Dostawa opon zimowych do samochodu osobowego KP PSP Nowy Targ
Notice description
Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup opon zimowych (4 szt.) zgodnie z załącznikiem nr. 1 - OPZ opony.
Warunki realizacji zamówienia:
1. Dostawa i wymiana opon. Wymiana w siedzibie zamawiającego lub z dojazdem samochodami zamawiającego do 5 km od siedziby zamawiającego.
2. Okres gwarancji na opony 24 miesiące.
2. Koszty dostawy po stronie Dostawcy.
3. Warunki płatności: faktura przelewowa, termin płatności 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
4. Termin dostawy: do 7 dni od otrzymania zamówienia.
5. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr. 2 do postępowania.
6. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: braku ofert, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, niewystarczających środków na realizację zamówienia, zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania i odstąpienia od udzielenia zamówienia bez podania przyczyny.
8. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany producenta oraz ilości asortymentu przedstawionego w załączniku nr.1.
Warunki realizacji zamówienia:
1. Dostawa i wymiana opon. Wymiana w siedzibie zamawiającego lub z dojazdem samochodami zamawiającego do 5 km od siedziby zamawiającego.
2. Okres gwarancji na opony 24 miesiące.
2. Koszty dostawy po stronie Dostawcy.
3. Warunki płatności: faktura przelewowa, termin płatności 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
4. Termin dostawy: do 7 dni od otrzymania zamówienia.
5. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr. 2 do postępowania.
6. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: braku ofert, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, niewystarczających środków na realizację zamówienia, zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania i odstąpienia od udzielenia zamówienia bez podania przyczyny.
8. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany producenta oraz ilości asortymentu przedstawionego w załączniku nr.1.
Time limit for receipt of tenders
2025-12-27 06:30:00.0
Location
30-134 Kraków
Category assortment
Consumables for vehicles, boats and planes
Buyer details
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Zarzecze 106
30-134 Kraków
telefon: null
email: rtekiela@malopolskie.straz.gov.pl
nip: 6750007386
Zarzecze 106
30-134 Kraków
telefon: null
email: rtekiela@malopolskie.straz.gov.pl
nip: 6750007386