Remont pomieszczenia bufetu w Urzędzie Miasta Tychy przy al. Niepodległości
Notice description
Przedmiotem zamówienia są prace związane ze sporządzeniem dokumentacji projektowej oraz wykonaniem na jej podstawie remontu pomieszczenia po bufecie na parterze Urzędu Miasta Tychy przy al. Niepodległości 49. Remont polega na dostosowaniu zgodnie z przepisami pomieszczenia po bufecie na pomieszczenie biurowe.
Zakres Programu Funkcjonalno-Użytkowego obejmuje m. in.:
- opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami Prawa Budowlanego, w tym m. in. projekt techniczny, projekt wykonawczy i STWiOR,
- uzyskanie wszelkich potrzebnych zgód, pozwoleń, zgłoszeń,
- inwentaryzację pomieszczenia po zakończeniu robót budowlanych,
- malowanie ścian,
- wymianę sufitu kasetonowego,
- wymianę posadzki, cokołów oraz okładziny stopnia przy oknach,
- demontaż płytek ściennych,
- wykonanie nowego oświetlenia, w tym dobór oświetlenia zgodnie z normą i wykonanie badania natężenia,
- wykonanie podziału oświetlenia dla każdej lampy osobno,
- wykonanie oznaczenia pomieszczenia,
- usunięcie starej sieci internetowej,
- przesunięcie skrzynki z alarmem,
- wykonanie punktów elektryczno-logicznych,
- zakup wraz z konfiguracją switch’a,
- demontaż mebli i wyposażenia, obudowy słupa, daszku nad drzwiami od strony rowerowni, bojlera,
- demontaż drzwi zewnętrznych i samodomykacza wraz z zamurowaniem i uzupełnieniem elewacji,
- demontaż drzwi wewnętrznych w pomieszczeniu,
- zakorkowanie instalacji sanitarnej i wodnej, w tym wykonanie skrzynek rewizyjnych,
- wymiana drzwi wejściowych do pomieszczenia wraz z górnym naświetlem,
- rozbiórkę części ściany,
- przeniesienie sterowania klimatyzacją,
- wymianę skrzynek rewizyjnych,
- zakup wraz z montażem pętli indukcyjnej,
- wymianę koryta kablowego w pomieszczeniu ochrony,
- naprawę wentylacji,
- oklejenie okien i drzwi folią antywłamaniową,
- zaprojektowanie oraz wykonanie instalacji c.o. wraz z nowymi grzejnikami,
- likwidację licznika wewnętrznego wody wraz z częścią rur doprowadzającymi wodę – wykonanie skrzynek rewizyjnych,
- wymianę progu w drzwiach zewnętrznych,
- docieplenie dachu nad bufetem oraz kasą,
- naprawę luźnych elementów klinkieru na elewacji,
- odgrzybienie, uzupełnienie ubytków ścian i sufitów oraz malowanie wymiennikowni,
- zabezpieczenie przeciwpożarowo trzech przejść przez sufit i jednego przez ścianę,
- wywóz i utylizację gruzu.
Zaleca się, aby Każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsca planowanej inwestycji na etapie sporządzenia oferty celem sprawdzenia warunków panujących w terenie.
Program funkcjonalno – użytkowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
1. W przypadku wskazania w dokumentach zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych opisywanym.
2. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Wykonawca wykazuje równoważność przy użyciu dowolnych (wiarygodnych) środków. Niewykazanie równoważności skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
cd. z punktu 7.4
3) § 15 ust. 3 pkt a-d
W przypadkach wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1, strony ustalają nowe terminy wykonania przedmiotu umowy uwzględniające wpływ tych okoliczności na termin realizacji przedmiotu umowy, tj:
a) w odniesieniu do okoliczności określonych w ust. 1 lit. a – d oraz lit. h i lit. i termin może zostać zmieniony o ilość dni opóźnienia w robotach budowlanych spowodowanego tymi okolicznościami,
b) w odniesieniu do okoliczności określonych w ust. 1 lit. e termin może zostać zmieniony o ilość dni, w których wykonywanie całości lub części robót mających wpływ na termin realizacji, było niemożliwe lub znacznie utrudnione w skutek działań organów administracji publicznej,
c) w odniesieniu do okoliczności określonych w ust. 1 lit. f i g termin może zostać zmieniony o ilość dni opóźnienia w uzyskaniu od stosownych instytucji i organów lub osób trzecich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, decyzji itp., lub w uzyskaniu zgód, dopuszczeń i zaświadczeń umożliwiających przekazanie obiektu do użytkowania,
d) w odniesieniu do okoliczności określonych w ust. 1 lit j termin może zostać zmieniony o ilość dni wydłużenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą w stosunku do normalnego, przewidywalnego lub wynikającego z przepisów prawa czasu trwania tych postępowań.
