Wzmocnienie pozycji eksportowej marki InvestGis dzięki kontynuacji udziału w targach branżowych na rynkach zagranicznych

Notice description

Powstaje w kontekście projektu:
FENG.01.01-IP.02-0082/25 - Wzmocnienie pozycji eksportowej marki InvestGis dzięki kontynuacji udziału w targach branżowych na rynkach zagranicznych

ZAPYTANIE OFERTOWE nr Z/2/12/2025
Przedmiotem niniejszego zapytania jest zamówienie 13 kampanii reklamowych, każda na potrzeby realizacji projektu pt. „Wzmocnienie pozycji eksportowej marki InvestGis dzięki kontynuacji udziału w targach branżowych na rynkach zagranicznych:
2026
1. ILA Berlin Air Show (Niemcy)
2. Space Symposium, Colorado Springs (USA)
3. Geo Week 2026, Denver, Colorado, USA 2026
2027
4. Japan Aerospace Exhibition (JA), Japonia
5. 21st Australian International Aerospace Congress (AIAC), Australia
6. Space Tech Expo USA
7. Small Satellite Conference, USA
2028
8. Space Tech Expo USA
9. Small Satellite Conference, USA
10. Japan International Aerospace Exhibition (JA)
2029
11. Australian International Airshow (Avalon Airshow), Australia
12. Japan International Aerospace Exhibition (JA), Japonia
13. New York Space Innovation Symposium, USA

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie obejmuje kompleksową usługę wykonania kampanii reklamowej dla danego wydarzenia targowego. Każda kampania składa się z tych samych elementów i trwa po 3 miesiące. Zamówienie i niniejsze postępowanie polega na podaniu uśrednionej wartości kampanii w przeliczeniu na jedno wydarzenie targowe:

