KAPTURY FOLIOWE / OCHRONNE DO ZAKRYWANIA PALET DLA BRICOMARCHE
Notice description
Nazwa: OFERTA CENOWA
Opis: Prośba o przedstawienie oferty cenowej na usługę w Załączniku nr 1 _kaptury_ochronne
Ilość: 1 [komplet]
Opis i specyfikacja:
ZAPYTANIE OFERTOWE
Kaptury ochronne na palety dla
sklepów Bricomarche
Swadzim 08.07.2025
1
Wstęp
Grupa Muszkieterów jest
największą siecią sklepów w Polsce, działającą w formule franczyzowej,
zrzeszającą niezależnych przedsiębiorców w dwóch kategoriach: supermarketów
spożywczych pod szyldem Intermarche oraz sklepów "dom i ogród" pod
szyldem Bricomarche.
Na terenie Polski Grupa
Muszkieterów posiada łącznie 405 sklepy, w tym 186 Intermarche oraz 219 Bricomarche,
trzy centra logistyczne zlokalizowane w Swadzimiu, Mysłowicach oraz Sosnowcu,
sześć składów budowlanych oraz 73 stacje paliw działające przy wybranych
sklepach.
Centrala Grupy Muszkieterów
mieści się w Swadzimiu, k. Poznania, gdzie zlokalizowane są siedziby tzw.
spółek centralnych, odpowiedzialnych za koordynację i wsparcie działalności
spółek prawa handlowego prowadzących sklepy Intermarche oraz Bricomarche.
https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/
2
Informacje
dotyczące przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego
zapytania ofertowego jest wybór dostawcy kapturów
ochronnych na palety, które będą wykorzystywane do zabezpieczania towarów
składowanych na zewnątrz w sklepach budowlanych Bricomarche. Produkt ma na celu
ograniczenie strat wynikających z uszkodzeń towarów.
2.
Zamawiający:
„ITM POLSKA” sp. z o.o.,
Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne
3.
„ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu, zwana dalej
„Zamawiającym”, jest spółką odpowiedzialną za zarządzanie procesem rozwoju
sieci supermarketów Intermarche i supermarketów Bricomarche.
4.
Niniejszy dokument jest przeznaczony dla firm, które zostały
zaproszone do udziału w postępowaniu ofertowym i pozostaje własnością
Zamawiającego. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie tego dokumentu, wraz z
zawartymi w nim informacjami, w całości lub w części, w dowolnej formie, wymaga
uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający posiada prawo do żądania
zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu w każdym momencie.
3
Zastrzeżenia
1. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem
zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.
2. Do niniejszego zapytania nie mają
zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień
Publicznych.
3. Odpowiedź oferenta na zapytanie ofertowe
nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej
części, ponadto treść art. 68(2) Kodeksu cywilnego nie ma zastosowania, dopóki
nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli.
4. Do
przyjęcia oferty nie mają zastosowania ogólne przepisy prawa dotyczące
milczącego przyjęcia oferty, co oznacza konieczność potwierdzenia Zamawiającego
w formie co najmniej dokumentowej.
5. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest
podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego lub
innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z
podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert. W szczególności
niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i n. KC.
6.
Akceptacja odpowiedzi Oferenta na
zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki „ITM Polska” w
stosunku do potencjalnego Oferenta, dopóki nie zostanie podpisana umowa
handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki „ITM Polska” zawarciu
umowy w trybie ofertowym;
7.
„ITM Polska” zastrzega sobie prawo do
wycofania zapytania w dowolnym czasie.
8.
„ITM Polska” zastrzega sobie prawo do
wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług objętych niniejszym zapytaniem;
9. Ostatecznie oferta musi być podpisana
przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku
podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć
pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji, w języku
polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf oraz excel należy załączyć do
postępowania na Platformie Zakupowej Open Nexus.
10.
