Wywzorcowane stacjonarno - przenośne urządzenie do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu A 2.0/04 – 5 szt.
Opis zapytania
Nazwa: Alkomat A2.4/04
Opis: opis zgodny z formularzem asortymentowo-cenowym
Ilość: 5 [szt.]
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
1. Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wywzorcowane stacjonarno - przenośne urządzenie do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu A 2.0/04 – 5 szt.
3. Termin realizacji zamówienia: - do 01.12.2025 roku
4. Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami: Mariusz Prygiel tel. +48(47) 701 23 42
5. Kryteria wyboru ofert: cena obejmująca wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia
Zamawiający
wybierze ofertę tego Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę na
poszczególny asortyment, zgodnie z kryteriami wyboru oferty.
6. Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie
wymaganych dokumentów i
oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia) *:
- 7.
Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej
treści*: w załączeniu
8. Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposób oraz formę jego wniesienia*:
nie dotyczy
9. Warunki
gwarancji i rękojmi (o ile nie zawiera ich projekt umowy):
- co najmniej 24 miesiące gwarancji
10. Sposób przygotowania
oferty: pisemnie w języku polskim.
Ofertę stanowić będą:
- wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy
- dokument (oryginalna karta katalogowa Producenta, broszura
informacyjna, instrukcja obsługi itp.) - w języku polskim lub w innym języku i
musi być przetłumaczony na język polski, dla oferowanego sprzętu
Zamawiający
nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy
Zakupowej Open Nexus.
W
uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza złożenie oferty za
pośrednictwem poczty
e-mail.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt
transportu /przesyłki leżą po stronie
Dostawcy/Wykonawcy.
Zamawiający
nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
Płatność – przelew z odroczonym
terminem płatności 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo sporządzonej faktury
VAT wraz z towarem pod wskazany przez Zamawiającego adres w zamówieniu.
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty, w przypadku gdy będzie ona
niekompletna
Zamawiający
zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy
bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do
Zamawiającego żadne roszczenie.
Zamawiający przewiduje
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków, które miały być przeznaczone na sfinansowania całości lub części
zamówienia.
Po
zakończeniu I etapu Zamawiający zastrzega sobie możliwość ogłoszenia drugiego II etapu -negocjacji
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (do 01.12.2025 roku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Gwarancja - nimimum 24 miesiące (Proszę wpisać okres udzielanej gwarancji)
Projekt umowy (Proszę potwierdzić akceptację projektu umowy wpisując "Akceptuję")
Oświadczenie sankcyjne (Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Opis: opis zgodny z formularzem asortymentowo-cenowym
Ilość: 5 [szt.]
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
1. Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wywzorcowane stacjonarno - przenośne urządzenie do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu A 2.0/04 – 5 szt.
3. Termin realizacji zamówienia: - do 01.12.2025 roku
4. Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami: Mariusz Prygiel tel. +48(47) 701 23 42
5. Kryteria wyboru ofert: cena obejmująca wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia
Zamawiający
wybierze ofertę tego Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę na
poszczególny asortyment, zgodnie z kryteriami wyboru oferty.
6. Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie
wymaganych dokumentów i
oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia) *:
- 7.
Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej
treści*: w załączeniu
8. Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposób oraz formę jego wniesienia*:
nie dotyczy
9. Warunki
gwarancji i rękojmi (o ile nie zawiera ich projekt umowy):
- co najmniej 24 miesiące gwarancji
10. Sposób przygotowania
oferty: pisemnie w języku polskim.
Ofertę stanowić będą:
- wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy
- dokument (oryginalna karta katalogowa Producenta, broszura
informacyjna, instrukcja obsługi itp.) - w języku polskim lub w innym języku i
musi być przetłumaczony na język polski, dla oferowanego sprzętu
Zamawiający
nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy
Zakupowej Open Nexus.
W
uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza złożenie oferty za
pośrednictwem poczty
e-mail.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt
transportu /przesyłki leżą po stronie
Dostawcy/Wykonawcy.
Zamawiający
nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
Płatność – przelew z odroczonym
terminem płatności 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo sporządzonej faktury
VAT wraz z towarem pod wskazany przez Zamawiającego adres w zamówieniu.
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty, w przypadku gdy będzie ona
niekompletna
Zamawiający
zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy
bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do
Zamawiającego żadne roszczenie.
Zamawiający przewiduje
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków, które miały być przeznaczone na sfinansowania całości lub części
zamówienia.
Po
zakończeniu I etapu Zamawiający zastrzega sobie możliwość ogłoszenia drugiego II etapu -negocjacji
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (do 01.12.2025 roku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Gwarancja - nimimum 24 miesiące (Proszę wpisać okres udzielanej gwarancji)
Projekt umowy (Proszę potwierdzić akceptację projektu umowy wpisując "Akceptuję")
Oświadczenie sankcyjne (Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin składania ofert
Fri Oct 10 10:00:00 GMT 2025
Kategoria asortymentowa
Brak kategorii
Dane nabywcy
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu