Zapytanie ofertowe 10/2025
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
FEMP.01.01-IP.01-0393/24 - Rozwój działalności poprzez usprawnienie procesów cyfrowych związanych z integracją systemu e-commerce
Nazwa zamówienia: Integracja i konfiguracja systemu ERP (Comarch Optima) z Baselinker.
Działanie mające na celu stworzenie automatyzacji i obsługi sprzedaży wykorzystując ERP Comarch Optima oraz Baselinker. Domyślnym panelem obsługi i zarządzania sprzedażą i zamówieniami ma być panel Baselinkera.
1. Konfiguracja i wdrożenie integracji systemu BaseLinker z zewnętrznymi platformami sprzedażowymi: z Allegro, OLX, Google Shopping, Furgonetka, Inpost, (lub równoważnymi)–
tworzenie funkcji automatycznej w BL, która po wpływie zamówienia i otrzymania potwierdzenia płatności będzie wysyłać informacje do Optimy z danymi do wystawienia FV,
2. stworzenie funkcji automatycznej w BL, która po wpływie zamówienia będzie wysyłać informacje do firmy kurierskiej o zamówieniu kuriera,
3. konfiguracja procesu zamówienia,
4. konfiguracja połączenia z drukarką do etykiet kurierskich,
5. konfiguracja akcji automatycznych:
• wysyłka danych do Optimy o wystawieniu RO
• konfiguracja po kliknięciu wyboru paczki – automatyczne zamawianie kuriera i wydruk etykiety
• po odebraniu paczki przez kuriera – automatyczne wystawienie i wysłanie FV do kupującego
• automatyczna korespondencja do klienta ze statusami zamówienia
6. integracja i konfiguracja marketplaców, żeby wszystkie zamówienia z każdego marketplace przenosiły się do panelu BL
7. konfiguracja statusów wewnętrznych w BL – ok. 20 -24 statusy
Statusy pogrupowane (przykładowy schemat):
Biuro:
- Nowe zamówienia, oczekiwanie na płatność, do wyjaśnienia, itp.
Do realizacji:
- Paczkomat, kurier itp.
Optima:
- Do optimy, optima błąd , optima brak towaru, RO w optimie, itp.
Wysyłka:
- Do wysłania, odebrane przez kuriera, wysłane
- konfiguracja zdarzeń dla każdej integracji DPD, Inpost, Optima, Furgonetka, email, Allegro, lub oprogramowanie równoważnego - około 23-25 zdarzeń
- stworzenie/konfiguracja funkcji cyklicznego monitoringu stanu magazynu i aktualizacji stanów na każdym marketplace
- konfiguracja zarządzania produktami oraz aukcjami na wszystkich marketplaceach z poziomu BL
- połączenie bazy danych systemu ERP z BL (konfiguracja integratora z bazą SQL Optimy)
- konfiguracja cennika w ERP Comarch Optima z podziałem dla wybranych marketplace
(allegro, OLX, Baribal – sklep on-line)
- możliwość definiowania różnych cen dla poszczególnych marketplace
- konfiguracja nazw cen po nazwach marketplace (np. allegro, OLX, Baribal, Erli)
- konfiguracja i stworzenie szablonów wiadomości wysyłanych do klienta po zakupie i zmianie statusu zakupu.
- załączenie do wiadomości wysyłanej po zakupie linku do płatności jeśli została wybrana płatność internetowa.
Informacje:
ERP Comarch Optima jest zainstalowana na serwerze fizycznym wraz z bazą SQL Integrator łączący Optimę z Baslinkerem to: BaselinkerSync ELTE-S
Silnik sklepu on-line posiada autorski integrator z Baselinkerem który po złożeniu zamówienia wyśle informacje do BL z danymi zamówienia, status płatności (status z przelewy24) oraz w polu dodatkowym przeniesie link do płatności (przelewy24).
Synchronizacja miedzy BL a OPT ustawiana indywidualnie w BaselinkerSync.
W optimie w użyciu tylko jeden lokalny magazyn. Dropshipping – NIE
Komunikacja z produktami po kodzie EAN
Zostanie udostępnione środowisko produkcyjno-testowe (BL oraz Optima)
Nazwa i kod CPV.
72262000-9 Usługi rozbudowy oprogramowania
72260000-5 Usługi w zakresie oprogramowania
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
66151100-4 Usługi elektronicznej sprzedaży detalicznej
2. Dostawa przedmiotu zamówienia, a także wdrożenie leżą po stronie Wykonawcy. Podpisanie protokołu odbioru końcowego nastąpi po zrealizowaniu ww. czynności oraz dostarczeniu instrukcji oraz dokumentacji technicznej.
3. Wymagany termin gwarancji: min. 12 miesięcy liczone od daty podpisania protokołu odbiorczego.
4. Miejsce dostawy i wdrożenia: 32-400 Jawornik 801a.
5. Nie dopuszcza się ofert częściowych.
Okres gwarancji: Minimum 12 miesięcy liczone od daty podpisania protokołu odbiorczego.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: myślenicki, Gmina: Myślenice, Miejscowość: Jawornik
FEMP.01.01-IP.01-0393/24 - Rozwój działalności poprzez usprawnienie procesów cyfrowych związanych z integracją systemu e-commerce
Nazwa zamówienia: Integracja i konfiguracja systemu ERP (Comarch Optima) z Baselinker.
