Świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych tzw. teleopieki na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej

Notice description

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych tzw. teleopieki, świadczonej dla 150 nowych użytkowników opasek Novama Care LIFEBAND 4.1.
2. Opaski Novama Care LIFEBAND 4.1 zostały zakupione przez Zamawiającego w 2025 roku, w wyniku przeprowadzonego postępowania i stanowią jego własność. W opaskach zamontowane są karty SIM od firmy HRP CARE.
3. Wykonawca nie ma możliwości wymiany opasek.
4. Zamawiający oświadcza, iż ewentualna wymiana zniszczonych i nienadających się do naprawy opasek pozostaje w gestii Zamawiającego. Nowe opaski nie będą gorsze pod względem jakościowym, będą posiadać wyświetlacz oraz funkcje pomiarowe w celach poglądowych.
5. Wykonawca oświadcza, że w przypadku konieczności wymiany kart SIM w urządzeniach lub ich przeprogramowania, urządzenia nie zostaną pozbawione swojej dotychczasowej tj. pełnej funkcjonalności.
6. Zamawiający oświadcza, że urządzenia, o których mowa objęte są gwarancją do 31 marca 2027 roku. W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do dokonywania jedynie takich zmian w urządzeniu, które nie spowodują utraty na nie gwarancji u dostawcy przez Zamawiającego.
7. Usługa teleopieki przeznaczona jest dla mieszkańców miasta Bielska–Białej, od 60 roku życia.
8. Wykonawca świadczący usługi całodobowej (24h) teleopieki dla użytkowników opasek, utrzymuje telecentrum w gotowości, w całym okresie obowiązywania umowy.
9. Telecentrum wyposażone jest w technologie informacyjno-komunikacyjne pozwalające na monitorowanie zgłoszeń SOS przychodzących od podopiecznych, automatyczną identyfikację osoby wzywającej pomocy, kontakt głosowy i przyzywania natychmiastowej pomocy po otrzymaniu sygnału.
10. Wykonawca zobowiązuje się do:
• natychmiastowej identyfikacji osoby wzywającej pomoc oraz do ustalenia przyczyny użycia przycisku i podjęciu decyzji o sposobie udzielenia pomocy seniorowi,
• telefonicznego udzielenia wsparcia emocjonalnego;
• powiadomienia wskazanych osób z listy kontaktów;
• w razie konieczności wezwania odpowiednich służb;
• telefonicznego nadzorowania przebiegu sytuacji do momentu przybycia wezwanych służb.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-05-16 07:30:00.0

Location

43-300 Bielsko-Biała

Category assortment

Other

Buyer details

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bielsku Białej
ul. Karola Miarki 11
43-300 Bielsko-Biała
telefon: null
email: a.moron@mops.bielsko.pl
nip: 5471616884

Contact details