Aktywny Senior. Dzienny Domu Seniora w Gorlicach-edycja 2
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
FEMP.06.21-IP.01-1322/24 - Aktywny Senior. Dzienny Domu Seniora w Gorlicach-edycja 2
Część 1
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla Uczestników projektu „Aktywny Senior. Dzienny Dom Pobytu w Gorlicach – edycja 2”, realizowanego przez Fundację Na Rzecz Wspierania Osób Niepełnosprawnych „Wyjdź z Domu”. Zamówienie obejmuje dwie części, w ramach których Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub na obie części.
1. Zamówienie dotyczy:
CPV: 60130000-8 – Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60170000-0 – Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
2. Część 1 – Codzienny transport uczestników Dziennego Domu Pobytu:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportu dla maksymalnie 35 Uczestników Projektu z miejsca zamieszkania na terenie miasta Gorlice lub Gminy Gorlice do siedziby Dziennego Domu Pobytu przy ulicy Rynek 1, 38-300 Gorlice i z powrotem do miejsca zamieszkania. Transport może być realizowany w grupach jednym pojazdem.
2.2. Potencjalny Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że Uczestnicy Projektu to osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu z uwagi na wiek, stan zdrowia, niepełnosprawność czy zaburzenia psychiczne, w tym cierpiące na zespoły otępienne. Osoby, które z racji na swój wiek, chorobę lub/i niepełnosprawność mogą posiadać obniżoną lub ograniczoną sprawność ruchową. Z uwagi na ten fakt, Wykonawca powinien dysponować pojazdami, które są przystosowane do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym również osób poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego, tj. posiadające rozwiązania techniczne takie jak automatyczna winda/automatyczna ruchoma platforma itp. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatną pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu uczestnikom korzystającym z usługi transportowej.
2.3. Usługa świadczona będzie od dnia 01.01.2026 do dnia 31.12.2026 r.
2.4. Przywóz uczestników do siedziby Dziennego Domu Pobytu w Gorlicach z miejsca zamieszkania zlokalizowanego na terenie miasta Gorlice lub Gminy Gorlice będzie realizowany zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Wykonawcę i Zamawiającego, po podpisaniu umowy.
2.5. Transport Uczestników będzie realizowany w dni robocze, od poniedziałku do piątku,
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Uczestnicy muszą zostać dowiezieni do siedziby Dziennego Domu Pobytu najpóźniej do godz. 9.00. Transport powrotny może rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 13.30, przy czym ostatni kurs musi rozpocząć się nie później niż o godz. 16.00. O potencjalnych zmianach godzin przewozu uczestników Zamawiający będzie informował niezwłocznie wykonawcę telefonicznie.
2.6. Usługa transportowa będzie mieć wymiar około 75 km dziennie, tj. średnio 1575 km miesięcznie. Podane ilości kilometrów są orientacyjne i służą Wykonawcy jedynie do oszacowania stawki brutto w PLN za przejazd 1 km. Ostateczna ilość realizowanych kilometrów przewozu uzależniona będzie od wyników rekrutacji Uczestników Projektu oraz ewentualnych absencji na zajęciach w Dziennym Domu Pobytu. Zamawiający zastrzega zmianę liczby kilometrów, wynikającą ze zmiany ilości uczestników oraz ich miejsc zamieszkania. Każda zmiana będzie uzgadniana z Wykonawcą.
2.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia, skrócenia lub wykonania kilku przejazdów jeśli wymagało będzie tego dobro uczestnika projektu np. zbyt długi transport. Optymalna trasa oraz konieczność wydłużenia, skrócenia lub wykonania kilku przejazdów zostaną ustalone w porozumieniu z Wykonawcą.
2.8. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie rzeczywistej liczby przejechanych kilometrów. W tym celu Zamawiający wymaga prowadzenia ewidencji licznika przejechanych kilometrów po każdym tygodniu. W dowolnym momencie na polecenie Zamawiającego, kierownik Dziennego Domu Pobytu może sprawdzić wiarygodność zapisu w oparciu o szacunkowe dane pozyskane z portalu Google Maps.
2.9. W przypadku przywozów - Wykonawca rozpocznie naliczanie kilometrów z chwilą wyjazdu z miejsca zamieszkania pierwszego pasażera – Uczestnika projektu w ramach danego transportu, a zakończy w momencie przyjazdu z daną grupą Uczestników do Dziennego Domu Pobytu. W sytuacji przewozu kolejnej grupy tym samym środkiem transportu, długość trasy przejazdu liczona jest od siedziby Domu do miejsca zamieszkania następnych Uczestników i z powrotem do Dziennego Domu Pobytu, wg schematu: Dzienny Dom Pobytu – miejsca zamieszkania Uczestników – Dzienny Dom Pobytu.
