Wykonanie robót budowlanych - budowa nowej siedziby PP w Krośnicach – zakończenie robót budowlanych.
Notice description
opis w specyfikacji
Wymagania dodatkowe:
Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy (W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny)
Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa (W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. )
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo, w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,- podpisem zaufanym,- lub elektronicznym podpisem osobistym. W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: Zadawania pytań Zamawiającemu,Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,Przesłania odwołania/inne. Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Osobami
uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są:a.
w kwestiach formalnych: pracownik Wydziału Zamówień Publicznych i Funduszy
Pomocowych KWP we Wrocławiu – Pani Małgorzata Lenik, tel. 47 8714323;
b
w kwestiach merytorycznych związanych z przedmiotem zamówienia: pracownik
Wydziału Inwestycji i Remontów – Pan Bartłomiej
Jończyk , tel. 47 8713129 lub Pani Joanna Stachów, tel. 8712340.Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 25.03.2025 r., pod nr 2025/BZP 00161640.UWAGA: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCÓW ODBYCIA WIZJI LOKALNEJ - INFORMACJE W ROZDZIALE V PKT 6 SWZ.
Wymagania dodatkowe:
Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy (W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny)
Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa (W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. )
Opis i specyfikacja:
Szanowni Państwo, w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,- podpisem zaufanym,- lub elektronicznym podpisem osobistym. W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: Zadawania pytań Zamawiającemu,Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,Przesłania odwołania/inne. Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Osobami
uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są:a.
w kwestiach formalnych: pracownik Wydziału Zamówień Publicznych i Funduszy
Pomocowych KWP we Wrocławiu – Pani Małgorzata Lenik, tel. 47 8714323;
b
w kwestiach merytorycznych związanych z przedmiotem zamówienia: pracownik
Wydziału Inwestycji i Remontów – Pan Bartłomiej
Jończyk , tel. 47 8713129 lub Pani Joanna Stachów, tel. 8712340.Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 25.03.2025 r., pod nr 2025/BZP 00161640.UWAGA: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCÓW ODBYCIA WIZJI LOKALNEJ - INFORMACJE W ROZDZIALE V PKT 6 SWZ.
Time limit for receipt of tenders
2025-04-16 09:00:00.0
Category assortment
No category
Buyer details
KWP Wrocław