ZAPYTANIE OFERTOWE nr 5/2025 z dnia 05.09.2025 r. dotyczące dostawy środków trwałych tj. odciągów spawalniczych (2 szt.) przewidzianych do zakupu w ramach Zadania 2. Zakup środków trwałych na potrzeby realizacji projektu pn. „Zwiększenie konkurencyjności firmy POW-BUD Piotr Powroźnik poprzez wdrożenie do produkcji innowacyjnego zintegrowanego systemu SCR” realizowanego w ramach Działania 1.3 Wsparcie MŚP –Dotacja TYP PROJEKTU Wsparcie rozwoju i konkurencyjności MŚP w formie dotacji współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr FEPK.01 „Konkurencyjna i Cyfrowa Gospodarka” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021 - 2027
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
FEPK.01.03-IZ.00-0091/23 - Zwiększenie konkurencyjności firmy POW-BUD Piotr Powroźnik poprzez wdrożenie do produkcji innowacyjnego zintegrowanego systemu SCR
Piotr Powroźnik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „POW-BUD” Piotr Powroźnik zaprasza do złożenia oferty na dostawę środków trwałych: odciągów spawalniczych (2 szt.) przewidzianych do zakupu na potrzeby realizacji projektu pn. „Zwiększenie konkurencyjności firmy POW-BUD Piotr Powroźnik poprzez wdrożenie do produkcji innowacyjnego zintegrowanego systemu SCR”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021 - 2027, Priorytet nr FEPK.01 „Konkurencyjna i Cyfrowa Gospodarka”, działanie 1.3 Wsparcie MŚP – Dotacja, TYP PROJEKTU Wsparcie rozwoju i konkurencyjności MŚP w formie dotacji, wniosek o dofinansowanie nr FEPK.01.03-IZ.00-0091/23, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
W ramach realizacji projektu Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „POW-BUD” Piotr Powroźnik planuje wdrożenie do produkcji innowacyjnego, zintegrowanego systemu SCR (selective catalyst reduction), w którym system oczyszczania spalin jest zintegrowany z systemem tłumienia hałasu w kontenerowej zabudowie. System ten służy do zmniejszania emisji zanieczyszczeń z układu wydechowego do środowiska i jednocześnie przyczynia się do redukcji poziomu generowanego hałasu. Elementem niezbędnym do rozpoczęcia produkcji jest budowa hali produkcyjno-magazynowej wraz z częścią socjalną oraz zakup środków trwałych niezbędnych do procesu produkcji. Realizowany projekt stanowi dywersyfikację działalności poprzez wprowadzenie produktów uprzednio nieprodukowanych w zakładzie. Inwestycja prowadzona jest w miejscowości Oleszyce w województwie podkarpackim. Celem bezpośrednim projektu jest dywersyfikacja i wzrost konkurencyjności działalności Wnioskodawcy, wzrost zatrudnienia oraz zysk ze sprzedaży innowacyjnego produktu.
Celem niniejszego postępowania ofertowego jest wybór dostawcy środka trwałego.
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności obowiązującą w ramach Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2021-2027.
I. Opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: dostawa.
2. Nazwa zamówienia: Dostawa Odciągów spawalniczych (2 szt.) na potrzeby realizacji projektu „Zwiększenie konkurencyjności firmy POW-BUD Piotr Powroźnik poprzez wdrożenie do produkcji innowacyjnego zintegrowanego systemu SCR”.
3. Wspólny słownik zamówień:
Kod CPV: 42662000-4 - Sprzęt spawalniczy
4. Zamawiający poszukuje dostawcy następującego nowego środka trwałego:
odciąg spawalniczy (2 szt.) o parametrach i wyposażeniu:
- średnica ssawki: nie mniej niż 315 mm,
- zasięg ramienia odciągowego: nie mniej niż 3 m,
- wydajność maksymalna w m3/h: nie mniej niż 1350 m3/h,
- moc – nie mniej niż 0,5 kW, nie więcej niż 1,1 kW,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji parametrów dostarczonego środka trwałego przed podpisaniem protokołu odbioru.
