4-krotne koszenie traw z obcinaniem żywopłotów i krzewów w 2025 roku w Jastrzębiu-Zdroju - w zakresie Zadania 1 i Zadania 2

Notice description

Nazwa: Cena
Opis: Proszę nie wpisywać ceny, oferty zostaną ocenione na podstawie cen wskazanych w Kalkulacji kosztów stanowiącej Załącznik nr 1A do Zaproszenia do złożenia oferty
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
Wykaz sprzętu (Należy dołączyć Wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Zaproszenia do złożenia oferty)
offer_value (Wartość oferty)
Oświadczenie wykonawcy (Należy dołączyć Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty)
Kalkulacja kosztów (Należy dołączyć Kalkulację kosztów stanowiącą Załącznik nr 1A do Zaproszenia do złożenia oferty)
Wykaz usług (Należy dołączyć Wykaz usług oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie, np. referencje, poświadczenia. Załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty)
Oświadczenie o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Należy dołączyć Oświadczenie o zatrudnieniu osoby/osób niepełnosprawnych stanowiące Załącznik nr 5 do Zaproszenia do złożenia oferty)

Opis i specyfikacja:

1.
Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55
jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie
pn.:
„4-krotne
koszenie traw z obcinaniem żywopłotów i krzewów w 2025
roku w
Jastrzębiu-Zdroju”
– w
zakresie Zadania 1 i Zadania 2*.

*
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej,
tj. na Zadanie 1 i/lub Zadanie 2.

2.
Opis przedmiotu zamówienia:

2.1.
Przedmiotem
zamówienia
jest 4-krotne
koszenie traw z obcinaniem żywopłotów i krzewów na terenach
zielonych należących
do Gminy
Jastrzębie-Zdrój
wraz z bieżącym utrzymaniem tych terenów podczas koszenia.
Przedmiot zamówienia zwany jest dalej „koszeniem”.

2.2.
Szczegółowy
zakres prac przewidzianych do realizacji zamówienia –
dla każdego z Zadań - określają
IWZ, które stanowią Załącznik nr 7
do Zaproszenia. Wykaz terenów wraz
z mapkami przeznaczonych do koszenia traw z obcinaniem żywopłotów

i
krzewów stanowią
kolejno
Załącznik nr 6A
dla Zadania 1, Załącznik 6B dla Zadania 2
oraz Załącznik
nr 8
do Zaproszenia (dla
Zadania 1 i Zadania 2).

2.3.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór
umowy, który stanowi integralny Załącznik nr 4
do Zaproszenia.

2.4.
W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w
Zaproszeniu, w IWZ, bądź w umowie a niezbędnych do realizacji
zamówienia jako całości – należy
je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem
oferty.

2.5.
Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z
rejonami oraz rzeczywistymi ich wielkościami w celu uzyskania
informacji, które są lub mogą być niezbędne
do przygotowania oferty. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

3.
Termin
realizacji
przedmiotu
zamówienia
– dla
każdego z Zadań:
od
daty podpisania umowy do
31.10.2025
r. Planowany
termin rozpoczęcia: kwiecień/maj
2025
r., planowany
termin zakończenia: październik
2025
r.,
z podziałem na następujące etapy:

3.1.
Etap I:
kwiecień/maj
2025
r.

3.2.
Etap
II:
czerwiec/lipiec
2025 r.

3.3.
Etap III:
sierpień/wrzesień
2025 r.

3.4.
Etap IV:
październik
2025
r.

3.5.
Wykonywanie
zamówienia odbywać się będzie etapowo (4
etapy jw.).
Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia z podziałem
na etapy określa §2
wzoru umowy (Załącznik nr 4
do Zaproszenia).

3.6.
Dokładny termin rozpoczęcia koszenia zostanie zgłoszony Wykonawcy
pisemnie lub telefonicznie. Prace należy rozpocząć w terminie 3
dni od daty zgłoszenia.

4.
Wymagania wobec Wykonawcy – dla każdego z
Zadań:

4.1.
Posiadanie
polisy OC wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia

o wartości polisy nie
mniejszej niż 50.000,00
zł, zawartej na czas
trwania umowy,
a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia. Jeżeli z ww. dokumentu nie wynika, że składka została
opłacona, Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie jej opłaty lub
opłaty raty składki wymagalnej na dzień składania ofert.
Wykonawca winien posiadać ww. ubezpieczenie przez okres wykonywania
zamówienia. Ze względu na specyfikę zawierania umów
ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok,
dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie
dowodów opłacenia polisy, bądź zawarcia nowej umowy na
ubezpieczenie, przy czym nie później niż na 5 dni przed upływem
terminu do którego polisa była zawarta bądź na 5 dni przed datą
opłacenia składki, pod rygorem naliczenia kar umownych za
nieterminowe dopełnienie powyższego obowiązku na zasadach
określonych w §7
ust. 1 lit.
d)
wzoru umowy (Załącznik nr 4
do Zaproszenia), a ponadto Zamawiającemu przysługuje w takiej
sytuacji prawo rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.

4.2.
Potwierdzenie
wykonania lub
wykonywania co
najmniej dwóch usług*,
które Wykonawca wykonał lub
wykonuje

w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy

w tym
okresie – w zakresie odpowiadającym swym rodzajem przedmiotowi
zamówienia,
tj. koszenie
traw z obcinaniem żywopłotów i krzewów na terenach zielonych oraz
terenach
przyległych do budynków wraz z bieżącym utrzymaniem tych terenów
podczas koszenia. Dokumentami
potwierdzającymi należyte wykonanie lub
wykonywanie usług
są np. referencje,
poświadczenia.

