Rejsy wycieczkowe "Tramwaju Wodnego" w Poznaniu
Notice description
Nazwa: Organizacja i świadczenie usługi rejsów turystycznych, transportu wodnego - statkiem na rzece
Opis: Przedmiotem umowy jest organizacja i świadczenie usługi rejsów turystycznych, transportu wodnego - statkiem na rzece Warcie w Poznaniu jako „Tramwaj Wodny” w okresie 01.06.2025 r. do 31.08.2025 r.
Ilość: 1 [szt.]
Opis i specyfikacja:
Zapytanie ofertowe
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem
umowy jest organizacja i świadczenie usługi rejsów turystycznych,
transportu wodnego - statkiem na rzece Warcie w Poznaniu jako „Tramwaj
Wodny” w okresie 01.06.2025 r. do 31.08.2025 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym wzorze umowy.
2. Termin wykonania zamówienia:
Umowa zostałaby zawarta na okres maksymalnie od 01.06.2025 r. do 31.08.2025
3. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:
1) Cena jednostkowa 1 podróży w złotych netto, VAT, brutto.
2) Pojemność statku – maksymalna liczba pasażerów.
3) Obecność systemu rezerwacji / zakupu Biletów przez Internet - kryterium dodatkowe (nie jest wymagane)
4) Liczba podróży po Warcie wzbogaconych o formę podróży
tematycznych / z udziałem przewodnika, które mogłyby stanowić dodatkową
atrakcję i połączyć zwykłą podróż statkiem z żywą lekcją przyrody,
historii itd. - kryterium dodatkowe (nie jest wymagane)
Zasady oceny ofert:
Kryterium
Waga kryterium
Oferta1
Ocena1
Oferta2
Ocena2
Cena łączna usługi [zł]
70%
Oferta1
Oferta najniższa/Oferta1 x 0,70
Oferta2
Oferta najniższa/Oferta2 x 0,70
Pojemność statku/ów (minimum 30 osób)
10%
Oferta1
Oferta 1/Oferta
najwyższa x 0,10
Oferta2
Oferta 2/Oferta
najwyższa x 0,10
Obecność systemu rezerwacji / zakupu
Biletów przez Internet
10%
Oferta 1
Obecność
Internetowego systemu rezerwacji zakupów Biletów = 0,1, brak = 0
Oferta 2
Obecność
Internetowego systemu rezerwacji zakupów Biletów = 0,1, brak = 0
Liczba podróży po Warcie wzbogaconych o formę
podróży tematycznych / z udziałem przewodnika,
które mogłyby stanowić
dodatkową atrakcję i połączyć zwykłą podróż statkiem z żywą lekcją przyrody,
historii itd. (Liczba podróży przypadających na podstawowe 123 podróże .
10%
Oferta 1
Oferta
1/Oferta najwyższa x 0,10
Oferta 2
Oferta
2/Oferta najwyższa x 0,10
100%
Suma
Suma
5) O wyborze oferty odpowiadającej przedmiotowi zamówienia
decyduje suma ocen – im więcej tym lepiej, wyników nie zaokrągla się.
4. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.
5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.
6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.
7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto
b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania
przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do
poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać
wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją
zamówienia.
c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi
zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z
dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po
przecinku.
d) Obowiązująca stawka podatku VAT …… %.
5. Zasady płatności:
Zgodnie z załączonym wzorem umowy.
6. Opis procedury:
1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z
pkt 3 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie
ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.
2) Zamawiający może
zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów,
poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.
3) W przypadku
stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w
postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów
zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną
ofertę.
4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z
wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na
równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.
5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
7. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO
informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować
poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki
17, 61-841 Poznań.
3) Pani/Pana dane osobowe będą
przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z
wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego
z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór
najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o
udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień
publicznych.
4) Pani/Pana dane zostały przekazane
Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione
Administratorowi przez Wykonawcę.
5) Dane po zrealizowaniu
celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów
archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania
przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u
Administratora.
6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych;
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn
związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
d) żądania usunięcia danych, gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
• dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
• po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
• osoby te kwestionują prawidłowość danych,
• przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
• Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów
przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do
ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
• osoby te wniosły
sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych
interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie
na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru
danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z
administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną
administratora.
8. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO
Złożenie
oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że
wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14
Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych,
od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu
ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu.