Propozycja
finansowa musi być zgodna z przedstawionymi tabelami cenowymi, przy czym
przyjmuje się, że oferenci mogą przedstawić dodatkowe informacje, które uznają za
niezbędne do zrozumienia ich ofert.
11. Przedstawiona
oferta musi zawierać wszystkie elementy pod względem formy i treści wyszczególnione
w zapytaniu ofertowym, nadawać się do przyjęcia bez konieczności składania kontroferty
przeciwnym przypadku Zamawiający
zastrzega sobie prawo do niezorganizowania spotkania w celu przedstawienia
oferty
12. Zamawiający zastrzega możliwość prowadzenia
rozmów z wybranymi oferentami.
13. Wydatki poniesione przez Oferenta w
związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw.
koszty przedstawienia oferty, wysłania produktów na testy do wybranych sklepów)
obciążają wyłącznie Oferenta.
4
Wymagania
dotyczące oferenta
1.
Oferta powinna być przygotowana na bazie
załącznika nr 1 tj.
2. „Załącznik nr 1_kaptury_ochronne” do
uzupełniania przez Oferenta w możliwie jak najszerszym zakresie.
3. Oferent powinien wykazywać wiedzę oraz
posiadanie doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a także
posiadać odpowiedni potencjał techniczny i wykonawczy.
4. Oferent zobowiązuje się do dostarczania asortymentu
określonego w zapytaniu ofertowym oraz zapewnienia gwarancji dla zakupionych produktów
5.
Oferent
potwierdza posiadanie certyfikatów jakościowych: ISO
9001, ISO 14001, REACH, RoHS lub inne potwierdzające jakość i zgodność z
normami UE oraz dokumentację potwierdzającą odporność na rozciąganie,
przebicie, warunki atmosferyczne.
6. Oferent
zobowiązany jest załączyć do oferty karty katalogowe produktów.
7.
Warunki
płatności
a.
jeśli
Zamawiający będzie miał dokonywać płatność termin płatności nie może być krótszy niż 30
dni (preferowane 45 dni) od daty dostarczenia oraz poprawnie wystawionej
faktury VAT. Dla nowo otwieranych placówek handlowych Zamawiającego
obligatoryjnie termin płatności obligatoryjnie 45 dni.
b.
Termin ważności oferty - minimum 60 dni
od akceptacji ostatecznej oferty.
8. Oferent
dostarczy na testy produkty wskazane w ofercie do kilku wybranych sklepów
Bricomarche na własny koszt.
5
Warunki
udziału w postępowaniu
1. Ostatecznym i decydującym dokumentem jest
wersja sporządzona w języku polskim, zgodnie z obowiązującym prawem polskim,
2. Oferent jest zobowiązany do złożenia
oświadczenia potwierdzającego posiadanie odpowiednich możliwości finansowych i
ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz zasobów (technicznych i
osobowych) niezbędnych do pomyślnego wykonania przedmiotu zamówienia.
3.
Wymagane
załączniki do oferty:
·
Załącznik
nr 1 - kaptury_ochronne;
·
Załącznik
nr 2 - Kwestionariusz Dostawcy,
·
aktualne
dokumenty rejestracyjne firmy: bieżący odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON
6
Specyfikacja
do oferty
Kaptury będą stosowane do ochrony palet z
towarami odpornymi na warunki atmosferyczne, takimi jak:
węgiel,
pellet,
płytki ceramiczne,
płyty gipsowo-kartonowe (G-K),
płyty OSB,
brykiet RUF,
inne towary budowlane i opałowe
przechowywane na zewnątrz.
Wykluczone są towary wrażliwe na
wilgoć, np. panele podłogowe.
Zamówienia mogą być składane indywidualnie
przez sklepy Bricomarche na warunkach ustalonych centralnie a w późniejszym czasie
może zaistnieć potrzeba zamawiania na magazyn centralny.
