Wykonanie przeglądu serwisowego instalacji odpylania spalin trzech kotłów w Ciepłowni przy ul. Dojazdowej 22 w Elblągu.
Notice description
Nazwa: Przegląd serwisowy instalacji odpylania spalin trzech kotłów w Ciepłowni przy ul. Dojazdowej 22 w Elblągu.
Opis: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
Ilość: 1 [usługa]
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Przegląd serwisowy instalacji odpylania spalin trzech kotłów WR-5 nr 1, WR-10 nr 2 i WR-10 nr 3 (dwóch instalacji cyklofiltrów MF-8x710 i jednej MFx-4x710) w Ciepłowni przy ul. Dojazdowej 22 w Elblągu.
1. Opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w załączniku.
2. Wykonawca musi posiadać:
- Certyfikat PN-ISO 45001:2018
- Certyfikat PN-EN ISO 9001:2015 i PN-EN ISO 14001:2015
3. Termin
wykonania:
serwis – od 01.07.2025 r.
do 31.07.2025 r.
naprawa (jeśli
będzie potrzebna) - do 31.08.2025 r.
4. Płatność – 30 dni
od otrzymania faktury VAT po podpisaniu protokołu odbioru prac.
5. Gwarancja – 24
miesiące licząc od daty odbioru prac.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub odwołania warunków zawartych w Zapytaniu ofertowym, jak również zamknięcia Postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert lub jego unieważnienia bez podawania przyczyny. Postępowanie może być zamknięte/ unieważnione na każdym jego etapie. Wykonawcom nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie względem Zamawiającego.
W przypadku pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych
z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od
poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Wymagania dodatkowe:
Umowa (Akceptacja wzoru Umowy, proszę potwierdzić.)
Warunki płatności (30 dni od otrzymania faktury VAT po podpisaniu protokołu odbioru prac.)
offer_value (Wartość oferty)
Klauzula RODO (Proszę potwierdzić zapoznanie się z klauzulą RODO wpisując POTWIERDZAM)
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). (Proszę potwierdzić.)
- Certyfikat PN-ISO 45001:2018 - Certyfikat PN-EN ISO 9001:2015 i PN-EN ISO 14001:2015 (Proszę załączyć)
Termin wykonania (serwis – od 01.07.2025 r. do 31.07.2025 r.
naprawa (jeśli będzie potrzebna) - do 31.08.2025 r.
Proszę potwierdzić.)
Opis: zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
Ilość: 1 [usługa]
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Przegląd serwisowy instalacji odpylania spalin trzech kotłów WR-5 nr 1, WR-10 nr 2 i WR-10 nr 3 (dwóch instalacji cyklofiltrów MF-8x710 i jednej MFx-4x710) w Ciepłowni przy ul. Dojazdowej 22 w Elblągu.
1. Opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w załączniku.
2. Wykonawca musi posiadać:
- Certyfikat PN-ISO 45001:2018
- Certyfikat PN-EN ISO 9001:2015 i PN-EN ISO 14001:2015
3. Termin
wykonania:
serwis – od 01.07.2025 r.
do 31.07.2025 r.
naprawa (jeśli
będzie potrzebna) - do 31.08.2025 r.
4. Płatność – 30 dni
od otrzymania faktury VAT po podpisaniu protokołu odbioru prac.
5. Gwarancja – 24
miesiące licząc od daty odbioru prac.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub odwołania warunków zawartych w Zapytaniu ofertowym, jak również zamknięcia Postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert lub jego unieważnienia bez podawania przyczyny. Postępowanie może być zamknięte/ unieważnione na każdym jego etapie. Wykonawcom nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie względem Zamawiającego.
W przypadku pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych
z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od
poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Wymagania dodatkowe:
Umowa (Akceptacja wzoru Umowy, proszę potwierdzić.)
Warunki płatności (30 dni od otrzymania faktury VAT po podpisaniu protokołu odbioru prac.)
offer_value (Wartość oferty)
Klauzula RODO (Proszę potwierdzić zapoznanie się z klauzulą RODO wpisując POTWIERDZAM)
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). (Proszę potwierdzić.)
- Certyfikat PN-ISO 45001:2018 - Certyfikat PN-EN ISO 9001:2015 i PN-EN ISO 14001:2015 (Proszę załączyć)
Termin wykonania (serwis – od 01.07.2025 r. do 31.07.2025 r.
naprawa (jeśli będzie potrzebna) - do 31.08.2025 r.
Proszę potwierdzić.)
Time limit for receipt of tenders
2025-05-16 08:00:00.0
Category assortment
No category
Buyer details
EPEC Sp. z o.o.