodnie z Rozdziałem IV pkt. 2 SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: dezynfekcję, maglowanie, moczenie, pranie, krochmalenie, suszenie, prasowanie bielizny, pościeli i odzieży, usługi szwalnicze w zakresie napraw bielizny np. zszywanie, cerowanie, przyszywanie guzików, troczków w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego, na ryzyko Wykonawcy.
2) Rodzaje produktów przeznaczonych do prania:
a) Zużyta bielizna (zabrudzona) to taka, która była używana i wymaga prania, ale nie jest zanieczyszczona ani zakażona. Nie wymaga dezynfekcji np. firany, peleryny, obrusy, itp.;
b) Bielizna zanieczyszczona – jest to bielizna skażona wydalinami, wydzielinami, krwią i innymi płynami ustrojowymi. Bielizna z widocznymi śladami zabrudzeń;
c) Bielizna zakażona - bielizna umieszczona w pierwszym worku rozpuszczalnym, drugim czerwonym oznakowanym „Z”. Jest to bielizna używana przez chorych, u których rozpoznano lub istnieje podejrzenie wystąpienia zakażenia lub choroby zakaźnej np. Salmonella, COVID-19, zakaźne zapalenie wątroby, zakażenie HIV / AIDS, czynną gruźlicą płuc, wszawicą i innymi chorobami podlegającymi zgłaszaniu lub patogenami alarmowymi. Bezwzględnie pranie i dezynfekcja w oddzielnych pralnicach.
3) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia posiada odpowiedni system zarządzania jakością zgodny w wymaganiami normy ISO 9001:2015 lub równoważny. Uzyskanie certyfikatu potwierdza stosowanie przez przedsiębiorstwo odpowiednich wymagań klientów oraz ma na celu ocenę tych zdolności przez niezależne jednostki certyfikujące.
4) Łączna przewidywana średnia ilość miesięczna przedmiotu zamówienia wynosi ok. 2 800 kg asortymentu należącego do Zamawiającego. Przewidywana ilość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy wynosi 67 200,00 kg. Wagę asortymentu poznaczonego do prania stanowi waga po wypraniu asortymentu, jego wysuszeniu i wyprasowaniu. Podane wyżej ilości są ilościami szacunkowymi, Zamawiający gwarantuje minimalną ilość realizacji na poziomie 70% ilości szacunkowej, tj. 47 040 kg w okresie obowiązywania umowy.. Zamówienie minimum nie ma wpływu na koszt złożony w ofercie przez Wykonawcę w trakcie trwania zamówienia. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie wyłącznie za usługi faktycznie wykonane, z zastrzeżeniem zapisów wyżej.
5) Zamawiający wymaga odbioru asortymentu podlegającego praniu z minimalną częstotliwością 3 x na tydzień, a także po wcześniejszym telefonicznym wezwaniu częściej. Odbiór asortymentu następuje nie później niż 12 godzin po telefonicznym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiającego. W przypadku nieodebrania zgłoszenia telefonicznego, Zamawiający wysyła wiadomość tekstową na wskazany w umowie numer telefonu Wykonawcy lub na adres poczty elektronicznej Wykonawcy wskazany w umowie. Przesłanie Wykonawcy informacji w formie wiadomości tekstowej lub zgłoszenia na adres poczty elektronicznej jest równoznaczny z przyjęciem wezwania przez Wykonawcę.
6) Ważenie przeprowadzane jest w pralni Wykonawcy lub podmiotu, którym Wykonawca dysponuje (wskazanej w ofercie), wskazanej w formularzu ofertowym i w umowie, na wadze, której parametry oraz numer legalizacji zostaną wpisane do umowy. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia ma prawo do kontrolowania wagi przedmiotu zamówienia bez uprzedniego powiadamiania Wykonawcy oraz do ponownego zważenia asortymentu w pralni Wykonawcy lub podmiotu, którym Wykonawca dysponuje (wskazana w ofercie). W p

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2026-01-02 10:00:00.0

Location

48-200 Prudnik

Category assortment

Other
Textiles and leather
Plastic
Laundry washing and dry-cleaning

Buyer details

Prudnickie Centrum Medyczne S.A. w Prudniku
ul. Szpitalna 14
48-200 Prudnik
telefon: null
email: przetargi@pcm.prudnik.pl
nip: 7551839682

Contact details