9. Oświadczenie dotyczące ochrony
danych osobowych, gdy Wykonawca w związku z realizacją zamówienia będzie
przetwarzał dane osobowe Zamawiającego na podstawie umowy powierzenia
przetwarzania danych
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca:
1) spełnia wymagania określone w RODO Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)., a w szczególności
wskazane w art. 28, 29, 30, 32, 33;
2) gwarantuje, że dostęp
do powierzonych w związku z realizacją zamówienia danych osobowych będą
miały wyłącznie osoby upoważnione, a wykonawca posiada w tym zakresie
odpowiednie procedury i jest w stanie wykazać ich stosowanie;
3) wyznaczy do realizacji zamówienia pracowników/współpracowników przeszkolonych w zakresie ochrony danych osobowych;
4) gwarantuje, że pomieszczenia, w których będą przetwarzane powierzone
w związku z realizacją zamówienia dane osobowe będą odpowiednio
zabezpieczone (w szczególności samodzielny dostęp do nich będą miały
wyłącznie osoby upoważnione do przetwarzania tych danych) oraz, że
posiada w tym zakresie odpowiednie procedury i jest w stanie wykazać ich
stosowanie.
10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę
Złożenie
oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że
nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.
Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu
karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub
zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub
w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi
odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia
wolności.
11. Zapoznanie się z treścią wzoru umowy
Wykonawca
poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru
umowy wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.
W przypadku pytań:
• merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
• związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum
Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku
do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02
02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Wynagrodzenie płatne będzie przelewem w terminie 21 dni licząc od dnia następnego po dacie dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (01.06.2025 r. do 31.08.2025 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Oświadczenie nr 1 (Oświadczenia wykonawcy, że dysponuje przynajmniej jedną jednostką pływającą o napędzie motorowym, o pojemności min. 30 osób + załoga lub kilkoma jednostkami, których łączna pojemność wynosi min. 30 osób + załoga. Wykonawca musi zapewnić podczas jednej podróży możliwość transportu min. 2 rowerów, min. 2 wózków dziecięcych i min. 2 wózków inwalidzkich jednocześnie.
)
Oświadczenie nr 2 (Wykonawca oświadczy, iż posiada aktualną polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody w mieniu oraz szkody osobowe, które powstały w trakcie wykonywania usługi. Polisa uwzględnia szkody wyrządzone przewożonym pasażerom oraz osobom obsługującym rejsy, w tym czynności związane z wsiadaniem i wysiadaniem ze statku. )
Oświadczenie nr 3 (Wykonawca oświadczy, iż posiada uprawnienia w zakresie świadczenia usługi transportu wodnego pasażerskiego.)
Oświadczenie nr 4 (Wykonawca oświadczy, że jednostki pływające, które zostaną wykorzystane do wykonywania usługi spełniają określone prawem wymogi, w szczególności wymagania określone w art. 15, 18, 28 Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej.)
Oświadczenie nr 5 (Wykonawca oświadczy, że personel, który będzie obsługiwał rejsy stanowiące przedmiot umowy posiadają odpowiednie umiejętności i wymagane prawem kwalifikacje, w tym
w szczególności kwalifikacje określone w art. 35 Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r.
o żegludze śródlądowej, a także, że członkowie załóg statków posiadają żeglarską książeczkę pracy, zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej.)
Oświadczenie nr 6 (Wykonawca oświadczy, iż posiada dokumenty dopuszczające statki do żeglugi, polisę ubezpieczeniową oraz dokumenty potwierdzające kwalifikacje załogi, a także dokument potwierdzający prowadzoną działalność gospodarczą (odpis z ewidencji działalności gospodarczej).)
Oświadczenie nr 7 (O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zatrudnienia osoby na umowę o pracę – złożenie w ofercie oświadczenia
o zatrudnieniu na umowę o pracę przynajmniej jednej osoby.)
Oświadczenie nr 8 (Wykonawca oświadczy, iż znajduje się na wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT (tzw. biała lista))
Cena jednostkowa rejsu (Cena jednostkowa 1 rejsu w złotych netto, VAT, brutto.)
Pojemność statku (Należy podać pojemność statku/ów (maksymalną liczbę pasażerów). Zamawiający wymaga, aby podana w ofercie jednostka/i pływająca/e wykonywała/y wszystkie rejsy objęte umową. Jeżeli Wykonawca w ofercie zgłosi jednostkę/i o określonej pojemności (maks. liczbie pasażerów), a któryś z rejsów objętych zamówieniem będzie obsługiwał przy użyciu jednostki o mniejszej pojemności niż wskazana w ofercie, Zamawiający nie uzna danego rejsu za zrealizowany, w związku z czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało za taki rejs wynagrodzenie. Minimalna pojemność - 30 osób.)
System rezerwacji / sprzedaż on-line (Obecność systemu rezerwacji / zakupu Biletów przez Internet - kryterium dodatkowe (odpowiedź nie jest wymagana))
Rejsy tematyczne (Liczba podróży po Warcie wzbogaconych o formę podróży tematycznych / z udziałem przewodnika, które mogłyby stanowić dodatkową atrakcję i połączyć zwykłą podróż statkiem z żywą lekcją przyrody, historii itd. -kryterium dodatkowe (odpowiedź nie jest wymagana))
Opis: Przedmiotem umowy jest organizacja i świadczenie usługi rejsów turystycznych, transportu wodnego - statkiem na rzece Warcie w Poznaniu jako „Tramwaj Wodny” w okresie 01.06.2025 r. do 31.08.2025 r.
