Działania informacyjno – promocyjne w ramach projektu pn. „Budowa Muzeum Błogosławionego Księdza Jerzego Popiełuszki” dofinansowanego przez UE
Notice description
4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Działania informacyjno – promocyjne w ramach projektu „Budowa Muzeum Błogosławionego Księdza Jerzego Popiełuszki realizowanego przez Muzeum Podlaskie w Białymstoku, dofinansowanego przez UE.
Opis zadania zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie FENX.07.01-IP.04-0005/24 Budowa Muzeum Błogosławionego Księdza Jerzego Popiełuszki – Zadanie nr 4:
W ramach zadania prowadzone będą działania informacyjno-promocyjne. Zakłada się prowadzenie aktywnej promocji od momentu rozpoczęcia realizacji Projektu do jego zakończenia. Szeroka kampania informacyjna pozwoli na dotarcie z ofertą Muzeum do jak najszerszego grona odbiorców. Zaplanowano wykorzystanie w szczególności następujących narzędzi:
1. Przygotowanie na podstawie systemu identyfikacji wizualnej, projektów wielko i małoformatowych, materiałów promocyjnych itp.
2. Przygotowanie folderów i innych druków muzealnych.
3. Banery w terenie 5x.
4. Banery w mieście 2x.
5. Reklama w mediach (radio i telewizja, w tym przynajmniej jedno o zasięgu ogólnopolskim).
6. Reklama w prasie
7. Reklama w Internecie i portalach społecznościowych.
8. Przygotowanie filmików reklamowych.
9. Przygotowanie materiałów reklamowych (m.in. ścianka reklamowa, rollupy, namiot z oznaczeniem projektowym i in.).
10. Tablice informacyjne.
11. Przygotowanie przewodnika wirtualnego.
12. Konferencje prasowe.
Uwzględniając wytyczne FEniKS zaplanowano także upowszechnianie informacji o współfinansowaniu Projektu ze środków UE (w tym tablice informacyjne informujące o realizacji Projektu). Zadanie będzie obejmowało następujące działania: wszczęcie postępowania przetargowego, rozstrzygnięcie postępowania i wybór wykonawcy/wykonawców, podpisanie umowy z wykonawcą/wykonawcami oraz odbiór przedmiotu zamówienia.
4.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
Przygotowanie, zaprojektowanie, realizacja i dostarczenie Zamawiającemu wskazanych poniżej produktów, materiałów i narzędzi promocyjnych w ramach zadania pn. „Działania informacyjno-promocyjne w Projekcie pn. „Budowa Muzeum Błogosławionego Księdza Jerzego Popiełuszki, dofinansowanego przez UE”.
