Zakup środków trwałych wraz z elementami wyposażenia na potrzeby projektu realizowanego ramach Programu HoReCa pn. „Zwiększenie konkurencyjności i odporności przedsiębiorstwa poprzez rozszerzenie i dywersyfikację świadczonych usług gastronomicznych na terenie województwa podkarpackiego”
Notice description
Powstaje w kontekście projektu:
KPOD.01.03-IW.01-3698/00 - „Zwiększenie konkurencyjności i odporności przedsiębiorstwa poprzez rozszerzenie i dywersyfikację świadczonych usług gastronomicznych na terenie województwa podkarpackiego. ”
Część 1
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup środków trwałych wraz z elementami wyposażenia, tj. specjalistycznej przyczepy gastronomicznej oraz paneli fotowoltaicznych do oświetlenia i podgrzewania wody w w/w przyczepie na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn. „Zwiększenie konkurencyjności i odporności przedsiębiorstwa poprzez rozszerzenie i dywersyfikację świadczonych usług gastronomicznych na terenie województwa podkarpackiego” realizowanego na podstawie Umowy nr KPOD.01.03-IW.01-3698/24 z dnia 30.01.2025 r.
2. Zakres zamówienia został podzielony na 2 części i obejmuje:
Część 1 – Zakup przyczepy gastronomicznej wraz z wyposażeniem,
Minimalne wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w tabelach dokumentu Zapytanie ofertowe (ust 2. pkt 2.2). Wykonawca w złożonej ofercie zobowiązany jest zaproponować urządzenia o parametrach wskazanych przez Zamawiającego; może zaproponować urządzenia o parametrach wyższych, lecz nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego.
3. Oferowana przyczepa gastronomiczna wraz z wymienionym wyposażeniem oraz panele fotowoltaiczne do przyczepy gastronomicznej powinny być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), kompletne zarówno pod względem jakości, jak i funkcjonalności, sprawny, wolny od wad materiałowych i konstrukcyjnych oraz nie mogą być przedmiotem praw ani zobowiązań osób trzecich.
4. Przedmiot zamówienia musi posiadać: dokument gwarancji, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa przy tego typu środkach trwałych (w tym m.in.: dokument potwierdzający zgodność oferowanej przyczepy z obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa zdrowotnego i higienicznego, świadectwo homologacji umożliwiające rejestrację przyczepy) oraz powinny być wyposażone we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do instalacji, uruchomienia i pracy u Zamawiającego.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: podkarpackie, Powiat: stalowowolski, Gmina: Stalowa Wola, Miejscowość: Stalowa Wola
Część 2
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup środków trwałych wraz z elementami wyposażenia, tj. specjalistycznej przyczepy gastronomicznej oraz paneli fotowoltaicznych do oświetlenia i podgrzewania wody w w/w przyczepie na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn. „Zwiększenie konkurencyjności i odporności przedsiębiorstwa poprzez rozszerzenie i dywersyfikację świadczonych usług gastronomicznych na terenie województwa podkarpackiego” realizowanego na podstawie Umowy nr KPOD.01.03-IW.01-3698/24 z dnia 30.01.2025 r.
2. Zakres zamówienia został podzielony na 2 części i obejmuje:
Część 2 - Zakup odnawialnych źródeł energii - paneli fotowoltaicznych do oświetlenia
i podgrzewania wody wraz z niezbędnym osprzętem.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w tabelach dokumentu Zapytanie ofertowe (ust 2. pkt 2.2). Wykonawca w złożonej ofercie zobowiązany jest zaproponować urządzenia o parametrach wskazanych przez Zamawiającego; może zaproponować urządzenia o parametrach wyższych, lecz nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego.
3. Oferowane panele fotowoltaiczne do przyczepy gastronomicznej powinny być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), kompletne zarówno pod względem jakości, jak i funkcjonalności, sprawny, wolny od wad materiałowych i konstrukcyjnych oraz nie mogą być przedmiotem praw ani zobowiązań osób trzecich.
4. Przedmiot zamówienia musi posiadać: dokument gwarancji, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa przy tego typu środkach trwałych oraz powinny być wyposażone we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do instalacji, uruchomienia i pracy u Zamawiającego.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: podkarpackie, Powiat: stalowowolski, Gmina: Stalowa Wola, Miejscowość: Stalowa Wola
KPOD.01.03-IW.01-3698/00 - „Zwiększenie konkurencyjności i odporności przedsiębiorstwa poprzez rozszerzenie i dywersyfikację świadczonych usług gastronomicznych na terenie województwa podkarpackiego. ”
Część 1
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup środków trwałych wraz z elementami wyposażenia, tj. specjalistycznej przyczepy gastronomicznej oraz paneli fotowoltaicznych do oświetlenia i podgrzewania wody w w/w przyczepie na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn. „Zwiększenie konkurencyjności i odporności przedsiębiorstwa poprzez rozszerzenie i dywersyfikację świadczonych usług gastronomicznych na terenie województwa podkarpackiego” realizowanego na podstawie Umowy nr KPOD.01.03-IW.01-3698/24 z dnia 30.01.2025 r.
2. Zakres zamówienia został podzielony na 2 części i obejmuje:
Część 1 – Zakup przyczepy gastronomicznej wraz z wyposażeniem,
Minimalne wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w tabelach dokumentu Zapytanie ofertowe (ust 2. pkt 2.2). Wykonawca w złożonej ofercie zobowiązany jest zaproponować urządzenia o parametrach wskazanych przez Zamawiającego; może zaproponować urządzenia o parametrach wyższych, lecz nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego.
3. Oferowana przyczepa gastronomiczna wraz z wymienionym wyposażeniem oraz panele fotowoltaiczne do przyczepy gastronomicznej powinny być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), kompletne zarówno pod względem jakości, jak i funkcjonalności, sprawny, wolny od wad materiałowych i konstrukcyjnych oraz nie mogą być przedmiotem praw ani zobowiązań osób trzecich.
4. Przedmiot zamówienia musi posiadać: dokument gwarancji, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa przy tego typu środkach trwałych (w tym m.in.: dokument potwierdzający zgodność oferowanej przyczepy z obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa zdrowotnego i higienicznego, świadectwo homologacji umożliwiające rejestrację przyczepy) oraz powinny być wyposażone we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do instalacji, uruchomienia i pracy u Zamawiającego.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: podkarpackie, Powiat: stalowowolski, Gmina: Stalowa Wola, Miejscowość: Stalowa Wola
Część 2
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup środków trwałych wraz z elementami wyposażenia, tj. specjalistycznej przyczepy gastronomicznej oraz paneli fotowoltaicznych do oświetlenia i podgrzewania wody w w/w przyczepie na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn. „Zwiększenie konkurencyjności i odporności przedsiębiorstwa poprzez rozszerzenie i dywersyfikację świadczonych usług gastronomicznych na terenie województwa podkarpackiego” realizowanego na podstawie Umowy nr KPOD.01.03-IW.01-3698/24 z dnia 30.01.2025 r.
2. Zakres zamówienia został podzielony na 2 części i obejmuje:
Część 2 - Zakup odnawialnych źródeł energii - paneli fotowoltaicznych do oświetlenia
i podgrzewania wody wraz z niezbędnym osprzętem.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w tabelach dokumentu Zapytanie ofertowe (ust 2. pkt 2.2). Wykonawca w złożonej ofercie zobowiązany jest zaproponować urządzenia o parametrach wskazanych przez Zamawiającego; może zaproponować urządzenia o parametrach wyższych, lecz nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego.
3. Oferowane panele fotowoltaiczne do przyczepy gastronomicznej powinny być fabrycznie nowe (bez śladów użytkowania), kompletne zarówno pod względem jakości, jak i funkcjonalności, sprawny, wolny od wad materiałowych i konstrukcyjnych oraz nie mogą być przedmiotem praw ani zobowiązań osób trzecich.
4. Przedmiot zamówienia musi posiadać: dokument gwarancji, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa przy tego typu środkach trwałych oraz powinny być wyposażone we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do instalacji, uruchomienia i pracy u Zamawiającego.
Miejsce realizacji
Kraj: Polska, Województwo: podkarpackie, Powiat: stalowowolski, Gmina: Stalowa Wola, Miejscowość: Stalowa Wola
Time limit for receipt of tenders
2025-08-04 21:59:59.0
Location
Kraj: Polska, Województwo: podkarpackie, Powiat: stalowowolski, Gmina: Stalowa Wola, Miejscowość: Stalowa Wola
Category assortment
Electrical power equipment
Utility machinery, equipment and parts
Furniture
Technical building installation services
Utility machinery, equipment and parts
Furniture
Technical building installation services
Buyer details
"MP CAFFE" PAWEŁ SZMIDKA, MARIUSZ POLAK S.C.
Handlowa 5
37-450 Stalowa Wola
Województwo: podkarpackie
Kraj: Polska
NIP: 8652568707
Handlowa 5
37-450 Stalowa Wola
Województwo: podkarpackie
Kraj: Polska
NIP: 8652568707