Pomiary instalacji elektrycznej, demontaż wyłączonych z użytkowania elementów Systemu Wczesnego Ostrzegania i Alarmowania w dziesięciu lokalizacjach na terenie m. Poznania.
Opis zapytania
Nazwa: Cena
Opis: Cena usługi dla jednej lokalizacji
Ilość: 10 [usługa]
Opis i specyfikacja:
Zapytanie ofertowe
dotyczy nst. lokalizacji:
1. Szkoła
Podstawowa nr 7, Poznań ul. Galileusza 14
2. Szkoła
Podstawowa nr 60, Poznań ul. Boranta 2
3. Zespół Szkół
Ogólnokształcących nr 2, Poznań ul. Tarnowska 27 (Krzesiny)
4. Szkoła
Podstawowa nr 61, Poznań ul. Szczepankowo 72A
5. Szkoła
Podstawowa nr 59, Poznań ul. Baranowska 1
6. Szkoła
Podstawowa nr 4, Poznań ul. Rawicka 12
7. Sportowa
Szkoła Podstawowa nr 14, Poznań os. Piastowskie 65
8. Szkoła
Podstawowa nr 64, Poznań os. Orła Białego 120
9. Szkoła
Podstawowa nr 56, Poznań os. Rusa 56
10. Szkoła
Podstawowa nr 51, Poznań os. Lecha 37
1. Opis
przedmiotu zamówienia dla każdych z wymienionych wyżej lokalizacji:
a. Wykonanie
pomiarów, kontrola stanu technicznego
instalacji elektrycznej zasilającej syreny alarmowe.
b. Demontaż
wyłączonych z eksploatacji elementów zasilania, automatyki oraz transmisji
radiowej.
c. Odłączenie
oraz demontaż syren alarmowych z powierzchni dachu lub konstrukcji wsporczych.
d. Zabezpieczenie
powstałych otworów w powierzchni dachu lub konstrukcji wsporczej.
e. Przekazanie
protokołów pomiarów oraz ekspertyzy stanu technicznego zdemontowanych urządzeń.
f.
Dostarczenie zdemontowanych urządzeń do
magazynu Zamawiającego przy ulicy Stefanii Wojtulanis-Karpińskiej 7 w Poznaniu.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr
1 do umowy.
2. Wspólny
Słownik Zamówień (CPV)
Główny kod
CPV
71314100-3 –
Usługi elektryczne
Dodatkowe
kody CPV
45311200-3 –
Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
3. Termin
wykonania zamówienia:
30 dni
kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy
4. Opis
kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:
Cena oferty = cena usługi
dla jednej lokalizacji x 10
Nazwa
kryterium: Waga
kryterium:
1)
Cena
100 %
Sposób
oceny:
Cena oferty
najkorzystniejszej
----------------------------------------
x 100 = P1
cena oferty
badanej
Zamawiający
uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów w
ocenie zgodnej z przyjętymi kryteriami. Prosimy o przedstawienie oferty
dotyczącej wykonania zlecenia dla jednej lokalizacji. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do udzielenia zamówienia na wybrane lokalizację, w zależności od posiadanych środków na realizację zamówienia.
4. Opis
sposobu przygotowania oferty:
1) Niniejsze
postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2) Wykonawcy
ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3) Dokumenty
sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
4) Oferta i
wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie
interaktywnego formularza poniżej.
5) Każdy
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.
6) Wykonawcy
składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu
ofertowym.
a) Opis
sposobu obliczenia ceny oferty:
a. Cena
netto + podatek VAT = cena brutto
b. Cena
podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu
zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez
Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności
związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.
c.
Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku
VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego,
tj. do drugiego miejsca po przecinku.
a.
Obowiązująca stawka podatku VAT 23 %.
6. Zasady
płatności:
Płatne
przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po wykonaniu przedmiotu zamówienia, w
terminie do 21 dni od dnia otrzymania faktury
przez
Zamawiającego
7. Opis
procedury:
1) Po
otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 4
niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która
zostanie najwyżej oceniona.
2)
Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych
dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.
3) W
przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w
postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z
kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.
4)
Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych
elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając
porównywalność złożonych ofert.
5) Zamawiający
może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
8. Klauzula
informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO
Zgodnie z
art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:
1)
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy
placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2)
Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez
e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841
Poznań.
3) Pani/Pana
dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku
z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art.
43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w
związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego
spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Pani/Pana
dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo
udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.
5) Dane po
zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów
archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów
dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6) Osoby,
których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu
do swoich danych osobowych;
b)
żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c)
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze
szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
d)
żądania usunięcia danych, gdy:
• dane
nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
• dane
przetwarzane są niezgodnie z prawem,
• po
wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione
podstawy przetwarzania;
e)
żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
•
osoby te kwestionują prawidłowość danych,
•
przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu
danych,
•
Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale
są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub
obrony roszczeń,
•
osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia
nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7) Ma
Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes
Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie
danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Dane
osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na
zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10)
Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych
osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w
tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
9.
Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO
Złożenie
oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił
obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o
ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe
bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie
zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
10.
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę
Złożenie
oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie
podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego.
Zgodnie z
art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń
zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w
postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi
odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.
11. Wykonawca
poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią zapisów przedmiotu
zamówienia, których postanowienia w pełni akceptuje.
12.
Wymagania w stosunku do Wykonawcy:
Wykonawca zobowiązany
jest do dysponowania osobami o poniższych kwalifikacjach:
- minimum
jedna osoba posiadająca aktualne świadectwo kwalifikacyjne wydane przez wybrane
stowarzyszenie naukowo-techniczne, przy którym powołano komisję kwalifikacyjną,
uprawniające do zajmowania się eksploatacją, dozorem, pomiarami instalacji oraz
sieci kategorii D ,E do 1 kV oraz w zakresie kontrolno-pomiarowym.
- minimum
dwoma osobami posiadającymi aktualne uprawnienia do pracy na wysokości (w tym aktualne
orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 m).
Zamawiający
dopuszcza posiadanie kilku uprawnień przez jedną osobę.
W przypadku
pytań:
•
merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk
"Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 8884623
•
związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia
Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po wykonaniu
przedmiotu zamówienia, w terminie do 21 dni od dnia otrzymania faktury
przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (30 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" -)
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
OŚWIADCZENIE O FIGUROWANIU NA BIAŁEJ LIŚCIE PODATNIKÓW VAT (Oświadczam, że dane dotyczące Urzędu
Skarbowego są właściwe oraz, że wykonawca
wskazany powyżej, jest umieszczony na białej
liście podatników podatku VAT, co umożliwia
dokonanie płatności z zastosowaniem
mechanizmu podzielonej płatności na konto
nr. Należy potwierdzić wpisując numer konta w rubryce obok.)
Gwarancja (Wymagany okres gwarancji - 24 mce na prace związane z zapewnieniem szczelności dachu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
)
Wymagania w stosunku do Wykonawcy (Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania minimum jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne wydane przez wybrane stowarzyszenie naukowo-techniczne, przy którym powołano komisję kwalifikacyjną, uprawniające do zajmowania się eksploatacją, dozorem, pomiarami instalacji oraz sieci kategorii D ,E do 1 kV oraz w zakresie kontrolno-pomiarowym. Zamawiający wymaga załączenia kopii uprawnień. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
)
Wymagania w stosunku do Wykonawcy (Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania minimum dwoma osobami posiadającymi aktualne uprawnienia do pracy na wysokości (w tym aktualne orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 m) Zamawiający wymaga załączenia kopii uprawnień. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Opis: Cena usługi dla jednej lokalizacji
Ilość: 10 [usługa]
Opis i specyfikacja:
Zapytanie ofertowe
dotyczy nst. lokalizacji:
1. Szkoła
Podstawowa nr 7, Poznań ul. Galileusza 14
2. Szkoła
Podstawowa nr 60, Poznań ul. Boranta 2
3. Zespół Szkół
Ogólnokształcących nr 2, Poznań ul. Tarnowska 27 (Krzesiny)
4. Szkoła
Podstawowa nr 61, Poznań ul. Szczepankowo 72A
5. Szkoła
Podstawowa nr 59, Poznań ul. Baranowska 1
6. Szkoła
Podstawowa nr 4, Poznań ul. Rawicka 12
7. Sportowa
Szkoła Podstawowa nr 14, Poznań os. Piastowskie 65
8. Szkoła
Podstawowa nr 64, Poznań os. Orła Białego 120
9. Szkoła
Podstawowa nr 56, Poznań os. Rusa 56
10. Szkoła
Podstawowa nr 51, Poznań os. Lecha 37
1. Opis
przedmiotu zamówienia dla każdych z wymienionych wyżej lokalizacji:
a. Wykonanie
pomiarów, kontrola stanu technicznego
instalacji elektrycznej zasilającej syreny alarmowe.
b. Demontaż
wyłączonych z eksploatacji elementów zasilania, automatyki oraz transmisji
radiowej.
c. Odłączenie
oraz demontaż syren alarmowych z powierzchni dachu lub konstrukcji wsporczych.
d. Zabezpieczenie
powstałych otworów w powierzchni dachu lub konstrukcji wsporczej.
e. Przekazanie
protokołów pomiarów oraz ekspertyzy stanu technicznego zdemontowanych urządzeń.
f.
Dostarczenie zdemontowanych urządzeń do
magazynu Zamawiającego przy ulicy Stefanii Wojtulanis-Karpińskiej 7 w Poznaniu.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr
1 do umowy.
2. Wspólny
Słownik Zamówień (CPV)
Główny kod
CPV
71314100-3 –
Usługi elektryczne
Dodatkowe
kody CPV
45311200-3 –
Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
3. Termin
wykonania zamówienia:
30 dni
kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy
4. Opis
kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:
Cena oferty = cena usługi
dla jednej lokalizacji x 10
Nazwa
kryterium: Waga
kryterium:
1)
Cena
100 %
Sposób
oceny:
Cena oferty
najkorzystniejszej
----------------------------------------
x 100 = P1
cena oferty
badanej
Zamawiający
uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów w
ocenie zgodnej z przyjętymi kryteriami. Prosimy o przedstawienie oferty
dotyczącej wykonania zlecenia dla jednej lokalizacji. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do udzielenia zamówienia na wybrane lokalizację, w zależności od posiadanych środków na realizację zamówienia.