Przykładowe zapotrzebowanie dla 1 sklepu:
Towar
Wymiary palety (dł. x szer. x wys.)
[mm]
Ilość szt.
Uwagi
Płyty G-K (Knauf)
2600 x 1200 x 900
5–10
Gruba folia
Płyty OSB
2500 x 1250 x 1200
5–10
Możliwość zastosowania tego samego
kaptura co dla G-K
Płytki
1200 x 800 x 1000
50
Europaleta
Pellet
1200 x 1100 x 1650
30
—
Brykiet RUF
1200 x 800 x 1400
30
—
Proszę wskazać wyceny dla kilku różnych
wariantów wymiarowych, kolorystycznych.
7
Kryteria
oceny ofert
Przy
ocenie ofert usług będą brane pod uwagę wymienione poniżej kryteria:
1.
Cena
2.
Czas realizacji
3.
Jakość
4.
Możliwość przetestowania
8
Terminy
związane z postępowaniem
Lp.
Zdarzenie
Data
1.
Ostateczny termin składania ofert
(Oferty dostarczone po wskazanym powyżej
terminie nie będą rozpatrywane)
17.07.2025 godz. 14:00
2.
Ostateczny termin składania przez
Oferentów zapytań do zapytania ofertowego
11.07.2025 godz. 12:00
3.
Ostateczny termin udzielania odpowiedzi
na zapytania Oferentów dotyczące zapytania ofertowego
15.07.2025 godz. 15:00
4.
Wstępny termin spotkań z wybranymi Oferentami
w celu omówienia przedstawionych ofert – o ile zajdzie taka potrzeba
23-24.07.2025
5.
TESTY NA WYBRANYCH SKLEPACH
28.07.2028-18.08.2025
6.
Termin ostatecznej oceny ofert
29.08.2025
9
Miejsce
składania ofert oraz pytania do treści zapytania ofertowego
1.
Oferent jest zobowiązany do przekazania
oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus
2.
W przypadku pytań:
a. merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w
prawym dolnym rogu formularza Platformy Zakupowej Open Nexus "Wyślij wiadomość”
b.
pytania
związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta
Platformy Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
3.
Wiadomości z Platformy Zakupowej mają
charakter informacyjny.
10
Załączniki
1.
Załącznik
nr 1 - kaptury_ochronne
2.
Załącznik 2– Kwestionariusz Dostawcy
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Proszę potwierdzić warunki płatności:
Termin płatności – minimum 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT )
Kwestionariusz (Proszę o wypełnienie załączonego kwestionariusza: "KWESTIONARIUSZ DOSTAWCY")
Termin ważności oferty (Termin związania ofertą wynosi 120 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. zastrzegamy sobie możliwość wnioskowania o przedłużenie terminu związania ofertą o kolejne 30 dni.
Proszę o potwierdzenie.)
Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: (Aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON.
Proszę o załączenie.)
Sprawozdanie finansowe za ostatni rok (Sprawozdanie finansowe za ostatni rok.
Proszę o załączenie.)
Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US (Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US.
Proszę je załączyć.)
Informacje o firmie: (a. Nazwa firmy,
b. Adres siedziby,
c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty.
Proszę podać powyższe dane.)
Inne dokumenty (załączniki) (Proszę opcjonalnie załączyć inne dokumenty, które nie są wymienione powyżej.)
Gwarancja (Czas trwania gwarancji)
Czas realizacji (od momentu zlecenia) (Proszę o podanie informacji w dniach kalendarzowych.)