Zakres Programu Funkcjonalno-Użytkowego obejmuje m. in.:
- opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami Prawa Budowlanego, w tym m. in. projekt techniczny, projekt wykonawczy i STWiOR,
- uzyskanie wszelkich potrzebnych zgód, pozwoleń, zgłoszeń,
- inwentaryzację pomieszczenia po zakończeniu robót budowlanych,
- malowanie ścian,
- wymianę sufitu kasetonowego,
- wymianę posadzki, cokołów oraz okładziny stopnia przy oknach,
- demontaż płytek ściennych,
- wykonanie nowego oświetlenia, w tym dobór oświetlenia zgodnie z normą i wykonanie badania natężenia,
- wykonanie podziału oświetlenia dla każdej lampy osobno,
- wykonanie oznaczenia pomieszczenia,
- usunięcie starej sieci internetowej,
- przesunięcie skrzynki z alarmem,
- wykonanie punktów elektryczno-logicznych,
- zakup wraz z konfiguracją switch’a,
- demontaż mebli i wyposażenia, obudowy słupa, daszku nad drzwiami od strony rowerowni, bojlera,
- demontaż drzwi zewnętrznych i samodomykacza wraz z zamurowaniem i uzupełnieniem elewacji,
- demontaż drzwi wewnętrznych w pomieszczeniu,
- zakorkowanie instalacji sanitarnej i wodnej, w tym wykonanie skrzynek rewizyjnych,
- wymiana drzwi wejściowych do pomieszczenia wraz z górnym naświetlem,
- rozbiórkę części ściany,
- przeniesienie sterowania klimatyzacją,
- wymianę skrzynek rewizyjnych,
- zakup wraz z montażem pętli indukcyjnej,
- wymianę koryta kablowego w pomieszczeniu ochrony,
- naprawę wentylacji,
- oklejenie okien i drzwi folią antywłamaniową,
- zaprojektowanie oraz wykonanie instalacji c.o. wraz z nowymi grzejnikami,
- likwidację licznika wewnętrznego wody wraz z częścią rur doprowadzającymi wodę – wykonanie skrzynek rewizyjnych,
- wymianę progu w drzwiach zewnętrznych,
- docieplenie dachu nad bufetem oraz kasą,
- naprawę luźnych elementów klinkieru na elewacji,
- odgrzybienie, uzupełnienie ubytków ścian i sufitów oraz malowanie wymiennikowni,
- zabezpieczenie przeciwpożarowo trzech przejść przez sufit i jednego przez ścianę,
- wywóz i utylizację gruzu.
Zaleca się, aby Każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsca planowanej inwestycji na etapie sporządzenia oferty celem sprawdzenia warunków panujących w terenie.
Program funkcjonalno – użytkowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
1. W przypadku wskazania w dokumentach zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych opisywanym.
2. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Wykonawca wykazuje równoważność przy użyciu dowolnych (wiarygodnych) środków. Niewykazanie równoważności skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
cd. z punktu 7.4
3) § 15 ust. 3 pkt a-d
W przypadkach wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1, strony ustalają nowe terminy wykonania przedmiotu umowy uwzględniające wpływ tych okoliczności na termin realizacji przedmiotu umowy, tj:
a) w odniesieniu do okoliczności określonych w ust. 1 lit. a – d oraz lit. h i lit. i termin może zostać zmieniony o ilość dni opóźnienia w robotach budowlanych spowodowanego tymi okolicznościami,
b) w odniesieniu do okoliczności określonych w ust. 1 lit. e termin może zostać zmieniony o ilość dni, w których wykonywanie całości lub części robót mających wpływ na termin realizacji, było niemożliwe lub znacznie utrudnione w skutek działań organów administracji publicznej,
c) w odniesieniu do okoliczności określonych w ust. 1 lit. f i g termin może zostać zmieniony o ilość dni opóźnienia w uzyskaniu od stosownych instytucji i organów lub osób trzecich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, decyzji itp., lub w uzyskaniu zgód, dopuszczeń i zaświadczeń umożliwiających przekazanie obiektu do użytkowania,
d) w odniesieniu do okoliczności określonych w ust. 1 lit j termin może zostać zmieniony o ilość dni wydłużenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą w stosunku do normalnego, przewidywalnego lub wynikającego z przepisów prawa czasu trwania tych postępowań.
Time limit for receipt of tenders
2025-06-24 07:00:00.0
Location
Niepodległości 49
43-100 Tychy
Województwo: śląskie
Polska
43-100 Tychy
Województwo: śląskie
Polska
Category assortment
Construction supervision and other construction services
Other construction and renovation works
Landscaping services
Technical building installation services
Dismantling services
Road and railroad services
Dredging and regulation of water bodies and watercourses
Design services
Finishing and renovation works
Other construction and renovation works
Landscaping services
Technical building installation services
Dismantling services
Road and railroad services
Dredging and regulation of water bodies and watercourses
Design services
Finishing and renovation works
Buyer details
Gmina Miasta Tychy
Niepodległości 49
43-100 Tychy
Województwo: śląskie
Polska
Niepodległości 49
43-100 Tychy
Województwo: śląskie
Polska