4. Opis
sposobu przygotowania oferty:
1) Niniejsze
postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2) Wykonawcy
ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3) Dokumenty
sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
4) Oferta i
wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie
interaktywnego formularza poniżej.
5) Każdy
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.
6) Wykonawcy
składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu
ofertowym.
a) Opis
sposobu obliczenia ceny oferty:
a. Cena
netto + podatek VAT = cena brutto
b. Cena
podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu
zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez
Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności
związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.
c.
Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku
VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego,
tj. do drugiego miejsca po przecinku.
a.
Obowiązująca stawka podatku VAT 23 %.
6. Zasady
płatności:
Płatne
przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po wykonaniu przedmiotu zamówienia, w
terminie do 21 dni od dnia otrzymania faktury
przez
Zamawiającego
7. Opis
procedury:
1) Po
otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 4
niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która
zostanie najwyżej oceniona.
2)
Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych
dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.
3) W
przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w
postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z
kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.
4)
Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych
elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając
porównywalność złożonych ofert.
5) Zamawiający
może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
8. Klauzula
informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO
Zgodnie z
art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:
1)
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy
placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2)
Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez
e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841
Poznań.
3) Pani/Pana
dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku
z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art.
43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w
związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego
spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Pani/Pana
dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo
udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.
5) Dane po
zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów
archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów
dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6) Osoby,
których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu
do swoich danych osobowych;
b)
żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c)
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze
szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
d)
żądania usunięcia danych, gdy:
• dane
nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
• dane
przetwarzane są niezgodnie z prawem,
• po
wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione
podstawy przetwarzania;
e)
żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
•
osoby te kwestionują prawidłowość danych,
•
przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu
danych,
•
Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale
są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub
obrony roszczeń,
•
osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia
nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7) Ma
Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes
Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie
danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Dane
osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na
zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10)
Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych
osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w
tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
9.
Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO
Złożenie
oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił
obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o
ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe
bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie
zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
10.
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę
Złożenie
oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie
podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego.
Zgodnie z
art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń
zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w
postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi
odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.
11. Wykonawca
poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią zapisów przedmiotu
zamówienia, których postanowienia w pełni akceptuje.
12.
Wymagania w stosunku do Wykonawcy:
Wykonawca zobowiązany
jest do dysponowania osobami o poniższych kwalifikacjach:
- minimum
jedna osoba posiadająca aktualne świadectwo kwalifikacyjne wydane przez wybrane
stowarzyszenie naukowo-techniczne, przy którym powołano komisję kwalifikacyjną,
uprawniające do zajmowania się eksploatacją, dozorem, pomiarami instalacji oraz
sieci kategorii D ,E do 1 kV oraz w zakresie kontrolno-pomiarowym.
- minimum
dwoma osobami posiadającymi aktualne uprawnienia do pracy na wysokości (w tym aktualne
orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 m).
Zamawiający
dopuszcza posiadanie kilku uprawnień przez jedną osobę.
W przypadku
pytań:
•
merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk
"Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 8884623
•
związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia
Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po wykonaniu
przedmiotu zamówienia, w terminie do 21 dni od dnia otrzymania faktury
przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (30 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" -)
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
OŚWIADCZENIE O FIGUROWANIU NA BIAŁEJ LIŚCIE PODATNIKÓW VAT (Oświadczam, że dane dotyczące Urzędu
Skarbowego są właściwe oraz, że wykonawca
wskazany powyżej, jest umieszczony na białej
liście podatników podatku VAT, co umożliwia
dokonanie płatności z zastosowaniem
mechanizmu podzielonej płatności na konto
nr. Należy potwierdzić wpisując numer konta w rubryce obok.)
Gwarancja (Wymagany okres gwarancji - 24 mce na prace związane z zapewnieniem szczelności dachu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
)
Wymagania w stosunku do Wykonawcy (Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania minimum jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne wydane przez wybrane stowarzyszenie naukowo-techniczne, przy którym powołano komisję kwalifikacyjną, uprawniające do zajmowania się eksploatacją, dozorem, pomiarami instalacji oraz sieci kategorii D ,E do 1 kV oraz w zakresie kontrolno-pomiarowym. Zamawiający wymaga załączenia kopii uprawnień. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
)
Wymagania w stosunku do Wykonawcy (Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania minimum dwoma osobami posiadającymi aktualne uprawnienia do pracy na wysokości (w tym aktualne orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 m) Zamawiający wymaga załączenia kopii uprawnień. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin składania ofert
Tue Oct 14 09:00:00 GMT 2025
Kategoria asortymentowa
Brak kategorii
Dane nabywcy
Miasto Poznań