5. Wszelka korespondencja dotycząca dostawy a także przekazanie dokumentów niewymagających podpisu odręcznego odbywać się będzie za pomocą poczty elektronicznej lub z wykorzystaniem nośników danych (np. pendrive).
6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania dostawy zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. Wykonawca zobowiązuje się odebrać wszelkie opakowania/odpady i o ile to możliwe przekazać do ponownego wykorzystania lub do odpowiednich podmiotów zajmujących się recyklingiem/przetwarzaniem.
7. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia był wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Środek trwały ma być nowy, nieużywany, kompletny, tj. powinien znajdować się w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z przeznaczeniem z chwilą uruchomienia.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczył kompletną dokumentację techniczną przedmiotu zamówienia, aktualne wszelkie niezbędne atesty, certyfikaty deklaracji zgodności producenta lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania, dokumentów gwarancyjnych, świadectw jakości wymaganych przepisami prawa, szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim, dokumenty licencji oraz innych dokumentów jeżeli są wymagane przez Zamawiającego lub obowiązujące przepisy prawa.
7. Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania przedmiotu zamówienia pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
8. Wszelka dokumentacja do zamówienia powinna być przygotowana w języku polskim.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
12. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawą, montażem oraz pierwszym uruchomieniem przedmiotu zamówienia. Koszty transportu do siedziby Zamawiającego i jego ubezpieczenia pokrywa Wykonawca. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę i pierwszy raz uruchomiony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (ul. Jana III Sobieskiego 32, 37-630 Oleszyce, działka 88/5).
13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia przeprowadził instruktaż obsługi przedmiotu zamówienia dla osób wskazanych przez Zamawiającego, który zawierać będzie m.in. zagadnienia związane z konfiguracją urządzenia, jego obsługą i konserwacją.
14. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony we wskazane przez Zamawiającego miejsce, tj. ul. Jana III Sobieskiego 32, 37-630 Oleszyce, działka 88/5.
15. Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia może przed złożeniem oferty dokonać wizji miejsca dostawy środka trwałego w celu poznania uwarunkowań prowadzenia montażu, za uprzednim powiadomieniem Zamawiającego, w godzinach od 08:00 do godz. 15:00 od poniedziałku do piątku.
16. Termin realizacji zamówienia/umowy: dostawa musi być wykonana w terminie do 15.10.2025 r.
17. Wykonanie przedmiotu zamówienia przez danego Dostawcę potwierdzone zostanie protokołem odbioru bez zastrzeżeń, podpisanym przez Zamawiającego lub upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
18. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji jakości i wykonywanie przez Wykonawcę świadczeń z niej wynikających.
19. Warunki gwarancji:
• Bieg okresu gwarancyjnego, rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.
• Czas naprawy wyłączony będzie z okresu gwarancyjnego. Czas trwania gwarancji zostanie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy.
• Gwarancja obejmuje wszelkie wykryte podczas eksploatacji przedmiotu umowy usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie eksploatacji przedmiotu zamówienia.
• Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancji, do usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego wad i usterek oraz uszkodzeń przedmiotu umowy, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. Zgłoszenia reklamacyjne Zamawiający dokonuje telefonicznie lub przesyła pocztą elektroniczną na wskazany adres poczty elektronicznej Wykonawcy. Wykonawca gwarantuje przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
20. W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia (nazw producentów.) Zamawiający zezwala na stosowanie technologii, materiałów czy urządzeń równoważnych, tj. takich, które spełniają wymagania techniczne, funkcjonalne oraz użytkowe określone przez Zamawiającego. Użycie nazw własnych lub znaków towarowych służyć ma jedynie sprecyzowaniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Każdy z Oferentów może zastosować technologie równoważne i/lub równorzędne odpowiadające parametrom technicznym zawartym w opisie przedmiotu zamówienia określonym w niniejszym przetargu. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z PEŁNA TREŚCIĄ ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
Okres gwarancji: 24 m-ce
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: podkarpackie, Powiat: lubaczowski, Gmina: Oleszyce, Miejscowość: Oleszyce
FEPK.01.03-IZ.00-0091/23 - Zwiększenie konkurencyjności firmy POW-BUD Piotr Powroźnik poprzez wdrożenie do produkcji innowacyjnego zintegrowanego systemu SCR
Piotr Powroźnik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „POW-BUD” Piotr Powroźnik zaprasza do złożenia oferty na dostawę środków trwałych: odciągów spawalniczych (2 szt.) przewidzianych do zakupu na potrzeby realizacji projektu pn. „Zwiększenie konkurencyjności firmy POW-BUD Piotr Powroźnik poprzez wdrożenie do produkcji innowacyjnego zintegrowanego systemu SCR”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021 - 2027, Priorytet nr FEPK.01 „Konkurencyjna i Cyfrowa Gospodarka”, działanie 1.3 Wsparcie MŚP – Dotacja, TYP PROJEKTU Wsparcie rozwoju i konkurencyjności MŚP w formie dotacji, wniosek o dofinansowanie nr FEPK.01.03-IZ.00-0091/23, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
W ramach realizacji projektu Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „POW-BUD” Piotr Powroźnik planuje wdrożenie do produkcji innowacyjnego, zintegrowanego systemu SCR (selective catalyst reduction), w którym system oczyszczania spalin jest zintegrowany z systemem tłumienia hałasu w kontenerowej zabudowie. System ten służy do zmniejszania emisji zanieczyszczeń z układu wydechowego do środowiska i jednocześnie przyczynia się do redukcji poziomu generowanego hałasu. Elementem niezbędnym do rozpoczęcia produkcji jest budowa hali produkcyjno-magazynowej wraz z częścią socjalną oraz zakup środków trwałych niezbędnych do procesu produkcji. Realizowany projekt stanowi dywersyfikację działalności poprzez wprowadzenie produktów uprzednio nieprodukowanych w zakładzie. Inwestycja prowadzona jest w miejscowości Oleszyce w województwie podkarpackim. Celem bezpośrednim projektu jest dywersyfikacja i wzrost konkurencyjności działalności Wnioskodawcy, wzrost zatrudnienia oraz zysk ze sprzedaży innowacyjnego produktu.
Celem niniejszego postępowania ofertowego jest wybór dostawcy środka trwałego.
Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności obowiązującą w ramach Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2021-2027.
I. Opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: dostawa.
2. Nazwa zamówienia: Dostawa Odciągów spawalniczych (2 szt.) na potrzeby realizacji projektu „Zwiększenie konkurencyjności firmy POW-BUD Piotr Powroźnik poprzez wdrożenie do produkcji innowacyjnego zintegrowanego systemu SCR”.
3. Wspólny słownik zamówień:
Kod CPV: 42662000-4 - Sprzęt spawalniczy
4. Zamawiający poszukuje dostawcy następującego nowego środka trwałego:
odciąg spawalniczy (2 szt.) o parametrach i wyposażeniu:
- średnica ssawki: nie mniej niż 315 mm,
- zasięg ramienia odciągowego: nie mniej niż 3 m,
- wydajność maksymalna w m3/h: nie mniej niż 1350 m3/h,
- moc – nie mniej niż 0,5 kW, nie więcej niż 1,1 kW,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji parametrów dostarczonego środka trwałego przed podpisaniem protokołu odbioru.
5. Wszelka korespondencja dotycząca dostawy a także przekazanie dokumentów niewymagających podpisu odręcznego odbywać się będzie za pomocą poczty elektronicznej lub z wykorzystaniem nośników danych (np. pendrive).
6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania dostawy zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. Wykonawca zobowiązuje się odebrać wszelkie opakowania/odpady i o ile to możliwe przekazać do ponownego wykorzystania lub do odpowiednich podmiotów zajmujących się recyklingiem/przetwarzaniem.
7. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia był wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Środek trwały ma być nowy, nieużywany, kompletny, tj. powinien znajdować się w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z przeznaczeniem z chwilą uruchomienia.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczył kompletną dokumentację techniczną przedmiotu zamówienia, aktualne wszelkie niezbędne atesty, certyfikaty deklaracji zgodności producenta lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania, dokumentów gwarancyjnych, świadectw jakości wymaganych przepisami prawa, szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim, dokumenty licencji oraz innych dokumentów jeżeli są wymagane przez Zamawiającego lub obowiązujące przepisy prawa.
7. Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania przedmiotu zamówienia pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
8. Wszelka dokumentacja do zamówienia powinna być przygotowana w języku polskim.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
12. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostawą, montażem oraz pierwszym uruchomieniem przedmiotu zamówienia. Koszty transportu do siedziby Zamawiającego i jego ubezpieczenia pokrywa Wykonawca. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę i pierwszy raz uruchomiony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (ul. Jana III Sobieskiego 32, 37-630 Oleszyce, działka 88/5).
13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia przeprowadził instruktaż obsługi przedmiotu zamówienia dla osób wskazanych przez Zamawiającego, który zawierać będzie m.in. zagadnienia związane z konfiguracją urządzenia, jego obsługą i konserwacją.
14. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony we wskazane przez Zamawiającego miejsce, tj. ul. Jana III Sobieskiego 32, 37-630 Oleszyce, działka 88/5.
15. Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia może przed złożeniem oferty dokonać wizji miejsca dostawy środka trwałego w celu poznania uwarunkowań prowadzenia montażu, za uprzednim powiadomieniem Zamawiającego, w godzinach od 08:00 do godz. 15:00 od poniedziałku do piątku.
16. Termin realizacji zamówienia/umowy: dostawa musi być wykonana w terminie do 15.10.2025 r.
17. Wykonanie przedmiotu zamówienia przez danego Dostawcę potwierdzone zostanie protokołem odbioru bez zastrzeżeń, podpisanym przez Zamawiającego lub upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
18. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji jakości i wykonywanie przez Wykonawcę świadczeń z niej wynikających.
19. Warunki gwarancji:
• Bieg okresu gwarancyjnego, rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.
• Czas naprawy wyłączony będzie z okresu gwarancyjnego. Czas trwania gwarancji zostanie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy.
• Gwarancja obejmuje wszelkie wykryte podczas eksploatacji przedmiotu umowy usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie eksploatacji przedmiotu zamówienia.
• Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancji, do usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego wad i usterek oraz uszkodzeń przedmiotu umowy, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. Zgłoszenia reklamacyjne Zamawiający dokonuje telefonicznie lub przesyła pocztą elektroniczną na wskazany adres poczty elektronicznej Wykonawcy. Wykonawca gwarantuje przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
20. W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia (nazw producentów.) Zamawiający zezwala na stosowanie technologii, materiałów czy urządzeń równoważnych, tj. takich, które spełniają wymagania techniczne, funkcjonalne oraz użytkowe określone przez Zamawiającego. Użycie nazw własnych lub znaków towarowych służyć ma jedynie sprecyzowaniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Każdy z Oferentów może zastosować technologie równoważne i/lub równorzędne odpowiadające parametrom technicznym zawartym w opisie przedmiotu zamówienia określonym w niniejszym przetargu. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z PEŁNA TREŚCIĄ ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
Okres gwarancji: 24 m-ce
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: podkarpackie, Powiat: lubaczowski, Gmina: Oleszyce, Miejscowość: Oleszyce
Time limit for receipt of tenders
2025-09-12 21:59:59.0
Location
Kraj: Polska, Województwo: podkarpackie, Powiat: lubaczowski, Gmina: Oleszyce, Miejscowość: Oleszyce
Category assortment
Cutting tools
Buyer details
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „POW-BUD” Piotr Powroźnik
Jana III Sobieskiego 32
37-630 Oleszyce
Województwo: podkarpackie
Kraj: Polska
NIP: 7931539590
Jana III Sobieskiego 32
37-630 Oleszyce
Województwo: podkarpackie
Kraj: Polska
NIP: 7931539590