ZAK/2025/000972 Modernizacja podajnika ślimakowego - suszarnia Bonin, 78-530 Wierzchowo

Notice description

Szanowni Państwo,

Grupa Animex Foods/Agri Plus zaprasza do składania ofert.

1. Przedmiot zamówienia:

Usługa demontażu, zakupu/ regeneracji oraz wymiany pionowego podajnika ślimakowego oraz usługa zakupu wraz z montażem aspiracji frakcji pylistej do suszarni zbożowej Mecmar S55/420F. Rok prod. 2011

Osoby do kontaktu:  Kacper Kazimierczak tel. 608592703

                                 Maciej Minkiewicz tel. 608284278

Lokalizacja: Produkcja Roślinna Bonin, 78-530 Wierzchowo.

Usługa powinna obejmować:

1. Demontaż starego pionowego podajnika ślimakowego

2. Zakup nowego podajnika lub regeneracja obecnego podajnika

3. Montaż nowego lub zregenerowanego podajnika

4. Zakup aspiracji frakcji pylistej

5. Montaż aspiracji

6. Wycena robocizny oraz części

Usługa powinna być wykonana przez firmę z doświadczeniem przy pracy z suszarniami zbożowymi, gdyż jest to urządzenie podłączone do instalacji gazowej, prace związane są z pracami na wysokości, prace związane są z pracami przy urządzeniach elektrycznych. Usługodawca powinien mieć łatwy dostęp do części, gdyż czas realizacji jest najistotniejszy. Produkcja Roślinna Bonin jest obecnie w okresie przedżniwnym jest to jedyny czas gdy warunki atmosferyczne pozwalają na wykonanie tak wymagających i niebezpiecznych prac.

2. Warunki wymagane od oferenta:

2.1. zawarcie umowy w formie pisemnej lub elektronicznej (wymagany kwalifikowany podpis elektroniczny),

2.2. przypadku konieczności przekazania dokumentacji projektowej lub innych poufnych informacji, do złożenia oferty wymagane jest podpisanie umowy o poufności. Jeśli nasze firmy nie mają podpisanej umowy o poufności proszę o kontakt na adres mailowy: dominik.lawniczak@animex.pl,

2.3. forma przesyłania faktur: e-faktura.

3. Termin składania i warunki formalne oferty:

3.1. oferty należy składać w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym, wyłącznie z wykorzystaniem platformy zakupowej,

3.2. oferta powinna nadto zawierać:

3.2.1. kosztorys (koszty poszczególnych urządzeń, opcji, dostawy, montażu oraz uruchomienia, szkolenia, i innych kosztów niezbędnych do poniesienia),

3.2.2. warunki i termin płatności - w przypadku zaliczki (nie więcej niż 30 %) przedłożenie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej (draft w załączeniu do akceptacji). WAŻNE - Okres obowiązywania gwarancji bankowej musi obowiązywać przez okres realizacji przedmiotu umowy + 4 tygodnie,

3.2.3. termin realizacji,

3.2.4. minimalny okres gwarancji: 24 m-ce. obowiązującej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego,

3.2.5. informacje dotyczące warunków serwisowych zarówno w okresie obowiązywania gwarancji jak również po jej wygaśnięciu. Jeżeli jest takie rozróżnienie to także z podziałem na godziny pracy lub też dzień powszedni/świąteczny, koszt roboczogodziny i koszt dojazdu,

3.2.6. czas reakcji serwisowej rozumiany jako czas liczony od momentu formalnego zgłoszenia usterki do momentu pojawienia się pracownika serwisu przy urządzeniu (nie dotyczy pomocy online),

3.2.7. przegląd/konserwacja - ile razy w ciągu trwania gwarancji i po jej upływie, koszt 1 przeglądu (jeśli wymagane),

3.3. oferty odbiegające od wymogów opisanych może stanowić podstawę do odrzucenia oferty przez Zamawiającego.

4. Przebieg postępowania:

4.1. zamawiający dopuszcza w ramach postępowania podjęcie negocjacji handlowych mających na celu ustalenie wszystkich postanowień docelowej umowy. Zaproszenie do negocjacji nie oznacza wyboru oferty przez Zamawiającego,

4.2. zamawiający zastrzega sobie prawo do:

4.2.1. zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia,

4.2.2. swobodnego wyboru oferty,

4.2.3. selektywnego wyboru dostawcy,

4.2.4. odmowy podjęcia negocjacji w toku postępowania zakupowego,

4.2.5. odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.

5. Postanowienia końcowe:

5.1. Złożenie oferty handlowej jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem przez oferenta treści niniejszego zaproszenia do składania ofert oraz treści Regulaminu Platformy Zakupowej, znajdującego się pod adresem:

https://grupasmithfield.logintrade.net/portal,regulamin.html,

5.2. Grupa Animex Foods / Agri Plus zastrzega, że rozpatrywane będą tylko kompletne oferty spełniające wszystkie wymagania ujęte w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Wszelkie pytania proszę kierować za pomocą platformy Logintrade.

Z poważaniem

Dominik Ławniczak

Produkty
1. Modernizacja podajnika ślimakowego - suszarnia Bonin - 1 szt.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-06-10 12:00:00.0

Location

ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa

Category assortment

Machines, equipment and spare parts

Buyer details

Animex Foods sp. z o.o.
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
NIP: 5272698951

Contact details