Mycie wiat i peronów autobusowych
Notice description
Opis przedmiotu zamówienia dla rejonu nr 1
Wykonawca mył będzie 166 wiat i 160 peronów autobusowych w rejonie nr 1, których lokalizację określa załącznik nr 1 do umowy.
• Poprzez umycie wiaty należy rozumieć:
- umycie powierzchni wiaty dwustronnie, bez zacieków (wszystkie elementy łącznie z dachem, ławką lub krzesełkami) 2 razy w miesiącu (pierwszy raz do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 15 dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca, dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Zamawiającym);
- usuwanie ogłoszeń, plakatów itp. na bieżąco, bez wezwania Zamawiającego;
- czyszczenie rynienek odpływowych 2 razy w miesiącu (pierwszy raz do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 15 dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca, dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Zamawiającym);
- usuwanie napisów graffiti 2 razy w miesiącu (pierwszy raz do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 15 dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca, dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Zamawiającym);
- naklejanie nalepek z informacją o "zakazie palenia", dostarczonych przez Zamawiającego;
• Poprzez umycie peronu autobusowego należy rozumieć:
- umycie za pomocą wody z detergentem o ph mniejszym niż 8,5 chodnika w promieniu 2,5 m od siedziska wiaty w stronę skrajni drogi oraz po 1 m wokół wiaty 2 razy w miesiącu (pierwszy raz do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 15 dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca, dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Zamawiający).
Mycie peronów autobusowych odbywać się będzie w okresie od 1 kwietnia 2026 r. do 31 października 2026 r.
2. Wykonawca pozostaje w tzw. ciągłej gotowości do świadczenia usługi.
3. Wykonawca zapewni stałą łączność telefoniczną z Zamawiającym (telefon czynny całą dobę, także w dni ustawowo wolne od pracy), jak również stałe łącze internetowe, umożliwiające kontakt z Zamawiającym oraz ze służbami miejskimi za pośrednictwem poczty elektronicznej przez 24 godziny na dobę.
4. Wykonawca codziennie na bieżąco sprawdzać będzie pocztę elektroniczną.
5. Zamawiający może w trakcie umowy skorzystać z prawa opcji tj. zwiększyć liczbę mytych wiat w każdym rejonie o maksymalnie 30 szt. oraz liczbę mytych peronów w każdym rejonie o maksymalnie 30 szt.
Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku powstania nowych przystanków. W takiej sytuacji wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych myć wiat lub peronów.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy w trakcie trwania umowy interwencyjnego umycia wiaty lub peronu (maksymalnie 50 szt. wiat i 50 szt. peronów w trakcie trwania umowy). Okoliczności interwencyjnego mycia wiat i peronów to np. zgłoszenie służb miejskich o ich zanieczyszczeniu. W takiej sytuacji, działając na wyraźne polecenie Zamawiającego, Wykonawca interwencyjnie wykona zleconą czynność, a jego wynagrodzenie miesięczne zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych myć. Interwencyjne umycie wiaty lub peronu nastąpi w czasie 4 godzin od zgłoszenia Zamawiającego.
Opis przedmiotu zamówienia dla rejonu nr 2
1. Wykonawca mył będzie 158 wiat i 153 perony w rejonie nr 2, których lokalizację określa załącznik nr 1 do umowy.
• Poprzez umycie wiaty należy rozumieć:
- umycie powierzchni wiaty dwustronnie, bez zacieków (wszystkie elementy łącznie z dachem, ławką lub krzesełkami) 2 razy w miesiącu (pierwszy raz do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 15 dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca, dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Zamawiającym);
- usuwanie ogłoszeń, plakatów itp. na bieżąco, bez wezwania Zamawiającego;
- czyszczenie rynienek odpływowych 2 razy w miesiącu (pierwszy raz do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 15 dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca, dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Zamawiającym);
- usuwanie napisów graffiti 2 razy w miesiącu (pierwszy raz do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 15 dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca, dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Zamawiającym);
- naklejanie nalepek z informacją o "zakazie palenia", dostarczonych przez Zamawiającego;
• Poprzez umycie peronu autobusowego należy rozumieć:
- umycie za pomocą wody z detergentem o ph mniejszym niż 8,5 chodnika w promieniu 2,5 m od siedziska wiaty w stronę skrajni drogi oraz po 1 m wokół wiaty 2 razy w miesiącu (pierwszy raz do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 15 dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca, dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Zamawiający). Mycie peronów autobusowych odbywać się będzie w okresie od 1 kwietnia 2026 r. do 31 października 2026 r.