Certyfikaty jakościowe (4. Oferent potwierdza posiadanie certyfikatów jakościowych: ISO 9001, ISO 14001, REACH, RoHS lub inne potwierdzające jakość i zgodność z normami UE oraz dokumentację potwierdzającą odporność na rozciąganie, przebicie, warunki atmosferyczne)
Referencje (Prośba o przedstawienie referencji )
TESTY (dostarczenie na testy produktówwskazanych w ofercie na wybrane sklepy)
Opis: Prośba o przedstawienie oferty cenowej na usługę w Załączniku nr 1 _kaptury_ochronne
Ilość: 1 [komplet]
Opis i specyfikacja:
ZAPYTANIE OFERTOWE
Kaptury ochronne na palety dla
sklepów Bricomarche
Swadzim 08.07.2025
1
Wstęp
Grupa Muszkieterów jest
największą siecią sklepów w Polsce, działającą w formule franczyzowej,
zrzeszającą niezależnych przedsiębiorców w dwóch kategoriach: supermarketów
spożywczych pod szyldem Intermarche oraz sklepów "dom i ogród" pod
szyldem Bricomarche.
Na terenie Polski Grupa
Muszkieterów posiada łącznie 405 sklepy, w tym 186 Intermarche oraz 219 Bricomarche,
trzy centra logistyczne zlokalizowane w Swadzimiu, Mysłowicach oraz Sosnowcu,
sześć składów budowlanych oraz 73 stacje paliw działające przy wybranych
sklepach.
Centrala Grupy Muszkieterów
mieści się w Swadzimiu, k. Poznania, gdzie zlokalizowane są siedziby tzw.
spółek centralnych, odpowiedzialnych za koordynację i wsparcie działalności
spółek prawa handlowego prowadzących sklepy Intermarche oraz Bricomarche.
https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/
2
Informacje
dotyczące przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego
zapytania ofertowego jest wybór dostawcy kapturów
ochronnych na palety, które będą wykorzystywane do zabezpieczania towarów
składowanych na zewnątrz w sklepach budowlanych Bricomarche. Produkt ma na celu
ograniczenie strat wynikających z uszkodzeń towarów.
2.
Zamawiający:
„ITM POLSKA” sp. z o.o.,
Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne
3.
„ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu, zwana dalej
„Zamawiającym”, jest spółką odpowiedzialną za zarządzanie procesem rozwoju
sieci supermarketów Intermarche i supermarketów Bricomarche.
4.
Niniejszy dokument jest przeznaczony dla firm, które zostały
zaproszone do udziału w postępowaniu ofertowym i pozostaje własnością
Zamawiającego. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie tego dokumentu, wraz z
zawartymi w nim informacjami, w całości lub w części, w dowolnej formie, wymaga
uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający posiada prawo do żądania
zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu w każdym momencie.
3
Zastrzeżenia
1. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem
zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.
2. Do niniejszego zapytania nie mają
zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień
Publicznych.
3. Odpowiedź oferenta na zapytanie ofertowe
nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej
części, ponadto treść art. 68(2) Kodeksu cywilnego nie ma zastosowania, dopóki
nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli.
4. Do
przyjęcia oferty nie mają zastosowania ogólne przepisy prawa dotyczące
milczącego przyjęcia oferty, co oznacza konieczność potwierdzenia Zamawiającego
w formie co najmniej dokumentowej.
5. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest
podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego lub
innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z
podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert. W szczególności
niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i n. KC.
6.
Akceptacja odpowiedzi Oferenta na
zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki „ITM Polska” w
stosunku do potencjalnego Oferenta, dopóki nie zostanie podpisana umowa
handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki „ITM Polska” zawarciu
umowy w trybie ofertowym;
7.
„ITM Polska” zastrzega sobie prawo do
wycofania zapytania w dowolnym czasie.
8.
„ITM Polska” zastrzega sobie prawo do
wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług objętych niniejszym zapytaniem;
9. Ostatecznie oferta musi być podpisana
przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku
podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć
pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji, w języku
polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf oraz excel należy załączyć do
postępowania na Platformie Zakupowej Open Nexus.
10.
Propozycja
finansowa musi być zgodna z przedstawionymi tabelami cenowymi, przy czym
przyjmuje się, że oferenci mogą przedstawić dodatkowe informacje, które uznają za
niezbędne do zrozumienia ich ofert.