Ilość: 1 [szt.]
Opis i specyfikacja:
Zapytanie ofertowe
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem
umowy jest organizacja i świadczenie usługi rejsów turystycznych,
transportu wodnego - statkiem na rzece Warcie w Poznaniu jako „Tramwaj
Wodny” w okresie 01.06.2025 r. do 31.08.2025 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym wzorze umowy.
2. Termin wykonania zamówienia:
Umowa zostałaby zawarta na okres maksymalnie od 01.06.2025 r. do 31.08.2025
3. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:
1) Cena jednostkowa 1 podróży w złotych netto, VAT, brutto.
2) Pojemność statku – maksymalna liczba pasażerów.
3) Obecność systemu rezerwacji / zakupu Biletów przez Internet - kryterium dodatkowe (nie jest wymagane)
4) Liczba podróży po Warcie wzbogaconych o formę podróży
tematycznych / z udziałem przewodnika, które mogłyby stanowić dodatkową
atrakcję i połączyć zwykłą podróż statkiem z żywą lekcją przyrody,
historii itd. - kryterium dodatkowe (nie jest wymagane)
Zasady oceny ofert:
Kryterium
Waga kryterium
Oferta1
Ocena1
Oferta2
Ocena2
Cena łączna usługi [zł]
70%
Oferta1
Oferta najniższa/Oferta1 x 0,70
Oferta2
Oferta najniższa/Oferta2 x 0,70
Pojemność statku/ów (minimum 30 osób)
10%
Oferta1
Oferta 1/Oferta
najwyższa x 0,10
Oferta2
Oferta 2/Oferta
najwyższa x 0,10
Obecność systemu rezerwacji / zakupu
Biletów przez Internet
10%
Oferta 1
Obecność
Internetowego systemu rezerwacji zakupów Biletów = 0,1, brak = 0
Oferta 2
Obecność
Internetowego systemu rezerwacji zakupów Biletów = 0,1, brak = 0
Liczba podróży po Warcie wzbogaconych o formę
podróży tematycznych / z udziałem przewodnika,
które mogłyby stanowić
dodatkową atrakcję i połączyć zwykłą podróż statkiem z żywą lekcją przyrody,
historii itd. (Liczba podróży przypadających na podstawowe 123 podróże .
10%
Oferta 1
Oferta
1/Oferta najwyższa x 0,10
Oferta 2
Oferta
2/Oferta najwyższa x 0,10
100%
Suma
Suma
5) O wyborze oferty odpowiadającej przedmiotowi zamówienia
decyduje suma ocen – im więcej tym lepiej, wyników nie zaokrągla się.
4. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.
5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.
6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.
7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto
b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania
przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do
poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać
wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją
zamówienia.
c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi
zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z
dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po
przecinku.
d) Obowiązująca stawka podatku VAT …… %.
5. Zasady płatności:
Zgodnie z załączonym wzorem umowy.
6. Opis procedury:
1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z
pkt 3 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie
ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.
2) Zamawiający może
zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów,
poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.
3) W przypadku
stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w
postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów
zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną
ofertę.
4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z
wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na
równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.
5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
7. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO
informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować
poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki
17, 61-841 Poznań.
3) Pani/Pana dane osobowe będą
przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z
wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego
z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór
najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o
udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień
publicznych.
4) Pani/Pana dane zostały przekazane
Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione
Administratorowi przez Wykonawcę.
5) Dane po zrealizowaniu
celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów
archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania
przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u
Administratora.
6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych;
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn
związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
d) żądania usunięcia danych, gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
• dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
• po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
• osoby te kwestionują prawidłowość danych,
• przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
• Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów
przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do
ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
• osoby te wniosły
sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych
interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie
na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru
danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z
administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną
administratora.
8. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO
Złożenie
oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że
wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14
Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych,
od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu
ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu.
9. Oświadczenie dotyczące ochrony
danych osobowych, gdy Wykonawca w związku z realizacją zamówienia będzie
przetwarzał dane osobowe Zamawiającego na podstawie umowy powierzenia
przetwarzania danych
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca:
1) spełnia wymagania określone w RODO Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)., a w szczególności
wskazane w art. 28, 29, 30, 32, 33;
2) gwarantuje, że dostęp
do powierzonych w związku z realizacją zamówienia danych osobowych będą
miały wyłącznie osoby upoważnione, a wykonawca posiada w tym zakresie
odpowiednie procedury i jest w stanie wykazać ich stosowanie;
3) wyznaczy do realizacji zamówienia pracowników/współpracowników przeszkolonych w zakresie ochrony danych osobowych;
4) gwarantuje, że pomieszczenia, w których będą przetwarzane powierzone
w związku z realizacją zamówienia dane osobowe będą odpowiednio
zabezpieczone (w szczególności samodzielny dostęp do nich będą miały
wyłącznie osoby upoważnione do przetwarzania tych danych) oraz, że
posiada w tym zakresie odpowiednie procedury i jest w stanie wykazać ich
stosowanie.