1. Tablica informacyjna i tablica pamiątkowa - produkcja i montaż,
2. Reklama w mediach, audycje telewizyjne - produkcja i emisja,
3. Materiały prasowe 2 artykuły - przygotowanie i publikacja,
4. Reklama w mediach, audycje radiowe – produkcja i emisja,
5. Konferencje prasowe 2 szt. – transmisje on-line, transmisja i archiwizacja materiału,
6. Banery reklamowe 7 szt. projekt, druk i wynajem powierzchni, umieszczenie/montaż.,
7. Foldery i druki muzealne 2500 szt. opracowanie, zaprojektowanie i druk,
8. Reklama w Internecie, w tym na portalach społecznościowych przygotowanie i wykupienie reklamy,
9. Ekwipunek promocyjny, Ścianka reklamowa 2 szt. projekt, wykonanie i dostawa,
10. Roll–up 10 szt. projekt, wykonanie i dostawa,
11. Artykuły promocyjne, notesy 500 szt., projekt, wykonanie i dostawa,
12. Artykuły promocyjne, teczki 500 szt., projekt, wykonanie i dostawa,
13. Artykuły promocyjne, ołówki 1000 szt., projekt, wykonanie i dostawa,
14. Artykuły promocyjne, długopisy 1000 szt., projekt, wykonanie i dostawa,
15. Artykuły promocyjne, torby papierowe 500 szt. projekt, wykonanie i dostawa,
16. Wirtualny przewodnik po projekcie Muzeum Błogosławionego Księdza Jerzego Popiełuszki projekt i realizacja.
Wykonawca we własnym zakresie wykona projekty (nie dotyczy pkt. 1.) wyżej wskazanych materiałów i produkcji w oparciu o System identyfikacji wizualnej Projektu, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi promocji Programu Feniks
(https://www.feniks.gov.pl/strony/dowiedz-sie-wiecej-o-programie/promocja-programu/#Podr%C4%99cznik%20informacji%20i%20promocji )
Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta Funduszy Europejskich na lata 2021-2027 w zakresie informacji i promocji
(https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/149036/podrecznik_marzec.pdf )
Strategia komunikacji Funduszy Europejskich na lata 2021-2017
(https://www.feniks.gov.pl/media/138311/publikacja_SK_FE_final.pdf )
Strategia Komunikacji Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko
(https://www.feniks.gov.pl/media/145059/Strategia-komunikacji-FEnIKS.pdf )
Księgą Tożsamości Wizualnej marki Fundusze Europejskie 2021-2017
(https://www.feniks.gov.pl/media/128895/ksiega_marki_FE_styczen_2024.pdf )
Kartą wizualizacji programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko
(https://www.feniks.gov.pl/media/129889/karta_wizualizacji_fe_na_Infrastrukture_klimat_srodowisko.pdf ) i przekaże je do akceptacji Zamawiającego.
Wykonawca dostarczy na swój koszt wszystkie materiały do siedziby Zamawiającego pod wskazany przez niego adres.
4.3. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.2 SWZ został szczegółowo określony w Załączniku Nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Opis zadania zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie FENX.07.01-IP.04-0005/24 Budowa Muzeum Błogosławionego Księdza Jerzego Popiełuszki – Zadanie nr 4:
W ramach zadania prowadzone będą działania informacyjno-promocyjne. Zakłada się prowadzenie aktywnej promocji od momentu rozpoczęcia realizacji Projektu do jego zakończenia. Szeroka kampania informacyjna pozwoli na dotarcie z ofertą Muzeum do jak najszerszego grona odbiorców. Zaplanowano wykorzystanie w szczególności następujących narzędzi:
1. Przygotowanie na podstawie systemu identyfikacji wizualnej, projektów wielko i małoformatowych, materiałów promocyjnych itp.
2. Przygotowanie folderów i innych druków muzealnych.
3. Banery w terenie 5x.
4. Banery w mieście 2x.
5. Reklama w mediach (radio i telewizja, w tym przynajmniej jedno o zasięgu ogólnopolskim).
6. Reklama w prasie
7. Reklama w Internecie i portalach społecznościowych.
8. Przygotowanie filmików reklamowych.
9. Przygotowanie materiałów reklamowych (m.in. ścianka reklamowa, rollupy, namiot z oznaczeniem projektowym i in.).
10. Tablice informacyjne.
11. Przygotowanie przewodnika wirtualnego.
12. Konferencje prasowe.
Uwzględniając wytyczne FEniKS zaplanowano także upowszechnianie informacji o współfinansowaniu Projektu ze środków UE (w tym tablice informacyjne informujące o realizacji Projektu). Zadanie będzie obejmowało następujące działania: wszczęcie postępowania przetargowego, rozstrzygnięcie postępowania i wybór wykonawcy/wykonawców, podpisanie umowy z wykonawcą/wykonawcami oraz odbiór przedmiotu zamówienia.
4.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
Przygotowanie, zaprojektowanie, realizacja i dostarczenie Zamawiającemu wskazanych poniżej produktów, materiałów i narzędzi promocyjnych w ramach zadania pn. „Działania informacyjno-promocyjne w Projekcie pn. „Budowa Muzeum Błogosławionego Księdza Jerzego Popiełuszki, dofinansowanego przez UE”.
