Dostawa zbiornika dwupłaszczowego na olej napędowy o pojemności 2500 litrów z dystrybutorem
Notice description
Nazwa: Zbiornik dwupłaszczowyo na olej napędowy o pojemności 2500 litrów z dystrybutorem
Opis: Opis przedmiotu zamówienia w załączniku.
Ilość: 1 [szt.]
Wymagania dodatkowe:
Oświadczenie sankcyjne (Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (21 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający może w każdej
chwili zakończyć postępowanie bez wyboru jakiejkolwiek oferty bez konieczności
podawania przyczyny.
W uzasadnionych
przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu do składania ofert zmienić
treść ogłoszenia.Wprowadzone w ten sposób
zmiany lub uzupełnienia będą wiążące przy składaniu ofert.
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-pagination:none;
text-autospace:ideograph-other;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman",serif;
mso-bidi-font-family:Tahoma;
mso-font-kerning:1.5pt;
mso-ansi-language:DE;
mso-fareast-language:JA;
mso-bidi-language:FA;}
Zamawiający może
unieważnić postępowanie gdy:
a. nie wpłynęła żadna oferta nie podlegająca
odrzuceniu,
b. cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę
jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
c. postępowanie obarczone jest niemożliwą do
usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie zamówienia.
W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 48 47 861 64 07 w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 14:00.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Opis: Opis przedmiotu zamówienia w załączniku.
Ilość: 1 [szt.]
Wymagania dodatkowe:
Oświadczenie sankcyjne (Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Termin realizacji (21 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Dodatkowe koszty (Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję")
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający może w każdej
chwili zakończyć postępowanie bez wyboru jakiejkolwiek oferty bez konieczności
podawania przyczyny.
W uzasadnionych
przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu do składania ofert zmienić
treść ogłoszenia.Wprowadzone w ten sposób
zmiany lub uzupełnienia będą wiążące przy składaniu ofert.
Normal
0
21
false
false
false
PL
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-pagination:none;
text-autospace:ideograph-other;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman",serif;
mso-bidi-font-family:Tahoma;
mso-font-kerning:1.5pt;
mso-ansi-language:DE;
mso-fareast-language:JA;
mso-bidi-language:FA;}
Zamawiający może
unieważnić postępowanie gdy:
a. nie wpłynęła żadna oferta nie podlegająca
odrzuceniu,
b. cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę
jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
c. postępowanie obarczone jest niemożliwą do
usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie zamówienia.
W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 48 47 861 64 07 w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 14:00.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Time limit for receipt of tenders
2025-05-05 07:30:00.0
Category assortment
No category
Buyer details
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Głubczycach