Wykonanie dwa razy w danym roku kalendarzowym obowiązywania umowy usługi konserwacyjno – serwisowej drzwi przesuwnych z napędami marki DormaKaba GmbH zamontowanych w obiektach Portu Lotniczego Lublin S.A.
Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwa razy w danym roku kalendarzowym obowiązywania umowy usługi konserwacyjno – serwisowej drzwi przesuwnych z napędami marki DormaKaba GmbH zamontowanych w obiektach Portu Lotniczego Lublin S.A.
2. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty wynagrodzenia przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany w prawidłowo wystawionej fakturze w terminie 14 dni. Za dzień zapłaty uważa się obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
W przypadku stwierdzenia wady jakościowej, Zamawiający z chwilą ich ujawnienia, zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę, wnosząc protokół reklamacyjny nie później niż w terminie 7 dni od daty stwierdzenia wady. Protokół reklamacyjny zostanie przesłany Wykonawcy drogą e-mail. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego podjęcia działań w celu zrealizowania zgłoszonej reklamacji.
3. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków Wykonawca dostarczył Zamawiającemu zamiast towaru wadliwego taki sam towar wolny od wad, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili jego dostarczenia. Gwarancja ulega przedłużeniu o czas, w którym na skutek wad towaru nie można było z niego korzystać. Wymiany towaru Wykonawca dokona na swój koszt, bez żadnej dopłaty, nawet gdyby ceny uległy zmianie.
4. Na przedmiot zamówienia, Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji liczony od daty ich odbioru przez Zamawiającego.
5. Wynagrodzenie płatne jest przelewem bankowym na rachunek wskazany w fakturze.
2. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty wynagrodzenia przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany w prawidłowo wystawionej fakturze w terminie 14 dni. Za dzień zapłaty uważa się obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
W przypadku stwierdzenia wady jakościowej, Zamawiający z chwilą ich ujawnienia, zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę, wnosząc protokół reklamacyjny nie później niż w terminie 7 dni od daty stwierdzenia wady. Protokół reklamacyjny zostanie przesłany Wykonawcy drogą e-mail. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego podjęcia działań w celu zrealizowania zgłoszonej reklamacji.
3. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków Wykonawca dostarczył Zamawiającemu zamiast towaru wadliwego taki sam towar wolny od wad, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili jego dostarczenia. Gwarancja ulega przedłużeniu o czas, w którym na skutek wad towaru nie można było z niego korzystać. Wymiany towaru Wykonawca dokona na swój koszt, bez żadnej dopłaty, nawet gdyby ceny uległy zmianie.
4. Na przedmiot zamówienia, Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji liczony od daty ich odbioru przez Zamawiającego.
5. Wynagrodzenie płatne jest przelewem bankowym na rachunek wskazany w fakturze.
Time limit for receipt of tenders
2025-12-31 14:00:00.0
Location
20-008 Lublin
Category assortment
Construction materials
Buyer details
Port Lotniczy Lublin S.A.
Ul. Zesłańców Sybiru 6
20-008 Lublin
telefon: null
email: Emilia.cichosz@airport.lublin.pl
nip: 7122566574
Ul. Zesłańców Sybiru 6
20-008 Lublin
telefon: null
email: Emilia.cichosz@airport.lublin.pl
nip: 7122566574