1. Tablica informacyjna i tablica pamiątkowa - produkcja i montaż,
2. Reklama w mediach, audycje telewizyjne - produkcja i emisja,
3. Materiały prasowe 2 artykuły - przygotowanie i publikacja,
4. Reklama w mediach, audycje radiowe – produkcja i emisja,
5. Konferencje prasowe 2 szt. – transmisje on-line, transmisja i archiwizacja materiału,
6. Banery reklamowe 7 szt. projekt, druk i wynajem powierzchni, umieszczenie/montaż.,
7. Foldery i druki muzealne 2500 szt. opracowanie, zaprojektowanie i druk,
8. Reklama w Internecie, w tym na portalach społecznościowych przygotowanie i wykupienie reklamy,
9. Ekwipunek promocyjny, Ścianka reklamowa 2 szt. projekt, wykonanie i dostawa,
10. Roll–up 10 szt. projekt, wykonanie i dostawa,
11. Artykuły promocyjne, notesy 500 szt., projekt, wykonanie i dostawa,
12. Artykuły promocyjne, teczki 500 szt., projekt, wykonanie i dostawa,
13. Artykuły promocyjne, ołówki 1000 szt., projekt, wykonanie i dostawa,
14. Artykuły promocyjne, długopisy 1000 szt., projekt, wykonanie i dostawa,
15. Artykuły promocyjne, torby papierowe 500 szt. projekt, wykonanie i dostawa,
16. Wirtualny przewodnik po projekcie Muzeum Błogosławionego Księdza Jerzego Popiełuszki projekt i realizacja.
Wykonawca we własnym zakresie wykona projekty (nie dotyczy pkt. 1.) wyżej wskazanych materiałów i produkcji w oparciu o System identyfikacji wizualnej Projektu, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi promocji Programu Feniks
(https://www.feniks.gov.pl/strony/dowiedz-sie-wiecej-o-programie/promocja-programu/#Podr%C4%99cznik%20informacji%20i%20promocji )
Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta Funduszy Europejskich na lata 2021-2027 w zakresie informacji i promocji
(https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/149036/podrecznik_marzec.pdf )
Strategia komunikacji Funduszy Europejskich na lata 2021-2017
(https://www.feniks.gov.pl/media/138311/publikacja_SK_FE_final.pdf )
Strategia Komunikacji Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko
(https://www.feniks.gov.pl/media/145059/Strategia-komunikacji-FEnIKS.pdf )
Księgą Tożsamości Wizualnej marki Fundusze Europejskie 2021-2017
(https://www.feniks.gov.pl/media/128895/ksiega_marki_FE_styczen_2024.pdf )
Kartą wizualizacji programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko
(https://www.feniks.gov.pl/media/129889/karta_wizualizacji_fe_na_Infrastrukture_klimat_srodowisko.pdf ) i przekaże je do akceptacji Zamawiającego.
Wykonawca dostarczy na swój koszt wszystkie materiały do siedziby Zamawiającego pod wskazany przez niego adres.
4.3. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.2 SWZ został szczegółowo określony w Załączniku Nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Time limit for receipt of tenders
2025-08-18 08:00:00.0
Location
Rynek Kościuszki 10
15-426 Białystok
Województwo: podlaskie
Polska
15-426 Białystok
Województwo: podlaskie
Polska
Category assortment
Recording and presentation equipment, its maintenance and repair
Marketing and PR services
Printing services
Marketing and PR services
Printing services
Buyer details
MUZEUM PODLASKIE W BIAŁYMSTOKU
Rynek Kościuszki 10
15-426 Białystok
Województwo: podlaskie
Polska
Rynek Kościuszki 10
15-426 Białystok
Województwo: podlaskie
Polska