Czyszczenie studni chłonnych, wpustów ulicznych i odcinków kanałów deszczowych
Notice description
1. Przedmiotem zamówienia jest czyszczenie studni chłonnych wraz z odpompowywaniem z nich wody, czyszczenie wpustów ulicznych i odcinków kanałów deszczowych na terenie Dzielnicy Włochy. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
• mechaniczne czyszczenie kanalizacji w obiektach mieszkalnych – studzienki rewizyjne o średnicy wewnętrznej 1200 mm;
• mechaniczne czyszczenie studzienek ściekowych – wpusty uliczne;
• mechaniczne czyszczenie kanałów kołowych sieci zewnętrznej o średnicy 0,25 m; 0,30 m; 0,40 m i 1 m;
• czyszczenie studni chłonnych z odpompowywaniem z nich wody;
• pompowanie wody z ulic gminnych;
• dostawa i montaż pokryw wpustu ulicznego lub studni rewizyjnej w przypadku ich uszkodzenia lub kradzieży.
2. Szczegółowy zakres, opis oraz sposób wykonania usług został określony w:
• Projekcie postanowień umowy (dalej także „PPU”), stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
• Specyfikacji zakresu prac, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ;
• Zestawieniu prac przewidzianych do wykonania, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace polegające na czyszczeniu elementów kanalizacji deszczowej w zakresie realizacji przedmiotu Umowy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy.
4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zakres czynności kontrolnych oraz wykaz dowodów, które Wykonawca będzie miał obowiązek przedstawienia na wezwanie Zamawiającego, zostały wskazane § 13 PPU.
5. Zamawiający zastrzega możliwość korekt (zwiększenia lub zmniejszenia) ilości prac w stosunku do ilości wskazanych w formularzu ofertowym. Zmiany mogą wynikać z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, a nie znanych w chwili jej zawarcia. Korekty te nie będą stanowiły zmian warunków umowy. Dokonywane w ten sposób zmiany nie mogą przekroczyć wynagrodzenia wykonawcy określonego na ten cel w § 7 PPU. Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 50% łącznej wartości zamówienia .
• mechaniczne czyszczenie kanalizacji w obiektach mieszkalnych – studzienki rewizyjne o średnicy wewnętrznej 1200 mm;
• mechaniczne czyszczenie studzienek ściekowych – wpusty uliczne;
• mechaniczne czyszczenie kanałów kołowych sieci zewnętrznej o średnicy 0,25 m; 0,30 m; 0,40 m i 1 m;
• czyszczenie studni chłonnych z odpompowywaniem z nich wody;
• pompowanie wody z ulic gminnych;
• dostawa i montaż pokryw wpustu ulicznego lub studni rewizyjnej w przypadku ich uszkodzenia lub kradzieży.
2. Szczegółowy zakres, opis oraz sposób wykonania usług został określony w:
• Projekcie postanowień umowy (dalej także „PPU”), stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
• Specyfikacji zakresu prac, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ;
• Zestawieniu prac przewidzianych do wykonania, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace polegające na czyszczeniu elementów kanalizacji deszczowej w zakresie realizacji przedmiotu Umowy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy.
4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zakres czynności kontrolnych oraz wykaz dowodów, które Wykonawca będzie miał obowiązek przedstawienia na wezwanie Zamawiającego, zostały wskazane § 13 PPU.
5. Zamawiający zastrzega możliwość korekt (zwiększenia lub zmniejszenia) ilości prac w stosunku do ilości wskazanych w formularzu ofertowym. Zmiany mogą wynikać z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, a nie znanych w chwili jej zawarcia. Korekty te nie będą stanowiły zmian warunków umowy. Dokonywane w ten sposób zmiany nie mogą przekroczyć wynagrodzenia wykonawcy określonego na ten cel w § 7 PPU. Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 50% łącznej wartości zamówienia .
Time limit for receipt of tenders
2025-05-28 09:00:00.0
Location
al. Krakowska 257
02-133 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Polska
02-133 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Polska
Category assortment
Waste management
Buyer details
DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY
al. Krakowska 257
02-133 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Polska
al. Krakowska 257
02-133 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Polska