Remont i wzorcowanie gazomierzy dla ORLEN S.A. – Oddział PGNiG w Sanoku na lata 2025-2026
Notice description
Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont i wzorcowanie gazomierzy dla Orlen SA Oddział PGNiG w Sanoku na lata 2025-2026”. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: a) Część I – Remont gazomierzy turbinowych i rotorowych; b) Część II – Wzorcowanie gazomierzy turbinowych i ultradźwiękowych gazem ziemnym przy ciśnieniu zbliżonym do ciśnienia pracy. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ, odpowiednio dla każdej części zamówienia. 3. Wykaz urządzeń objętych zamówieniem został określony w załączniku nr 3 do projektów umów – Zestawienie gazomierzy dla części I (zamówienie podstawowe) i części II. Zamawiający zastrzega prawo do zwiększenia ilości urządzeń objętych zamówieniem (opcja) dla części I – o maksymalną liczbę 10 sztuk. Typy i średnice nominalne gazomierzy zlecanych w ramach opcji będą zgodne z typami i średnicami urządzeń podanych w formularzu cenowym, i rozliczone wg stawek podanych w ofercie Wykonawcy dla zamówienia opcjonalnego, w załączniku nr 5a do SWZ. 4. Rodzaj zamówienia: usługa. 5. Miejsce realizacji zamówienia: adres wskazany przez Wykonawcę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, gdzie Zamawiający dostarczy gazomierze – dotyczy wszystkich części postępowania. 6. Wykonawca odpowiada za należytą wycenę przedmiotu zamówienia. Oferta powinna uwzględniać wszystkie niezbędne prace i czynności konieczne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca na etapie postępowania przetargowego może zgłaszać Zamawiającemu swoje uwagi do załączonych materiałów przetargowych na zasadach określonych w pkt 16.2 SWZ. 7. Wykonanie zamówienia uwzględnia realizowaną przez Zamawiającego przyjętą, opublikowaną i udostępnioną publicznie Politykę Energetyczną poprzez wspieranie działań dla zakupu energooszczędnych produktów i usług oraz projektów na rzecz poprawy wyniku energetycznego.
Informacje na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.
Zastrzeżenie dotyczące postępowania: 1.Zamawiający zastrzega, że postępowanie przetargowe może zostać unieważnione (na każdym etapie) w przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego z zachowaniem zasad określonych w Instrukcji udzielania zamówień obowiązującej w Zespole Oddziałów Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo ORLEN Spółki Akcyjnej, zwanej dalej: „Instrukcja”, dostępnej na stronie https://przetargi.pgnig.pl. 3. Zamawiający po dokonaniu oceny ofert pod kątem formalno-prawnym dopuszcza przeprowadzenie negocjacji z uwzględnieniem zasad określonych w SWZ. 4. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 5. Postępowanie przetargowe może zostać unieważnione bez podania przyczyny wskutek: a) odwołania Postępowania do upływu terminu na składanie ofert, b) zamknięcia postępowania po upływie terminu składania ofert bez wybrania którejkolwiek z ofert. 6. Postępowanie przetargowe może zostać unieważnione bez podania przyczyny na każdym etapie lub zamknięte bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania. 7. Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert dokonać zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu lub SWZ. Każda zmiana wprowadzona do SWZ przez Zamawiającego jest wiążąca. Dokonaną zmianę zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego, a także przekazuje się niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SWZ. Zamawiający nie przekaże powyższych informacji Wykonawcom, którzy nie podali adresu lub podali błędny adres email podczas rejestracji na stronie internetowej Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty, na jedną lub więcej części zamówienia.
Inne uwagi: INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń/dokumentów: Zawartość oferty: a) wypełniony Formularz ofertowy odpowiednio dla wybranej części zamówienia – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ; b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 a do SWZ; c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 b do SWZ; d) oświadczenie o niezgłaszaniu roszczeń w przypadku unieważnienia postępowania zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 c do SWZ; e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji lub ofert, bądź terminu rozpoczęcia negocjacji, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego, upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, podając jednocześnie podstawę prawną wystawienia tych dokumentów; f) dot. Wykonawcy z siedzibą lub miejscem zamieszkania za granicą: aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; g) pełnomocnictwo – jeżeli ofertę podpisują inne osoby niż wskazane w dokumencie rejestrowym (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)’ h) wypełniony formularz cenowy dla wybranej części zamówienia – zgodnie z wzorem dla danej części (załącznik 5a – 5b do SWZ) i) Oświadczenie na potwierdzenie spełnienia warunku z pkt 10.2.1 SWZ (załącznik 6 do SWZ). TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 1. Wykonawca jest związany ofertą przez 60 dni. 2. Szczegółowe zapisy zawiera SWZ.
Termin i miejsce otwarcia ofert: 14.05.2025 11:00ORLEN S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku, ul. Sienkiewicza 12, 38-500 Sanok.
Time limit for receipt of tenders
2025-06-24 08:45:00.0
Location
Adres wskazany przez Wykonawcę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, gdzie Zamawiający dostarczy gazomierze – dotyczy wszystkich części postępowania.
Category assortment
No category
Buyer details
Orlen S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku
Orlen S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku, ul. Sienkiewicza 12, 38-500, Polska, sanok.przetargi@pgnig.pl
Orlen S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku, ul. Sienkiewicza 12, 38-500, Polska, sanok.przetargi@pgnig.pl