Działanie mające na celu stworzenie automatyzacji i obsługi sprzedaży wykorzystując ERP Comarch Optima oraz Baselinker. Domyślnym panelem obsługi i zarządzania sprzedażą i zamówieniami ma być panel Baselinkera.
1. Konfiguracja i wdrożenie integracji systemu BaseLinker z zewnętrznymi platformami sprzedażowymi: z Allegro, OLX, Google Shopping, Furgonetka, Inpost, (lub równoważnymi)–
tworzenie funkcji automatycznej w BL, która po wpływie zamówienia i otrzymania potwierdzenia płatności będzie wysyłać informacje do Optimy z danymi do wystawienia FV,
2. stworzenie funkcji automatycznej w BL, która po wpływie zamówienia będzie wysyłać informacje do firmy kurierskiej o zamówieniu kuriera,
3. konfiguracja procesu zamówienia,
4. konfiguracja połączenia z drukarką do etykiet kurierskich,
5. konfiguracja akcji automatycznych:
• wysyłka danych do Optimy o wystawieniu RO
• konfiguracja po kliknięciu wyboru paczki – automatyczne zamawianie kuriera i wydruk etykiety
• po odebraniu paczki przez kuriera – automatyczne wystawienie i wysłanie FV do kupującego
• automatyczna korespondencja do klienta ze statusami zamówienia
6. integracja i konfiguracja marketplaców, żeby wszystkie zamówienia z każdego marketplace przenosiły się do panelu BL
7. konfiguracja statusów wewnętrznych w BL – ok. 20 -24 statusy
Statusy pogrupowane (przykładowy schemat):
Biuro:
- Nowe zamówienia, oczekiwanie na płatność, do wyjaśnienia, itp.
Do realizacji:
- Paczkomat, kurier itp.
Optima:
- Do optimy, optima błąd , optima brak towaru, RO w optimie, itp.
Wysyłka:
- Do wysłania, odebrane przez kuriera, wysłane
- konfiguracja zdarzeń dla każdej integracji DPD, Inpost, Optima, Furgonetka, email, Allegro, lub oprogramowanie równoważnego - około 23-25 zdarzeń
- stworzenie/konfiguracja funkcji cyklicznego monitoringu stanu magazynu i aktualizacji stanów na każdym marketplace
- konfiguracja zarządzania produktami oraz aukcjami na wszystkich marketplaceach z poziomu BL
- połączenie bazy danych systemu ERP z BL (konfiguracja integratora z bazą SQL Optimy)
- konfiguracja cennika w ERP Comarch Optima z podziałem dla wybranych marketplace
(allegro, OLX, Baribal – sklep on-line)
- możliwość definiowania różnych cen dla poszczególnych marketplace
- konfiguracja nazw cen po nazwach marketplace (np. allegro, OLX, Baribal, Erli)
- konfiguracja i stworzenie szablonów wiadomości wysyłanych do klienta po zakupie i zmianie statusu zakupu.
- załączenie do wiadomości wysyłanej po zakupie linku do płatności jeśli została wybrana płatność internetowa.
Informacje:
ERP Comarch Optima jest zainstalowana na serwerze fizycznym wraz z bazą SQL Integrator łączący Optimę z Baslinkerem to: BaselinkerSync ELTE-S
Silnik sklepu on-line posiada autorski integrator z Baselinkerem który po złożeniu zamówienia wyśle informacje do BL z danymi zamówienia, status płatności (status z przelewy24) oraz w polu dodatkowym przeniesie link do płatności (przelewy24).
Synchronizacja miedzy BL a OPT ustawiana indywidualnie w BaselinkerSync.
W optimie w użyciu tylko jeden lokalny magazyn. Dropshipping – NIE
Komunikacja z produktami po kodzie EAN
Zostanie udostępnione środowisko produkcyjno-testowe (BL oraz Optima)
Nazwa i kod CPV.
72262000-9 Usługi rozbudowy oprogramowania
72260000-5 Usługi w zakresie oprogramowania
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
66151100-4 Usługi elektronicznej sprzedaży detalicznej
2. Dostawa przedmiotu zamówienia, a także wdrożenie leżą po stronie Wykonawcy. Podpisanie protokołu odbioru końcowego nastąpi po zrealizowaniu ww. czynności oraz dostarczeniu instrukcji oraz dokumentacji technicznej.
3. Wymagany termin gwarancji: min. 12 miesięcy liczone od daty podpisania protokołu odbiorczego.
4. Miejsce dostawy i wdrożenia: 32-400 Jawornik 801a.
5. Nie dopuszcza się ofert częściowych.
Okres gwarancji: Minimum 12 miesięcy liczone od daty podpisania protokołu odbiorczego.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: myślenicki, Gmina: Myślenice, Miejscowość: Jawornik
Time limit for receipt of tenders
2025-12-29 22:59:59.0
Location
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: myślenicki, Gmina: Myślenice, Miejscowość: Jawornik
Category assortment
Licences and software
Software development
Maintenance and support
Banking services
Software development
Maintenance and support
Banking services
Buyer details
ESKO SŁAWOMIR KOSEK
Jawornik 801a
32-400 Jawornik
Województwo: małopolskie
Kraj: Polska
NIP: 5512356961
Jawornik 801a
32-400 Jawornik
Województwo: małopolskie
Kraj: Polska
NIP: 5512356961