W przypadku odwozów - ilość kilometrów liczona będzie od momentu wyjazdu z siedziby Dziennego Domu Pobytu aż do miejsca zamieszkania ostatniego pasażera przewożonego w ramach danego transportu. W sytuacji przewozu kolejnej grupy tym samym środkiem transportu, długość trasy przejazdu liczona jest od siedziby Domu do miejsca zamieszkania następnych Uczestników i z powrotem do Dziennego Domu Pobytu, wg schematu: Dzienny Dom Pobytu – miejsca zamieszkania Uczestników – Dzienny Dom Pobytu.
2.10. Zamawiający nie ponosi kosztów za poranny przejazd z bazy postojowej do miejsca zamieszkania pierwszego Uczestnika, powrót z siedziby Dziennego Domu Pobytu do bazy postojowej Wykonawcy, ani za przyjazd z miejsca zamieszkania ostatniego Uczestnika do bazy postojowej.
2.11. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania telefonicznego o nieobecności uczestników w miejscu odbioru, a także innych czynnikach mających wpływ na realizację zamówienia (w tym wypadku, zranienia uczestnika oraz innych zdarzeń losowych).
4. Wykonawca usługi transportowej zobowiązuje się zapewnić odpowiedni stan techniczny pojazdu wymagany przepisami prawa, w tym także ważne wymagane prawem ubezpieczenia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnych względów bezpieczeństwa sanitarnego, w tym respektowania wszelkich unormowań prawnych dotyczących świadczenia usług przewozu osób, dotyczących przeciwdziałania rozprzestrzeniania się chorób zakaźnych.
6. W przypadku awarii pojazdu, która uniemożliwiałaby dalszą jazdę Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego kontaktu z Zamawiającym oraz podstawienia pojazdu zastępczego w czasie maksymalnie 2 godzin, o parametrach technicznych nie gorszych od pojazdu zastępowanego, również w zakresie dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w kwestii bezpiecznych i higienicznych warunków transportu (czystość pojazdu wewnątrz i na zewnątrz), usuwanie wszelkich drobnych usterek i bieżącą konserwację.
8. Ewentualne opłaty związane ze świadczeniem usługi w tym w szczególności: opłaty postojowe, parkingowe i drogowe itp. Wykonawca winien wliczyć w cenę realizacji usługi.
9. Wykonawca deklaruje przejazd najkrótszą możliwą trasą, która umożliwia dojazd we wskazane miejsce – w przypadku zdarzenia na drodze (wypadek, remont, zator lub dłuższy korek) kierowca powinien powiadomić o możliwym opóźnieniu kierownika Dziennego Domu Pobytu.
Okres gwarancji: brak
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: gorlicki, Gmina: Gorlice, Miejscowość: Gorlice
Część 2
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla Uczestników projektu „Aktywny Senior. Dzienny Dom Pobytu w Gorlicach – edycja 2”, realizowanego przez Fundację Na Rzecz Wspierania Osób Niepełnosprawnych „Wyjdź z Domu”. Zamówienie obejmuje dwie części, w ramach których Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub na obie części.
1. Zamówienie dotyczy:
CPV: 60130000-8 – Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60170000-0 – Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
3. Część 2 - Transport grupowy podczas jednodniowych wycieczek i wydarzeń okolicznościowych
3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zbiorowego transportu Uczestników i kadry Dziennego Domu Pobytu podczas jednodniowych wycieczek, wydarzeń integracyjnych, kulturalnych i edukacyjnych.
3.2. Zamawiający przewiduje realizację od 3 do 5 wyjazdów w 2026 r. Liczba ta ma charakter orientacyjny i służy oszacowaniu wartości zamówienia.
3.3. Jeden wyjazd obejmuje trasę do 200 km łącznie (tam i z powrotem) licząc od siedziby DDP w Gorlicach.
3.4. Wykonawca musi dysponować autokarem turystycznym przystosowanym do przewozu ok. 30–40 osób, wyposażonym w:
- windę/mechaniczną platformę umożliwiającą wjazd wózka inwalidzkiego,
- miejsca dla osób o ograniczonej mobilności,
- klimatyzację, ogrzewanie, pasy bezpieczeństwa,
- przestrzeń umożliwiającą bezpieczne umieszczenie wózka.
