Przebudowa dworca kolejowego Gąsocin.
Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie dworca kolejowego Gąsocin.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ, zwany dalej: „OPZ”.
OPZ zawiera: projekt budowlany, projekt techniczny, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, pozwolenie na budowę orz decyzję Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Zamawiający podkreśla, iż wszystkie roboty objęte zakresem zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wytycznymi Zamawiającego, zaleceniami i wydanymi decyzjami oraz przepisami prawa i normami. Zamawiający wskazuje, iż przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie stanowi zamkniętego katalogu opisu robót.
3. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania zamówienia na zasadach i warunkach określonych we wzorze Umowy – Załącznik nr 9 do SWZ, zwanym dalej „Umowa” oraz w OPZ – Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 20.08.2025 r. godz.10:00, miejsce spotkania: Dworzec w Gąsocinie, ul. Kolejowa 1, 06-440 Gąsocin. Wykonawcy zobowiązani są do zgłoszenia Zamawiającemu, zgodnie z postanowieniami Rozdziału V ust. 2, nie później niż w dniu 19.08.2025 r. do godziny 12:00 imiennej listy przedstawicieli Wykonawcy, którzy wezmą udział w wizji lokalnej. . Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności (BK 2021) w zakładce „Pytania” poprzez polecenie „Dodaj pytanie” i zatwierdzenie polecania poprzez „Zadaj pytanie”.
Wizja lokalna odbędzie się przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
5. Udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie brał udziału w wizji lokalnej, uznaje się, że Wykonawca zapoznał się z zakresem przedmiotu zamówienia, warunkami realizacji zamówienia i nie zgłasza zastrzeżeń.
6. Wykonawca lub podwykonawca, jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 z późn. zm.). Zobowiązanie do zatrudnienia dotyczy pracowników, którzy w ramach Umowy, która zostanie zawarta w wyniku udzielenia przedmiotowego zamówienia, będą wykonywać czynności w zakresie robót:
a) murarskich, malarskich, dekarskich, czynności wykonywanych w charakterze pomocnika murarza,
b) monterskich w zakresie instalacji sanitarnych,
c) monterskich w zakresie instalacji elektrycznych,
d) rozliczania i prowadzenia dokumentacji budowy.
Zasady dokumentowania zatrudnienia, kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu ich niespełnienia, określone zostały w § 3 ust. 10 wzoru Umowy stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia do wykonania przez podwykonawców i wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem jej zakresu i nazw podwykonawców o ile są znani, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. Brak dołączonego wypełnionego załącznika do oferty, o którym mowa powyżej, oznaczać będzie, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia.
8. Zamawiający przewiduje udzielanie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
9. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania wszelkich czynności wynikających z SWZ oraz przestrzegania wymagań „Procedury dotyczącej wymagań w zakresie BHP wobec Wykonawców oraz Podwykonawców realizujących usługi na rzecz PKP S.A.” - która stanowi Załącznik nr 7 do Umowy (w zakresie przepisów BHP).
10. Zamawiający wymaga, aby Przedmiot Umowy został zrealizowany w terminie do 75 tygodni od dnia zawarcia Umowy.
11. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
12. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej także: „zabezpieczenie”) przed zawarciem umowy, obejmującego cały okres obowiązywania umowy.
13. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy ustala się w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto podanej przez Wykonawcę w ofercie.
14. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie „Procedury udzielania zamówień przez PKP S.A.” zwanej dalej „Procedurą”, przyjętą do stosowania Uchwałą nr 550 Zarządu PKP S.A. z dnia 01.08.2023 r. i jest oznaczone znakiem: KFZ/2025/WNP-018717.
15. Niniejsza SWZ stanowi Zapytanie ofertowe w rozumieniu Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021 – 2027, wydanych przez Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej (MFiPR/2021-2027/9(2).
16. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym: ogłoszenie SWZ, składanie ofert, wniosków, wyjaśnień treści SWZ, zmiany treści SWZ, przekazywanie wszelkich oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych, innych zawiadomień do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w rozdziale X SWZ, odbywa się za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności (BK2021) udostępnionej pod adresem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl. Za datę wpływu ww. dokumentów przyjmuje się datę i godzinę ich wczytania w Bazie Konkurencyjności (BK2021). Informacja o wyniku postępowania zostanie opublikowana w Bazie Konkurencyjności (BK2021).
17. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym: wezwanie do wyjaśnień oraz uzupełnienia podmiotowych środków dowodowych, przekazywanie wszelkich oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych, wniosków, zawiadomień, wyjaśnień, składanie dokumentów o których mowa w rozdziale XIX SWZ, po upływie terminu składania ofert, o którym mowa w rozdziale X SWZ, odbywa się przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://pkp.eb2b.com.pl, zwanej dalej „Platformą” lub „Systemem”. Za datę wpływu ww. dokumentów przyjmuje się datę i godzinę ich wczytania na Platformie.
18. Zamawiający prowadzi postępowanie w „procedurze odwróconej” tj. w pierwszej kolejności dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
19. Jeżeli wobec Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca ten nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, nie składa podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dokonuje ponownego badania i oceny ofert pozostałych Wykonawców, a następnie dokonuje kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
20. Zamawiający kontynuuje procedurę, o której mowa w punkcie 19 powyżej do momentu wyboru najkorzystniejszej oferty albo unieważnienia postępowania.
UWAGA: ze względu na brak możliwości zamieszczenia większej ilości informacji szczegółowe informacje zawarte są w SWZ.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: mazowieckie, Powiat: ciechanowski, Gmina: Sońsk, Miejscowość: Gąsocin
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ, zwany dalej: „OPZ”.
OPZ zawiera: projekt budowlany, projekt techniczny, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, pozwolenie na budowę orz decyzję Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Zamawiający podkreśla, iż wszystkie roboty objęte zakresem zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wytycznymi Zamawiającego, zaleceniami i wydanymi decyzjami oraz przepisami prawa i normami. Zamawiający wskazuje, iż przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie stanowi zamkniętego katalogu opisu robót.
3. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania zamówienia na zasadach i warunkach określonych we wzorze Umowy – Załącznik nr 9 do SWZ, zwanym dalej „Umowa” oraz w OPZ – Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 20.08.2025 r. godz.10:00, miejsce spotkania: Dworzec w Gąsocinie, ul. Kolejowa 1, 06-440 Gąsocin. Wykonawcy zobowiązani są do zgłoszenia Zamawiającemu, zgodnie z postanowieniami Rozdziału V ust. 2, nie później niż w dniu 19.08.2025 r. do godziny 12:00 imiennej listy przedstawicieli Wykonawcy, którzy wezmą udział w wizji lokalnej. . Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności (BK 2021) w zakładce „Pytania” poprzez polecenie „Dodaj pytanie” i zatwierdzenie polecania poprzez „Zadaj pytanie”.
Wizja lokalna odbędzie się przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
5. Udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie brał udziału w wizji lokalnej, uznaje się, że Wykonawca zapoznał się z zakresem przedmiotu zamówienia, warunkami realizacji zamówienia i nie zgłasza zastrzeżeń.
6. Wykonawca lub podwykonawca, jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 z późn. zm.). Zobowiązanie do zatrudnienia dotyczy pracowników, którzy w ramach Umowy, która zostanie zawarta w wyniku udzielenia przedmiotowego zamówienia, będą wykonywać czynności w zakresie robót:
a) murarskich, malarskich, dekarskich, czynności wykonywanych w charakterze pomocnika murarza,
b) monterskich w zakresie instalacji sanitarnych,
c) monterskich w zakresie instalacji elektrycznych,
d) rozliczania i prowadzenia dokumentacji budowy.
Zasady dokumentowania zatrudnienia, kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu ich niespełnienia, określone zostały w § 3 ust. 10 wzoru Umowy stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia do wykonania przez podwykonawców i wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem jej zakresu i nazw podwykonawców o ile są znani, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. Brak dołączonego wypełnionego załącznika do oferty, o którym mowa powyżej, oznaczać będzie, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia.
