Dostawa sprzętu i wyposażenia laboratoriów wchodzących w skład Centrum Symulacji Ścieżek Zawodowych START-LAB

Notice description

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę sprzętu, systemów oraz elementów wyposażenia wraz z wykonaniem usług towarzyszących na potrzeby niżej wymienionych laboratoriów wchodzących w skład Centrum Symulacji Ścieżek Zawodowych START-LAB:
1) Laboratorium ścieżek zawodowych składające się z:
a) sekcji symulacji wizualnej,
b) sekcji treningu umiejętności i kompetencji,
2) Laboratorium sztucznej inteligencji, robotyki i automatyki 4.0,
3) Laboratorium symulacji zawodowych 4.0.
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z podziałem na następujące CZĘŚCI zamówienia:
1) CZĘŚĆ I – dostawa sprzętu i wyposażenia do Laboratorium ścieżek zawodowych – sekcja symulacji wizualnej, obejmująca:
a) symulator zawodów VR:
- licencja na system no-code do tworzenia interaktywnych szkoleń VR i zarządzania procesem szkolenia,
- opracowanie 10 interaktywnych filmów dedykowanych dla START-LAB,
- stworzenie 15 stanowisk symulacyjnych,
b) indywidualne konsultacje dla uczniów, nauczycieli i mieszkańców dotyczące wykorzystania dostarczonego do laboratorium sprzętu i wyposażenia,
2) CZĘŚĆ II – dostawa sprzętu i wyposażenia do Laboratorium ścieżek zawodowych – sekcja treningu umiejętności i kompetencji, obejmująca:
a) VR-owy symulator terapii VR-owej oraz tworzenie terapii VR,
b) wirtualną sferę naturalnego relaksu,
c) indywidualne konsultacje dla uczniów, nauczycieli i mieszkańców dotyczące wykorzystania dostarczonego do laboratorium sprzętu i wyposażenia,
3) CZĘŚĆ III – dostawa sprzętu i wyposażenia do Laboratorium sztucznej inteligencji, robotyki i automatyki, obejmująca:
a) stanowisko do programowania i konfigurowania robotów humanoidalnych w liczbie 15 szt.,
b) model dydaktyczno-symulacyjny Fabryki Przemysłu 4.0 w liczbie 3 szt.,
c) warsztaty tematyczne dla uczniów, nauczycieli, doradców zawodowych i mieszkańców,
d) indywidualne konsultacje dla uczniów, nauczycieli i mieszkańców dotyczące wykorzystania dostarczonego do laboratorium sprzętu i wyposażenia,
4) CZĘŚĆ IV – dostawa wyposażenia do Laboratorium symulacji zawodowych – zestaw I, obejmująca:
a) multimedialny stół anatomiczny,
b) indywidualne konsultacje dla uczniów, nauczycieli i mieszkańców dotyczące wykorzystania dostarczonego do laboratorium sprzętu i wyposażenia,
5) CZĘŚĆ V – dostawa wyposażenia do Laboratorium symulacji zawodowych – zestaw II, obejmująca:
a) symulator PC/VR symulacji procedur medycznych i ratunkowych Triage i BLS:
- licencja subskrypcyjna,
- 3 zestawy,
b) symulator PC/VR umożliwiający pracę w wirtualnym laboratorium chemicznym:
- licencja subskrypcyjna,
- 3 zestawy,
c) indywidualne konsultacje dla uczniów, nauczycieli i mieszkańców dotyczące wykorzystania dostarczonego do laboratorium sprzętu i wyposażenia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI I znajduje się w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI II znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI III znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI IV znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI V znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
8. Opisy znajdujące się w załącznikach nr 2 – 6 do SWZ zawierają minimalne wymagania co oznacza, że wykonawca może zaoferować sprzęt i elementy wyposażenia charakteryzujące się lepszymi parametrami technicznymi lub użytkowymi.
9. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, certyfikaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
10. Dostarczony sprzęt i elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, wraz z wymaganymi sterownikami, dopuszczone do obrotu i stosowania, nieużywane, niepoddane żadnym naprawom, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, w pełni sprawne technicznie i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania określone w SWZ.
11. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, sprzętu i transportu. Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu ponosi wykonawca.
12. Dostawa sprzętu i elementów wyposażenia do budynku Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie przy ul. Mariańskiej 3A, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych bezzwrotnych.
13. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami oraz z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

Link do ogłoszenia w TED

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2026-01-14 09:00:00.0

Location

ul. Mariańska 3A
10-052 Olsztyn

Category assortment

Educational materials and equipment
Audio, video and photographic services
Vehicles, trailers, boats and planes
Network infrastructure devices
Telecommunications infrastructure
Licences and software
Portable memory storage devices
Telecommunications equipment and accessories
Hardware, parts and accessories
Internet and telephone services
Software development
Implementation services
Maintenance and support

Buyer details

Szkoła Policealna im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
Mariańska 3A
10-052 Olsztyn

Contact details