3.5. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego o porównywalnym standardzie.
3.6. Wynagrodzenie w tej części postępowania ma charakter ryczałtowy – rozliczenie następuje w oparciu o cenę brutto za 1 wyjazd do 200 km, obejmującą w szczególności: paliwo, opłaty parkingowe i drogowe, gotowość kierowcy podczas wydarzenia, pozostałe koszty eksploatacyjne.
4. Wykonawca usługi transportowej zobowiązuje się zapewnić odpowiedni stan techniczny pojazdu wymagany przepisami prawa, w tym także ważne wymagane prawem ubezpieczenia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnych względów bezpieczeństwa sanitarnego, w tym respektowania wszelkich unormowań prawnych dotyczących świadczenia usług przewozu osób, dotyczących przeciwdziałania rozprzestrzeniania się chorób zakaźnych.
6. W przypadku awarii pojazdu, która uniemożliwiałaby dalszą jazdę Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego kontaktu z Zamawiającym oraz podstawienia pojazdu zastępczego w czasie maksymalnie 2 godzin, o parametrach technicznych nie gorszych od pojazdu zastępowanego, również w zakresie dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w kwestii bezpiecznych i higienicznych warunków transportu (czystość pojazdu wewnątrz i na zewnątrz), usuwanie wszelkich drobnych usterek i bieżącą konserwację.
8. Ewentualne opłaty związane ze świadczeniem usługi w tym w szczególności: opłaty postojowe, parkingowe i drogowe itp. Wykonawca winien wliczyć w cenę realizacji usługi.
9. Wykonawca deklaruje przejazd najkrótszą możliwą trasą, która umożliwia dojazd we wskazane miejsce – w przypadku zdarzenia na drodze (wypadek, remont, zator lub dłuższy korek) kierowca powinien powiadomić o możliwym opóźnieniu kierownika Dziennego Domu Pobytu.
Okres gwarancji: brak
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: gorlicki, Gmina: Gorlice, Miejscowość: Gorlice
FEMP.06.21-IP.01-1322/24 - Aktywny Senior. Dzienny Domu Seniora w Gorlicach-edycja 2
Część 1
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla Uczestników projektu „Aktywny Senior. Dzienny Dom Pobytu w Gorlicach – edycja 2”, realizowanego przez Fundację Na Rzecz Wspierania Osób Niepełnosprawnych „Wyjdź z Domu”. Zamówienie obejmuje dwie części, w ramach których Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub na obie części.
1. Zamówienie dotyczy:
CPV: 60130000-8 – Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60170000-0 – Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
2. Część 1 – Codzienny transport uczestników Dziennego Domu Pobytu:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportu dla maksymalnie 35 Uczestników Projektu z miejsca zamieszkania na terenie miasta Gorlice lub Gminy Gorlice do siedziby Dziennego Domu Pobytu przy ulicy Rynek 1, 38-300 Gorlice i z powrotem do miejsca zamieszkania. Transport może być realizowany w grupach jednym pojazdem.
2.2. Potencjalny Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że Uczestnicy Projektu to osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu z uwagi na wiek, stan zdrowia, niepełnosprawność czy zaburzenia psychiczne, w tym cierpiące na zespoły otępienne. Osoby, które z racji na swój wiek, chorobę lub/i niepełnosprawność mogą posiadać obniżoną lub ograniczoną sprawność ruchową. Z uwagi na ten fakt, Wykonawca powinien dysponować pojazdami, które są przystosowane do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym również osób poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego, tj. posiadające rozwiązania techniczne takie jak automatyczna winda/automatyczna ruchoma platforma itp. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatną pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu uczestnikom korzystającym z usługi transportowej.
2.3. Usługa świadczona będzie od dnia 01.01.2026 do dnia 31.12.2026 r.
2.4. Przywóz uczestników do siedziby Dziennego Domu Pobytu w Gorlicach z miejsca zamieszkania zlokalizowanego na terenie miasta Gorlice lub Gminy Gorlice będzie realizowany zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Wykonawcę i Zamawiającego, po podpisaniu umowy.
2.5. Transport Uczestników będzie realizowany w dni robocze, od poniedziałku do piątku,
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Uczestnicy muszą zostać dowiezieni do siedziby Dziennego Domu Pobytu najpóźniej do godz. 9.00. Transport powrotny może rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 13.30, przy czym ostatni kurs musi rozpocząć się nie później niż o godz. 16.00. O potencjalnych zmianach godzin przewozu uczestników Zamawiający będzie informował niezwłocznie wykonawcę telefonicznie.