10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę
Złożenie
oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że
nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.
Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu
karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub
zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub
w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi
odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia
wolności.
11. Zapoznanie się z treścią wzoru umowy
Wykonawca
poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru
umowy wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.
W przypadku pytań:
• merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
• związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum
Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku
do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02
02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Wynagrodzenie płatne będzie przelewem w terminie 21 dni licząc od dnia następnego po dacie dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (01.06.2025 r. do 31.08.2025 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Oświadczenie nr 1 (Oświadczenia wykonawcy, że dysponuje przynajmniej jedną jednostką pływającą o napędzie motorowym, o pojemności min. 30 osób + załoga lub kilkoma jednostkami, których łączna pojemność wynosi min. 30 osób + załoga. Wykonawca musi zapewnić podczas jednej podróży możliwość transportu min. 2 rowerów, min. 2 wózków dziecięcych i min. 2 wózków inwalidzkich jednocześnie.
)
Oświadczenie nr 2 (Wykonawca oświadczy, iż posiada aktualną polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody w mieniu oraz szkody osobowe, które powstały w trakcie wykonywania usługi. Polisa uwzględnia szkody wyrządzone przewożonym pasażerom oraz osobom obsługującym rejsy, w tym czynności związane z wsiadaniem i wysiadaniem ze statku. )
Oświadczenie nr 3 (Wykonawca oświadczy, iż posiada uprawnienia w zakresie świadczenia usługi transportu wodnego pasażerskiego.)
Oświadczenie nr 4 (Wykonawca oświadczy, że jednostki pływające, które zostaną wykorzystane do wykonywania usługi spełniają określone prawem wymogi, w szczególności wymagania określone w art. 15, 18, 28 Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej.)
Oświadczenie nr 5 (Wykonawca oświadczy, że personel, który będzie obsługiwał rejsy stanowiące przedmiot umowy posiadają odpowiednie umiejętności i wymagane prawem kwalifikacje, w tym
w szczególności kwalifikacje określone w art. 35 Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r.
o żegludze śródlądowej, a także, że członkowie załóg statków posiadają żeglarską książeczkę pracy, zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej.)
Oświadczenie nr 6 (Wykonawca oświadczy, iż posiada dokumenty dopuszczające statki do żeglugi, polisę ubezpieczeniową oraz dokumenty potwierdzające kwalifikacje załogi, a także dokument potwierdzający prowadzoną działalność gospodarczą (odpis z ewidencji działalności gospodarczej).)
Oświadczenie nr 7 (O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zatrudnienia osoby na umowę o pracę – złożenie w ofercie oświadczenia
o zatrudnieniu na umowę o pracę przynajmniej jednej osoby.)
Oświadczenie nr 8 (Wykonawca oświadczy, iż znajduje się na wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT (tzw. biała lista))
Cena jednostkowa rejsu (Cena jednostkowa 1 rejsu w złotych netto, VAT, brutto.)
Pojemność statku (Należy podać pojemność statku/ów (maksymalną liczbę pasażerów). Zamawiający wymaga, aby podana w ofercie jednostka/i pływająca/e wykonywała/y wszystkie rejsy objęte umową. Jeżeli Wykonawca w ofercie zgłosi jednostkę/i o określonej pojemności (maks. liczbie pasażerów), a któryś z rejsów objętych zamówieniem będzie obsługiwał przy użyciu jednostki o mniejszej pojemności niż wskazana w ofercie, Zamawiający nie uzna danego rejsu za zrealizowany, w związku z czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało za taki rejs wynagrodzenie. Minimalna pojemność - 30 osób.)
System rezerwacji / sprzedaż on-line (Obecność systemu rezerwacji / zakupu Biletów przez Internet - kryterium dodatkowe (odpowiedź nie jest wymagana))
Rejsy tematyczne (Liczba podróży po Warcie wzbogaconych o formę podróży tematycznych / z udziałem przewodnika, które mogłyby stanowić dodatkową atrakcję i połączyć zwykłą podróż statkiem z żywą lekcją przyrody, historii itd. -kryterium dodatkowe (odpowiedź nie jest wymagana))
Time limit for receipt of tenders
2025-05-26 11:00:00.0
Category assortment
No category
Buyer details
Miasto Poznań