*Jeżeli
Wykonawca złoży ofertę na Zadanie 1 i Zadanie 2 wystarczające
jest wykazanie dwóch usług.

Uwaga:
Jeżeli Wykonawca realizował na rzecz Zamawiającego (MZN) usługi,
wówczas nie ma obowiązku przedkładania dokumentów
potwierdzających należyte wykonanie usług. Należy w tym przypadku
podać nr umowy jaka została zawarta między Wykonawcą a
Zamawiającym.

4.3.
Dysponowanie nw.
sprzętem* niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia:

a)
min. jeden środek transportowy o ładowności do 5 ton (pod
warunkiem, że pojazd nie będzie się poruszał po chodnikach

i
terenach zielonych tworząc koleiny);

b)
min.
pięć wykaszarek;

c)
min.
dwie kosiarki;

d)
min. trzy parawany ochronne.

*Jeżeli
Wykonawca złoży ofertę na Zadanie 1 i Zadanie 2 wystarczające
jest wykazanie w/w sprzętu dla jednego Zadania.

4.4.
Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych
zgodnie z pkt. 9.2.2. Zaproszenia – wymaganie fakultatywne.

5.
Postać oferty:

5.1.
Ofertę
należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej
Open Nexus Sp.
z o. o. (www.platformazakupowa.pl).
Oferta
przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona
przy ocenie ofert –
zostanie uznana za odrzuconą.

5.2.
Ofertę
należy złożyć do dnia 11.04.2025
r. do godz. 900.

5.3.
Wszystkie dokumenty składające się na ofertę muszą być
podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i
składania w jego imieniu oświadczeń woli, bądź osoby upoważnione
przez Wykonawcę zgodnie z załączonym do oferty Wykonawcy
upoważnieniem (również podpisanym przez osoby uprawnione do
reprezentacji Wykonawcy).

5.4.
Podpis winien być czytelny umożliwiający identyfikację osoby go
składającej z imienia i nazwiska, a w przypadku podpisu
nieczytelnego dodatkowo z pieczątką imienną osoby składającej
podpis bądź z czytelnym zapisem imienia i nazwiska tej osoby
nad lub pod podpisem.

5.5.
Podpisy winny być złożone co najmniej na tych stronach składanego
dokumentu, które są istotne dla oceny tego, czy Wykonawca, bądź
inny wystawca dokumentu, chciał złożyć oświadczenie o treści
wynikającej z dokumentu jako całości np. pierwszej i ostatniej
jego stronie, jeżeli układ treści dokumentu wskazuje, że
pozostałe strony łączą się w całość pozwalającą uznać, że
całość dokumentu składa się na treść oświadczenia jego
wystawcy.

5.6.
Kopie dokumentów winny być
uwierzytelnione „za zgodność z oryginałem” przez osoby
uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu
oświadczeń woli bądź osoby upoważnione przez Wykonawcę.

5.7.
Oferta winna być sporządzona w języku polskim pismem czytelnym.

5.8.
Poprawki
w ofercie powinny być naniesione czytelnie i opatrzone podpisem
osoby uprawnionej.

5.9.
Każdy
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

6.
Do oferty należy dołączyć:

a)
Wypełnione
Oświadczenie
Wykonawcy
– Załącznik nr
1 do
Zaproszenia;

b)
Kalkulację
kosztów –
należy wypełnić dla Zadania, na które oferta będzie składana
– Załącznik nr 1A do Zaproszenia;

c)
Pełnomocnictwo
do reprezentowania Wykonawcy
– jeśli
oferta
zostanie podpisana przez osobę upoważnioną do występowania
w imieniu Wykonawcy;

UWAGA:
złożona
oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do
reprezentacji Wykonawcy, a kserokopie dokumentów
uwierzytelnione przez tę osobę „za zgodność z oryginałem”.
Jeśli
oferta zostanie podpisana przez pełnomocnika do oferty winno być
dołączone Pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do
jego udzielenia. Jeżeli zostanie dołączona kserokopia
pełnomocnictwa, wówczas winno być ono poświadczone notarialnie.

d)
Wykaz
usług oraz dokumenty
potwierdzające ich
należyte
wykonanie lub
wykonywanie (np.
referencje, poświadczenia),

o których mowa w pkt 4.2.
Zaproszenia (Załącznik
nr 2 do Zaproszenia);

Uwaga:
Jeżeli Wykonawca realizował na rzecz Zamawiającego (MZN) usługi,
wówczas nie ma obowiązku przedkładania dokumentów
potwierdzających należyte wykonanie usług. Należy w tym przypadku
podać nr umowy jaka została zawarta między Wykonawcą a
Zamawiającym.

e)
Wykaz
sprzętu
(wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Zaproszenia), którym
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnego do wykonania
przedmiotu zamówienia.

f)
Oświadczenie o zatrudnieniu osoby/osób niepełnosprawnych
(stanowiące
kryterium oceny ofert zgodnie z pkt
9

ppkt 9.2.2 Zaproszenia)
- Załącznik
nr 5
do Zaproszenia.

Make an offer

Time limit for receipt of tenders

2025-04-11 07:00:00.0

Category assortment

No category

Buyer details

Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój

Contact details