2.6. Usługa transportowa będzie mieć wymiar około 75 km dziennie, tj. średnio 1575 km miesięcznie. Podane ilości kilometrów są orientacyjne i służą Wykonawcy jedynie do oszacowania stawki brutto w PLN za przejazd 1 km. Ostateczna ilość realizowanych kilometrów przewozu uzależniona będzie od wyników rekrutacji Uczestników Projektu oraz ewentualnych absencji na zajęciach w Dziennym Domu Pobytu. Zamawiający zastrzega zmianę liczby kilometrów, wynikającą ze zmiany ilości uczestników oraz ich miejsc zamieszkania. Każda zmiana będzie uzgadniana z Wykonawcą.
2.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia, skrócenia lub wykonania kilku przejazdów jeśli wymagało będzie tego dobro uczestnika projektu np. zbyt długi transport. Optymalna trasa oraz konieczność wydłużenia, skrócenia lub wykonania kilku przejazdów zostaną ustalone w porozumieniu z Wykonawcą.
2.8. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie rzeczywistej liczby przejechanych kilometrów. W tym celu Zamawiający wymaga prowadzenia ewidencji licznika przejechanych kilometrów po każdym tygodniu. W dowolnym momencie na polecenie Zamawiającego, kierownik Dziennego Domu Pobytu może sprawdzić wiarygodność zapisu w oparciu o szacunkowe dane pozyskane z portalu Google Maps.
2.9. W przypadku przywozów - Wykonawca rozpocznie naliczanie kilometrów z chwilą wyjazdu z miejsca zamieszkania pierwszego pasażera – Uczestnika projektu w ramach danego transportu, a zakończy w momencie przyjazdu z daną grupą Uczestników do Dziennego Domu Pobytu. W sytuacji przewozu kolejnej grupy tym samym środkiem transportu, długość trasy przejazdu liczona jest od siedziby Domu do miejsca zamieszkania następnych Uczestników i z powrotem do Dziennego Domu Pobytu, wg schematu: Dzienny Dom Pobytu – miejsca zamieszkania Uczestników – Dzienny Dom Pobytu.
W przypadku odwozów - ilość kilometrów liczona będzie od momentu wyjazdu z siedziby Dziennego Domu Pobytu aż do miejsca zamieszkania ostatniego pasażera przewożonego w ramach danego transportu. W sytuacji przewozu kolejnej grupy tym samym środkiem transportu, długość trasy przejazdu liczona jest od siedziby Domu do miejsca zamieszkania następnych Uczestników i z powrotem do Dziennego Domu Pobytu, wg schematu: Dzienny Dom Pobytu – miejsca zamieszkania Uczestników – Dzienny Dom Pobytu.
2.10. Zamawiający nie ponosi kosztów za poranny przejazd z bazy postojowej do miejsca zamieszkania pierwszego Uczestnika, powrót z siedziby Dziennego Domu Pobytu do bazy postojowej Wykonawcy, ani za przyjazd z miejsca zamieszkania ostatniego Uczestnika do bazy postojowej.
2.11. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania telefonicznego o nieobecności uczestników w miejscu odbioru, a także innych czynnikach mających wpływ na realizację zamówienia (w tym wypadku, zranienia uczestnika oraz innych zdarzeń losowych).
4. Wykonawca usługi transportowej zobowiązuje się zapewnić odpowiedni stan techniczny pojazdu wymagany przepisami prawa, w tym także ważne wymagane prawem ubezpieczenia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnych względów bezpieczeństwa sanitarnego, w tym respektowania wszelkich unormowań prawnych dotyczących świadczenia usług przewozu osób, dotyczących przeciwdziałania rozprzestrzeniania się chorób zakaźnych.
6. W przypadku awarii pojazdu, która uniemożliwiałaby dalszą jazdę Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego kontaktu z Zamawiającym oraz podstawienia pojazdu zastępczego w czasie maksymalnie 2 godzin, o parametrach technicznych nie gorszych od pojazdu zastępowanego, również w zakresie dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w kwestii bezpiecznych i higienicznych warunków transportu (czystość pojazdu wewnątrz i na zewnątrz), usuwanie wszelkich drobnych usterek i bieżącą konserwację.
8. Ewentualne opłaty związane ze świadczeniem usługi w tym w szczególności: opłaty postojowe, parkingowe i drogowe itp. Wykonawca winien wliczyć w cenę realizacji usługi.