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (minimalne wymagania)
1) Kompleksowa usługa zaprojektowania i wykonanie zabudowy wraz z jej transportem i ubezpieczeniem oraz obsługą Stoisk wystawienniczych w wymienionych w załączniku nr 1.
Zakres usługi obejmuje: I. Produkcja 2 spotów reklamowych każdy 30-sekundowy
1. Scenariusz i Koncepcja Kreatywna:
- Opracowanie koncepcji i scenariusza:
- Konsultacje kreatywne i badania rynkowe:
2. Produkcja
- Koszt ekipy filmowej (reżyser, operator, dźwiękowiec, oświetleniowiec):
- Wynajem sprzętu (kamery, oświetlenie, dźwięk):
- Lokalizacje: za dzień
- Aktorzy/Modelki: za dzień zdjęciowy
- Kostiumy, makijaż, scenografia:
3. Postprodukcja:
- Montaż:
- Efekty specjalne, animacje:
- Korekcja kolorów:
- Udźwiękowienie i muzyka:
II. Prowadzenie Bloga
Okres prowadzenia bloga: 3 miesiące
1. Hosting i domena:
2. Tworzenie treści: (przy założeniu 4 artykułów w czasie prowadzenia bloga
3. Grafika i multimedia: (przy założeniu 10 grafik)
4. SEO i narzędzia: (narzędzia SEO)
5. Social Media: (zarządzanie kontami i budżet reklamowy)
6. E-mail marketing: (narzędzie i kampanie)
7. Wsparcie techniczne i wtyczki:
III. Elektroniczne Broszury (10 stron)
Koncepcja i Projektowanie Graficzne:
1. Konsultacje i opracowanie koncepcji:
2. Projektowanie układu stron i grafiki
3. Koszt specjalnych grafik, ilustracji, infografik- Zakładamy 5 grafik
4. Tworzenie Treści
- Copywriting- 10 stron
- Korekta i redakcja - 10 stron
5. Interaktywność i Dodatkowe Funkcje
- Dodanie interaktywnych elementów (linki, przyciski, animacje):
- Integracja multimediów (wideo, audio):
6. Dostosowanie do Urządzeń Mobilnych.
- Dodatkowe prace związane z optymalizacją dla różnych urządzeń:
7. Testowanie i Poprawki
- Testowanie na różnych platformach i urządzeniach:
- Poprawki i finalizacja:
IV. Kampania Reklamowa na Targach
1. Reklama w katalogu targowym (cała strona):
2. Reklama w magazynie targowym (pół strony):
3. Baner na stronie internetowej targów (miesiąc):
4. Reklama w aplikacji mobilnej (baner):
5. Billboard na terenie targów:
V. Zagraniczna Kampania Reklamowa
1. Baner na stronie głównej branżowego portalu (miesiąc):
2. Sponsorowany artykuł na stronie branżowej:
3. Reklama w newsletterze branżowym (baner):
4. Post sponsorowany na LinkedIn:
5. Dystrybucja katalogu elektronicznego poprzez e-mail marketing:
2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: Kod CPV 79956000-0: Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
3. Rodzaj zamówienia: Usługi Jeżeli w jakimkolwiek miejscu zapytania ofertowego, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów czy technologii i rozwiązań równoważnych tj. nie obniżających standardów oraz wymagań technicznych, funkcjonalnych i użytkowych określonych przez Zamawiającego. W związku z tym wszystkie opisy i wskazania zawierające funkcje i wymagania związane z korzyściami i funkcjonalnościami wymaganymi przez Zamawiającego powinny być traktowane jako wskazania wymagań dotyczące warunków równoważności. Ewentualne nazwy mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych wyrobów niż ujęte w dokumentacji, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych (lub równoważnych) niż określono w dokumentacji. Każdy z oferentów może zastosować wyroby równoważne odpowiadające parametrom technicznym zawartym w zapytaniu.
4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
WARUNKI, WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA ORAZ SPOSÓB DOKONANIA ICH OCENY
1. W niniejszym postępowaniu oferty mogą przesyłać Wykonawcy, którzy łącznie spełniają następujące warunki:
a) Warunkiem przystąpienia do uczestnictwa w postępowaniu jest spełnienie warunków dotyczących opisu przedmiotu zamówienia;
b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
e) Nie znajdują się w stanie upadłości oraz nie znajdują się w stanie likwidacji. Za spełnienie powyższych warunków Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia (załącznik numer 2 do zapytania ofertowego nr Z/2/12/2025).
2.W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie, którego dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe, nie może być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5% akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób. Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez Oferenta oświadczenia o braku występowania w/w powiązań (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr Z/2/12/2025). W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków, Oferent przedłoży stosowne oświadczenia– załącznik nr 2.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Termin składania ofert jest nie mniejszy niż 7 dni i upływa w dniu 19.12.2025 r. o godzinie 23:59:59.
2. Oferty należy składać wyłącznie za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności pod adresem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ofertowe. Inne formy składania ofert (e-mail, poczta, osobiście) nie będą brane pod uwagę. 3. DODATKOWE WARUNKI:
a) WADIUM - Oferent zobowiązany jest do wpłacenia wadium w wysokości 8 000,00 zł.
b)Wpłaty wadium należy dokonać: bezpośrednio do kasy InvestGIS sp. z o.o. ul. Czarnowiejska 36, 30-054 Kraków lub - przelewem na konto Zamawiającego: 73 1500 1979 1219 7003 9217 0000 z dopiskiem na przelewie "WADIUM" i oznaczyć –- „Oferta – do Z/2/12/2025”.
c) Wniesienia wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert.
d) Za termin wniesienia wadium uznaje się, gdy kwota ujawniona będzie na koncie Zamawiającego.
e) Zwrot wadium nastąpi po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania.
ZASTRZEŻENIA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. W każdym czasie postępowania dotyczącego wyboru wykonawcy, Zamawiający ma prawo do jego zakończenia bez wyboru jakiegokolwiek oferenta. Oferentom nie przysługują wobec Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do prowadzenia dalszych negocjacji z Oferentem lub Oferentami w przypadku tej samej najkorzystniejszej ceny netto lub gdy cena znacznie przewyższy możliwości Zamawiającego. Zamawiający nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Oferentów w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdej chwili do zmian całości lub części zapytania ofertowego
Okres gwarancji: 36
Miejsce realizacji
Kraj: Niemcy, Miejscowość: Berlin
Kraj: Stany Zjednoczone Ameryki, Miejscowość: Nowy Jork
Kraj: Singapur, Miejscowość: singapur
Kraj: Australia, Miejscowość: Sidney
Kraj: Japonia, Miejscowość: Tokio

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-12-19 22:59:59.0

Location

Kraj: Niemcy
Kraj: Stany Zjednoczone Ameryki
Kraj: Singapur
Kraj: Australia
Kraj: Japonia

Category assortment

Event planning

Buyer details

InvestGIS sp. z o.o.
Czarnowiejska 36
30-054 Kraków
Województwo: małopolskie
Kraj: Polska
NIP: 6762229595

Contact details