Dostawa sprzętu do działań ratowniczo-gaśniczych dla Komendy Powiatowej PSP w Ustrzykach Dolnych
Notice description
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Istotne warunki zamówienia:
— Podczas oceny ofert w przypadku tej
samej ceny brutto, zostaną wzięte pod uwagę w dalszej kolejności: termin
dostawy oraz okres gwarancji.
—
Zastrzegamy, że Zamawiający unieważni postępowanie, gdy:
1)
Nie złożono
żadnej oferty.
2)
Cena
najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia.
3)
Wystąpiła
istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było
wcześniej przewidzieć.
5)
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego
w każdej chwili bez podania przyczyny lub odstąpienia od realizacji zamówienia
objętego zapytaniem.
6)
Zamawiający
może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części
zamówienia, nie zostały mu przyznane.
7) Zakupiony asortyment musi być nowy.
— Zamawiający w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej podpisuje umowę dostawy przedmiotu zamówienia.
— Dostawa do siedziby zamawiającego w
terminie do 27.06.2025 r.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Wymagania dodatkowe:
Oświadczenie sankcyjne (Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji ( Dostawa do 27.06.2025 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję", oraz wpisać termin możliwej dostawy.)
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu do KP PSP Ustrzyki Dolne - ul. 1 Maja 22 38-700 Ustrzyki Dolne, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Gwarancja (Proszę wpisać okres gwarancji osobno do przedmiotów zamówienia lub na całość zamówienia, możliwa forma załącznika. )
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Istotne warunki zamówienia:
— Podczas oceny ofert w przypadku tej
samej ceny brutto, zostaną wzięte pod uwagę w dalszej kolejności: termin
dostawy oraz okres gwarancji.
—
Zastrzegamy, że Zamawiający unieważni postępowanie, gdy:
1)
Nie złożono
żadnej oferty.
2)
Cena
najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia.
3)
Wystąpiła
istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było
wcześniej przewidzieć.
5)
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego
w każdej chwili bez podania przyczyny lub odstąpienia od realizacji zamówienia
objętego zapytaniem.
6)
Zamawiający
może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części
zamówienia, nie zostały mu przyznane.
7) Zakupiony asortyment musi być nowy.
— Zamawiający w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej podpisuje umowę dostawy przedmiotu zamówienia.
— Dostawa do siedziby zamawiającego w
terminie do 27.06.2025 r.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Wymagania dodatkowe:
Oświadczenie sankcyjne (Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji ( Dostawa do 27.06.2025 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję", oraz wpisać termin możliwej dostawy.)
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu do KP PSP Ustrzyki Dolne - ul. 1 Maja 22 38-700 Ustrzyki Dolne, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Gwarancja (Proszę wpisać okres gwarancji osobno do przedmiotów zamówienia lub na całość zamówienia, możliwa forma załącznika. )
Time limit for receipt of tenders
2025-06-10 11:00:00.0
Category assortment
No category
Buyer details
KP PSP Ustrzyki Dolne