9. Wykonawca deklaruje przejazd najkrótszą możliwą trasą, która umożliwia dojazd we wskazane miejsce – w przypadku zdarzenia na drodze (wypadek, remont, zator lub dłuższy korek) kierowca powinien powiadomić o możliwym opóźnieniu kierownika Dziennego Domu Pobytu.
Okres gwarancji: brak
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: gorlicki, Gmina: Gorlice, Miejscowość: Gorlice
Część 2
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych dla Uczestników projektu „Aktywny Senior. Dzienny Dom Pobytu w Gorlicach – edycja 2”, realizowanego przez Fundację Na Rzecz Wspierania Osób Niepełnosprawnych „Wyjdź z Domu”. Zamówienie obejmuje dwie części, w ramach których Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub na obie części.
1. Zamówienie dotyczy:
CPV: 60130000-8 – Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60170000-0 – Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
3. Część 2 - Transport grupowy podczas jednodniowych wycieczek i wydarzeń okolicznościowych
3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zbiorowego transportu Uczestników i kadry Dziennego Domu Pobytu podczas jednodniowych wycieczek, wydarzeń integracyjnych, kulturalnych i edukacyjnych.
3.2. Zamawiający przewiduje realizację od 3 do 5 wyjazdów w 2026 r. Liczba ta ma charakter orientacyjny i służy oszacowaniu wartości zamówienia.
3.3. Jeden wyjazd obejmuje trasę do 200 km łącznie (tam i z powrotem) licząc od siedziby DDP w Gorlicach.
3.4. Wykonawca musi dysponować autokarem turystycznym przystosowanym do przewozu ok. 30–40 osób, wyposażonym w:
- windę/mechaniczną platformę umożliwiającą wjazd wózka inwalidzkiego,
- miejsca dla osób o ograniczonej mobilności,
- klimatyzację, ogrzewanie, pasy bezpieczeństwa,
- przestrzeń umożliwiającą bezpieczne umieszczenie wózka.
3.5. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego o porównywalnym standardzie.
3.6. Wynagrodzenie w tej części postępowania ma charakter ryczałtowy – rozliczenie następuje w oparciu o cenę brutto za 1 wyjazd do 200 km, obejmującą w szczególności: paliwo, opłaty parkingowe i drogowe, gotowość kierowcy podczas wydarzenia, pozostałe koszty eksploatacyjne.
4. Wykonawca usługi transportowej zobowiązuje się zapewnić odpowiedni stan techniczny pojazdu wymagany przepisami prawa, w tym także ważne wymagane prawem ubezpieczenia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnych względów bezpieczeństwa sanitarnego, w tym respektowania wszelkich unormowań prawnych dotyczących świadczenia usług przewozu osób, dotyczących przeciwdziałania rozprzestrzeniania się chorób zakaźnych.
6. W przypadku awarii pojazdu, która uniemożliwiałaby dalszą jazdę Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego kontaktu z Zamawiającym oraz podstawienia pojazdu zastępczego w czasie maksymalnie 2 godzin, o parametrach technicznych nie gorszych od pojazdu zastępowanego, również w zakresie dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w kwestii bezpiecznych i higienicznych warunków transportu (czystość pojazdu wewnątrz i na zewnątrz), usuwanie wszelkich drobnych usterek i bieżącą konserwację.
8. Ewentualne opłaty związane ze świadczeniem usługi w tym w szczególności: opłaty postojowe, parkingowe i drogowe itp. Wykonawca winien wliczyć w cenę realizacji usługi.
9. Wykonawca deklaruje przejazd najkrótszą możliwą trasą, która umożliwia dojazd we wskazane miejsce – w przypadku zdarzenia na drodze (wypadek, remont, zator lub dłuższy korek) kierowca powinien powiadomić o możliwym opóźnieniu kierownika Dziennego Domu Pobytu.
Okres gwarancji: brak
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: gorlicki, Gmina: Gorlice, Miejscowość: Gorlice
Time limit for receipt of tenders
2025-12-18 07:00:00.0
Location
Kraj: Polska, Województwo: małopolskie, Powiat: gorlicki, Gmina: Gorlice, Miejscowość: Gorlice
Category assortment
Passenger transport services
Buyer details
Fundacja Na Rzecz Wspierania Osób Niepełnosprawnych "Wyjdź z Domu"
Średnie 85
38-321 Moszczenica
Województwo: małopolskie
Kraj: Polska
NIP: 7382144396
Średnie 85
38-321 Moszczenica
Województwo: małopolskie
Kraj: Polska
NIP: 7382144396