8. Zamawiający przewiduje udzielanie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
9. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania wszelkich czynności wynikających z SWZ oraz przestrzegania wymagań „Procedury dotyczącej wymagań w zakresie BHP wobec Wykonawców oraz Podwykonawców realizujących usługi na rzecz PKP S.A.” - która stanowi Załącznik nr 7 do Umowy (w zakresie przepisów BHP).
10. Zamawiający wymaga, aby Przedmiot Umowy został zrealizowany w terminie do 75 tygodni od dnia zawarcia Umowy.
11. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
12. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej także: „zabezpieczenie”) przed zawarciem umowy, obejmującego cały okres obowiązywania umowy.
13. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy ustala się w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto podanej przez Wykonawcę w ofercie.
14. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie „Procedury udzielania zamówień przez PKP S.A.” zwanej dalej „Procedurą”, przyjętą do stosowania Uchwałą nr 550 Zarządu PKP S.A. z dnia 01.08.2023 r. i jest oznaczone znakiem: KFZ/2025/WNP-018717.
15. Niniejsza SWZ stanowi Zapytanie ofertowe w rozumieniu Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021 – 2027, wydanych przez Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej (MFiPR/2021-2027/9(2).
16. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym: ogłoszenie SWZ, składanie ofert, wniosków, wyjaśnień treści SWZ, zmiany treści SWZ, przekazywanie wszelkich oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych, innych zawiadomień do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w rozdziale X SWZ, odbywa się za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności (BK2021) udostępnionej pod adresem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl. Za datę wpływu ww. dokumentów przyjmuje się datę i godzinę ich wczytania w Bazie Konkurencyjności (BK2021). Informacja o wyniku postępowania zostanie opublikowana w Bazie Konkurencyjności (BK2021).
17. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym: wezwanie do wyjaśnień oraz uzupełnienia podmiotowych środków dowodowych, przekazywanie wszelkich oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych, wniosków, zawiadomień, wyjaśnień, składanie dokumentów o których mowa w rozdziale XIX SWZ, po upływie terminu składania ofert, o którym mowa w rozdziale X SWZ, odbywa się przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://pkp.eb2b.com.pl, zwanej dalej „Platformą” lub „Systemem”. Za datę wpływu ww. dokumentów przyjmuje się datę i godzinę ich wczytania na Platformie.
18. Zamawiający prowadzi postępowanie w „procedurze odwróconej” tj. w pierwszej kolejności dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
19. Jeżeli wobec Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca ten nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, nie składa podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dokonuje ponownego badania i oceny ofert pozostałych Wykonawców, a następnie dokonuje kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
20. Zamawiający kontynuuje procedurę, o której mowa w punkcie 19 powyżej do momentu wyboru najkorzystniejszej oferty albo unieważnienia postępowania.
UWAGA: ze względu na brak możliwości zamieszczenia większej ilości informacji szczegółowe informacje zawarte są w SWZ.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: mazowieckie, Powiat: ciechanowski, Gmina: Sońsk, Miejscowość: Gąsocin
Time limit for receipt of tenders
2025-09-15 10:00:00.0
Location
Kraj: Polska, Województwo: mazowieckie, Powiat: ciechanowski, Gmina: Sońsk, Miejscowość: Gąsocin
Category assortment
Other
Electrical and electronic devices
Lighting and accessories
Video equipment
Metals
Telecommunications equipment and accessories
Construction supervision and other construction services
Other construction and renovation works
Landscaping services
Technical building installation services
Dismantling services
Road and railroad services
Dredging and regulation of water bodies and watercourses
Design services
Finishing and renovation works
Electrical and electronic devices
Lighting and accessories
Video equipment
Metals
Telecommunications equipment and accessories
Construction supervision and other construction services
Other construction and renovation works
Landscaping services
Technical building installation services
Dismantling services
Road and railroad services
Dredging and regulation of water bodies and watercourses
Design services
Finishing and renovation works
Buyer details
Polskie Koleje Państwowe S.A.
Aleje Jerozolimskie 142A
02-305 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Kraj: Polska
NIP: 5250000251
Aleje Jerozolimskie 142A
02-305 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Kraj: Polska
NIP: 5250000251