2. Wykonawca pozostaje w tzw. ciągłej gotowości do świadczenia usługi.
3. Wykonawca zapewni stałą łączność telefoniczną z Zamawiającym (telefon czynny całą dobę, także w dni ustawowo wolne od pracy), jak również stałe łącze internetowe, umożliwiające kontakt z Zamawiającym oraz ze służbami miejskimi za pośrednictwem poczty elektronicznej przez 24 godziny na dobę.
4. Wykonawca codziennie na bieżąco sprawdzać będzie pocztę elektroniczną.
5. Zamawiający może w trakcie umowy skorzystać z prawa opcji tj. zwiększyć liczbę mytych wiat w każdym rejonie o maksymalnie 30 szt. oraz liczbę mytych peronów w każdym rejonie o maksymalnie 30 szt.
Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku powstania nowych przystanków. W takiej sytuacji wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych myć wiat lub peronów.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy w trakcie trwania umowy interwencyjnego umycia wiaty lub peronu (maksymalnie 50 szt. wiat i 50 szt. peronów w trakcie trwania umowy). Okoliczności interwencyjnego mycia wiat i peronów to np. zgłoszenie służb miejskich o ich zanieczyszczeniu. W takiej sytuacji, działając na wyraźne polecenie Zamawiającego, Wykonawca interwencyjnie wykona zleconą czynność, a jego wynagrodzenie miesięczne zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych myć. Interwencyjne umycie wiaty lub peronu nastąpi w czasie 4 godzin od zgłoszenia Zamawiającego.
Wykonawca mył będzie 166 wiat i 160 peronów autobusowych w rejonie nr 1, których lokalizację określa załącznik nr 1 do umowy.
• Poprzez umycie wiaty należy rozumieć:
- umycie powierzchni wiaty dwustronnie, bez zacieków (wszystkie elementy łącznie z dachem, ławką lub krzesełkami) 2 razy w miesiącu (pierwszy raz do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 15 dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca, dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Zamawiającym);
- usuwanie ogłoszeń, plakatów itp. na bieżąco, bez wezwania Zamawiającego;
- czyszczenie rynienek odpływowych 2 razy w miesiącu (pierwszy raz do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 15 dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca, dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Zamawiającym);
- usuwanie napisów graffiti 2 razy w miesiącu (pierwszy raz do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 15 dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca, dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Zamawiającym);
- naklejanie nalepek z informacją o "zakazie palenia", dostarczonych przez Zamawiającego;
• Poprzez umycie peronu autobusowego należy rozumieć:
- umycie za pomocą wody z detergentem o ph mniejszym niż 8,5 chodnika w promieniu 2,5 m od siedziska wiaty w stronę skrajni drogi oraz po 1 m wokół wiaty 2 razy w miesiącu (pierwszy raz do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 15 dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca, dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Zamawiający).
Mycie peronów autobusowych odbywać się będzie w okresie od 1 kwietnia 2026 r. do 31 października 2026 r.
2. Wykonawca pozostaje w tzw. ciągłej gotowości do świadczenia usługi.
3. Wykonawca zapewni stałą łączność telefoniczną z Zamawiającym (telefon czynny całą dobę, także w dni ustawowo wolne od pracy), jak również stałe łącze internetowe, umożliwiające kontakt z Zamawiającym oraz ze służbami miejskimi za pośrednictwem poczty elektronicznej przez 24 godziny na dobę.
4. Wykonawca codziennie na bieżąco sprawdzać będzie pocztę elektroniczną.
5. Zamawiający może w trakcie umowy skorzystać z prawa opcji tj. zwiększyć liczbę mytych wiat w każdym rejonie o maksymalnie 30 szt. oraz liczbę mytych peronów w każdym rejonie o maksymalnie 30 szt.
Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku powstania nowych przystanków. W takiej sytuacji wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych myć wiat lub peronów.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy w trakcie trwania umowy interwencyjnego umycia wiaty lub peronu (maksymalnie 50 szt. wiat i 50 szt. peronów w trakcie trwania umowy). Okoliczności interwencyjnego mycia wiat i peronów to np. zgłoszenie służb miejskich o ich zanieczyszczeniu. W takiej sytuacji, działając na wyraźne polecenie Zamawiającego, Wykonawca interwencyjnie wykona zleconą czynność, a jego wynagrodzenie miesięczne zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych myć. Interwencyjne umycie wiaty lub peronu nastąpi w czasie 4 godzin od zgłoszenia Zamawiającego.
Opis przedmiotu zamówienia dla rejonu nr 2
1. Wykonawca mył będzie 158 wiat i 153 perony w rejonie nr 2, których lokalizację określa załącznik nr 1 do umowy.
• Poprzez umycie wiaty należy rozumieć:
- umycie powierzchni wiaty dwustronnie, bez zacieków (wszystkie elementy łącznie z dachem, ławką lub krzesełkami) 2 razy w miesiącu (pierwszy raz do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 15 dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca, dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Zamawiającym);
- usuwanie ogłoszeń, plakatów itp. na bieżąco, bez wezwania Zamawiającego;
- czyszczenie rynienek odpływowych 2 razy w miesiącu (pierwszy raz do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 15 dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca, dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Zamawiającym);
- usuwanie napisów graffiti 2 razy w miesiącu (pierwszy raz do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 15 dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca, dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Zamawiającym);
- naklejanie nalepek z informacją o "zakazie palenia", dostarczonych przez Zamawiającego;
• Poprzez umycie peronu autobusowego należy rozumieć:
- umycie za pomocą wody z detergentem o ph mniejszym niż 8,5 chodnika w promieniu 2,5 m od siedziska wiaty w stronę skrajni drogi oraz po 1 m wokół wiaty 2 razy w miesiącu (pierwszy raz do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 15 dnia do ostatniego dnia każdego miesiąca, dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Zamawiający). Mycie peronów autobusowych odbywać się będzie w okresie od 1 kwietnia 2026 r. do 31 października 2026 r.
2. Wykonawca pozostaje w tzw. ciągłej gotowości do świadczenia usługi.
3. Wykonawca zapewni stałą łączność telefoniczną z Zamawiającym (telefon czynny całą dobę, także w dni ustawowo wolne od pracy), jak również stałe łącze internetowe, umożliwiające kontakt z Zamawiającym oraz ze służbami miejskimi za pośrednictwem poczty elektronicznej przez 24 godziny na dobę.
4. Wykonawca codziennie na bieżąco sprawdzać będzie pocztę elektroniczną.
5. Zamawiający może w trakcie umowy skorzystać z prawa opcji tj. zwiększyć liczbę mytych wiat w każdym rejonie o maksymalnie 30 szt. oraz liczbę mytych peronów w każdym rejonie o maksymalnie 30 szt.
Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku powstania nowych przystanków. W takiej sytuacji wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych myć wiat lub peronów.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy w trakcie trwania umowy interwencyjnego umycia wiaty lub peronu (maksymalnie 50 szt. wiat i 50 szt. peronów w trakcie trwania umowy). Okoliczności interwencyjnego mycia wiat i peronów to np. zgłoszenie służb miejskich o ich zanieczyszczeniu. W takiej sytuacji, działając na wyraźne polecenie Zamawiającego, Wykonawca interwencyjnie wykona zleconą czynność, a jego wynagrodzenie miesięczne zostanie adekwatnie zwiększone do liczby dodatkowych myć. Interwencyjne umycie wiaty lub peronu nastąpi w czasie 4 godzin od zgłoszenia Zamawiającego.
Time limit for receipt of tenders
2025-12-29 08:00:00.0
Location
Zwycięstwa 21
44-100 Gliwice
Województwo: śląskie
Polska
44-100 Gliwice
Województwo: śląskie
Polska
Category assortment
Cleaning services
Other utilities and environmental services
Waste management
Other utilities and environmental services
Waste management
Buyer details
Miasto Gliwice
Zwycięstwa 21
44-100 Gliwice
Województwo: śląskie
Polska
Zwycięstwa 21
44-100 Gliwice
Województwo: śląskie
Polska