Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody Śliwnik

Notice description

Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmujących Przebudowy i rozbudowę stacji uzdatniania wody w miejscowości Śliwnik gm. Małomice o średniej wydajności uzdatniania 80 m3/h oraz maksymalnej wydajności dystrybucji 60m3/h wraz z przebudową istniejącego ujęcia wody oraz budowie obiektów towarzyszących niezbędnych dla funkcjonowania stacji uzdatniania (dz. nr 656, 664, 666, 658 obręb Śliwnik).Przedmiot zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji obejmuje miedzy innymi:1) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia w odpowiednim organie administracji budowlanej. Podstawą wykonania dokumentacji jest Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU). Jakość i standard materiałów, wyrobów i urządzeń musi być nie gorszy niż opisany w PFU. Załącznikiem do opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej musi być wykaz przewidzianych w dokumentacji projektowej materiałów, wyrobów i urządzeń podający ich parametry techniczne i producentów wraz z odniesieniem się do ich opisu zawartego w PFU. Parametry tych produktów nie mogą być gorsze niż wynikające z PFU. Jeżeli wystąpiłaby konieczność zaprojektowania innych rodzajów robót niż przewidziane w PFU, to rozwiązania projektowe dotyczące tych robót muszą odpowiadać standardowi robót występującym w PFU.2) uzyskanie wszystkich niezbędnych dla opracowania kompletnej dokumentacji projektowej wymaganych prawem i przepisami decyzji administracyjnych, warunków technicznych, uzgodnień, opinii i sprawdzeń dokumentacji. Wszelkie niezbędne materiały wnioski, uzgodnienia i opinie wymagane dla realizacji prac projektowych, Wykonawca pozyskuje we własnym zakresie w ramach wynagrodzenia określonego w złożonej ofercie,3) zapewnienie, o ile wymagają tego przepisy, by w opracowaniu uczestniczyły osoby mające uprawnienia w odpowiedniej specjalności,4) skoordynowanie wszystkich projektów branżowych oraz rozwiązanie ewentualnych kolizji,5) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej w liczbie i formie następującej:a) zatwierdzony projekt budowlany (wszystkie branże) wraz z pozwoleniem na budowę – 4 egz. + wersja elektroniczna,b) projekt wykonawczy/techniczny (wszystkie branże) – 4 egz. + wersja elektroniczna,c) Instrukcję BHP, operat p.poż, Instrukcje obsługi, eksploatacji urządzeń technologicznych oraz elektroenergetycznych – 4 egz. + wersja elektroniczna,d) Operaty wodnoprawne i decyzje – 2 egz. + wersja elektroniczna,e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3 egz. + wersja elektroniczna,f) kosztorysy w wersji szczegółowej i uproszczonej oraz przedmiary – po 3 egz. + wersja elektroniczna,Forma wersji elektronicznej:• rysunki i schematy w formacie *.dwg oraz *.pdf• opisy, zestawienia i specyfikacje w formacie *.doc/*.xls oraz *.pdf• kosztorysy w formacie *.ath oraz *.pdf• decyzje w formacie *.pdf6) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach i przekazanie jej Zamawiającemu w terminie odbioru końcowego całego zadania.Przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych obejmuje miedzy innymi:1) wykonanie wszystkich zaprojektowanych obiektów i infrastruktury zgodnie z przepisami prawa budowlanego,2) rozruch SUW,3) uzyskanie jakości parametrów wody uzdatnionej zgodnych z wymogami Ministra Zdrowia z dn. 07.12.2017 Dz.U. 2017 poz. 2294 przy założonych wielkościach eksploatacyjnych,4) uzyskanie zawiadomienia organu nadzoru budowlanego, iż nie wnosi sprzeciwu co do zakończenia budowy obiektów i przystąpienia do użytkowania.Zakres rzeczowy obejmuje również:1) wykonanie wszelkich robót związanych z zagospodarowaniem placu budowy i organizacją zaplecza administracyjno -socjalnego oraz magazynowego, produkcyjnego zgodnie z przepisami BHP i p.-poż., bieżącą konserwację maszyn i urządzeń oraz utrzymywanie obiektów tymczasowych w należytym stanie,2) rozliczenie kosztów zużycia wody i energii elektrycznej. Koszt mediów związanych z realizacją przedmiotu umowy ponosi Wykonawca,3) wykonanie wszelkich robót tymczasowych wynikających z organizacji robót, ich utrzymywanie w należytym stanie i rozbiórkę oraz prac towarzyszących robotom podstawowym,4) zabezpieczenie terenu na czas ich wykonania przed osobami postronnymi, a w szczególności przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania budowy,5) wykonanie wszelkich badań niezbędnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów,6) przygotowanie obiektu i wszelkich dokumentów leżących po stronie Wykonawcy związanych z procedurą zgłoszenia do użytkowania obiektu budowlanego stosownie do prawa budowlanego, udział w czynnościach dokonywanych przez powołane do tego organy oraz wykonywanie wszelkich czynności pokontrolnych wydanych przez te organy,7) przeniesienie znaków osnowy geodezyjnej przypadku, gdy znaki te znajdują się na terenie realizowanych robót, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i Starostwem Powiatowym w Żaganiu,8) wymaganą przepisami i warunkami technicznymi obsługę geodezyjną budowy wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą,9) opracowanie, uzgodnienie projektów tymczasowej organizacji ruchu z właściwymi zarządcami dróg,10) oznakowanie budowy zgodnie z projektami tymczasowej organizacji ruchu,11) odtworzenie stanu pierwotnego dróg w związku z wykonywaniem robót, główne uwarunkowania w tym zakresie zostaną uzgodnione z zarządcami dróg,12) organizację i koordynację całego procesu budowlanego w ramach wykonawstwa inwestycji,13) wykonanie wszelkich robót związanych z likwidacją placu budowy i jego zaplecza po zakończeniu robót oraz uporządkowaniem terenu budowy i zaplecza w sposób zgodny z wymogami Zamawiającego,14) dokonanie rozruchu całego obiektu w tym wszystkich zabudowanych pomieszczeń, dostarczenie instrukcji obsługi wraz z odpowiednim przeszkoleniem pracowników użytkownika oraz zapewnienie nadzoru, serwisu i gwarancji dla eksploatacji zamontowanych urządzeń. Wykonanie w okresie rękojmi i gwarancji wymaganych przez producentów zamontowanych urządzeń przeglądów, konserwacji tych urządzeń oraz ewentualnych napraw wszelkich urządzeń zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz obiektu.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-05-08 10:00:00.0

Location

Plac Konstytucji 3 maja
67-320 Małomice
Województwo: lubuskie
Polska

Category assortment

Construction supervision and other construction services
Other construction and renovation works
Landscaping services
Technical building installation services
Dismantling services
Road and railroad services
Dredging and regulation of water bodies and watercourses
Design services
Finishing and renovation works
Water and wastewater

Buyer details

Gmina Małomice
Plac Konstytucji 3 maja
67-320 Małomice
Województwo: lubuskie
Polska

Contact details