Stanowisko do pakowania

Opis zapytania

Powstaje w kontekście projektu:
FESL.10.03-IP.01-04A0/23 - Wdrożenie innowacyjnego gniazda ekologicznego wykorzystywanego w procesach produkcyjnych

Ogłoszeniodawcą jest: QUANTUS CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
44-100 Gliwice, Pl. Piłsudskiego 2/1, NIP: 6312663877
która działa na rzecz Zamawiającego:
ZYGMUNT J. GŁUCHOWSKI s.c. Zygmunt Głuchowski i Helena Głuchowska KOOPERACJA
PRZEMYSŁOWO-HANDLOWA
44-164 Gliwice, ul. Łódzka 32
NIP: 631-10-78-935, REGON 272284558

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie ZAPYTANIE OFERTOWE, na zasadach określonych w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 na rzecz projektu o numerze: FESL.10.03-IP.01-04A0/23, pt. „Wdrożenie innowacyjnego gniazda ekologicznego wykorzystywanego w procesach produkcyjnych”.
Nazwa Programu: Program Fundusze Europejskie dla Śląskiego na lata 2021-2027
Priorytet 10. Fundusze Europejskie na transformację
Działanie 10.03 Wsparcie MŚP na rzecz transformacji

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż STANOWISKA DO PAKOWANIA wg specyfikacji określonej poniżej.
Przedmiot Umowy dostarczony do Zamawiającego musi być nowy, nieużywany oraz wolny od wad fizycznych i prawnych.
Stanowisko ma być gotowe i sprawne do użytkowania bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego
W skład stanowiska wchodzą następujące elementy o określonych parametrach:
1) Stół do pakowania paczek:
Długość 2000 - 2200 mm
Szerokość 800 – 900 mm
Blat pełny z blachy stalowej / aluminiowej
Obciążenie minimum 150 kg
Regulowane nóżki umożliwiające wypoziomowanie stołu
Wyposażony w:
- Stalową półkę górną dzieloną (przegródki + płaska powierzchnia) dostosowaną do szerokości stołu
- Stalową półkę przednią o głębokości 200 – 300 mm oraz długości dostosowanej do stołu
- Ucinarkę do cięcia folii lub papieru o długości 1700 – 2000 mm, przykręcaną do konstrukcji stołu,
wyposażoną w ostrze oraz system docisku,􀀀
- Uchwyt z dwoma komorami na worki na odpady
- Stalową półkę boczną o nośności minimum 50 kg i wymiarach 750 – 900 x 50 – 65 mm
- Oświetlenie LED o długości dostosowanej do stołu
- Podblatowy uchwyt na folię
2) Pomocniczy stół do pakowania paczek
Obciążenie minimum 150 kg
Długość 800 – 1200 mm
Szerokość 800 – 1200 mm
Blat pełny metalowy
3) Specjalistyczny taboret magazynowy – obrotowy z regulowaną wysokością
Zakres dostawy obejmuje ponadto:
- transport;
- opakowanie na czas transportu;
- montaż i instalację w siedzibie Zamawiającego

W ramach zielonych zamówień Zamawiający przyzna dodatkowe punkty Oferentom stosującym proekologiczne rozwiązania w procesie realizacji zamówienia. Dodatkowe punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia z opisem przedmiotowych proekologicznych rozwiązań.

Okres gwarancji - 24 miesiące od daty dostarczenia (protokół odbioru)
Planowany termin podpisania umowy: do 30.09.2025
Planowany termin realizacji: do 30.11.2025

MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
1. Oferty należy składać poprzez portal Baza Konkurencyjności.
2. Ocena ofert nastąpi w terminie do 14 dni roboczych od zakończenia postępowania ofertowego.
Wyniki zapytania ofertowego zostaną ogłoszone na bazie konkurencyjności w okresie do 7 dni roboczych od terminu oceny ofert.
Moment publikacji wyników zapytania może zostać opóźniony jeśli zaistnieje potrzeba wezwania któregoś z Oferentów do uzupełnienia lub wyjaśnienia złożonej Oferty.
3. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. O terminowym złożeniu oferty decyduje data złożenia oferty za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności.

OCENA OFERT
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta wykonawcy, która zdobędzie łącznie najwięcej punktów zgodnie z punktacją wskazaną w zapytaniu ofertowym i złoży pełny zakres wymaganej dokumentacji obejmującej wszystkie określone w zapytaniu załączniki
2. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na poszczególne części zamówienia wskazane w zapytaniu).
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. Koszty przygotowania oferty obciążają Oferenta.
6. Oferta powinna być przygotowana wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 (formularz ofertowy). Dokumenty muszą zostać podpisane i przesłane w formie nieedytowalnej (np. pdf). Dokumenty w formacie edytowalnym np. WORD, EXCEL nie będą rozpatrywane.
W przypadku Wykonawców, którzy we wskazanym terminie złożyli oferty, ale nie zawierają one wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone dokumenty i oświadczenia są niekompletne, zawierają błędy lub budzą uzasadnione wątpliwości, Zamawiający wezwie do złożenia brakujących dokumentów lub oświadczeń, ich uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Niedotrzymanie przez Wykonawcę wskazanego przez Zamawiającego terminu będzie skutkować odrzuceniem oferty. Uzupełnieniom, poprawie lub wyjaśnieniom podlegają jedynie braki lub błędy o charakterze formalnym. Nie dopuszcza się możliwości zmiany warunków złożonej oferty.
7.Oferta musi być wystawiona w walucie polskiej PLN.
8.Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do jej reprezentowania i sporządzona w języku polskim.

Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z treścią niniejszego zapytania ofertowego, sposobem przygotowania i złożenia ofert, kierując swoje pytania do Zamawiającego poprzez Bazę Konkurencyjności. Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z prowadzonym postępowaniem.
Pytania w formie pisemnej ( publikowane na Bazie Konkurencyjności) prosimy zadawać maksymalnie do godzin. 12:00 ostatniego dnia składania ofert.

Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji między zamawiającym a wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą Bazy Konkurencyjności. W przypadku braku możliwości złożenia dokumentacji /pytań poprzez Bazę Konkurencyjności (np. brak możliwości dodania danego formatu pliku, zablokowana możliwość dodania dokumentów dodatkowych / uzupełnień, itp. - tj. ograniczenia techniczne wynikające z działania Bazy Konkurencyjności) komunikacja może wystąpić drogą e-mailową na adres: dofinansowania@zjg.com.pl

Jeżeli w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, wskazano nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Ewentualne operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. To samo dotyczy sytuacji, gdy przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia.
Jeżeli w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia został określony sposób postępowania użytkownika i/lub realizacji określonej funkcjonalności należy traktować go wyłącznie poglądowo. Opis ma na celu określenie pożądanego efektu końcowego.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: gliwicki, Gmina: Sośnicowice, Miejscowość: Sośnicowice

Złóż ofertę

Termin składania ofert

Thu Aug 07 21:59:59 GMT 2025

Lokalizacja

Kraj: Polska, Województwo: śląskie, Powiat: gliwicki, Gmina: Sośnicowice, Miejscowość: Sośnicowice

Kategoria asortymentowa

Inne

Dane nabywcy

QUANTUS CONSULTING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Pl. Piłsudskiego 2/1
44-100 Gliwice
Województwo: śląskie
Kraj: Polska
NIP: 6312663877

Dane kontaktowe