11. Przedstawiona
oferta musi zawierać wszystkie elementy pod względem formy i treści wyszczególnione
w zapytaniu ofertowym, nadawać się do przyjęcia bez konieczności składania kontroferty
przeciwnym przypadku Zamawiający
zastrzega sobie prawo do niezorganizowania spotkania w celu przedstawienia
oferty
12. Zamawiający zastrzega możliwość prowadzenia
rozmów z wybranymi oferentami.
13. Wydatki poniesione przez Oferenta w
związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw.
koszty przedstawienia oferty, wysłania produktów na testy do wybranych sklepów)
obciążają wyłącznie Oferenta.
4
Wymagania
dotyczące oferenta
1.
Oferta powinna być przygotowana na bazie
załącznika nr 1 tj.
2. „Załącznik nr 1_kaptury_ochronne” do
uzupełniania przez Oferenta w możliwie jak najszerszym zakresie.
3. Oferent powinien wykazywać wiedzę oraz
posiadanie doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a także
posiadać odpowiedni potencjał techniczny i wykonawczy.
4. Oferent zobowiązuje się do dostarczania asortymentu
określonego w zapytaniu ofertowym oraz zapewnienia gwarancji dla zakupionych produktów
5.
Oferent
potwierdza posiadanie certyfikatów jakościowych: ISO
9001, ISO 14001, REACH, RoHS lub inne potwierdzające jakość i zgodność z
normami UE oraz dokumentację potwierdzającą odporność na rozciąganie,
przebicie, warunki atmosferyczne.
6. Oferent
zobowiązany jest załączyć do oferty karty katalogowe produktów.
7.
Warunki
płatności
a.
jeśli
Zamawiający będzie miał dokonywać płatność termin płatności nie może być krótszy niż 30
dni (preferowane 45 dni) od daty dostarczenia oraz poprawnie wystawionej
faktury VAT. Dla nowo otwieranych placówek handlowych Zamawiającego
obligatoryjnie termin płatności obligatoryjnie 45 dni.
b.
Termin ważności oferty - minimum 60 dni
od akceptacji ostatecznej oferty.
8. Oferent
dostarczy na testy produkty wskazane w ofercie do kilku wybranych sklepów
Bricomarche na własny koszt.
5
Warunki
udziału w postępowaniu
1. Ostatecznym i decydującym dokumentem jest
wersja sporządzona w języku polskim, zgodnie z obowiązującym prawem polskim,
2. Oferent jest zobowiązany do złożenia
oświadczenia potwierdzającego posiadanie odpowiednich możliwości finansowych i
ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz zasobów (technicznych i
osobowych) niezbędnych do pomyślnego wykonania przedmiotu zamówienia.
3.
Wymagane
załączniki do oferty:
·
Załącznik
nr 1 - kaptury_ochronne;
·
Załącznik
nr 2 - Kwestionariusz Dostawcy,
·
aktualne
dokumenty rejestracyjne firmy: bieżący odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON
6
Specyfikacja
do oferty
Kaptury będą stosowane do ochrony palet z
towarami odpornymi na warunki atmosferyczne, takimi jak:
węgiel,
pellet,
płytki ceramiczne,
płyty gipsowo-kartonowe (G-K),
płyty OSB,
brykiet RUF,
inne towary budowlane i opałowe
przechowywane na zewnątrz.
Wykluczone są towary wrażliwe na
wilgoć, np. panele podłogowe.
Zamówienia mogą być składane indywidualnie
przez sklepy Bricomarche na warunkach ustalonych centralnie a w późniejszym czasie
może zaistnieć potrzeba zamawiania na magazyn centralny.
Przykładowe zapotrzebowanie dla 1 sklepu:
Towar
Wymiary palety (dł. x szer. x wys.)
[mm]
Ilość szt.
