„Modernizacja stacji uzdatniania wody w Rokszycach”
Notice description
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych w ramach zamówienia pn. „Modernizacja stacji uzdatniania wody w Rokszycach”.
1.1. Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera:
- załącznik nr 4 do SWZ – Wytyczne Zamawiającego
- załącznik nr 8 do SWZ - Dokumentacja projektowa
- załącznik nr 9 do SWZ - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
- załącznik nr 10 do SWZ - Przedmiary (załączone pomocniczo).
1.2. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją zamówienia, w tym SWZ i załącznikami oraz zaleceniami Zamawiającego, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Autorskiego. Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
1.3. W związku z tym, że rozliczenie zamówienia będzie miało charakter ryczałtowy przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
1.4. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót według własnych obliczeń na podstawie dokumentów zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wyceny na podstawie wiedzy technicznej, dokumentacji zamówienia, własnej oceny z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych prac budowlanych do wykonania przedmiotowej inwestycji.
1.5. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy, a jego zakres obejmuje również elementy nie ujęte w dokumentacji zamówienia, ale konieczne do prawidłowego wykonania robót budowlanych.
1.6. W ramach ceny ryczałtowej Wykonawca zobowiązany jest wykonać niezbędne czynności pomocnicze, w tym m.in.:
a) uzyskać w imieniu zamawiającego wszelkie niezbędne pozwolenia, uzgodnienia, dokumenty itp., których obowiązek posiadania wynika z przepisów prawa oraz które są niezbędne do realizacji zamówienia,
b) oznakować roboty, m.in. zamieścić przed przystąpieniem do robót na terenie inwestycji w widocznym miejscu tablicę informacyjną zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
c) składować i wywozić odpady powstające w trakcie realizacji robót.
2. GWARANCJA
Wykonawca udzieli Zamawiającemu:
- gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia, w tym roboty budowlane, wbudowane materiały, wyroby i urządzenia na okres minimum 36 miesięcy liczony od dnia odbioru końcowego, maksymalny oczekiwany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy,
- rękojmi za wady na okres równy zaoferowanemu okresowi gwarancji liczony od dnia odbioru końcowego.
1.1. Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera:
- załącznik nr 4 do SWZ – Wytyczne Zamawiającego
- załącznik nr 8 do SWZ - Dokumentacja projektowa
- załącznik nr 9 do SWZ - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
- załącznik nr 10 do SWZ - Przedmiary (załączone pomocniczo).
1.2. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją zamówienia, w tym SWZ i załącznikami oraz zaleceniami Zamawiającego, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Autorskiego. Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
1.3. W związku z tym, że rozliczenie zamówienia będzie miało charakter ryczałtowy przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
1.4. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót według własnych obliczeń na podstawie dokumentów zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wyceny na podstawie wiedzy technicznej, dokumentacji zamówienia, własnej oceny z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych prac budowlanych do wykonania przedmiotowej inwestycji.
1.5. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy, a jego zakres obejmuje również elementy nie ujęte w dokumentacji zamówienia, ale konieczne do prawidłowego wykonania robót budowlanych.
1.6. W ramach ceny ryczałtowej Wykonawca zobowiązany jest wykonać niezbędne czynności pomocnicze, w tym m.in.:
a) uzyskać w imieniu zamawiającego wszelkie niezbędne pozwolenia, uzgodnienia, dokumenty itp., których obowiązek posiadania wynika z przepisów prawa oraz które są niezbędne do realizacji zamówienia,
b) oznakować roboty, m.in. zamieścić przed przystąpieniem do robót na terenie inwestycji w widocznym miejscu tablicę informacyjną zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
c) składować i wywozić odpady powstające w trakcie realizacji robót.
2. GWARANCJA
Wykonawca udzieli Zamawiającemu:
- gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia, w tym roboty budowlane, wbudowane materiały, wyroby i urządzenia na okres minimum 36 miesięcy liczony od dnia odbioru końcowego, maksymalny oczekiwany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy,
- rękojmi za wady na okres równy zaoferowanemu okresowi gwarancji liczony od dnia odbioru końcowego.
Time limit for receipt of tenders
2025-09-02 08:00:00.0
Location
ul. Tadeusza Kościuszki 5
97-371 Wola Krzysztoporska
Województwo: łódzkie
Polska
97-371 Wola Krzysztoporska
Województwo: łódzkie
Polska
Category assortment
Technical building installation services
Water and wastewater
Water and wastewater
Buyer details
GMINA WOLA KRZYSZTOPORSKA
ul. Tadeusza Kościuszki 5
97-371 Wola Krzysztoporska
Województwo: łódzkie
Polska
ul. Tadeusza Kościuszki 5
97-371 Wola Krzysztoporska
Województwo: łódzkie
Polska