Uwagi
Płyty G-K (Knauf)
2600 x 1200 x 900
5–10
Gruba folia
Płyty OSB
2500 x 1250 x 1200
5–10
Możliwość zastosowania tego samego
kaptura co dla G-K
Płytki
1200 x 800 x 1000
50
Europaleta
Pellet
1200 x 1100 x 1650
30
—
Brykiet RUF
1200 x 800 x 1400
30
—
Proszę wskazać wyceny dla kilku różnych
wariantów wymiarowych, kolorystycznych.
7
Kryteria
oceny ofert
Przy
ocenie ofert usług będą brane pod uwagę wymienione poniżej kryteria:
1.
Cena
2.
Czas realizacji
3.
Jakość
4.
Możliwość przetestowania
8
Terminy
związane z postępowaniem
Lp.
Zdarzenie
Data
1.
Ostateczny termin składania ofert
(Oferty dostarczone po wskazanym powyżej
terminie nie będą rozpatrywane)
17.07.2025 godz. 14:00
2.
Ostateczny termin składania przez
Oferentów zapytań do zapytania ofertowego
11.07.2025 godz. 12:00
3.
Ostateczny termin udzielania odpowiedzi
na zapytania Oferentów dotyczące zapytania ofertowego
15.07.2025 godz. 15:00
4.
Wstępny termin spotkań z wybranymi Oferentami
w celu omówienia przedstawionych ofert – o ile zajdzie taka potrzeba
23-24.07.2025
5.
TESTY NA WYBRANYCH SKLEPACH
28.07.2028-18.08.2025
6.
Termin ostatecznej oceny ofert
29.08.2025
9
Miejsce
składania ofert oraz pytania do treści zapytania ofertowego
1.
Oferent jest zobowiązany do przekazania
oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus
2.
W przypadku pytań:
a. merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w
prawym dolnym rogu formularza Platformy Zakupowej Open Nexus "Wyślij wiadomość”
b.
pytania
związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta
Platformy Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
3.
Wiadomości z Platformy Zakupowej mają
charakter informacyjny.
10
Załączniki
1.
Załącznik
nr 1 - kaptury_ochronne
2.
Załącznik 2– Kwestionariusz Dostawcy
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Proszę potwierdzić warunki płatności:
Termin płatności – minimum 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT )
Kwestionariusz (Proszę o wypełnienie załączonego kwestionariusza: "KWESTIONARIUSZ DOSTAWCY")
Termin ważności oferty (Termin związania ofertą wynosi 120 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. zastrzegamy sobie możliwość wnioskowania o przedłużenie terminu związania ofertą o kolejne 30 dni.
Proszę o potwierdzenie.)
Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: (Aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON.
Proszę o załączenie.)
Sprawozdanie finansowe za ostatni rok (Sprawozdanie finansowe za ostatni rok.
Proszę o załączenie.)
Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US (Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US.
Proszę je załączyć.)
Informacje o firmie: (a. Nazwa firmy,
b. Adres siedziby,
c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty.
Proszę podać powyższe dane.)
Inne dokumenty (załączniki) (Proszę opcjonalnie załączyć inne dokumenty, które nie są wymienione powyżej.)
Gwarancja (Czas trwania gwarancji)
Czas realizacji (od momentu zlecenia) (Proszę o podanie informacji w dniach kalendarzowych.)
Certyfikaty jakościowe (4. Oferent potwierdza posiadanie certyfikatów jakościowych: ISO 9001, ISO 14001, REACH, RoHS lub inne potwierdzające jakość i zgodność z normami UE oraz dokumentację potwierdzającą odporność na rozciąganie, przebicie, warunki atmosferyczne)
Referencje (Prośba o przedstawienie referencji )
TESTY (dostarczenie na testy produktówwskazanych w ofercie na wybrane sklepy)
Time limit for receipt of tenders
2025-07-17 12:00:00.0
Category assortment
No category
Buyer details
ITM Polska Sp. z o.o.